Septembrie 2004
#31
Postat 05 September 2004 - 04:43 PM
#32
Postat 06 September 2004 - 07:59 AM
SILVIU66, la 4 Sep 2004, 22:08, a spus:
poate un servo ceva...
Acu ma simt dator sa esplic cate ceva celor ce nu au fost de fatza: faza a fost asa...dupa cateva tururi de pista calme, am incercat sa fac ceva inedit si ce mi-am zis...ia, un slalom mic de inceput, asa, sa ma incalzesc si io!...si am dat fugutza cu maneta full throtle direct in padure unde am eschivat cativa copaci...mai aveam putin si ajungeam in poenitza, dar un copac, firar mama lui a dreaq ca mama lui cu tot, a miscat in front! Pagubele nu ar fi fost asa de mari, dar se pare ca trunchiul copacului chiar era din lemn masiv!...copacul il gasiti si acum acolo, am platit un riveran sa-l doboare cu toporul, asa ca poate il vedeti culcat...oricum se chinuia saracu, ca l-am lovit tare!
Intre timp am vorbit cu primarele (ala de a venit la inaugurare saptamanile trecute) si i-am zis sa taie padurea, tui curu ei, sa devina zona cum a fost odinioara, inainte de codrii Vlasiei, adica mlastini si smarcuri, ca asa au luat-o pe coaja tontomanii, de alergau cu shalvarii in vine cu ghiaurii potenti si superdotati pe urmele lor!
Ca deviz, ar fi cam atat: in afara de model faramat, acumulatorii s-au facut zob si nu a scapat nici butonul on/off!...Receptorul a scapat, era imbracat in doi bureti scocibrait!
P.S: ca memento, pentru cei ce vor sa se fereasca: senzatia a fost ca sunt deasupra padurii cand am virat, dar...deci nu incercati sa va faceti un obicei din a vira peste ea: e inselatoare!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 06 September 2004 - 10:36 AM
Cu rabdare si ciocan.
#33
Postat 06 September 2004 - 09:06 AM
#36
Postat 06 September 2004 - 11:30 AM
#39
Postat 06 September 2004 - 11:42 AM
Imagini atasate
#42
Postat 06 September 2004 - 12:35 PM
A facut un zbor superb, am ramas placut surprins! Erau niste chibiti pe margine in sezlonguri, care-l ironizau...prietenii care-si permiteau probabil!!!...in rest se facuse o liniste mormantala si toti urmaream cu sufletul la gura!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 06 September 2004 - 12:36 PM
Cu rabdare si ciocan.
#44
Postat 06 September 2004 - 01:09 PM
itzi ies foarte intunecate pozele
oricum cred ca le prelucrezi inainte sa le pui ca au peste suta de kilo.
mai dale si tu un pic de lumina,sa intzeleaga toata lumea ce-i acolo.
cel putin aia cu noru negru e sinistra rau.parca vine uraganu de gradu 7 asa arata... :D
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 06 September 2004 - 01:10 PM
#45
Postat 06 September 2004 - 01:36 PM
Iti dau dreptate. Originalele sunt ceva mai bune dar tot intunecate. In privinta prelucrarii am o problema: nu pot instala Photoshop fara licenta pe calc de la servici iar acasa am un calc "slabut". Asa ca folosesc InfranView pt redimensionare la 800x600 si Imaging pt marime (<100 KB). Pt viitor accept sugestii freeware.
Julius
Imagini atasate
#46
Postat 06 September 2004 - 05:07 PM
Julius, la 6 Sep 2004, 11:46, a spus:
Cartonu' e a lui Charlie. Pana acum, doar Men, io si Charlie (in aceasta ordine cronologica) am facut cate ceva concret pt. divulgarea canalelor pe care suntem, din cate stiu eu.
Exemplul lui e de urmat si nu va mai luati de el ca a dat cu airoplanu' in padure, ca toti am dat, o data, candva! La disciplina de zbor toti avem cate ceva de lucrat si e bine ca se discuta aici (vezi si "Traversarea pistei...").
Silvester, s-a mai propus si pt. RR 2004 sistemul cu ecusonul/carligul atasat la loc vizibil pe un panou. Poa sa nu fie panou. Poa sa fie un batz infipt in pamant, o creanga de copac, o capota de masina sau chiar o sfoara intinsa intre doua crengi, ca pe aia nu o mai fura nimeni.
Io am intotdeauna la mine un ecuson pe care scrie "Canalul 55 e la Valteras" precum si un carlig cu canalul 55. Cand suntem putini, nu-i bai dar vad ca ne inmuntim ca purecii si o sa apara si cazuri de conflict de canale, in viitorul f. apropiat! Dea Domnu' sa nu fie pe al meu...
#47
Postat 06 September 2004 - 05:23 PM
Valteras, la 6 Sep 2004, 17:07, a spus:
dea domnu sa nu fie nici al meu.
io miam facut si eu ecuson.
o sa bat in piroane ditamai placaju cu cuisoare pa el .
dea domnu sa reziste!!
#50
Postat 09 September 2004 - 03:04 PM
Asta ca sa nu zica Marinelu si Valterashu ca nu le-am mai dat motiv sa-mi faca statuie degeaba (stiu ei de ce).
...si m-am mai ales cu ceva: tot asteptand sa stea vantu, pret de vreo juma de ora, am facut un reglaj la motor, de nu-mi vine nici acum sa cred ca MVVS-urile sunt chiar asa de bune; da' sunt al dracului, daca le nimeresti!
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 09 September 2004 - 03:05 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#51
Postat 10 September 2004 - 08:34 AM
Julius, la 7 Sep 2004, 14:02, a spus:
Atasez o poza de duminica pt a nu fi off-topic...
Salut!
Daca vrei, exista PaintShopPro 7.0 care costa f.putin
Eu consider ca este un puternic concurent al lui PS.7
AcDcSee-ul ofera crop si resize chiar daca nu ai licenta
Adica il instalezi, te enerveaza odata la 5 poze cu un
reminder, dar iti poti exporta pozele.
#52
Postat 10 September 2004 - 04:52 PM
CEDEZ (adica moka) DORITORILOR DE AMINTIRI RESTURI DIN MODELUL MEU, CAP 232 3D (pa ma-sa 3D)
se gasesc langa copacul cel mai de vest din padurea unde ne vedem la Calugareni.
Vai, vai, ce am patit?
Ce sa fie, de data asta n-a fost prostie de pilotaj, a fost alta prostie; de aia vi le spun, sa nu faceti ca mine, sau daca faceti, sa nu va zgariati pe ochi.
Vant aproape de 0m/s, 1 rezervor deja consumat fara peripetii, la al doilea decolez spre drum si imi vine ideea sa aterizez dinspre drum (adica invers); zis si facut, nici o problema cu lipsa vantului, dar l-am pus cu vreo 5-6m inainte de locul tuns tocmai unde era o groapa de toata frumusetea, groapa care m-a facut sa capotez.
Nu-i nimic, imi zic eu, n-o fi patit nimic, il aduc din nou la punctul de decolare, motor, zboara, totul OK. Mi se parea mie ca o tot ia in stanga, dar am zis ca o fi cuplul motor sau trimul; mi se parea si ca eleronul drept tot avea miscari mici, dezordonate, dar am zis ca or fi mesaje de pe alte planete ; mai dau un bip la trim spre dreapta, fac o trecere, uit de eleron, vin la aterizare destul de bine si tocmai cand ma bucuram ca sunt asa bine in ax si cu inaltime buna, reduc motorul, a inceput sa o ia spre stanga (lui). La viteza aia (nu mare, da' nici mica) desi am dat comanda sa redresez, degeaba, fiind la 5-6m de sol nu mi-a venit ideea sa dau comanda mai mare. Si o ia spre stanga de nu se mai opreste decat in locul unde uneori, isi pune masina Ionel Mandru... Buf!
Ca sa nu va mai aburesc ca Etaju, hai sa va zic care sunt concluziile mele: la capotajul amintit, s-a rupt echea de la eleronul de pe dreapta, iar celalalt nu a compensat la miscari mici (si viteza redusa) lipsa unui eleron. Nu am verificat functionarea comenzilor inainte de decolare, dupa un incident.
Nu mi-a dat prin cap (si cred ca nici nu am avut timpul sa gandesc, daramite sa reactionez) sa vad daca profundorul mai putea face ceva; oricum ar fi luat-o in padure si nu vreau sa ma alatur Marinarului si altora in lungul sir al dusmanii-padurii-dusmaii-lu-ilpadrino.
Tot raul spre bine, o sa-mi schimb modelul.
Daune? Se pare ca toata electronica e in regula, dupa crash am verificat si cele cateva servouri care mai erau cuplate, functionau.
De unde si motto-ul care mi-a placut: Nu tot ce zboara se manaca; lasa electronica.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#53
Postat 11 September 2004 - 06:57 PM
zii de zbor superba azi la calugareni.nici fir de adiere toata ziua.
termika ce n-am vazut niciodata fara pic de nor-am tzinut planoru sus de m-a durut gatu' si l-am adus jos pana la urma.
padrino cu bogdanstancu combat de planoare in termika la altitudine mare.
si alte combaturi muuuult mai tari da totate la randul lor.
sa dau un exemplu:
zod cu noua bestie