Modelism - RHC Forum: Ce heli recomandati din clasa "t-rex 450" ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ce heli recomandati din clasa "t-rex 450" ?

#1 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 04 April 2010 - 09:25 PM

Salut,

Vreau sa achizitionez un heli de antrenament.
Sa fie mic (dar nu atat de mic ca t-rex 250 :rolleyes: ), usor de transportat, robust, ieftin la pack-uri, decent la piese de schimb (si ca pret si ca disponibilitate in RO), cu suport video (ca t-rex 450 pe helifreak, vezi Finless)...si orice altceva poate sa vina in ajutorul unei exploatari cat mai de succes.

Ceea ce imi vine in cap este un t-rex 450...dar si aici sunt mai multe variante. Care este cea mai buna alegere, daca tinem cont de criteriie de mai sus?

Si Spirit Li, de la Robbe, poate sa fie o alegere buna...

Poate putem face un Top cu aparate la aceasta clasa.

Evident, important este si cat de usor pot fi achizitionate. Ar fi de ajutor si o lista cu magazine sau furnizori de modele si piese de schimb.

Cred ca acest topic poate sa fie de ajutor pentru multi incepatori si nu numai...

Pareri?
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8306
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2010 - 10:08 PM

Spirit Li, SJM, Dragonus, ARK, Aplus, etc R.I.P.

La clasa 450 ai Trex 450 in cele 3-4 variante de baza + clone

Mai sunt de pomenit: Blade 400 - OK, e scump dar e RTF

Beam E4 - foarte bine facut dar a ramas in urma
Rave de la CY - foarte bine facut

si se cam termina lista

MiniTitan e pe cale de disparitie.

Pe scurt nu a aparut nimic care sa concureze in mod serios Trex. E de urmarit, dupa ce apare, Protos 450. Protos 500 e singurul care a reusit sa produca ceva emotie in clasa 500.

La noi in tara si din cauza accesului la piese poti vorbi doar de Trex, Trex si Trex.

Stefan
0

#3 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 04 April 2010 - 10:18 PM

Vezi postareastiganas, la Apr 4 2010, 11:08 PM, a spus:

Spirit Li, SJM, Dragonus, ARK, Aplus, etc R.I.P.

La clasa 450 ai Trex 450 in cele 3-4 variante de baza + clone

Mai sunt de pomenit: Blade 400 - OK, e scump dar e RTF

Beam E4 - foarte bine facut dar a ramas in urma
Rave de la CY - foarte bine facut

si se cam termina lista

MiniTitan e pe cale de disparitie.

Pe scurt nu a aparut nimic care sa concureze in mod serios Trex. E de urmarit, dupa ce apare, Protos 450. Protos 500 e singurul care a reusit sa produca ceva emotie in clasa 500.

La noi in tara si din cauza accesului la piese poti vorbi doar de Trex, Trex si Trex.



Stefan


Ok, deci t-rex 450...sau clona...(dupa buget)
Dar daca alegi t-rex 450, care varianta? Pro, V2 SE...etc...
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#4 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8306
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2010 - 10:30 PM

Align produce acum doar Trex 450 PRO si Sport.

Se vand multe variante de kituri de la cu motor si ESC pana la cu de toate. Orice alegere faci, e buna.

Asa, in general, daca cumperi un Align, nu clona, merita sa cumperi varianta completa - cu servo si gyro - sunt de buna calitate si daca faci socoteala iese elicopterul (frame-ul) aproape moca.

Depinde ce bani ai, cat de avansat esti, ce vrei sa faci. Daca te uiti pe forum o sa vezi ca cei care sunt avansati au PRO.
0

#5 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 04 April 2010 - 10:39 PM

t-rex 450 pro e cel ce zboara cel mai bine la clasa 450 in varianta stock. acum am vazut pe la 365 euro in varianta supercombo.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#6 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 05 April 2010 - 11:54 AM

Vezi postareafiredragon, la Apr 4 2010, 11:39 PM, a spus:

t-rex 450 pro e cel ce zboara cel mai bine la clasa 450 in varianta stock. acum am vazut pe la 365 euro in varianta supercombo.


Ok, probabil o varianta super combo este de preferat (in cazul in care nu mai ai ceva electronica ramasa)...
De unde este cel mai convenabil de cumparat? Botosani? Sau?
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#7 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2010 - 03:17 PM

http://flying-hobby.com/catalog/product_in...roducts_id=5374

Ai si free shipping la el si vine complet, mai pui pack si receiver-ul de la statie. Daca nu ai cum sa-ti comanzi, roaga pe cineva care a mai comandat. Iesi mult mai ieftin.
0

#8 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 05 April 2010 - 04:19 PM

daca esti incepator si trebuie sa iei in calcul crashurile nu lua varianta t-rex pro.

argument: desi zboara extraordinar de bine asa cum vine e unul din cele mai grele heli de reparat , este foarte robust totul e inhesuit si destul de greu de accesat eu recomand un v2 (clona sau original)
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#9 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 06 April 2010 - 10:08 AM

Vezi postareanen77, la Apr 5 2010, 05:19 PM, a spus:

daca esti incepator si trebuie sa iei in calcul crashurile nu lua varianta t-rex pro.

argument: desi zboara extraordinar de bine asa cum vine e unul din cele mai grele heli de reparat , este foarte robust totul e inhesuit si destul de greu de accesat eu recomand un v2 (clona sau original)


De ce e mai greu de reparat...Nu are in principiu aceleasi piese? Vad ca difera frame-ul...dar in mare e cam la fel...De unde vine o diferenta in reparatii si intretinere?
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#10 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8306
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 April 2010 - 10:46 AM

Cuvantul cheie este "inghesuit" - poti sa te uiti peste topicul lui Primus, cu poze, si o sa intelegi ca e greu de lucrat (si reparat).

Daca esti in faza in care le busesti o clona (de V2, V1) merge foarte bine. Daca ai depasit faza asta si fie ca esti avansat sau incepator nu dai cu ele de pamant PRO este cea mai buna alegere.

Peste asta piesele generice de V1; V2 sunt peste tot. Piesele de PRO nu sunt inca la fel de raspandite. Kiturile noi de PRO au tot ce trebuie, motorul nou 450M, gyro nou GP780, servo excelente, ESC foarte bun - si un pret decent - nu risti sa iti para rau mai tarziu decat daca dupa fiecare zbor vii cu el acasa in punga. Stefan

Vezi postareaMag, la Apr 6 2010, 11:08 AM, a spus:

De ce e mai greu de reparat...Nu are in principiu aceleasi piese? Vad ca difera frame-ul...dar in mare e cam la fel...De unde vine o diferenta in reparatii si intretinere?

0

#11 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 April 2010 - 01:05 PM

un exemplu simpu :
la un crash cu un heli ai sanse mari sa strici si servourile, ca sa le schimbi la pro trebuie sa desfaci foarte mult in heli e de lucru ca timp macar dublu triplu cat la un v2.

la v2 coada e pe curea la pro pe cardan daca atingi cu palele de coada(chiar si in iarbaa) nu scapi fara sa rupi macar pinioanele.


peste asta e ceva mai rapid si mai responsiv ca un v2 ,dar depinde si din ce punct de vedere privesti treaba astea sunt de fapt si calitati.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#12 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 06 April 2010 - 02:18 PM

Intradevar e mai greu de lucrat la pro , dar daca stai sa te uiti observi ca pro ul are mai putine piese decat sport ul iar piesele au cam acelasi pret(cateva sunt mai scumpe cu un $, ceea ce nu e deloc mult). Piesele se gasesc in 4 locuri diferite, 2 dintre ele avand piese pt ambele elicoptere(in RO). Personal asa alege pro ul. Sa mai iei in calcul ca poti ajunge cu o clona de pro in loc de 488$ http://www.rc711.com/shop/product_info.php...roducts_id=2669, cat e originalul-super combo, la maxim 200$ punand ce e mai bun de la HK, dar binenteles nu cu aceeasi calitate cu care ne rasfata align.
Succes!

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 06 April 2010 - 02:19 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro