Modelism - RHC Forum: Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? Ce parere aveti?

#91 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 18 April 2010 - 10:21 AM

Vezi postareaadioperator, la Apr 18 2010, 10:00 AM, a spus:

Superb! Penru a discuta la modul general de intalnirile noastre continuam pe "Aeromodelisti din Tulcea?, aici e locul de discutii"?

Acum dimineata am relipit firele, in principiu e gata de noi incercari.



Bafta!!!! ai grija la conditiile meteo!!
0

#92 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 550
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2010 - 12:00 PM

Vezi postareaStrica-tot, la Apr 17 2010, 07:08 AM, a spus:

NTZT!Tu nu ai un avion,nu stii ce vorbesti.Ai numai heli,dar sa stii,ca easy glider nu e o porcarie.Si daca vrei ii poti pune eleroane usor.
Sper ca tu,la primu tau zbor rc ai facut mai bine!



N-am zis de easy glider ca e nasol ala e chiar f bun, am zi de easy star si am zis mai ales din punctul de vedere al incepatorului.
Pentru ca nu are eleroane, suprafata de comanda pe directie e prea mica si motorul e periat si abia trage saracu, e mai greu de pilotat decat un arcus sau un easy glider. Daca este un pic de vant e si mai nasol.
Singurul lucru bun e ca nu are motorul in bot dar arcusul meu a luat multe crashuri , majoritatea in bot si cu toate astea motorul a rezistat f bine, lipici si. rtf din nou!
Deci nu ma pun cu meseriasii care ar putea aduce multe argumente pro easy star dar dupa parerea mea easy starul nu e bun pentru incepatori. (decat daca ii pui motor ca lumea, eleroane si maresti suprafata aia de comanda pe directie)
* Logo 400 V-Bar
0

#93 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 19 April 2010 - 12:13 PM

De motor mai mare clar are nevoie iar suparafata de comanda e directiei e deja marita. Oricum pe vreme cu vant scrie crash pe el.
0

#94 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 April 2010 - 12:21 PM

Depinde de vant, si de pilot.
Eu ajunsesem sa stapanesc pe un vant de 15-20km/ora un Kleine UHU de balsa de 400gr cu motor periat seria 200, pusher pe pilon, anvergura 1400mm, fara eleroane.
Vantul l-a si distrus de fapt, aripa era profil simplu Jedelsky dintr-o placa de 2mm, care s-a desirat pur si simplu de forta vantului, dar in momentul ala statea la punct fix ca un elicopter. Daca ar fi existat pe atunci fibra de sticla de 18 grame / mp care e azi, aplicata cu lac poliuretanic, cred ca inca il aveam.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 April 2010 - 12:22 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#95 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 19 April 2010 - 12:33 PM

Partea proasta e ca aici vantul sufla de cele mai multe ori cu viteze intre 15 si 30 km/h. De obicei seara sau dimineata e mai liniste. Oricum sambata a cazut drept in bot, nu am crezut ca scapa, iar tija de carbon ce o aveam bagata inb fuselaj a ajuns in compartimentul cu electronica si a rupt doua fire de pe regulator, bine ca nu s-a infipt in acumulator ;)
0

#96 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2392
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 April 2010 - 01:07 PM

Vezi postarearenatoa, la Apr 19 2010, 01:21 PM, a spus:

Depinde de vant, si de pilot.
Eu ajunsesem sa stapanesc pe un vant de 15-20km/ora un Kleine UHU de balsa de 400gr cu motor periat seria 200, pusher pe pilon, anvergura 1400mm, fara eleroane.
Vantul l-a si distrus de fapt, aripa era profil simplu Jedelsky dintr-o placa de 2mm, care s-a desirat pur si simplu de forta vantului, dar in momentul ala statea la punct fix ca un elicopter. Daca ar fi existat pe atunci fibra de sticla de 18 grame / mp care e azi, aplicata cu lac poliuretanic, cred ca inca il aveam.

ha ha ha asa sta si Soaring-ul meu;vezi filmuletele de la 3 d. ;)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#97 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 19 April 2010 - 03:47 PM

Vezi postareacornel parscov, la Apr 19 2010, 01:00 PM, a spus:

N-am zis de easy glider ca e nasol ala e chiar f bun, am zi de easy star si am zis mai ales din punctul de vedere al incepatorului.
Pentru ca nu are eleroane, suprafata de comanda pe directie e prea mica si motorul e periat si abia trage saracu, e mai greu de pilotat decat un arcus sau un easy glider. Daca este un pic de vant e si mai nasol.
Singurul lucru bun e ca nu are motorul in bot dar arcusul meu a luat multe crashuri , majoritatea in bot si cu toate astea motorul a rezistat f bine, lipici si. rtf din nou!
Deci nu ma pun cu meseriasii care ar putea aduce multe argumente pro easy star dar dupa parerea mea easy starul nu e bun pentru incepatori. (decat daca ii pui motor ca lumea, eleroane si maresti suprafata aia de comanda pe directie)


Da...motorul permax de 6v este cam puturos. este bine sa fie schimbat din prima cu un neperiat. pana la eleroane merge foarte bine cu deriva si profundor.
Directia marita nu cred ca este necesara....am testat sambata asta pe vant moderat comenzile doar din deriva si profundor, mere grozav.

spor!!
0

#98 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 19 April 2010 - 06:05 PM

Acum trebuie sa ma orientez catre un motor fara perii si regulator compatibil cu acesta dar pe care sa pot folosi cei doi acumulatori LiPo 2s de 2200 respectiv 2500 mA. Ceva recomandari?
0

#99 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 April 2010 - 06:07 PM

Daca imi permiteti o opinie, as spune ca nu este rau de loc sa invatam sa pilotam un model sub, sau la limita, motorizat. Vom capata deprinderi bune care ne vor scoate din multe situatii neplacute...parea mea.
0

#100 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 19 April 2010 - 06:51 PM

Si eu sustin ideea asta. Adica, la un 3d da, ai nevoie de motor garla. Dar la un trainer, un motor prea puternic iti face numai probleme. In primul rand supramotorizarea aduce o greutate suplimentara. In al doilea rand, zborul devine haotic, din cauza vitezei si a cuplului. Un trainer nu e gandit sa urce la 45 de grade sau mai mult. 10-20 de grade de urcare sustinuta cred ca sunt de ajuns.
0

#101 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 19 April 2010 - 10:52 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 19 2010, 06:05 PM, a spus:

Acum trebuie sa ma orientez catre un motor fara perii si regulator compatibil cu acesta dar pe care sa pot folosi cei doi acumulatori LiPo 2s de 2200 respectiv 2500 mA. Ceva recomandari?

Pune-i un brushless 400 ,un regulator 30 A si un lipo 3s 1800 sau 2100mah si o sa vezi ca altfel stau lucrurile...

Imagine atasata: 034809_1.JPG
0

#102 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 April 2010 - 11:02 PM

Ce este acela "brushless 400" ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#103 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2010 - 08:10 AM

Vezi postareaadioperator, la Apr 19 2010, 07:05 PM, a spus:

Acum trebuie sa ma orientez catre un motor fara perii si regulator compatibil cu acesta dar pe care sa pot folosi cei doi acumulatori LiPo 2s de 2200 respectiv 2500 mA. Ceva recomandari?

Fa-ti singur calculele

Din stiinta mea un motor original Speed 400 ca cel de pe EZ* consuma intre 35 si 50 wati si are o turatie in sarcina intre 12.5k si 15k rotatii / minut cu elica 6x3 - este un simplu calcul nu va luati de valori caci sunt gasite pe la Graupner

Acum intre acumulatori 2S si 3S diferenta de calcul este mare si vei vedea de ce.

Daca vrei sa ramii la 7.4V adica 2S si sa pastrezi elica originala (care trebuie sa se invarta pe la 15K RPM pentru tractiunea necesara), trebuie sa ai un KV pentru motor ( indice turatii/volt aplicat pe scurt ) cam de - 15K RPM/7.4 V= motor cu 2000KV

Daca vei avea 3S => 15K RPM/11V= ~ motor cu 1400 KV

M-am legat de turatie pentru ca datorita formei EZ*-ului tendinta este de a pastra elica originala Gunther iepuras sau multiplex si nu de a face un pilon cu elice mai mare si implicit motor cu KV scazut

Un motor relativ ieftin si cu KV ridicat gasesti par exampl la pasarea renascuta ( esti din Tulcea deci Bucurestiul cade ) BL-A1510-22 - are 2200 KV

Motorul asta il poti folosi si in viitor - atat pe 2S cat si 3S - daca il vei folosi cu 3S limiteaza din statie throttle-ul ( electronic sau mecanic ) ca sa nu il duci la 20K RPM si sa imprastii elica prin ochii tai - mare atentie te rog !!!!

Adaptarea elicii la motor are 'tz' variante .....preferabil un adaptor de aluminiu

Rog colegii sa corecteze daca cumva au folosit acest motor si nu bate cu specificatiile ...

Succes

Aceasta postare a fost editata de motzu: 20 April 2010 - 08:13 AM

0

#104 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 April 2010 - 08:27 AM

Probabil de asta este asa popular 2408-21... ca are kv 1700 si pica exact la mijlocul gamei calculate de tine, mergand binisor si cu 2s si cu 3s.
E si ieftin si permite si o elice de 6, un pic mai mare ca cea originala.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#105 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2010 - 10:03 AM

Vezi postarearenatoa, la Apr 20 2010, 09:27 AM, a spus:

Probabil de asta este asa popular 2408-21... ca are kv 1700 si pica exact la mijlocul gamei calculate de tine, mergand binisor si cu 2s si cu 3s.
E si ieftin si permite si o elice de 6, un pic mai mare ca cea originala.

Exact pe ala il am pe Elektro - UHU - l-as preferea totusi pe astalalt din 3 motive

1. Nu vibreaza in asa hal ca ala -
2. E mai usor - whatever .....
3. E mai turat - la 2408-21 merge bine cu elica Multiplex de 6x doar cu 3S - cu 2S e parapanta...

La un moment dat ma minca in fund sa incerc cu un motor de heli sa vad ce iese....limitez electronic si doamne ajuta ...

Aceasta postare a fost editata de motzu: 20 April 2010 - 10:04 AM

0

#106 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 20 April 2010 - 10:17 AM

Vezi postareaadioperator, la Apr 19 2010, 07:05 PM, a spus:

Acum trebuie sa ma orientez catre un motor fara perii si regulator compatibil cu acesta dar pe care sa pot folosi cei doi acumulatori LiPo 2s de 2200 respectiv 2500 mA. Ceva recomandari?



cauta unul cu turatie de peste 2000 KV vezi ca eu am luat de la ,,pasarea''

c2826a

Diametru ax: 3.175 mm
Diametru adaptor elice: 5 mm
Lungime ax: 14 mm
Dimensiuni: 28x26 mm
Greutate: 45 g
Rmp/V(KV): 2120
Current de mers in gol (IO): 1.6 A @10V
Curent de eficienta maxima: 13 A
Curent maxim: 16 A/60s
Acumulatori: 2 celule Lipo
ESC recomandat: 20-25 A
Elice recomandata (fara reductor): 6x4 - 7x6

Aplicatii recomandate: modele cu greutate intre 300 - 800 grame, in mod special park-jeturi din depron/styro
0

#107 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 20 April 2010 - 10:37 AM

Vezi postarearenatoa, la Apr 19 2010, 11:02 PM, a spus:

Ce este acela "brushless 400" ?

It can also run as direct drive (with small props) taking advantage of the 2150Kv speed. Runs on 2-3 cell lipo packs. On a 3 cell it will turn a 6 x 3 prop at 20,000 rpm. Perfect for an insane park jet or very respectable wing.

This motor performs great geared in a GWS speed 400 gear box. 3:1 or 3.9:1 seem to be the best ratio for this one. That allows it to be great fit for any stick mount application. Provides over 30 oz. of thrust with the correct gear prop combo (see data below). Direct drive with 5" to 6" props for fast jet or wing (see videos)..

Motor comes with AXI mount for direct drive and screws to fit in to any GWS type speed 400 gear box. Mounting holes are 16mm (or roughly 5/8 in.). Does not come with bullet type connectors to plug to the ESC.

Aside form the awesome performance of this line of motors. They are extremely user friendly.

This is a type A motor. Meaning the shaft is removable So you can swap from pusher jet or wing to your favorite puller application. No more press fitting a shaft or buying a new bell if your shaft breaks. Simply loosen 2 screws and the shaft pulls out for easy replacement or mounting configuration. Made with high temp and high RPM bearings, and high temp magnets good beyond 180 degrees. Also the first I have seen in the industry the stator is now double bonded to the housing. Keeps the stator from moving when crashed during high amp draw situations

With the 2.3mm shaft a pinion from a GWS 400 gear box will slide right on and secured with a dab of lock tight. No press fitting pinions and bending shatfs. The gear box allows easy manipulation of the motor to fit the speed, torque, and amp draw needed for your application. We also stock shafts, gear boxes, and apc props. Motor also accepts and is available with 3.0mm shafts. And any 3mm shaft can be used as a replacement.

400FA : Geared or Direct Drive

2150kv ~ 15 Apms (22 peak) ~ 26 Turns

KV: 2150 Weight: 1.5oz (43g) Diameter: 26mm Length: 24mm Shaft: 2.3mm or 3.0mm

Direct Drive Stats (obtained at 4900 feet)
Prop Battery Thrust oz. Amps
5.5 x 4.5 11.1v Lipo 20 oz. 20 Amps
6 x 5.5 11.1v Lipo 22 oz. 23 Amps

Geared 3:1 Stats (obtained at 4900 feet)
Prop Battery Thrust oz. Amps
9 x 7.5 11.1v Lipo 22 oz. 15 Amps
10x7 11.1v Lipo 27 oz. 18 Amps
11 x4.7 11.1v Lipo 29 oz. 16 Amps

Geared 3.9:1 Stats (obtained at 4900 feet)
Prop Battery Thrust oz. Amps
10x7 11.1v Lipo 20 oz. 10 Amps
11x4.7 11.1v Lipo 22 oz. 9 Amps
11x7 11.1v Lipo 27 oz. 13 Amps
12x3.8 11.1v Lipo 29 oz. 12 Amps
12x6 11.1v Lipo 35 oz. 16 Amps

Imagine atasata: 400F.jpg
0

#108 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 20 April 2010 - 10:46 AM

Foarte interesante toate recomandarile voastre in privinta motorizarilor, oricum nu ma apuc maine sa-l upgradez dar deja am inceput sa lucrez la lista de recomandari :) Trebuie sa ma orientez si catre un regulator, nu prea scump :blink:
Acum trebuie sa invat sa-l zbor si cu actuala motrizare cu perii Speed 400 6v.

Multumesc frumos pentru recomandari
Cu respect,
Adrian
0

#109 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 20 April 2010 - 12:07 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 20 2010, 10:46 AM, a spus:

Foarte interesante toate recomandarile voastre in privinta motorizarilor, oricum nu ma apuc maine sa-l upgradez dar deja am inceput sa lucrez la lista de recomandari :) Trebuie sa ma orientez si catre un regulator, nu prea scump :blink:
Acum trebuie sa invat sa-l zbor si cu actuala motrizare cu perii Speed 400 6v.

Multumesc frumos pentru recomandari
Cu respect,
Adrian

Incearca in zilele fara vant pana schimbi motorizarea...
0

#110 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2010 - 01:15 PM

Vezi postareacristian cris, la Apr 20 2010, 01:07 PM, a spus:

Incearca in zilele fara vant pana schimbi motorizarea...

Sefu

Motorasul ala Speed 400 uneori se poate 'roda' si sa fim serios are si performante bunicele

Scoate-l dar lasa-i firele - baga-l cu curu intr-un pahar de tuica in care torni alcool si niste WD-40 sau o substanta similara - nu prea mult din ultimul

Leaga-l direct la o baterie 6V, nu la regulator si da-i drumul sa bizie cu curu in pahar 5-10 minute

Solutia o sa se faca neagra - arunca-o, refa solutia dar cu mai mult WD-40 mai da-i inca 3-5 minute dupa care curata-l si unge-i bucsele cu niscai ulei de cutie viteze sau vaselina diluata prin incalzire

Pune-l la loc pe avion si vezi diferenta ....vei fi suprins

Succes
0

#111 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 20 April 2010 - 01:29 PM

Si eu ma gandeam la o astfel de metoda de curatare, oricum ma gandeam la ceva mai mult alcool, presupun ca pot folosi fara griji alcool tehnic.
0

#112 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2010 - 01:46 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 20 2010, 02:29 PM, a spus:

Si eu ma gandeam la o astfel de metoda de curatare, oricum ma gandeam la ceva mai mult alcool, presupun ca pot folosi fara griji alcool tehnic.

Alcool tehnic desigur si Wd-40 sau 2x2 sau alte oleapetroloase de astea care ung si care protejeaza impotriva apei si oxidarii

Succes si tine-ne la curent

Si zboara cat mai mult - chiar si cu Speed 400 - e cel mai important lucru
0

#113 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 20 April 2010 - 04:10 PM

Vezi postareamotzu, la Apr 20 2010, 08:03 AM, a spus:

La un moment dat ma minca in fund sa incerc cu un motor de heli sa vad ce iese....limitez electronic si doamne ajuta ...


Daca vi la RR spune-mi si iti aduc eu un motor de heli pentru teste,dar sa sti ca nu iese minic bun.Nu stiu ce elice ar fi compatibila pe EZ* cu un motor de 3800kv(asta il am).
Specificatii motor:
KV: 3800
Diametru motor: 27mm
Diametru ax: 3.0mm
Lungime motor: 30mm
Masa: 48 grame
Current randament maxim: 17A
ESC recomandat de: 30A
Specificatii ESC:
Alimentare: 2 sau 3celule LiPo sau 5 pana la 10 celule NiMH/NiCd
Curent constant suportat: 30A
Curent maxim suportat: 45A/12S
Curent pe BEC: 3A
Masa: 20 grame
Auto Low battery Slow down at 3.0V/cell Lipo, cut-off at 2.9V/cell Lipo

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Combo_001a.jpg

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#114 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 21 April 2010 - 08:53 AM

Aseara am aexecutat o curatire a motorului periat conform insatructiunilor date mai inainte de domnul motzu. Ma asteptam sa iasa mai multa mizerie din el. Am impresia ca asta a mai fost curatat inainte sa-l primesc de la Huffy. Rezultatele se vad in pozele de mai jos.

Mai am un motor periat, daca nu ma insel e de la un Wing Dragon trimis tot de Huffy, este mai mare, si am impresia ca e de 7,2 volti, nu de 6 ca acesta original de pe EZ*. Aseara la aceeasi tensiune de 6 volti, pare ca se invarte mai repede decat cel Permax 400 dar in momentul in care il blocam dezvolta o forta mai mica decat Permax. Ore sa incerc sa-l montez si pe acesta pentru niste teste?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1100754.JPG
  • Imagine atasata: P1100755.JPG

0

#115 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 21 April 2010 - 10:31 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 21 2010, 06:53 AM, a spus:

Am impresia ca asta a mai fost curatat inainte sa-l primesc de la Huffy. Rezultatele se vad in pozele de mai jos.

Nu l-am curatat inainte sa-l trimit,doar l-am intretinut,adica inainte si dupa fiecare zbor primea cite un puff mic de spay contact si WD 40,asta fiind un "prost obicei" dobindit de la masinuta termica din dotare.

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 21 April 2010 - 10:31 PM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#116 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 21 April 2010 - 10:46 PM

Vezi postareaHuffy, la Apr 20 2010, 05:10 PM, a spus:

Daca vi la RR spune-mi si iti aduc eu un motor de heli pentru teste,dar sa sti ca nu iese minic bun.Nu stiu ce elice ar fi compatibila pe EZ* cu un motor de 3800kv(asta il am).

DriveCalculator zice la un motor asemanator (dymond il-2845 - 3600 kv) o elice gunther trage 730 de grame... la 21000 rpm :)
0

#117 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 21 April 2010 - 11:12 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Apr 21 2010, 08:46 PM, a spus:

DriveCalculator zice la un motor asemanator (dymond il-2845 - 3600 kv) o elice gunther trage 730 de grame... la 21000 rpm :)


Nu stiu ce zice DriveCalculator,dar la turatia aia cred ca nu mai gasesti elicea gunther intreaga.Eventual sa pui o elice APC Speed 5.5 x 4.5.Si asta o am si o sa o aduc la RR dar nu am adaptor pt ea.
Iti dai seama ca EZ*-ul o sa devina racheta in configuratia asta?

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 21 April 2010 - 11:14 PM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#118 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 22 April 2010 - 09:59 AM

Momentan ma vad nevoit sa iau o pauza la capitolul aeromodelism, in urmatoarele randuri voi spune de ce.
Aseara am fost la zbor, la nivelul solului vantul adia usor. Eram pregatit cu acumulatorii incarcati, statia incarcata. Am facut o lansare, a mers bine timp de doua minute dupa care l-am adus putin mai fortat pe pamant dar fara avarii. La a doua lansare am decis sa-l ridic mai sus pentru a avea spatiu de manevra, asa am si facut dar spre surpinderea mea la aproximativ 50 metri vantul nu era tocmai domol, astfel aeromodelul a fost impins in spatele meu, am tot incercat sa-l readuc inspre mine dar nu ma ajuta prea mult motorul si de cele mai multe ori il scapam din nou dupa vant, cand am spus sa-l aduc jos ajunsese deaupra unei ferme aflata la 400-500 metrii de mine, astfel l-am mai lasat in aer pana dupa derma, partea proasta era ca deja nu-l mai vedem, intr-un final am inchis RC-ul si am plecat dupa el. Nu am reusit sa-l gasesc desi am cautat pana la lasarea intunericului, in preajma locuiesc niste oameni care spuneau ca nu au vazut nimic, desi nu prea inspirau incredere.
Imi pare rau de isprava mea, de receptorul statiei, de acumulatorul cel nou de 2500 mA....
Acum ma gandesc daca sa-mi iau tot un Eazy Star sau un Wing Tiger.
Asta e, prostia se plateste si deocamdata iau o pauza, sunt un aeromodelist ratat :D
0

#119 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 22 April 2010 - 12:07 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 22 2010, 09:59 AM, a spus:

Momentan ma vad nevoit sa iau o pauza la capitolul aeromodelism, in urmatoarele randuri voi spune de ce.
Aseara am fost la zbor, la nivelul solului vantul adia usor. Eram pregatit cu acumulatorii incarcati, statia incarcata. Am facut o lansare, a mers bine timp de doua minute dupa care l-am adus putin mai fortat pe pamant dar fara avarii. La a doua lansare am decis sa-l ridic mai sus pentru a avea spatiu de manevra, asa am si facut dar spre surpinderea mea la aproximativ 50 metri vantul nu era tocmai domol, astfel aeromodelul a fost impins in spatele meu, am tot incercat sa-l readuc inspre mine dar nu ma ajuta prea mult motorul si de cele mai multe ori il scapam din nou dupa vant, cand am spus sa-l aduc jos ajunsese deaupra unei ferme aflata la 400-500 metrii de mine, astfel l-am mai lasat in aer pana dupa derma, partea proasta era ca deja nu-l mai vedem, intr-un final am inchis RC-ul si am plecat dupa el. Nu am reusit sa-l gasesc desi am cautat pana la lasarea intunericului, in preajma locuiesc niste oameni care spuneau ca nu au vazut nimic, desi nu prea inspirau incredere.
Imi pare rau de isprava mea, de receptorul statiei, de acumulatorul cel nou de 2500 mA....
Acum ma gandesc daca sa-mi iau tot un Eazy Star sau un Wing Tiger.
Asta e, prostia se plateste si deocamdata iau o pauza, sunt un aeromodelist ratat :D

Chiar imi pare rau ca l-ai pierdut...eu imi mentin parerea...motorizare mai puternica ...control mai bun...eu de la inceput am pus pe al meu motor fara perii...si l-am zburat pe vant destul de puternic(multumesc celor de aici care m-au ajutat cu multe sfaturi)...nu dispera insa...important e sa perseverezi...intre easy star si wing tiger,sincer tot pe easy star as merge...inca ceva...nu se inchide statia pana cand nu deconectezi bateria de la regulator...
0

#120 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 22 April 2010 - 12:15 PM

Nu aveam ce baterie sa deconectez cat timp avionul era... defapt nu mai e de gasit.
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro