Aceasta postare a fost editata de Laur73: 02 April 2010 - 06:49 PM
Aprilie 2010
#3
Postat 07 April 2010 - 06:53 PM
#7
Postat 10 April 2010 - 08:51 PM
Altfel azi a fost o zi superba, asa sta acolo de dimineata pana seara dar si asa cate 3-4 ore e fantastic.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 10 April 2010 - 10:22 PM
#12
Postat 12 April 2010 - 02:36 AM
Nu mai fusesem pe Chitila de aproape un an, si cu regret am constatat aparitia mai multor gramezi de gunoaie in zona pistei, aruncate parca anume ca sa nu mai fie loc pentru decolare. Undeva intre pista de pamant si santul de irigatii au aparut cateva zeci de excavatii mici din care s-au luat probe de gazon dupa un model haotic. Deoarece nu se regaseste nicaieri pamantul scos din excavatii, presupun ca cineva a luat probe de gazon si a plecat cu ele, mai de graba decat sa fi venit o firma de constructii sa faca niste determinari de parametrii geotehnici pentru o fundatie.
Am reusit sa zbor destul cu batranul Sicroly caruia i-am pus un nou motor, dar tot de epoca. La inceput am avut parte de doua aterizari in dead stick din cauza problemelor cu reglajul pompei si carburatorului Perry, in varianta cea mai complexa din 1980, carburatorul cu 4 jicloare si reglaj pentru zbor pe spate. Initial motorul mergea in felul urmator: relanti=bogat , 33%=sarac , 66%=bogat , full=sarac. Doar jiclorul de relanti si full throttle (needle valve) se pot regla. A trebuit sa dezactivez valva pentru zbor pe spate care ma incurca deoarece motorul este amplasat cu cilindrul orizontal si valva se activa cand avea chef, de obicei pe virajele la stanga. Dupa ce am dezactivat valva am putut regla presiunea pompei pentru amestecul optim la 33 si 66% din throttle. A rezultat un mers cu relanti stabil si incredibil la 1.800 rpm si cu o tranzitie impecabila pana la turatia maxima de 11.400 rpm atinsa cu o elice APC 12x7.
Postez cateva poze facute de prietena mea si maine sper sa am timp sa fac un filmultet din secventele filmate cu heli, Yak-54 si Sicroly.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 12 April 2010 - 02:47 AM
TEL. 0726.191.725
#14
Postat 17 April 2010 - 02:18 PM
http://www.youtube.c...h?v=_QHS9y6cE8A
#16
Postat 18 April 2010 - 12:09 AM
#17
Postat 18 April 2010 - 12:18 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#20
Postat 20 April 2010 - 06:50 PM
Spumă electrică mică şi naşpa :rolleyes: ....
Emil Cioran
#23
Postat 20 April 2010 - 10:59 PM
#26
Postat 21 April 2010 - 08:44 PM
shogi, n-ai cautat bine. vezi in semnatura...
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#27
Postat 25 April 2010 - 10:32 PM
- intai am plecat spre chitila , mi-am uitat telefonul, ca urmare am fost langa Casa POPORULUI sa fac niste setari.
Am dat vreo 3 packuri, m-au fugarit canii de acolo, am plecat spre casa, am luat telefonul dar ... am uitat geaca.
Am ajuns la Chilita, frig mare fara geaca.
Logo in aer , setari de finete pe laptop, cedeaza servo de coada (S9257, al doilea la care cedeaza exact aceeasi rotita), salvat fara alt damage.
Iau clona de Trex 450 (care nu e a mea) sa o zbor un pic, zboara bine desi e vant, dar sunt in 35 MHz, la un momenta dat fiind inverted in viteza numai raspunde la comenzi si se infinge pur si simplu in pamant cu capu in jos. exclud eroare de pilotaj, am mai facut manevra asta de multe ori si o stiam fara probleme. Ca urmare ma aplec de mai multe ori pentru a ridica modelul (lucru ce indica un fapt neplacut).
Plec acasa.
#29
Postat 27 April 2010 - 04:37 PM
morph, la Apr 26 2010, 09:46 AM, a spus:
Prima oara s-a intamplat la trex in urma unui crash.
Acuma era un vant puternic combinat cu manevre mai dure un pic cred ca a dus la supra solicitarea lui.