Super Decathlon, giant fun scale, 89'' Produs de Dynaflite, din familia Great Planes
#152
Postat 11 April 2011 - 04:30 AM
#153
Postat 11 April 2011 - 06:26 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#154
Postat 17 April 2011 - 09:06 PM
Azi l-am asamblat pe musiu'. Pentru controlul final si pentru a vedea unde pica centrul de greutate. Bineinteles ca am profitat sa-l cantaresc. RTF, fara combustibil, are 6 648 de grame, considerand o baterie de 210g. Cu aceasta baterie asezata in compartimentul din spate, CG cade unde trebuie. Acum imi pare rau ca nu am pus servo-urile in spate...mi-a fost frica de plumb in nas. Dar sa fiu multumit: nu pun plumb, doar amplasez bateria in spate. Greutatea este surprinzator de mica fata de ce da Tower: 7 258-8 165g. La mine este un caz rar. Singurul lucru care umbreste ziua ar fi ca bateria LiFe de 210g costa cam multisor:
http://www3.towerhob...p?&I=LXYAT1&P=0
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 April 2011 - 09:07 PM
#155
Postat 17 April 2011 - 09:10 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 April 2011 - 09:11 PM
#156
Postat 18 April 2011 - 03:36 AM
Daca tot este vorba de ciudatenii, va prezint, unghiurile lui musiu':
Engine Down Thrust: 5° Engine Right Thrust: 2° Wing Incidence: -2° Stab Incidence: -3.5°
Multa bafta.
#157
Postat 02 May 2011 - 02:34 PM
#158
Postat 02 May 2011 - 06:19 PM
Ai dreptate cu plumbul. Este toxic si da reactii psihice devastatoare. Acum, cu monstrul de baterie, este foarte aproape de adevar. Daca ii pun si capota va fi exact cum trebuie. Doar ca, la primele zboruri, nu vreau s-o folosesc. In consecinta, mi-ar prinde bine o idee eleganta, de aproximativ 100g in nas.
Multa, multa bafta si sa nu fii suparat ca n-ai zburat la RR. Important a fost ca ai participat. Cu sufletul am fost alaturi de tine si de toti ceilalti patimasi. Sa fiti iubiti de cine vreti voi.
#161
Postat 25 March 2013 - 06:23 PM
Multa, multa bafta.
#162
Postat 25 March 2013 - 07:40 PM
dan_mitea, la 25 March 2013 - 06:23 PM, a spus:
Multa, multa bafta.
..pai ce am momentan un GF26i-V2 ..(pana la vara cand am doua obtiuni 1.MVVS 32 sau 2,DLE 30..)..i-ti dai seama ca nu rezist sa-l vad parcat pana atunci..stiu e de compromis dar sper sa faca fata...bafta
#163
Postat 26 March 2013 - 03:01 AM
http://amr-rc.com/in...=1360&langue=en ?
Oare sa fie prea mult?
Multa, multa bafta.
#164
Postat 26 March 2013 - 07:20 PM
dan_mitea, la 26 March 2013 - 03:01 AM, a spus:
http://amr-rc.com/in...=1360&langue=en ?
Oare sa fie prea mult?
Multa, multa bafta.
Ce pot sa remarc este ca amplasamentul carburatorului e cam neinspirat, cel putin pentru rulajul la sol Nu? :blush:
Numai bine si spor in continuare. Orice alegere va fi sunt convins ca te vei bucura de el :good:
#165
Postat 26 March 2013 - 09:01 PM
Horja, la 26 March 2013 - 07:20 PM, a spus:
Numai bine si spor in continuare. Orice alegere va fi sunt convins ca te vei bucura de el :good:
..Mestere ..la 5,15x2 (inchi) cam dupa calculiciu"mieu ..big very big capota :good: ..si vezi poaza ..carburiciu" e la locu" potrivit..si mai este un aspect.la "balaurul ista" nu cred ca ar fi o problem .cu garda de sol a zburatoarei....unde ai vedea matalee ..citez "Ce pot sa remarc este ca amplasamentul carburatorului e cam neinspirat, cel putin pentru rulajul la sol" :give_rose:
#166
Postat 02 April 2013 - 04:43 AM
#167
Postat 08 April 2013 - 08:06 PM
#168
Postat 09 April 2013 - 04:47 AM
Multa, multa bafta.
#171
Postat 13 April 2013 - 08:02 PM
http://www.youtube.c...&v=50hi4Kvf_N0#!
#172
Postat 14 April 2013 - 01:39 AM
Este un model frumos si cu maiestrie realizat de tine. In plus, la 180$ are si un excelent raport calitate-pret.
Cum s-a centrat?. Ce greutate are motorul tau?. Ai mai pus ceva lest in fata?
Multa, multa bafta si modele de vis, impatimitilor.
#173
Postat 14 April 2013 - 06:16 AM
#174
Postat 08 September 2013 - 09:56 PM
Acum il plang, apoi voi vedea ce este de facut.
#175
Postat 09 September 2013 - 01:10 AM
Nu este corect titlul. Nu-i primul crash, dar, as zice ca-i primul la zborul inaugural.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 September 2013 - 01:14 AM
#178
Postat 09 September 2013 - 09:13 AM
Din ceea ce se vede in film, ori ai redus motorul prea mult, ori s-a oprit singur in viraj si s-a angajat.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 09 September 2013 - 09:16 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#179
Postat 09 September 2013 - 10:30 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#180
Postat 09 September 2013 - 10:52 AM