Modelism - RHC Forum: Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

Pentru inceput Easy Star + E-Fly ETC62 ? Ce parere aveti?

#121 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 22 April 2010 - 12:35 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 22 2010, 12:15 PM, a spus:

Nu aveam ce baterie sa deconectez cat timp avionul era... defapt nu mai e de gasit.

Era un sfat pt viitor...
0

#122 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 22 April 2010 - 12:39 PM

Stiu, am bagat de mult la cap treaba cu deconectarea regulatorului inainte de oprirea statiei, merci :D
0

#123 Useril este offline   cristian cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 16-May 09
  • Gender:Male
  • Location:tecuci galati

Postat 22 April 2010 - 12:49 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 22 2010, 12:39 PM, a spus:

Stiu, am bagat de mult la cap treaba cu deconectarea regulatorului inainte de oprirea statiei, merci :D

apropo...cand reuseai inca sa il vezi...raspundea la comenzi?ma refer la directie si profundor...
0

#124 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 22 April 2010 - 02:02 PM

Da, raspundea fara probleme, dar era prea departe ca sa-mi mai dau seama exact de directia pe care incercam sa o dau, oricum vantul facea ce vroia combinat cu lipsa mea de experienta a dus la pierderea lui.
0

#125 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 22 April 2010 - 07:10 PM

Nu o sa va vina sa credeti , am gasit EZ-ul, defapt baietii de la ferma l-au gasit. Bineinteles ca am fost bun de cinste. Faza tare a fost ca l-am gasit la 2 kilometri de la locul de unde-l comandam, eu credeam ca e mult mai aproape. Peste noapte paznicul a vazut lumina de la sistemul de monitorizare a bateriei ce era conectata. Era plin de pamant pentru ca a aterizat in aratura. Acum ma gandesc la un sistem de semnalizare cumva montat in varful superior al cozii, dar sigur nu o sa-l mai pierd :) Oricum acumulatorul a avut curent pana l-am gasit.
Am facut un zbor scurt (30 de secunde) dupa ce l-am gasit si mi-a iesit de nota 9, ma laud eu :)
0

#126 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 22 April 2010 - 07:18 PM

Ai avut noroc cu carul, mai ales ca l-ai gasit intreg.
Dar totusi... doi kilometri? adica a zburat 'pe pilot automat' doi kilometri ? n-as prea crede.
Alta data, cand cauti un avion, nu opri statia. Din cand in cand, mai baga motor. S-ar putea sa ai o surpriza si sa-l auzi :)
Inca ceva. Formeaza-ti reflexul ca, atunci cand prabusirea este inevitabila, sa opresti motorul. Reduce pagubele.
0

#127 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2010 - 07:46 PM

Sa-ti fie de bine si invatatura de minte

Cum naiba a vazut ala lumina de la voltmetru ?

Bafta incepatorului - eu as bea o bere cu EZ* ala

Vii cu el la RR ?
0

#128 Useril este offline   Strica-tot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 10-April 10

Postat 22 April 2010 - 08:22 PM

Vezi postareaadioperator, la Apr 22 2010, 08:10 PM, a spus:

Nu o sa va vina sa credeti , am gasit EZ-ul, defapt baietii de la ferma l-au gasit. Bineinteles ca am fost bun de cinste. Faza tare a fost ca l-am gasit la 2 kilometri de la locul de unde-l comandam, eu credeam ca e mult mai aproape. Peste noapte paznicul a vazut lumina de la sistemul de monitorizare a bateriei ce era conectata. Era plin de pamant pentru ca a aterizat in aratura. Acum ma gandesc la un sistem de semnalizare cumva montat in varful superior al cozii, dar sigur nu o sa-l mai pierd :) Oricum acumulatorul a avut curent pana l-am gasit.
Am facut un zbor scurt (30 de secunde) dupa ce l-am gasit si mi-a iesit de nota 9, ma laud eu :)


OAU,ai avut mare noroc!Pune o poza cu el in starea actuala.
Ceva pagube?
Pentru viitor,iti recomanda un failsafe,care bipuie de iti surezsc urechile cand nu se gaseste cu statia.Te-ar putea ajuta.
0

#129 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 22 April 2010 - 08:47 PM

@Dragos Avramescu, Slava Domnului, am avut noroc cu carul, sau norocul incepatorului :rolleyes: Deci pe toata aceasta distanta l-am dus din radiocomanda tot incercand manevre sa-l aduc inapoi dar vantul si lipsa de experienta nu ma ajutau, inevitabil a venit si momentul cand nu-l mai zaream decat in viraje in plan orizontal era de nevaut. In acest moment am decis sa opresc motorul si apoi statia. Seara trecuta am cautat avionul pana la lasarea intunericului si dadeam din cand in cand gaz pentru a auzi motorul dar nimic, noi cautam la aproximativ un km distanta de locul unde era acesta.

@motzu, invatatura de minte sigur imi este, paznicul a zarit acea lumina deoarece avionul a picat pe un teren intrun varf de deal unde era proaspat arat si avea vizibilitate directa la el, in plus eu am montat acel senzor de tensiune pe partea stanga in lateral si apicat cu partea stanga spre ferma. trebuie sa beau o bere cu Huffy ( de la el am EZ*-ul).
Din pacate nu vin la RR.

@Strica-tot, nu a avut pagube, doar botul cu putin pamant si cateva picaturi de ploaie pentru ca incepuse sa ploua marunt cand l-au gasit.

Oricum faza cea mai tare a fost cu un paznic de la ferma putin atinz de zeul Bachus care ma tot intreba cate persoane erau in el :))

Maine revin cu poze.
0

#130 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 22 April 2010 - 09:31 PM

Hai ca esti cel mai tare din toate parcarile din tara :rolleyes:) .Sa-l pierzi seara in aer si sa-l recuperezi a doua zi INTACT de pe pamint la 2km distanta,wow...mai rar vezi asa ceva.Cred ai fost in extaz cind l-ai vazut,mai ales ca nu este o zburatoare de 2 bani.Cred ca acum ti-ai dat seama de ce am asteptat aproape o saptamina sa nu mai bata vintul,desi am supramotorizat EG-ul meu.La faze de astea,cind zburatoarea asculta mai mult de vint decit de tine(statie),incearca sa-l aduci cit mai repede jos,chiar daca ai de mers dupa el 4-500 m.Am patit si eu cu el ceva de genul asta,dar nu la distanta asa de mare.Daca mai patesti asa ceva ,pune-l fara mila cu botul catre pamint(fara motor) si aproape jos incearca sa-l redresezi(eu asa am facu si a scapat perfect intreg).
Intotdeauna e mai bun un aeromodel cu botul crapat decit un aeromodel pierdut.
Daca zici ca era doar pamint pe bot inseamna ca betigasele acelea 3 de bambus folosite in mod normal pentru frigarui au facut treaba buna din nou :)
Ma bucur ca l-ai gasit.Era chiar pacat sa incepi in asa cariera de aeromodelist.

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 22 April 2010 - 09:32 PM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#131 Useril este offline   avy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 22-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto Moto Aero

Postat 22 April 2010 - 10:30 PM

Felicitari pentru sbor si recuperarea modelului ! :rolleyes: .In concluzie avionul stie sa sboare si singur dar tu il cam incurci (trimerat complet ar trebui sa vina planat).
Din ce am observat din filmulete la primele sboruri erai cu CG cam in spate (usor de bot) iar daca spui ca cel mai bine a sburat cu Li-Po 2500 se confirma. Eu aveam la el un NI-Mh ,8 celule ~180g si se centra perfect . Orice avion e sensibil la CG, asa ca trebuie sa ai grija sa fie unde trebuie ( In prima treime -1/3-de bordul de atac catre bordul de fuga al aripii).
Multa bafta in continuare. :)
0

#132 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 April 2010 - 08:04 AM

Este o lectie clara pentru mine, va dati seama ca 24 de ore, pana l-am gasit nu am mai fost om :rolleyes:
Drept greutate am pus ambii acumulatori in bot, a zburat bine si pe vant dar si pe vreme calma aseara.
Asa cum am promis revin cu poze, astazi sper sa am timp sa-l bag intr-o reparatie pentru a-l curata si remodela botul.
http://img190.imageshack.us/img190/7967/p1100760o.th.jpg http://img22.imageshack.us/img22/4792/p1100762.th.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/7831/p1100763h.th.jpg http://img145.imageshack.us/img145/464/p1100764.th.jpg

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 23 April 2010 - 08:06 AM

0

#133 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 24 April 2010 - 09:46 AM

Intre timp am reusit sa fabric o cutie pentru EZ* in care sa incapa atat modelul cat si toate celelalte acesorii gen acumulatori, banda adeziva, incarcatoare si multe altele... Problema e ca am calculat gresit dimesinile nu o pot baga in portbagaj ci doar pe bancheta din spate http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1100766.JPG
  • Imagine atasata: P1100768.JPG

0

#134 Useril este offline   copierservice 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 18-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 24 April 2010 - 01:06 PM

Felicitari adioperator pentru distanta parcursa in urma incidentului. Ma pregateam sa ies miine dar se pare ca conditiile meteo nu permit ! poate pe saptamina care va incepe facem ceva ture ... week placut tuturor !
0

#135 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 24 April 2010 - 07:08 PM

Maine e posibil sa ies la un gratar dupa Somova la Padurea Rara, daca vantul nu va fi nervos voi incerca sa dau un zbor.
0

#136 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 24 April 2010 - 07:21 PM

Dupa urmele de pamint a cam dat cu botul la aterizare.Fa-ti rost de banda de aceea cu fibra(exact ca cea de pe model).Desfa tot de pe bot si fa-i un control.Daca exista ceva fisuri foloseste CA pentru lipire,iar daca e putin deformat,apa fiarta rezolva problema.Daca nu sti cum sa procedezi,suna-ma.Nu renunta la betigasele de frigarui prinse pe bot.
Zboruri placute in continuare.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#137 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 24 April 2010 - 07:29 PM

Am deja pe comanda acel scoci cu fibra, pe saptamana viitoare trebuie sa-l peimesc, atunci am in vedre sa fac aceasta operatiune inclusiv modelarea cu apa fiarta daca este cazul. Sigur nu voi renunta la acele bete de frigarui folosite pentru a intari.
0

#138 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 26 April 2010 - 08:58 AM

Ieri am profitat de o vreme neasteptat de buna cu vant calm, am aruncat in portbagaj gratarul si inaripatul cu toate cele necesare si am pornit la padure unde stiam ca alturi e si o zona libera adecvata pentru zbor. Dupa ce am incins gratarul si am gustarit cateceva m-am apucat de chinuit aeromodelul, la prima tura am avut parte de o aterizare in bot, am gasit desprinsa parghia de comanda de pe directie, nu stiu daca a cedat in zbor sau in urma aterizarii fortate. Dupa reparatie au urmat zboruri scurte in care am exersat planarea si zborul la mica inaltime, am descoperit cat de frumos zboara cu motorul oprit, am avut si cateva aterizari reusite. Am o vaga impresie ca trage dreapta, am aincercat sa compensez din reglajul fin al directiei. oricum trebuie sa bag EZ-ul intri reparaitie generala pentru ca am cateva fisuri pe fuselaj ce au fost remediate pentru moment cu scotch, cred ca o sa incerc sa folosesc un adeziv gen Bison Hobby.


0

#139 Useril este offline   Strica-tot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 10-April 10

Postat 26 April 2010 - 09:16 AM

Mama,da rezistent e saracul ez,la un moment dat s-a desprins aripa ceva..si a luat destule trante.Dar zic eu ca merge bine.
Mult noroc cu el.
0

#140 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 26 April 2010 - 09:27 AM

Rezista eroic!!! Saracul, au sarit si ripile de pe el, tija de carbon din fuselaj iar era sa se infibga in electronica dar a scapat si de data asta, in consecinta am ingrosat-o cu scoci si acum sigur nu mai pleaca in interior.
0

#141 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 26 April 2010 - 10:48 AM

Lipiciul de suflet al easy star-ului este CA (cyanoacrylat adica super glue)...nu te chinui cu altceva...bafta in continuare... :rolleyes:
0

#142 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2010 - 12:09 PM

1. Domnisoara cu ochelari e foarte draguta !
2. Decolarile din mina sunt aproape perfecte - bravo
3. Nu lasi suficienta apa sub chila - voi acolo ar trebui sa stiti ce e aia ! Zboara-l sus si fa ce vrei cu el - il zbori cam jos, ti-a frica si il pui la pamint .SUS !
4. Invata sa faci virajele mai lin cu el - invata zbor in linie dreapta - e cel mai greu

Asadar

1. SUS
2.Viraje line - zboara cu cat mai putin motor ca sa inveti - acrobatia si looping-ul mai incolo - promit sa-ti dau plan de avion pentru asa ceva - te costa 10 lei sa-l faci
3. Zboara singur - in general in prezenta altora stresul e mai mare si te uiti la ratzushca sa vezi daca te vede ......

Bravo

Succes
0

#143 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 26 April 2010 - 03:57 PM

@motzu, merci de sfaturi si observatii ;). Nu am zburat sus deoarece mia fost frica de la ultima experienta dar prmit ca la urmatoarea iesire voi experimenta si acest aspect. Zborul in linie dreapta este greu dar nu imposibil, mai am de lucrat la echilibrarea avionului, am descoperit si zborul fara motor, planeaza excelent si e mai usor controlabil.

P.S. Ratusca cu ochelari nu era a mea, apartine cameramanului, a mea pazea gratarul si masina la vreo 300 metri distanta ;)
0

#144 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 April 2010 - 06:28 PM

Stai sa vezi cum este zborul in linie dreapta intre doua puncte date. Cireasa de pe tort va fi aterizarea pe o pista data...tot o linie dreapta cu extremitatile date.
Felicitari, bafta si sa nu ne uiti cu video-uri.

PS. Nu-i nici o suparare daca mai scapi un cadru, doua, si cu imprejurimile, gratar, etc.
0

#145 Useril este offline   copierservice 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 18-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 26 April 2010 - 07:22 PM

Va rog ... aplauze pentru TULCEA ! Incet, incet dar se incheaga ceva ! ... felicitari adioperator ... fac un "upgrade" la BB-ul meu si poate facem ceva ture impreuna !
0

#146 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 26 April 2010 - 08:46 PM

Super tare.Tine-o tot asa.Data viitoare incearca sa nu mai stai cu el pe fundul galetii(jos in gaura).Cauta un punct de lansare mai inalt,de exemplu dimbul acela de linga tine,sau dealul care se vedea in fundal.Ridica-l mai sus(daca nu bate vintul :) ) si nu il mai baga in viraje strinse aproape de sol,ca te pune lumea sa astupi gropile pe care le faci :) sau te pun cu EZ*-ul la arat.
Felicitari pentru lansari,zboruri si o parte din aterizari.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#147 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 26 April 2010 - 10:14 PM

@dan_mitea, eee, faza cu zborul in linie dreapta intre doua puncte e departe de mine, mai am de mancat pamant cu EZ*-ul pana acolo :D

@copierservice, sigur ca meritam sa ne aplaudam macar noi :)) Sper sa am timp pe 1 mai de un zbor daca vor fi conditii atmosferice prielnice. Astazi Alex a facut o achizitie foarte interesanta, o sa-l las pe el sa o dezvalue.

@Huffy, stiu ca am zburat la o altitudine mult prea joasa pentru anumite manvre, efectiv mia fost frica sa-l ridic mai sus, tot aveam imaginea din acele momente in care era sa-l pierd definitiv :rolleyes:
0

#148 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 April 2010 - 10:02 AM

Aseara am fost din nou la zbor, unul aproape pe intuneric pentru ca era deja ora 8 cand am ajuns la teren. Am tot exersat, am avut si vreo 3 cazaturi dar in general am zburat binisor, zic eu :lol:. Din nou vantul nu m-a lasat sa ajung la o inaltime mai mare unde sa pot experimenta cateva manevre, totusi a fost o buna ocazie sa invat cum sa-l scot din situatii dificile la altitudine mai mica, nu stiu prin ce combinatii de comenzi dar in mod sigur cu ajutorul vantului am reusit sa fac o intoarcere de 360 de grade in jurul axei longitudinale, oricum am scapat cu bine din acea manevra involuntara :D La ultimul zbor se terminase acumulatorul statiei astfel ca inainte de aterizare nu mai aveam comenzi dar EZ*-ul a avut suficienta inaltime si portanta aterizand singur fara probleme. Din pacate nu am filmari deoarece am fost singur.

In concluzie, acumulatorul statiei tine cam 2 ore si 15 minute de folosire fara intrerupere, iar acumulatorul de 2500 pt aeromodel tine mai mult.

Sper ca in acest weekend sa fie vreme linistita pentru a mai zbura :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 29 April 2010 - 10:04 AM

0

#149 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 29 April 2010 - 11:12 AM

Vezi postareaadioperator, la Apr 29 2010, 11:02 AM, a spus:

Aseara am fost din nou la zbor, unul aproape pe intuneric pentru ca era deja ora 8 cand am ajuns la teren. Am tot exersat, am avut si vreo 3 cazaturi dar in general am zburat binisor, zic eu :lol:. Din nou vantul nu m-a lasat sa ajung la o inaltime mai mare unde sa pot experimenta cateva manevre, totusi a fost o buna ocazie sa invat cum sa-l scot din situatii dificile la altitudine mai mica, nu stiu prin ce combinatii de comenzi dar in mod sigur cu ajutorul vantului am reusit sa fac o intoarcere de 360 de grade in jurul axei longitudinale, oricum am scapat cu bine din acea manevra involuntara :D La ultimul zbor se terminase acumulatorul statiei astfel ca inainte de aterizare nu mai aveam comenzi dar EZ*-ul a avut suficienta inaltime si portanta aterizand singur fara probleme. Din pacate nu am filmari deoarece am fost singur.

In concluzie, acumulatorul statiei tine cam 2 ore si 15 minute de folosire fara intrerupere, iar acumulatorul de 2500 pt aeromodel tine mai mult.

Sper ca in acest weekend sa fie vreme linistita pentru a mai zbura :rolleyes:


incearca cat mai multe lansari si aterizari!!!

bafta!
0

#150 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 April 2010 - 02:13 PM

Deja la capitolul lansari consider ca nu mai am mari probleme, la aterizari trebuie sa mai exersez.
Noaptea trecuta am stat pana la ora 2, am efectuat o revizie capitala ce a constat in:
- dezlipita vechea banda adeziva cu insertie de fibra;
- scos motorul + inlocut cablurile de alimentare pana la regulator si montat mufe electrice;
- remodelat botul si intarit cu un tub de la tijele de comanda;
- lipit cu picatura fisurile din fuselaj;
- imbracat fuselajul in scotch nou cu fibra de sticla;
- montat un cablu cu doua fire pe partea de jos pentru alimentarea unui viitor sistem de iluminare cu LED-uri.

Ma gandeam sa las fire si pentru aripi, dar la modul cum se despreind uneori aripile de la aterizarile mele fortate... mai bine nu :(

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1100779.JPG
  • Imagine atasata: P1100780.JPG

0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro