Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 October 2013 - 02:38 AM
Super Decathlon, giant fun scale, 89'' Produs de Dynaflite, din familia Great Planes
#211
Postat 07 October 2013 - 02:36 AM
#212
Postat 07 October 2013 - 02:40 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 October 2013 - 02:42 AM
#213
Postat 07 October 2013 - 06:41 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#214
Postat 15 October 2013 - 01:05 AM
Am terminat aripa:
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 October 2013 - 01:05 AM
#215
Postat 15 October 2013 - 08:01 AM
Bafta multa!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#216
Postat 15 October 2013 - 11:51 AM
A iesit foarte bine chiar daca nu a fost impanzit complet.
Eu as mai verifica inca o data centrajul mai bine mai greu de bot decat la limita este parerea mea.
In ultima instanta rugati pe cineva care e mai in mana cu pilotajul sa-l incerce un zbor nu cred ca asta ar fi o rusine.
Cu Stima
Sorin
#217
Postat 27 October 2013 - 11:40 PM
Cam asa este acum:
#218
Postat 28 October 2013 - 07:06 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#219
Postat 28 October 2013 - 10:22 AM
Grija la zbor.De vreo cateva zile compania noastra de zbor,FlyPolCanada,face curse in draci peste Sanpetru si viseaza sa care pasageri peste salbaticiile Canadei :D cu Cessna mare si....alb/rosie cu frunzutzele de artzar pe aripi.
#220
Postat 28 October 2013 - 10:26 AM
#221
Postat 28 October 2013 - 01:03 PM
Unde mai puneti ca noua elice Top Flite este pe drum. Prietenii stiu de ce o astept cu drag.
Sa fiti iubiti, mesteri mari.
#222
Postat 28 October 2013 - 06:54 PM
Multa bafta la zbor, atentie la neatentie, daca nu sunteti sigur sau poate sunteti timorat de la accident ,poate ar fi bine sa apelati la vreun prieten sau coleg sa faca un zbor de incercare si dupa aia trageti concluziile de rigoare.
Sincer si eu cand incerc un ultrausor nou, rog un prieten care are experienta de zbor mai mare sa ma ajute sa-si dea cu parerea despre ce ar mai fi necesar ca sa fie totul in ordine.
Cu Stima
Sorin
#223
Postat 29 October 2013 - 02:34 AM
Multa, multa bafta si multumesc, inca o data.
#224
Postat 03 November 2013 - 11:52 PM
Modelul a demonstrat ca este cuminte si ascultator si ca toata vina o port eu, in nemernicia mea.
Deci: 4 grade Celsius, ceva vant dar din fata, toata suflarea de la club cu ochii pe mine, pantalonii plini si pulsul 200. Motorul se mai balbaie la turatia maxima iar relantiul sta intre 1 700 si 2 000rpm. A zburat frumos si a aterizat ca un vis. Nu am nici o fotografie deoarece toti urmareau hipnotizati.
Sunt extrem de bucuros.
PS.Gazul se regla mult mai bine cu servo-ul langa motor. Voi mai mosmondi aici.
PPS. Motorul le bate la fund pe toate celelate. Daca altii aveau si ma refer la motoare mai mari, aproximativ 98 decibeli, al meu avea 108...Aferim de capul nostru.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 November 2013 - 11:53 PM
#228
Postat 05 November 2013 - 09:34 AM
Daca iese si foarte usoara ( si aici numai dumneavostra o puteti " aranja " ) o sa va placa foarte
tare la terenul de zbor si mai mult ca sigur o sa devina modelul de zi cu zi .
#229
Postat 05 November 2013 - 02:30 PM
De mult imi face cu ochiul o Etra. Dar mi-am spus ca nu-i de nasul meu.
Ce spui despre:
http://www.greatplan...s/gpma0236.html
Ar mai fi si cea de la SIG, dar mi se pare cam micuta.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 November 2013 - 02:32 PM
#230
Postat 05 November 2013 - 03:15 PM
dan_mitea, la 05 November 2013 - 02:30 PM, a spus:
De mult imi face cu ochiul o Etra. Dar mi-am spus ca nu-i de nasul meu.
Ce spui despre:
http://www.greatplan...s/gpma0236.html
Ar mai fi si cea de la SIG, dar mi se pare cam micuta.
Multa, multa bafta.
Intradevar este bine sa fie mai mare .. un model pentru un benzinar de 30 cmc ar fi ideal .. nici prea mare nici
prea mic .
Daca e mica e prea fasneata ... intre 1,7-1,8 m maxim e ideal
De preferat cu aripa din doua piese cu teava din carbon .. sa intreb un prieten sa vad daca nu are el un plan de Extra.
Si constructie cat mai "dantelata" ca sa iasa usoara ( genul modelelor Sebart, Extreme Flight, Hangar , Pilot Rc )
Se poate pentru usurinta pleca de la o capota si canopie de Extra Pilot RC ( stiu ca se gasesc separat ).
Se scaleaza planurile in asa fel incat sa se potriveasca cat mai bine cele doua repere .. altfel e mult de munca cu fibra , rasini etc .. plus de termoformat canopia dar asta abia dupa ce se face un calapod si e de munca si la ala ..
#231
Postat 05 November 2013 - 06:05 PM
Au planuri, short kit de lemne gata taiate, capote, canopie si tot ce-ti trebuie.
#235
Postat 01 June 2015 - 03:01 AM
#236
Postat 02 June 2015 - 01:24 PM
#237
Postat 02 June 2015 - 01:33 PM
dan_mitea, la 02 June 2015 - 01:24 PM, a spus:
Chiar asa tembel e chinezu... (desi nu m-ar mira)
P.S
Mestere, sper ca nu te superi ca-mi dau cu parerea, stiu ca ai analizat toate variantele dar totusi o spun (prostie sau nu) nu cumva suruburile se pot baga din partea cealalta (invers) si in acea parte a flansei sa vina piulitele ?
P.S.S
Scuza-ma pt.indrazneala...:drinks:
Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 02 June 2015 - 01:34 PM
#238
Postat 02 June 2015 - 02:20 PM
Nu am incercat dar ma gandesc ca "functioneste" :)
Aceasta postare a fost editata de eellaa: 02 June 2015 - 02:21 PM
#239
Postat 02 June 2015 - 06:23 PM
Pe dedesupt nu se poate.
Prezon, da, dar piulita are exteriorul mai mare de cat diametrul capului de inbus.
Chinezul nu a raspus pana acum.
Multa, multa bafta.