Uite cum e cu gyro:
Gyro clasic "rate" are nevoie de compensarea cuplului palelor la schimbarea turatiei motorului, se regleaza prin pipaite din statie cu revo mix. Gyro rate se poate aduce la neutru fie prin modificarea pozitei servo de coada (vorbim de heli) fie prin trim. Fiecare click de trim muta pozitia servo putin pana cand coada devine neutra.
La un gyro HH (AVCS) nu merge asa, daca stick-ul nu e pe neutru coada se va duce fie in stanga fie in dreapta, concret, da-i cateva clickuri din trim si servo va pleca intr-o parte pana la capat de cursa.
Dar, este un clenci. Futaba odata cu GY401 (si clona HK401 e la fel) au venit cu o mare inovatie. Cand gyro e in HH la pornirea statiei citeste semnalul din statie si pe acela il considera ca fiind zero, indiferent cat trim ai dat.
Asta inseamna ca poti sa pui gyro in Rate, dai trim cat trebuie, scoti bateria, pui statia in HH, pornesti din nou modelul. Servo o sa fie in ultima pozitie cu subtrim dar gyro va fi in HH. Alte gyro nu merg trimate asa.
Cat timp gyro e in HH revo mix nu o sa merga. Poti incerca, in cel mai rau caz o sa fie greu de controlat. Poti folosii revo mix cu incredere daca gyro e in rate sau daca gyro e un ESKY din prima generatie.
renatoa, la Jun 9 2010, 03:05 PM, a spus:
Te cred, asta mi-au zis si cei dinainte, si Primus printre ei.
Eu am HK401B, e destul de adevarat ?
Intrebare, in cazul asta... trimarile nu vor fi interpretate ca stick input ?