Profile planes 196cm/206cm homemade :)
#62
Postat 18 August 2010 - 07:08 PM
gicosu, la Aug 18 2010, 12:11 PM, a spus:
Scump d'nule, scump ....... metanoluuuu la unu de 30 cmc ! Cu benzina e altceva .... parfum !
P.S.
Am vazut la majoritatea benzinarelor ca nu pun puferi de amortizare ! Se pare ca mai rau balangane motoru ! Tu stii mai bine - eu nu am nici un benzinar finalizat !
#63
Postat 18 August 2010 - 09:14 PM
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 18 August 2010 - 09:15 PM
#64
Postat 18 August 2010 - 10:22 PM
gicosu, la Aug 18 2010, 10:14 PM, a spus:
Nu il pulverizeaza ca thr e la tine si dai cat trebuie !
Referitor la metanol
: am zburat Katana cu Saito 150 si zeama cu 30% nitro - trage bine dar suge 650 cmc in 12 min
: am zburat si "scadura " aia desfoliata cu OS 55 si cu rezervor de 180 cmc ma dau lejer tot 10-12 min si cu doar 10 Nitro.
Spor la zbor si sa vedem un hover corect cat mai curand !
P.S.
La cat ar iesi ( ca pret ) o scandura cu 1,10 - 1,20 anvergura, de 1,9 - 2,1 Kg pentru motor de 46- 55 doar cu tren de aterizare si bechie in set ( aripa fixa
sau detasabila cu bord de atac mai gros ca sa zboare incet ). Restul de echii tije etc sa ramana in grija propietarului.
Cum ar fi de exemplu Tribute 36 ARF de la Hangar 9 , sau Chinn Yak-55SP... de la Extreme Flight si poate si multe altele.
Nu ar trebui asamblat ( adica montate eleroane, directie, profundoare etc ) ci ca un ARF care vine la cutie si iti da de lucru mai putin maruntisurile .
Nu prea se gasesc la magazinele din tara si ma gandesc ca poate se inscriu ceva doritori si iese o semi serie ca aripa Zagi.
#65
Postat 18 August 2010 - 10:40 PM
REAL DESIGN, la Aug 18 2010, 11:22 PM, a spus:
Referitor la metanol
: am zburat Katana cu Saito 150 si zeama cu 30% nitro - trage bine dar suge 650 cmc in 12 min
: am zburat si "scadura " aia desfoliata cu OS 55 si cu rezervor de 180 cmc ma dau lejer tot 10-12 min si cu doar 10 Nitro.
Spor la zbor si sa vedem un hover corect cat mai curand !
P.S.
La cat ar iesi ( ca pret ) o scandura cu 1,10 - 1,20 anvergura, de 1,9 - 2,1 Kg pentru motor de 46- 55 doar cu tren de aterizare si bechie in set ( aripa fixa
sau detasabila cu bord de atac mai gros ca sa zboare incet ). Restul de echii tije etc sa ramana in grija propietarului.
Cum ar fi de exemplu Tribute 36 ARF de la Hangar 9 , sau Chinn Yak-55SP... de la Extreme Flight si poate si multe altele.
Nu ar trebui asamblat ( adica montate eleroane, directie, profundoare etc ) ci ca un ARF care vine la cutie si iti da de lucru mai putin maruntisurile .
Nu prea se gasesc la magazinele din tara si ma gandesc ca poate se inscriu ceva doritori si iese o semi serie ca aripa Zagi.
Pei decit sa te chinui sa faci o scindurica (timp materiale)de aceas fel mai bine iei un tribute 36 sau chiar yak si iesi mai bine
Spor!!!
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#66
Postat 19 August 2010 - 03:48 AM
pun cateva poze, scuze de calitate.
am putut estima si greutatea, undeva pe la 4800g la anv 197cm, deci ar trebui sa ajunga DLE30. Sper sa-l termin si eu anul asta :).
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#71
Postat 19 August 2010 - 09:51 AM
#72
Postat 19 August 2010 - 11:06 AM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#73
Postat 19 August 2010 - 05:30 PM
gicosu, la Aug 19 2010, 10:51 AM, a spus:
Misto kitul !! am citit foarte multe lucruri bune despre OMP. Se pare ca sunt foarte calitative modelele lor.
#75
Postat 06 September 2010 - 11:13 AM
http://www.youtube.c...h?v=GZFcyvPQ0iA
#76
Postat 06 September 2010 - 06:14 PM
gicosu, la Sep 6 2010, 12:13 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=GZFcyvPQ0iA
Si care sunt damage-urile !?
#78
Postat 17 September 2010 - 10:41 PM
http://www.youtube.c...h?v=S5f062dU4hk
#79
Postat 17 September 2010 - 11:25 PM
Aceasta postare a fost editata de typer: 17 September 2010 - 11:27 PM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#81
Postat 29 August 2011 - 10:01 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#82
Postat 29 August 2011 - 10:02 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#83
Postat 29 August 2011 - 01:22 PM
Spor la treaba !!!!
GEORGE
#84
Postat 29 August 2011 - 03:01 PM
oachidori, la 29 August 2011 - 10:01 AM, a spus:
nu :(
oachidori, la 29 August 2011 - 10:01 AM, a spus:
asta e singurul motiv, satisfcatie nemarginita :)
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#85
Postat 11 November 2011 - 03:57 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#87
Postat 19 January 2012 - 09:28 AM
Vreau sa calculez mai intai viteza maxima pe care o pot atinge cu motorul si elicea asta apoi sa calculez ce servouri sunt necesare.
Poate cineva sa ma ajute? :)
Ps :am pus intrebarea aici deoarece este pentru acest proiect,nu vreau sa pun servo-uri mai mari decat este necesar(datorita greutatii ).
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#88
Postat 19 January 2012 - 11:35 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#89
Postat 20 January 2012 - 09:58 AM
Deci viteza maxima va fi RPM maxim inmultit cu pasul si facute conversiile necesare de la inch si minute la km/ora.
Ar mai fi de aplicat niste coeficienti de temperatura si altitudine (presiune aer) dar banuiesc ca nu vrei sa te complici atat.
Odata aflata viteza, forta aplicata asupra bratului servo este data de:
Cuplul (kg/cm) = 1.59 E^-6 * ( C^2 * V^2 * L * sin(S1) * tan(S1) / tan(S2)], unde:
C = latime suprafata control, in cm
L = lungime suprafata control, in cm
V = viteza, in km/h
S1 = unghi maxim deflectie suprafata control, in grade
S2 = unghi maxim deflectie brat servo, in grade
#90
Postat 04 November 2012 - 01:38 PM
Daca nu era RD, nu-l porneam, mama ce umezealaaa ... :)
Aceasta postare a fost editata de typer: 04 November 2012 - 01:39 PM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.