Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? Ce parere aveti?
#272
Postat 20 May 2010 - 07:20 AM
Art-tech Cessna 182
#273
Postat 23 May 2010 - 04:15 AM
http://img59.imageshack.us/img59/5517/p1000055f.th.jpg http://img522.imageshack.us/img522/6339/p1000056v.th.jpg http://img14.imageshack.us/img14/667/p1000057q.th.jpg
EZ-u e deja reparat dar revin cu detalii intr-un post viitor pentru ca acum sunt rupt de somn :unsure:
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 23 May 2010 - 04:16 AM
#275
Postat 27 May 2010 - 10:48 PM
Gata, nu mai stresez lumea cu aventurile la zburat, deja ma incadrez la jurnal de bord. O sa mai revin probabil cand o sa mai modific una, alta pe la EZ.
PS. Daca este careva din Militari poate ne intalnim prin Poli, langa cladirea rectoratului. Promit sa va filmez prestatiile ;). (ca la mine nu are cine :D )
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 27 May 2010 - 10:52 PM
#276
Postat 28 May 2010 - 08:04 AM
Iata un filmulet (editat aiurea pe dimensiune) cu zborul de luni.
#277
Postat 29 May 2010 - 10:36 AM
Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250
Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
#278
Postat 29 May 2010 - 02:55 PM
adioperator, la May 28 2010, 09:04 AM, a spus:
Iata un filmulet (editat aiurea pe dimensiune) cu zborul de luni.
era sa dobori avionul ala de mai sus!! :rolleyes:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#280
Postat 31 May 2010 - 12:48 PM
@oachidori, dom'le am evitat in ultimul moment impactul, ma intreb cum de nu am fost avertizat de aparatura de bord ca eram pe traiectorie de coleziune :D
@Florinelu, acolo zburam cu bateria cu 2 celule de 2500 mA si elicea de 6x4, sa vezi ce fel se misca cu elicea de 6,5x6,5. Acum am un facut rost de un acumulator cu 3 celule si 1800 mA, la urmatorul zbor o sa-l pun un combinatie cu elicea cea mare sa vad cum merge, oricum cu cea de 6x4 se misca aproape la fel de bine ca si cand asi folosi acumulatorul 2c impreuna cu elicea 6,5x6,5.
Duminica dimineata am fosta la zbor, am facut o filmare aeriana incercand sa ajung la o inaltime cat mai mare, dupa estimarile mele si ale celor prezenti am zburat cam la 250 metri. Iata ce a iesit:
P.S. Sper sa aveti rabdare sa urmariti filmuletul pana la sfarsit :unsure:
#281
Postat 31 May 2010 - 01:08 PM
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 31 May 2010 - 01:15 PM
#282
Postat 31 May 2010 - 02:59 PM
Motorul acesta are cuplu foarte mare si are tendinta sa traga destul de mult in stanga cand este eccelerat la maxim, trebuie sa incer ca umblu pe la unghiuri si sa vad ce-i pot face. Desi mananca bateriile mult mai repede decat permax-ul 400 merita banii din plin motorasul asta, data viitoare o sa incerc sa pun acumulatorul cu 3 celule si elicea de 6,5x6,5, trebuie sa traga ~700 grame.
#285
Postat 31 May 2010 - 09:14 PM
...iata si un filmulet facut de mine cu EZ la altitudiea maxima la care se vede avionul....
http://www.youtube.c...h?v=UOETKi8fiDI
la fel ca si voi .... sunt fan Easy Star....m a cucerit si pe mine acesta zburatoare....dupa primul pe care l am pierdut pe un camp, a urmat al doilea care s a facut praf la primul zbor......practic s a rupt tot cand a lovit pamantul .... nu am mai salvat nimic ( cazuse in noroi ...mlastina)....a urmat altul pe care am pus BL....intradevar urca mult mai rapid, consumul e mai mare ce i drept. Nu m am abtinut si am mai achizitionat unul pe care am pastrat motorul original alimentat cu 3s lipo 1600 mah.....inca le am pe amandoua in perfecta stare....dupa ce te inveti cu acest tip de avion e foarte simplu sa l zbori....preferatul meu e cel cu motor periat....cu vantul in fata urca excelent, e foarte stabil dar nu e pentru acrobatie....Preferabil e ca atunci cand esti incepator sa folosesti modele second hand pana inveti sa zbori.....din pacate eu nu am ascultat si imi aduc aminte de primul EZ....seara era nou si frumos ( terminasem de lipit) si a doua zi l am rupt in 30 sec.....dezamagire mare....l am oparit si l am umplut de scoci.....si iar la zbor.....si iar POC....este uimitor cate crashuri poate suferi si tot zboara...
...iata si un filmulet facut de mine cu EZ la altitudiea maxima la care se vede avionul....
http://www.youtube.c...h?v=UOETKi8fiDI
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#287
Postat 01 June 2010 - 12:34 PM
dily, la May 31 2010, 10:14 PM, a spus:
Am un accu din asta ptr ceea ce construiesc acum, Extra300. Pana e gata asta, mi-a trecut prin cap sa il pun la Easy Star (echipare stoc) sa vad ce plus de putere ar aduce. ESC-ul duce 6-12V din cate scrie la specificatii. Oare merge sa il forjez ptr 5-6 secunde sau macar atunci cand am nevoie (cand reduc viteza catre aterizare mai intra in stall si atunci as avea nevoie de o tractiune mare ptr cateva secunde sa il scoata din belea) cu accu de 3 celule? La tine cat timp il tineai cu mansa la maxim?
#288
Postat 01 June 2010 - 05:55 PM
....esc ul folosit de mine este unul no name, low cost dar merge bine, nu am avut probleme cu el, servourile sunt robbe....
Aceasta postare a fost editata de dily: 01 June 2010 - 05:58 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#290
Postat 03 June 2010 - 10:54 PM
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 03 June 2010 - 10:55 PM
#292
Postat 04 June 2010 - 07:40 AM
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 04 June 2010 - 07:41 AM
#293
Postat 04 June 2010 - 03:05 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#295
Postat 11 June 2010 - 10:32 PM
Mai demult imi propusesem sa pun pe EZ* un receptor GPS conectat la telefon pentru a afla viteza si altitudinea maxima la care ajunge, defapt la care il mai vad si consider ca-l pot aduce in siguranta la sol. Zis si facut, dupa zborurile cu acumulatorul mic, specificat mai sus, am montat bateria de 3 celule si 1800 mA, apoi pus pe fuselaj receprout GPS si telefonul bagat in interior langa acumulator. Vantul sufla usor dinspre SSE, am aruncat avionul si l-am ridicat pana cand abia mai era vizibil, la ateriazare am verificat datele inregistrate in telefon:
- altitudinea cea mai mica, implicit la decolare/aterizate = 63 metri;
- altitudinea maxima in zbor = 655 metri;
- viteza maxima = 101 km/h.
Viteza maxima a fost obtinuta intr-un picaj controlat, incercam sa-l aduc in cel mai scurt timp mai aproape de sol :)
Pentru cine doreste sa vada traseul exact poate descarca fisierul din link, este in format .KML si poate fi vizualizat cu aplicatia Google Earth.
http://fisierulmeu.ro/41LS8KBQSPAR/Zbor-W2...204603-kml.html
#297
Postat 04 June 2011 - 07:48 PM
Numai bine.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech