Modelism - RHC Forum: Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10

Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? Ce parere aveti?

#271 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 May 2010 - 11:41 AM

Nu as compara merele cu portocalele, chiar daca din ambele se face un suc bun...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#272 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 20 May 2010 - 07:20 AM

Se poate sa ai dreptate. Sunt cateva aspecte, care probabil imi scapa, dar tind sa te cred... Oricum in ultimul timp am aflat o gramada de lucruri despre aero care inainte imi pareau oarecum lipsite de logica...:angry2:
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#273 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 May 2010 - 04:15 AM

Acum doua seri am fost la zbor. Incepe din ce in ce mai mult sa-mi placa sa-l controlez din eleroane, a zburat si foarte bine cu noua motorizare. Eu maiat inteligent cum sunt, la insistentele unui prieten, incerc un loping, dau botul in jos si in turmatoarea fractiune de secunda ma gandesc ca reusesc sa-l intorc pe spate daca insist cu borul in jos, dar nu a fost asa, a luat din plin Pamantul iar inpactul a fost cu atat mai dezastuios cu pentru ca eua am accelerat, numa-numa sa-mi iasa manevra. Iata rezulatatele ispravei: bot facut praf cu multe fisuri, acumulator putin indoit, receptorul cred ca are un contact imperfect, servo de la profundor mort, eleron dreapta si servoul aferent avariate, duportul motorului pierdut.

http://img59.imageshack.us/img59/5517/p1000055f.th.jpg http://img522.imageshack.us/img522/6339/p1000056v.th.jpg http://img14.imageshack.us/img14/667/p1000057q.th.jpg

EZ-u e deja reparat dar revin cu detalii intr-un post viitor pentru ca acum sunt rupt de somn :unsure:

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 23 May 2010 - 04:16 AM

0

#274 Useril este offline   P I T 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 03-May 10

Postat 23 May 2010 - 09:59 AM

Hai ca ai mai mult de munca decat am avut eu dar cred ca o sa te ajung pentru ca ma duc peste jumatate de ora la zbor .
In legatura cu postul tau, chiar erai obosit .
0

#275 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 27 May 2010 - 10:48 PM

Zilele astea am tot pandit un moment fara vant :D . Am observat insa ca dupa 20.00 se inmoaie de tot vantul asa ca hop! cu pasarea in parcul Politehnicii, in seara asta. Da, in parc, unde am zis ca nu mai pun piciorul (a se citi avionul) :D . Am mers struna dracovenia..mi-am mai facut si eu mana :) ce-i drept. Emotii am avut mai tare ca prima oara, avand in cap cocotatul in copac de la prima incercare. M-am simtit tare paun ca am ridicat toate capetele asistentzei (roleri, gura-casca, mamic, tatici etc) catre ceruri unde Permax 400 bazaia de mama focului :D . Unde mai pui ca i-am pus un LED semnalizator in gaura pe unde iese firul ptr antena si se vede tare fain de jos, mai ales ca se inserare de-a binelea. Am simtit pe "statia mea" ce inseamana turbulente, undeva , mai sus, peste cladiri , vantul mai dadea cate o suflare, iar avionul se inclina stanga-dreapta marunt,marunt. Insa totul a fost bine, aterizari bune, (ma rog, iarba cam mare, se agata in aripi).
Gata, nu mai stresez lumea cu aventurile la zburat, deja ma incadrez la jurnal de bord. O sa mai revin probabil cand o sa mai modific una, alta pe la EZ.
PS. Daca este careva din Militari poate ne intalnim prin Poli, langa cladirea rectoratului. Promit sa va filmez prestatiile ;). (ca la mine nu are cine :D )

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 27 May 2010 - 10:52 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#276 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 May 2010 - 08:04 AM

Luni 24 mai, de Rusalii, am profitat de ziua libera si am mers la cetataea Heracleea (Tulcea), dupa vizita acesteea am avut timp si de un zbor desi vantul era cam incapatanat. A zburat bine pasaroiul chiar si cu un servo avariat de la incidentul de saptamana trecuta, oricum este mult mai controlabil pe vant cu ajutorul eleroanelor. Am avut si surpriza sa ma trezesc ca vantul isi schimba directia cu 90 de grade cand eram in zbor, nu intelegeam de ce zboara aiurea, oricum a aterizat corect si in conditii destul de vitrege :lol:
Iata un filmulet (editat aiurea pe dimensiune) cu zborul de luni.


0

#277 Useril este offline   cybershot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 145
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2010 - 10:36 AM

Frumos filmuletul,zbori bine. Daca vrei zbor acrobatic dul suuuus si fa acolo cu el ce vrei ,in felul asta ai timp sa-l redresezi.Loopingul la joasa inaltime nu este indicat nici pentru avansati mai ales pe vant!
Rx: Futaba T6EXP,T14MZ , Airtronics MX-3.

Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250

Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
0

#278 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 May 2010 - 02:55 PM

Vezi postareaadioperator, la May 28 2010, 09:04 AM, a spus:

Luni 24 mai, de Rusalii, am profitat de ziua libera si am mers la cetataea Heracleea (Tulcea), dupa vizita acesteea am avut timp si de un zbor desi vantul era cam incapatanat. A zburat bine pasaroiul chiar si cu un servo avariat de la incidentul de saptamana trecuta, oricum este mult mai controlabil pe vant cu ajutorul eleroanelor. Am avut si surpriza sa ma trezesc ca vantul isi schimba directia cu 90 de grade cand eram in zbor, nu intelegeam de ce zboara aiurea, oricum a aterizat corect si in conditii destul de vitrege :angry2:
Iata un filmulet (editat aiurea pe dimensiune) cu zborul de luni.


era sa dobori avionul ala de mai sus!! :rolleyes:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#279 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 30 May 2010 - 11:38 AM

Ce-mi place motorasul ala al tau BL! Are "vana" cand urca :rolleyes:
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#280 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 31 May 2010 - 12:48 PM

@cybershot, inca nu ma incumet la prea multe zboruri ce sa contina scheme acrobatice, mai fac cate un looping sau tonou, dar foarte rar si evident ca la inaltime cat mai mare.

@oachidori, dom'le am evitat in ultimul moment impactul, ma intreb cum de nu am fost avertizat de aparatura de bord ca eram pe traiectorie de coleziune :D

@Florinelu, acolo zburam cu bateria cu 2 celule de 2500 mA si elicea de 6x4, sa vezi ce fel se misca cu elicea de 6,5x6,5. Acum am un facut rost de un acumulator cu 3 celule si 1800 mA, la urmatorul zbor o sa-l pun un combinatie cu elicea cea mare sa vad cum merge, oricum cu cea de 6x4 se misca aproape la fel de bine ca si cand asi folosi acumulatorul 2c impreuna cu elicea 6,5x6,5.

Duminica dimineata am fosta la zbor, am facut o filmare aeriana incercand sa ajung la o inaltime cat mai mare, dupa estimarile mele si ale celor prezenti am zburat cam la 250 metri. Iata ce a iesit:



P.S. Sper sa aveti rabdare sa urmariti filmuletul pana la sfarsit :unsure:
0

#281 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 31 May 2010 - 01:08 PM

Mamaaa, cat de sus se vedea! Banuiesc ca EZ-ul era o mica pata pe cer careia abia ca ii mai ghiceai orientarea iar uneori iti dadeai seama ca perspectiva sub care il vedeai nu era cea reala. Acum viz-a-vis de filmare... de fapt ca sa percepi altitudinea prin "ochii avionului" inaltimea la care te aflai, ar trebui sa ai un obiectiv cam de 50-55mm, ca sa poti avea o senzatie de "cat de sus esti". Oricum, ai fost sus...felicitari. Cred ca in curand voi face si eu pasul spre BL cu al meu.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 31 May 2010 - 01:15 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#282 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 31 May 2010 - 02:59 PM

Asta a fost o inaltime apreciata "ochiometric", oricum cat de curand o sa fac un zbor la inaltime masurat cu gps-ul, chiar sunt curos sa vad cam ce inaltime are. De vazut il vedeam fara probleme cat timp stateam cu ochii numai pe el.
Motorul acesta are cuplu foarte mare si are tendinta sa traga destul de mult in stanga cand este eccelerat la maxim, trebuie sa incer ca umblu pe la unghiuri si sa vad ce-i pot face. Desi mananca bateriile mult mai repede decat permax-ul 400 merita banii din plin motorasul asta, data viitoare o sa incerc sa pun acumulatorul cu 3 celule si elicea de 6,5x6,5, trebuie sa traga ~700 grame.
0

#283 Useril este offline   P I T 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 03-May 10

Postat 31 May 2010 - 03:44 PM

Acest clip este dedicat celor ce nu au vazut Delta Dunarii. Frumos ADI!
0

#284 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 31 May 2010 - 03:58 PM

Multumesc! Pai aici nu prea se vede decat o... nici nu pot sa spun cat de mica parte din Delta Dunarii. oricum e o idee sa incerc sa fac filmari prin Delta.
0

#285 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 31 May 2010 - 09:14 PM

la fel ca si voi .... sunt fan Easy Star....m a cucerit si pe mine acesta zburatoare....dupa primul pe care l am pierdut pe un camp, a urmat al doilea care s a facut praf la primul zbor......practic s a rupt tot cand a lovit pamantul .... nu am mai salvat nimic ( cazuse in noroi ...mlastina)....a urmat altul pe care am pus BL....intradevar urca mult mai rapid, consumul e mai mare ce i drept. Nu m am abtinut si am mai achizitionat unul pe care am pastrat motorul original alimentat cu 3s lipo 1600 mah.....inca le am pe amandoua in perfecta stare....dupa ce te inveti cu acest tip de avion e foarte simplu sa l zbori....preferatul meu e cel cu motor periat....cu vantul in fata urca excelent, e foarte stabil dar nu e pentru acrobatie....Preferabil e ca atunci cand esti incepator sa folosesti modele second hand pana inveti sa zbori.....din pacate eu nu am ascultat si imi aduc aminte de primul EZ....seara era nou si frumos ( terminasem de lipit) si a doua zi l am rupt in 30 sec.....dezamagire mare....l am oparit si l am umplut de scoci.....si iar la zbor.....si iar POC....este uimitor cate crashuri poate suferi si tot zboara...

...iata si un filmulet facut de mine cu EZ la altitudiea maxima la care se vede avionul....
http://www.youtube.c...h?v=UOETKi8fiDI

la fel ca si voi .... sunt fan Easy Star....m a cucerit si pe mine acesta zburatoare....dupa primul pe care l am pierdut pe un camp, a urmat al doilea care s a facut praf la primul zbor......practic s a rupt tot cand a lovit pamantul .... nu am mai salvat nimic ( cazuse in noroi ...mlastina)....a urmat altul pe care am pus BL....intradevar urca mult mai rapid, consumul e mai mare ce i drept. Nu m am abtinut si am mai achizitionat unul pe care am pastrat motorul original alimentat cu 3s lipo 1600 mah.....inca le am pe amandoua in perfecta stare....dupa ce te inveti cu acest tip de avion e foarte simplu sa l zbori....preferatul meu e cel cu motor periat....cu vantul in fata urca excelent, e foarte stabil dar nu e pentru acrobatie....Preferabil e ca atunci cand esti incepator sa folosesti modele second hand pana inveti sa zbori.....din pacate eu nu am ascultat si imi aduc aminte de primul EZ....seara era nou si frumos ( terminasem de lipit) si a doua zi l am rupt in 30 sec.....dezamagire mare....l am oparit si l am umplut de scoci.....si iar la zbor.....si iar POC....este uimitor cate crashuri poate suferi si tot zboara...

...iata si un filmulet facut de mine cu EZ la altitudiea maxima la care se vede avionul....
http://www.youtube.c...h?v=UOETKi8fiDI
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#286 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 01 June 2010 - 07:59 AM

Superb peisajul de munte, felicitari pentru zbor si filmare :)
0

#287 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 01 June 2010 - 12:34 PM

Vezi postareadily, la May 31 2010, 10:14 PM, a spus:

Nu m am abtinut si am mai achizitionat unul pe care am pastrat motorul original alimentat cu 3s lipo 1600 mah.....

Am un accu din asta ptr ceea ce construiesc acum, Extra300. Pana e gata asta, mi-a trecut prin cap sa il pun la Easy Star (echipare stoc) sa vad ce plus de putere ar aduce. ESC-ul duce 6-12V din cate scrie la specificatii. Oare merge sa il forjez ptr 5-6 secunde sau macar atunci cand am nevoie (cand reduc viteza catre aterizare mai intra in stall si atunci as avea nevoie de o tractiune mare ptr cateva secunde sa il scoata din belea) cu accu de 3 celule? La tine cat timp il tineai cu mansa la maxim?
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#288 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 01 June 2010 - 05:55 PM

Nu am avut probleme cu motorul la pak de 3s....pot sa l tin in ful gaz minute in sir....primul motor periat m a tinut cam un an dupa care m au lasat periile si l am inlocuit cu alt motor venit cu celalalt EZ pe care am pus motorul bl....zbor mai mult cu cel periat deoarece nu fac acrobatii cu EZ , e mai "bland" , iar autonomia de zbor e mai mare.....Pe cel cu bl am mers si cu 4s (motorul permite) .... e f. rapid, mai ales la urcare dar fortez limitele modelului si nu e cazul.....asa ca obisnuiesc atunci cand zbor sa ridic avionul cat mai sus , prind o "termica" daca se gaseste si planez asa cu el incetisor.....

....esc ul folosit de mine este unul no name, low cost dar merge bine, nu am avut probleme cu el, servourile sunt robbe....

Aceasta postare a fost editata de dily: 01 June 2010 - 05:58 PM

nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#289 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 03 June 2010 - 10:24 PM

Doua poze din timpul evolutiilor de duminica:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1000342.JPG
  • Imagine atasata: P1000341.JPG

0

#290 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 03 June 2010 - 10:54 PM

Am incercat sa pun accu 3S 1500maH la EZ. A mers Permaxul de 6V saracu'. Nu l-am tinut la maxim , doar cate un shut sa se ridice rapid. M-am dat cu el tot prin Politehnica (prima mea dragoste :blink: ) iar cand coboram in viteza cu mansa blana scoatea un bazait amenintator de avion din WW2 pus pe bombardamente. Cladirile din parc amplificau si mai tare zgomotul , ziceai ca e cine stie de masinarie infernala. In concluzie, merge sa chinui motorasul stoc al EZ-ului cu o baterie 3S dar cu grija si doar de experiment. Atat.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 03 June 2010 - 10:55 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#291 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 June 2010 - 07:35 AM

Aha, deci se poate folosi fara probleme si un pack cu 3 celule. Daca tot merge nu incerci sa-i pui si o elice de 6x4? Teoretic trebuie sa ai putere mai mare, acum doar sa reziste motorasul.
0

#292 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 04 June 2010 - 07:40 AM

Nu stiu ce sa zic :wub: ... dupa vreo 15 minute de zbor (motor combinat cu planare) bateria 3S 1500mAh 20C era cam calduta. Stiu, e normal sa se incalzeasca dar celalalta baterie 2S 2200mAh 25C a fost rece tot timpul, indiferent cum as fi mers cu el. Parca nu prea ma simt in siguranta sa stiu ca se incinge ceva, acolo, sus... :(

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 04 June 2010 - 07:41 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#293 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 04 June 2010 - 03:05 PM

Eun folosesc bat. 3s de 1600 si descarcare 30c si tot se incalzeste.....nu ti fa probleme.....motorul merge bine cu 3s , si chiar daca ai ceva probleme il poti aduce planat (fara motor) la sol ....fara nici o grija...acest tip de avion e f. rezistent si usor de zburat...
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#294 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 June 2010 - 08:23 PM

Aici am un filmulet cu o tentativa de zbor in formatie impreuna cu un Arcus pilotat de colegul Alexu'


0

#295 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 11 June 2010 - 10:32 PM

In aceasta seara am avut din nou o sesiune de zboruri. Primele zboruri au fost efectuate folosind acumulatorul cu 2 celule si 2500 mA, doar pentru incalzire :lol:.
Mai demult imi propusesem sa pun pe EZ* un receptor GPS conectat la telefon pentru a afla viteza si altitudinea maxima la care ajunge, defapt la care il mai vad si consider ca-l pot aduce in siguranta la sol. Zis si facut, dupa zborurile cu acumulatorul mic, specificat mai sus, am montat bateria de 3 celule si 1800 mA, apoi pus pe fuselaj receprout GPS si telefonul bagat in interior langa acumulator. Vantul sufla usor dinspre SSE, am aruncat avionul si l-am ridicat pana cand abia mai era vizibil, la ateriazare am verificat datele inregistrate in telefon:
- altitudinea cea mai mica, implicit la decolare/aterizate = 63 metri;
- altitudinea maxima in zbor = 655 metri;
- viteza maxima = 101 km/h.

Viteza maxima a fost obtinuta intr-un picaj controlat, incercam sa-l aduc in cel mai scurt timp mai aproape de sol :)

Pentru cine doreste sa vada traseul exact poate descarca fisierul din link, este in format .KML si poate fi vizualizat cu aplicatia Google Earth.

http://fisierulmeu.ro/41LS8KBQSPAR/Zbor-W2...204603-kml.html

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SDC10697.JPG
  • Imagine atasata: SDC10719.JPG

0

#296 Useril este offline   flor 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 341
  • Inregistrat: 15-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ramnicu valcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 June 2011 - 06:24 PM

Sal prietene nu stiu dac mai ai easy star as vrea planul lui schita..
dac se poate as vrea sa pot construi unul mi se pare mai simplu ptr incepatori

multumesc frumos
cu stima
0

#297 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 04 June 2011 - 07:48 PM

Nu exista planuri pentru Easy star,poti incerca un izicraft din depron daca vrei sa construiesti.Scrii la google izicraft si gasesti.

Numai bine.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro