Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? Ce parere aveti?
#61
Postat 16 April 2010 - 07:50 PM
Frumos,din ce am observat nu fi tentat sa dai elevator up asa de mult.Motorul nu e puternic nu nu il va mai tine si intra in limita.
Fata de primul meu zbor,in care doar am rupt oleaca ripa si crapat fuselajul,al tau a stat in aer ceva timp.(dupa 2 secunde crash la mine)
Tine-o tot asa,fara crash-uri.Pe burta sper ca i-ai pus scoci,cu sau fara fibra, e bun.
#63
Postat 16 April 2010 - 08:05 PM
adioperator, la Apr 16 2010, 09:02 PM, a spus:
Deci faci chirurgie plastica la servo,eu de fiecare data cand deschideam un servo nu mai mergea deloc dupa,asa ca vezi ce faci ...
#65
Postat 16 April 2010 - 09:16 PM
adioperator, la Apr 16 2010, 08:35 PM, a spus:
incearca sa arunci avionul mereu ca in penultima decolare (analizeaza cu atentie). motorul blana, il arunci perfect orizontal sau chiar un pic in jos, il lasi cu profondorul drept; nu tragi decat foarte foarte putin. nu il mai brusca la curbe. dai incet si astepti. o sa faca ce ii dai sa faca, dar incet si sigur :rolleyes:
bafta!
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#67
Postat 16 April 2010 - 09:41 PM
cornel parscov, la Apr 16 2010, 10:38 PM, a spus:
nu luati in seama ce zice omu asta.
daca dadeai cu arcus sau easy glider cum ai dat cu easy staru, le mucificai destul de bine - aveai cam 1 incercare de lansare apoi lipici si indreptat/schimbat axuri de motor
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#68
Postat 17 April 2010 - 04:40 AM
adioperator, la Apr 16 2010, 08:35 PM, a spus:
felicitari pentru primul zbor !!!
asculta sfaturile celor experimentati si o sa vezi ca in scurt timp o sa il poti zbura linistit!
Ai bagat simulator inainte de primul zbor ?
#69
Postat 17 April 2010 - 04:42 AM
#70
Postat 17 April 2010 - 06:08 AM
cornel parscov, la Apr 16 2010, 10:38 PM, a spus:
NTZT!Tu nu ai un avion,nu stii ce vorbesti.Ai numai heli,dar sa stii,ca easy glider nu e o porcarie.Si daca vrei ii poti pune eleroane usor.
Sper ca tu,la primu tau zbor rc ai facut mai bine!
#71
Postat 17 April 2010 - 06:14 AM
@cornel parscov, daca aveam bani probabil mergeam pe un alt model, acesta e cumparat sh, a fost foarte bine ingrijit de fostul proprietar, oricum nu stiu ce ar fi rezistat mai bine la busiturile de aseara. Pe viitor sigur o sa trec si pe alte modele dar momentan cu acesta trebuie sa invat regulile elementare ale zborului radiocomandat.
@am bagat simulator (FMS), dar realitatea la camp e cam altam, in primul rand lansarile din mana ma omoara.
Daca astazi vremea va fi fara vant, voi mai incerca cateva lansari, spr cu cat mai putine aterizari dure.
Cu respect,
Adrian
#72
Postat 17 April 2010 - 06:47 AM
adioperator, la Apr 17 2010, 07:14 AM, a spus:
@cornel parscov, daca aveam bani probabil mergeam pe un alt model, acesta e cumparat sh, a fost foarte bine ingrijit de fostul proprietar, oricum nu stiu ce ar fi rezistat mai bine la busiturile de aseara. Pe viitor sigur o sa trec si pe alte modele dar momentan cu acesta trebuie sa invat regulile elementare ale zborului radiocomandat.
@am bagat simulator (FMS), dar realitatea la camp e cam altam, in primul rand lansarile din mana ma omoara.
Daca astazi vremea va fi fara vant, voi mai incerca cateva lansari, spr cu cat mai putine aterizari dure.
Cu respect,
Adrian
Asa este.....realitatea din teren nu se compara cu simulatorul.
Il ei usor la capitolul comenzi......iar pentru lansare incearca sa folosesti o zona putin inaltata ca sa scapi de stres....un deal ceva..
zi frumoasa de zbor astazi!!!
#73
Postat 17 April 2010 - 09:08 AM
cornel parscov, la Apr 16 2010, 07:38 PM, a spus:
EZ* e dupa parerea mea su nu numai,este cel mai bun de scoala.Super rezistent la crash,iertator la greseli,motor si elice in spate,deci nu le faultezi la fiecare aterizare mai putin reusita,aripi super rezistente(daca nu dai cu ele intr-un stilp).EZ* in cauza are pe bot si pe burta banda cu fibra si tije de carbon in fuselaj care poate fi montata-demontata in 2 secunde,tija de fbra in aripi + prinere magnetica intre ele(nu se desfac in zbor indiferent ce manevre faci).Daca nu vi cu el in picaj cu moturul in blana,pina face cunostinta cu pamintul,nu prea ai cum sa-l distrugi.
Cit despre Easy Glider sau Arcus,dupa cum spunea si hash84,la primul crash in bot treci la munci grele pentru un incepator.Nu doar ca stimbi axul motorului,rupi botul si eventual rupi elicea,dar mai apare si acea tasare a materialului care da putina bataie de cap,iar ca incepator numai de asa ceva nu ai nevoie.Eu sint la al 4-lea model(actualul este EG) si ieri totusi am facut o gafa de zile mari,cu daune pe masura.Din fericire,nu am strimbat axul motorului si nu am rupt elicea,astfel incit ajuns acasa,apa fiarta si glue gun-ul ar facut minuni.In 20 minute a fost din nou apt de zbor.Totusi ca incepator nu vrei sa patesti asa ceva.Botul se mai tine doar in banda cu fibra de pe burta.
Aceasta postare a fost editata de Huffy: 17 April 2010 - 09:09 AM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#74
Postat 17 April 2010 - 09:10 AM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#76
Postat 17 April 2010 - 09:37 AM
takeoff, la Apr 17 2010, 10:26 AM, a spus:
Eu la statia mea am cumparat o sforicica de vreo 50 cm,am trecut-o prin gaurica statiei si apoi am inodat.Nu e cazul sa cumper benzi speciale de 20 ron sau asa.
Si un siret mai lung isi face treaba
Aterizari line tuturor!
#77
Postat 17 April 2010 - 10:00 AM
Incearca sa nu te pierzi la manse .Rasufla cat mai calm ( nu tine blocat aerul in piept),genunchi de asemenea proptestei sa nu mai tremure .Planorul dupa lansare incearca sa-l ti pe o linie (la decolare) cat mai dreapta si nu reduce motorul decat sus cand consideri ca este in siguranta de a plana.Verifica ca CG-ul la planor sa fie cat mai corect cu putinta.Concentreazate asupra modelului atunci cand zbori si nu iti lua ochi de pe el ( mai ales ca esti novice).Intradevar, eleroanele ajuta foarte mult,incearca sa te obisnuiesti cu ele de la bun inceput(in cazul tau trebuie sa le faci la modelul care il deti). Simulatorul ajuta si el ,dar cum bine spus : Teoria ,ca teoria practica ne mananca! .Cauta sa mai zbori cu cineva care stie pt inceput ,ajuta mult crede-ma.
PS: pt inceput curse mici si baga ceva expo pe statie! NU BRUSCA MANSELE .
BAFTA LA ZBOR! :rolleyes:
#78
Postat 17 April 2010 - 10:07 AM
Adrian,sint citeva reguli care trebuie sa le respecti cu strictete,cel putin la inceput:
-lanseaza modelul de pe un punct cit mai inalt(virf de deal),ca sa ai timp sa corectezi daca o ia in jos.
-la lansare arunca-l ca pe o sulita,cit mai orizontal si mai tare posibil,eventual ia-ti avint.
-lasa-l sa ia viteza si trage usor de profundor ca sa cistigi altitudine.
-dupa ce ai dus modelul la o altitudine de siguranta,poti sa imcepi cu virajele.
-in viraje stinga-dreapta,trage putin si profundorul ca sa nu pierzi altitudine.
-NU BRUSCA COMENZILE,mai ales la altitudine mica.Joacate putin cu expo si epa din statie.
-la aterizare,incearca sa-l aduci paralel cu solul
EZ*-ul daca e centrat si trimat bine,adus paralel cu solul aterizeaza singur.
Uitate aici si o sa vezi ca e asa cum am zis.
http://www.youtube.com/watch?v=xMytaBqG01c...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Q2fNh08HNz4...feature=related
Aceasta postare a fost editata de Huffy: 17 April 2010 - 10:13 AM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#79
Postat 17 April 2010 - 10:15 AM
Huffy, la Apr 17 2010, 10:10 AM, a spus:
Cumpara o sticla de minerala de 1.5L( DORNA ), taie cu un cuter partea de sus a sticlei si apoi de la mijloc.Introduce botul planorului in ea si lipesti cu epoxi.O sa ai un bot indestructibil!crede-ma ca am avut ......
#80
Postat 17 April 2010 - 10:18 AM
Huffy, la Apr 17 2010, 11:07 AM, a spus:
Adrian,sint citeva reguli care trebuie sa le respecti cu strictete,cel putin la inceput:
-lanseaza modelul de pe un punct cit mai inalt(virf de deal),ca sa ai timp sa corectezi daca o ia in jos.
-la lansare arunca-l ca pe o sulita,cit mai orizontal si mai tare posibil,eventual ia-ti avint.
-lasa-l sa ia viteza si trage usor de profundor ca sa cistigi altitudine.
-dupa ce ai dus modelul la o altitudine de siguranta,poti sa imcepi cu virajele.
-in viraje stinga-dreapta,trage putin si profundorul ca sa nu pierzi altitudine.
-NU BRUSCA COMENZILE,mai ales la altitudine mica.Joacate putin cu expo si epa din statie.
-la aterizare,incearca sa-l aduci paralel cu solul
EZ*-ul daca e centrat si trimat bine,adus paralel cu solul aterizeaza singur.
Uitate aici si o sa vezi ca e asa cum am zis.
http://www.youtube.com/watch?v=xMytaBqG01c...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Q2fNh08HNz4...feature=related
MODELUL IL ARUNCI CONTRA VANTULUI !....ai uitat sa-i specifici asta omului :rolleyes:
#81
Postat 17 April 2010 - 10:24 AM
Curea am la RC sar aseara am omis sa o pun, de emotii :rolleyes:
@TUROK, intradevar o mare problema am avut cu comenzile, acum sper ca am reusit sa le reglez suficient de bine, am dat si expo pe la 50 la suta pentru a nu mai fi surprins de miscarile bruste.
Voi tine cont de toate sfaturile voastre, simt ca astazi sunt cu cel putin 80% mai precatit decat ieri :rolleyes:)
Va multumesc mult de tot, daca vremea va fi buna revin pe seara cu impresii si poate filmulete cu reusitele sau nereusitele mele.
#82
Postat 17 April 2010 - 10:31 AM
Huffy, la Apr 17 2010, 10:08 AM, a spus:
Cit despre Easy Glider sau Arcus,dupa cum spunea si hash84,la primul crash in bot treci la munci grele pentru un incepator.Nu doar ca stimbi axul motorului,rupi botul si eventual rupi elicea,dar mai apare si acea tasare a materialului care da putina bataie de cap,iar ca incepator numai de asa ceva nu ai nevoie.Eu sint la al 4-lea model(actualul este EG) si ieri totusi am facut o gafa de zile mari,cu daune pe masura.Din fericire,nu am strimbat axul motorului si nu am rupt elicea,astfel incit ajuns acasa,apa fiarta si glue gun-ul ar facut minuni.In 20 minute a fost din nou apt de zbor.Totusi ca incepator nu vrei sa patesti asa ceva.Botul se mai tine doar in banda cu fibra de pe burta. DSC06258.jpg
Huffy! uite asa arata EG meu dupa modificari .Partea cu galben din fata ,este hai sa-i spun asa upgrade pt crash :rolleyes: Nu prea mai am poze cu el de atunci .
#83
Postat 17 April 2010 - 10:35 AM
#84
Postat 17 April 2010 - 12:25 PM
Colegul copierservice a spus ca vine si el cu inaripatul lui, deci suntem doi incepatori, sa vedem ce va iesi pana la final :rolleyes:
#86
Postat 17 April 2010 - 02:02 PM
Vrem si niste filmulete ce happy end.
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#87
Postat 17 April 2010 - 05:17 PM
Am incercat o prima lansare soldata cu o cazatura in apropiere, la a doua a urcat brusc dupa care a venit fix in bot, fara nici avarie pe exterior dar sau dezlipit doua fire ce vin de la regulator la receptor. Vantul era destul de puternic, sigur aveam nevoie de ceva mai multa greutate in bot si elicea mai mare.
#88
Postat 17 April 2010 - 05:36 PM
adioperator, la Apr 17 2010, 06:17 PM, a spus:
Am incercat o prima lansare soldata cu o cazatura in apropiere, la a doua a urcat brusc dupa care a venit fix in bot, fara nici avarie pe exterior dar sau dezlipit doua fire ce vin de la regulator la receptor. Vantul era destul de puternic, sigur aveam nevoie de ceva mai multa greutate in bot si elicea mai mare.
daca vantul este puternic....poti sa iti pui o elice cat indochina.
Incearca cand zbori sa o faci in conditii de vant redus pentru ca esti la inceput.
Comenzile cu blandete. Stiu ca nerabdarea te-a impins sa mergi pe vant!
Eu am avut probleme la aterizare astazi de 2 ori din cauza schimbarii directiei vantului si are greutate, motor suficient de puternic, eleroane, mixuri si alte tampenii.... este echilibrat!
Bafta
#90
Postat 18 April 2010 - 09:00 AM
Acum dimineata am relipit firele, in principiu e gata de noi incercari.