Nu poti folosi potentiometrele de sus la ce vrei tu, sunt alocate hard pentru hover.
Poti folosi oricare din ambele canale:
- pe canalul 3 vei seta gain-ul din throttle curve, trebuie sa ai aceasi valoare in toate 5 punctele, mai mare ca 50, poti incepe cu 60 de proba; ai dezavantajul ca e greu de schimbat setarea, trebuie sa modifici 5 valori, si nici nu ai un switch sa scoti rapid yaw din HH daca se impune, dar iti ramane canalul 7 disponibil pentru un eventual declansator.
- pe canalul 7 si ai o singura valoare de setat, din dual rate sau EPA, cum ai facut la ch5, si il poti actiona cu switch-ul CH7
Dar din film se vede ca gyro de yaw este totusi in HH, ai reusit cumva sa il controlezi se pare.
Depinde ce intelegi prin cursa maxima 100, asta inseamna potentiometrul la mijloc. Asa il ai ?
In forum toti recomanda la maxim in sensul acelor de ceasornic, asta este echivalent cu un EPA de 140%, care mie imi limiteaza semnalul cand ating cam 85% din throttle, asa ca le-am dat mai jos.
Poti testa si regla in felul urmator:
- pui pe o iesire de motor din receptor un cablu Y la care conectezi un servo si gyro-ul care ar fi intrat in acea iesire de motor
- pui pe iesirea gyro alt servo
- scoti elicele
- pornesti totul si actionezi throttle, urmaresti cele doua servo si vei vedea ca la un anumit nivel, cel care iese din gyro se opreste, in timp ce cel care este direct in receptor continua cursa.
- reglezi cursa maxima din gyro ca ambele sa se miste continuu pe toata cursa throttle, chiar daca cele doua curse servo sunt diferite !
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 June 2010 - 08:24 AM
... cu picioarele pe pamant ...