Modelism - RHC Forum: Tricopter - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tricopter O bazdaganie zburatoare zumzaitoare

#91 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 June 2010 - 05:28 PM

Vezi postarearenatoa, la Jun 14 2010, 04:49 PM, a spus:

Oricum intrebarea de unde am pornit era: daca am 4 gyro, si unul se comporta altfel decat celelelte 3, mai e vreo speranta pentru el ?

Iar acum, revenind la schema de mai sus, intreb: sa inteleg ca un astfel de gyro nu poate fi invalidat ? Adica sa transmita la iesire exact semnalul de la intrare, si sa nu mai corecteze nimic ? Eu eram ferm convins ca face asta cand gain este la 0, adica la mijloc pe scara acea din dreapta.


Auch , ai si tu problema mea ? Ai incercat "defectul" pe alt canal ? . Daca problema este strict de la giro (la mine era de la canalul 6 cu tipul ala de giro ) atunci poti pune bolnavul pe coada si sa-i plantezi gain-ul in throttle pe care-l setezi astfel incat sa compenseze partial diferentele . Am observat ca gain-ul duce si la mutarea in sus sau in jos a turatiei (dau de gain cu elicopterul nemiscat - la un moment dat motorul porneste si se tureaza )
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#92 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 19 June 2010 - 05:57 PM

Mi-am construit in cele din urma si eu tricopter-ul, model signguy. Mai am nevoie de elicii si regulatoare, care vor sosi luni , cel tarziu marti.
Am si eu o intrebare, de ce toate filmele din tricopter au orizontul inclinat ?
Cumva pozitia lui de echilibru dinamic este usor inclinata?
O sa merg initial pe aripioara de directie, si daca nu sunt multumit, o sa fac yaw clasic.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 19 June 2010 - 05:59 PM

0

#93 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 June 2010 - 08:53 PM

Chiar ca n-am observat asta, dar pare logic. Daca elicele se rotesc toate 3 in aceasi directie, si compensezi rotire tricopterului din yaw, aceasta va crea si un cuplu de deplasare laterala, pe langa cel de rotatie, care il compensezi din trimarea motoarelor din fata si pozitia de echilibrul care rezulta nu este chiar orizontala.
Daca vrei sa mai atenuezi asta, ar fi fost bine sa cumperi o pereche de elice contrarotative pentru fata. Merge si una pusa invers, daca montura iti permite.
Poze cu solutia mecanica constructiva aleasa ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 June 2010 - 08:54 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#94 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 20 June 2010 - 06:13 AM

Am finalizat cadrul de lemn, brate de 50 cm lungime cu grosimea 2x1.5 cm, din lemn de rasinoase.
Pentru platforma am folosit placaj de 3 mm de la robe, la fel si pentru triunghiul care vine sub brate. Tija centrala pe care va fi montata directia este fixa, nu rabateaza, si este prelungita pana sub zona bateriei, in fata, aste pentru a crea o structura de rezistenta pe sb placajul de 3mm.
Pentru rezistenta am folosit banda adeziva cu insertie de fibra longitudinala pe care am infasurat-o pe bratele tricopterului.
Am folosit 4 suruburi de nylon de 5x30 cu saibe si piulite tot din acelasi material.
Toate materialele ce le-am scris aici au fost cumparate de la Mr Bricolage din Mihai Bravu cu aprox 50 ron (inafara de scotch)
Motoarele DT700 leam montat cu tier-up (doi soricei) pe fiecare suport.
Timp de executie 2 ore.

Poze cand ajug la atelier.
Care aveti de vanzare elicii sloofly 11x4.7.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 20 June 2010 - 06:15 AM

0

#95 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 20 June 2010 - 09:33 PM

iata stadiul constructiei.


Fisier atasat  tricopter_pliat_small.jpg (62.1K)
Number of downloads: 555 Fisier atasat  tricopter_fata_small.jpg (57.02K)
Number of downloads: 580Fisier atasat  platforma_cu_giro_small.jpg (98.89K)
Number of downloads: 609jpg]Fisier atasat  detalii_motoare_small.jpg (91.49K)
Number of downloads: 606Fisier atasat  tricopter_verso_small.jpg (70.06K)
Number of downloads: 558ll.jpg]
0

#96 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 22 June 2010 - 11:31 PM

Am facut cateva teste sa vad daca functioneaza setup-ul tricopterului fara bec cu giro-uri HK401. Si a functionat foarte bine! Alimentarea giro-ului este primita in sens invers de la ESC pe mufa de iesire si transmisa catre receptor deasemenea. La initializare cu mansa ge gaz jos, motorul sta cuminte, apoi am pornit si cu mansa la mai putin de jumatate situatia se prezinta asa:


Aceasta postare a fost editata de dramida: 22 June 2010 - 11:34 PM

0

#97 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 22 June 2010 - 11:38 PM

Nu te-ai lasat pana nu ai facut testul .......eram sigur ca incerci ceva in seara asta ! ...

Super tare .. :rolleyes:


HAI SA-L VEDEM LA ZBOR .
ADOR VITEZA!!!
0

#98 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 22 June 2010 - 11:48 PM

Cum gasesc pe cineva disponibil, o sa-l iau cu mine sa ma filmeze cand il zbor:)
Ideea din clipul acesta este ca nu ai nevoie de BEC separat pentru giro si receptor asa cum zice signguy pe RCgroups, cel putin nu in cazul folosirii unui giro HK401.
Receptrul isi ia alimentarea prin giroscop de la ESC, se pare ca plusul si minusul (masa) trece neintrerupt prin giro HK401, in ambele sensuri. Interesant.
O sa aplic acest setup de alimentare pe trei regulatoare identice, in mod teoretic nu ar trebui sa existe variatii de tensiune de alimentare. Poate ar trebui sa pun totusi niste diode pe doua din escuri pe firul de plus al alimentarii, asta ca sa fiu convins ca receptorul este alimentat dintr-un singur esc si nu exista curenti de egalizare intre esc-uri..

Vezi postareaTUROK, la Jun 22 2010, 11:38 PM, a spus:

Nu te-ai lasat pana nu ai facut testul .......eram sigur ca incerci ceva in seara asta ! ...

Super tare .. :rolleyes:


HAI SA-L VEDEM LA ZBOR .

Aceasta postare a fost editata de dramida: 22 June 2010 - 11:56 PM

0

#99 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 June 2010 - 08:32 AM

Cred ca la toate giroscoapele alimentarea trece direct prin ele, dar nu pentru asta este nevoie de BEC separat.
Iesirea gyro este aiurea pana cand se armeaza, si daca alimentezi si ESC si gyro in acelasi moment e posibil sa zapacesti ESC-ul prin comenzile pe care le va primi de la gyro pe perioada cand acesta se initializeaza.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#100 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 23 June 2010 - 02:55 PM

Pai tocmai asta am observat, ca ESC-ul sta cuminte cat se initializeaza giro-ul...oricum ESC-ul incepe sa beep-aie mult mai tarziu dupa ce il alimentez.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 23 June 2010 - 02:56 PM

0

#101 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 24 June 2010 - 09:31 PM

Azi am finalizat tricopterul, este primul meu aeromodel asamblat complet de mine...
A fost simplu de realizat mecanic, cel mai complex mi se pare configurarea, mai ales ca nu am zburat heli pana acum decat pe simulator.
Pentru controlul rotatiei (yaw) am ales varianta clasica pentru un motiv la care nu ma gandisem. FOlosirea unei aripioare de ghidare in spatele bratului de 2 cm latime cu sectiune dreptunghiulara...este....inutila. Si in plus mecanismul de yaw e simplu, am folosit un ax de 4 mm de la un motor , l-am infipt si lipit in extremitatea bratului, si apoi am adaugat o mica bucata de lemn gaurita prin centru pe care am prins motorul.

Restul se vede in fotografii.




Fisier atasat  image001.jpg (76.18K)
Number of downloads: 290
Fisier atasat  image002.jpg (86.83K)
Number of downloads: 240
Fisier atasat  image003.jpg (119.06K)
Number of downloads: 221
Fisier atasat  image004.jpg (54.55K)
Number of downloads: 191

Aceasta postare a fost editata de dramida: 24 June 2010 - 09:32 PM

0

#102 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 June 2010 - 09:55 PM

Eu vad acele gyro orientate gresit, cel putin din perspectiva care o prezinta poza.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#103 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 June 2010 - 10:00 PM

Vezi postareadramida, la Jun 24 2010, 10:31 PM, a spus:


Cumva nu vad eu bine? :rolleyes:
Bratul de actionare al rotatiei motorului e total aiurea. Daca nu intelegi iti desenz si fortele...

Aceasta postare a fost editata de Zen: 24 June 2010 - 10:01 PM

It's difficult to make things simple!
0

#104 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 June 2010 - 10:26 PM

Mai bine era daca bratul alb ar fi fost in laterala. Mie mi se pare corect si asa.
Lasa, ca i se rupe la prima aterizare si atunci il pune bine :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 June 2010 - 10:29 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#105 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 June 2010 - 07:44 AM

Apare si primul OS pentru tricoptere :)
http://www.rcgroups....d.php?t=1241461
... cu picioarele pe pamant ...
0

#106 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 25 June 2010 - 08:39 PM

Ca sa fiu complet am atasat si o schema ca sa se vada exact de ce NU e bine asa.

In orice pozitie fortele componente de-a lungul bratelor sunt considerabile,ceea ce scade eficienta ansamblului.
Se observa ca pentru o miscare simetrica a bratului motorului miscarea necesara servo-ului NU este simetrica. Mai mult, pentru o miscare liniara a servo-ului miscarea bratului motor NU este liniara asa cum crede unitatea centrala (nici macar simetric aliniara) ci este determinata de derivate de functii trigonometrice, de unde rezulta o scadere a stabilitatii tricopterului.

Si nu in ultimul rand cum spunea renatoa vei rupe bratul :)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Zen: 25 June 2010 - 08:41 PM

It's difficult to make things simple!
0

#107 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 26 June 2010 - 02:03 AM

Salut Zen, multumesc pentru explicatii, voi face modificarile la mecanismul de yaw, dar deocamdata sunt in teste de configurari, nu am avut niciodata heli si imi este greu sa ma descurc cu setarile din statie...cel putin la inceput.
Azi am facut primul zbor de test. A fost un zbor scurt pentru model dar un pas mare pentru mine. Este primul model construit 100% de mine



Intrebare:
Vreau sa am giro-ul de yaw setat in hh din statie, e potentiometru, separat de restul giro-urilor. Cum sa fac? Cele 3 giro de stabilizare sunt pe canalul 5 si sunt setate la 8% rate. Observ ca potentiometrele de pe eclipse-ul meu cu 7 canale nu mai functioneaza asa cum stiam din modul avion, mai am libere canalul 3 si canalul 7, dar nu stiu cum sa le configurez din statie.
Intrebare suplimentara:
Cele 3 giro de stabilizare au setat potentiometrul de delay pe 0 si cursa maxima pe 100. Este bine asa?

Aceasta postare a fost editata de dramida: 26 June 2010 - 02:06 AM

0

#108 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 June 2010 - 08:16 AM

Nu poti folosi potentiometrele de sus la ce vrei tu, sunt alocate hard pentru hover.
Poti folosi oricare din ambele canale:
- pe canalul 3 vei seta gain-ul din throttle curve, trebuie sa ai aceasi valoare in toate 5 punctele, mai mare ca 50, poti incepe cu 60 de proba; ai dezavantajul ca e greu de schimbat setarea, trebuie sa modifici 5 valori, si nici nu ai un switch sa scoti rapid yaw din HH daca se impune, dar iti ramane canalul 7 disponibil pentru un eventual declansator.
- pe canalul 7 si ai o singura valoare de setat, din dual rate sau EPA, cum ai facut la ch5, si il poti actiona cu switch-ul CH7

Dar din film se vede ca gyro de yaw este totusi in HH, ai reusit cumva sa il controlezi se pare.

Depinde ce intelegi prin cursa maxima 100, asta inseamna potentiometrul la mijloc. Asa il ai ?
In forum toti recomanda la maxim in sensul acelor de ceasornic, asta este echivalent cu un EPA de 140%, care mie imi limiteaza semnalul cand ating cam 85% din throttle, asa ca le-am dat mai jos.
Poti testa si regla in felul urmator:
- pui pe o iesire de motor din receptor un cablu Y la care conectezi un servo si gyro-ul care ar fi intrat in acea iesire de motor
- pui pe iesirea gyro alt servo
- scoti elicele
- pornesti totul si actionezi throttle, urmaresti cele doua servo si vei vedea ca la un anumit nivel, cel care iese din gyro se opreste, in timp ce cel care este direct in receptor continua cursa.
- reglezi cursa maxima din gyro ca ambele sa se miste continuu pe toata cursa throttle, chiar daca cele doua curse servo sunt diferite !

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 June 2010 - 08:24 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#109 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 26 June 2010 - 10:42 PM

Azi tricopterul a vazut cerul pentru pria oara. Binenteles ca a facut cunostinta si cu asfaltul pentru ca regulatoarele erau setate sa taie alimentarea sus iar bateria era cam slaba...warning-ul de baterie slaba apae la 3.6 v /celula...preat tarzu.Fisier atasat  tricopter_in_zbor.jpg (173.67K)
Number of downloads: 107
Renato multumesc pentru explicatii, am pus gain-ul de la yaw pe canalul 5 in HH si acum coada sta perfect.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 26 June 2010 - 10:44 PM

0

#110 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 28 June 2010 - 02:03 AM

Azi am zburat in parcare. Dupa ce am configurat esc-ul si giro-ul, tricopterul zboara ca un vis. Mai precis iata ce configurari am facut (multumesc Renato)
1- am setat delay la 0 pe giro, gain de 8% pe throtle curve in toate punctele, am setat limit pe giro la 140%
2- Am setat simltan toate cele 3 ESC-uri pentru timing mediu,
3- Am setat simultan pe esc-uri cut-off voltage la 2.85v, avand astfel o marja de 0.8 volti sa aterizez tricopter-ul.(alarma suna la 3.6 v/celula)
4- Am setat simultan limitele esc-urilor de minim si maxim, din telecomanda, sa se pupe cu noile limite de cursa ale giro-urilor. Setarile au fost facute prin gro-uri montate dar nemiscate. (trebuie sa citesti instructiunile ESC-ului, in principiu alimentezi cu throtle pe maxim si se aud niste beep-uri, apoi dai pe minim si iar alte beep-uri, apoi astepti alte beep-uri si gata)

Dupa toate setarile iata cum zboara bazdagania (filmarea este ne-editata, auziti comentariie live ale fetitei mele de 2 ani)




Am observat ca mecansmul de yaw a capatat joc intre ax si suportul din lemn. Se impun montati doi rulmenti. tricopter-ul are o usoara instabilitate din cauza aceasta deoarece motorul de yaw are joc pe toate axele.

Am facut un test de tractiune cu mansa la blana cu tricopter-ul deasupra capului tinut in mana si m-a impresionat, cred ca ridica 1 Kg lejer.

De maine incep sa-l echipez fpv si si voi adauga inca un acumulator in paralel cu cel actual pentru a mari durata de zbor si a diminua solicitarea bateriei...care era calduta la final. Este vorba de un MaxFlyght 3s 2200 mA 25C

Aceasta postare a fost editata de dramida: 28 June 2010 - 02:17 AM

0

#111 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 06:33 AM

La punctul 3... asculta ce zice lumea si seteaza protectia pentru NiMh...
Nu conteaza cat de jos este voltajul de taiere, ideea este ca il taie de tot, brusc, si fara revenire, ceeace la asa ceva insemna buf. Cu setare limitare tip NiMh o sa coboare sigur usor, nu mai taie nimic. Eu nu am alarma audio.

Apropo de setat min/max la ESC, poate cineva sa imi spuna la acest esc
http://exposureroom.com/members/renatoa/83...b1c2546d7eec66/
care ar fi momentul potrivit ca sa cobor mansa?
Setarea lui este explicata aici:
http://giantcod.co.u...ic.php?f=9&t=52

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 28 June 2010 - 06:45 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#112 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 06:39 AM

Ieri am avut prima cazatura, zdravana, cam de la 10-15m...
Incredibil cat de rezistenta e toata constructia asta, nu s-a rupt nimic din partea de lemn. O posibila cauza ma gandesc ca ar putea fi flexibilitatea, chiar as fi curios cum s-ar fi comportat aluminiul.
A fost din cauza mea, evident... am plecat cu antena de la receptor facuta funda, zicand ca nu ma duc departe. Si antena statiei la fel, doar doua segmente scoase. Si m-a luat avantul, sa incerc cateva figuri de tango, probabil inca sub influenta Gotan Project, s-a cam dus, si la 80-100m am putut vedea ce inseamna glitch la un copter...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#113 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 28 June 2010 - 11:40 AM

Vezi postarearenatoa, la Jun 28 2010, 07:39 AM, a spus:

si la 80-100m am putut vedea ce inseamna glitch la un copter...


Ha! Tu esti ala care ne recomandai intr-un alt topic sa punem pa heli nu mai stiu ce antene scurte in 35/40, la care "garantai" tu nu stiu ce range... Din cate vezi, teoria e una si realitatea e crash.
0

#114 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 12:13 PM

Aici a fost prostia mea, nu recomandarea...
Zau ca la decolare imi propusesem sa se duca mai mult de un teren de tenis.
Si daca era antena desfasurata, mai aveam asemenea problema ?
Si daca tot ai adus vorba... am o antena din acea scurta, de heli, cum o montez, vertical sau orizontal ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#115 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 30 June 2010 - 12:10 AM

Azi am mai facut un pas spre fpv, am adauga camera, osd-ul si emitatorul, si e prima oara cand ma intorc cu el intreg dupa zbor, am "bagat" 4 pack-uri de 2200, nu am tras tot din ele, am zburat aprox 5 minute cu fiecare...hover. Am facut un test sa vad cat de fasnet este la final, am dat la blana scurt si s-a ridicat ca un heli 3D.
Deja pilotez mai relaxat tri-ul, desi l-am tinut doar cu spatele la mine ca sa nu mi se inverseze comenzile.



Am setat ESC-urile pentru Ni-xx ca sa imi taie cat mai jos si totodata am montat un senzor de tensiune pe baterie cu avertizare luminoasa si sonora.
As vrea sa am o rezolutie mai buna pe mansa de throtle ca sa pot face hower, am observat ca tri-ul fie se ridica, fie coboara, asta la un "click" de stick distanta.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 30 June 2010 - 12:11 AM

0

#116 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 June 2010 - 06:06 AM

Ai mai aplatizat curba de pitch ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#117 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 30 June 2010 - 09:55 AM

Vezi postareadramida, la Jun 30 2010, 01:10 AM, a spus:

fie se ridica, fie coboara, asta la un "click" de stick distanta.

Demonteaza statia si scoate-i banda aceea metalica curbata cu striatii pe care aluneca stick-ul de acceleratie.
It's difficult to make things simple!
0

#118 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 30 June 2010 - 10:21 AM

Nu stiu sa configurez Heli, curba de pitch e aceea cu 5 puncte configurata 0-in-50-in-100. Poti sa-mi zici ce reprezinta valorile aste cu "in" intercalat?

Vezi postarearenatoa, la Jun 30 2010, 07:06 AM, a spus:

Ai mai aplatizat curba de pitch ?

Aceasta postare a fost editata de dramida: 30 June 2010 - 10:27 AM

0

#119 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 June 2010 - 10:55 AM

Vezi postareadramida, la Jun 30 2010, 11:21 AM, a spus:

Nu stiu sa configurez Heli, curba de pitch e aceea cu 5 puncte configurata 0-in-50-in-100. Poti sa-mi zici ce reprezinta valorile aste cu "in" intercalat?


In este prescurtare de la Inhibit, inseamna ca punctele 2 si 4 vor fi sarite si curba va fi configurata doar din 3 puncte.
La tricopter ele sunt foarte importante, le vei configura si pe ele.
- Incepi cu punctul 1: cresti valoarea de la 0 pana cand incep elicele sa se roteasca, dupa care dai 1-2% inapoi. La mine incep la 21-22% si am setat primul punct la 20%.
- Sari peste punctul 2, il lasi INhibit pentru inceput si te duci la punctul 3. Aici va fi mai dificil... ar trebui sa ai un ajutor care sa mai butoneze pe langa tine, pentru ca tu va trebui sa il tii in hover. Ajutorul va trebui sa butoneze + / - la punctul 3 pana cand va sta la atitudine aprox constanta, cu mansa cat mai exact la mijloc ! Asta la mine este la 48%
- revii la sol
- te duci apoi la punctul 5 si il cobori jos, cam cu 20-25% deasupra valorii de hover, 70% la mine
- setezi punctele 2 si 4 cam cu 10% sub, respectiv deasupra valorii de hover, cea determinata mai sus.

In final, daca reprezinti grafic valorile va trebui sa obtii ceva ca in imagine, valorile mele fiind 20 - 40 - 48 - 55 - 70.
Primul sfert reprezinta portiunea de decolare, apoi jumatate din cursa mansei va fi cea utila in zborul normal, si sfertul superior daca iti vine chef de nebunii. Gradul de aplatzare al jumatatii centrale, cea utile, il jonglezi din % de la punctele 2 si 4.

Fisiere atasate


... cu picioarele pe pamant ...
0

#120 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 30 June 2010 - 11:44 AM

saru'mana

Vezi postarearenatoa, la Jun 30 2010, 11:55 AM, a spus:

In este prescurtare de la Inhibit, inseamna ca punctele 2 si 4 vor fi sarite si curba va fi configurata doar din 3 puncte.
La tricopter ele sunt foarte importante, le vei configura si pe ele.
- Incepi cu punctul 1: cresti valoarea de la 0 pana cand incep elicele sa se roteasca, dupa care dai 1-2% inapoi. La mine incep la 21-22% si am setat primul punct la 20%.
- Sari peste punctul 2, il lasi INhibit pentru inceput si te duci la punctul 3. Aici va fi mai dificil... ar trebui sa ai un ajutor care sa mai butoneze pe langa tine, pentru ca tu va trebui sa il tii in hover. Ajutorul va trebui sa butoneze + / - la punctul 3 pana cand va sta la atitudine aprox constanta, cu mansa cat mai exact la mijloc ! Asta la mine este la 48%
- revii la sol
- te duci apoi la punctul 5 si il cobori jos, cam cu 20-25% deasupra valorii de hover, 70% la mine
- setezi punctele 2 si 4 cam cu 10% sub, respectiv deasupra valorii de hover, cea determinata mai sus.

In final, daca reprezinti grafic valorile va trebui sa obtii ceva ca in imagine, valorile mele fiind 20 - 40 - 48 - 55 - 70.
Primul sfert reprezinta portiunea de decolare, apoi jumatate din cursa mansei va fi cea utila in zborul normal, si sfertul superior daca iti vine chef de nebunii. Gradul de aplatzare al jumatatii centrale, cea utile, il jonglezi din % de la punctele 2 si 4.

0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro