Aceasta postare a fost editata de petrix: 01 April 2010 - 04:59 PM
Ezrun 35A ESC + 9T Motor
#1
Postat 01 April 2010 - 04:58 PM
#2
Postat 01 April 2010 - 07:50 PM
bafta!
#4
Postat 01 April 2010 - 10:33 PM
icepatoru', la Apr 1 2010, 09:01 PM, a spus:
Salut petrix,am si eu un EZrun de 60A si motorul 8,5T sunt foarte multumit de el,l-am pus pe1/10 offroad, un losi xxx (1,86 kg) si masina zboara, ESC e foarte usor de setat ,maxim lipo 3S. Raport calitate pret excelent. :rolleyes:
#8
Postat 27 February 2011 - 09:17 AM
#9
Postat 27 February 2011 - 11:28 AM
Ar mai exista posibilitatea sa il alimentezi pe cel deja existent din alimentarea servo-ului si a receptorului (din BEC), dar trebuie intai sa determini pe placa de circuit unde ar fi contactele alea, si pe urma ar fi dezavantajul ca in felul asta ventilatorul iti va lua din curentul disponibil prin BEC.
Cel mai simplu si mai eficient e cu ventilator de 12V, zic eu si ai si avantajul racirii sporite, necesare pentru operarea la 3S.
#11
Postat 27 February 2011 - 01:47 PM
ESC-ul tau are mufa separata pentru ventilator? Eu nu il mai am pe-al meu dar i-am schimbat la un moment dat ventilatorul si stiu sigur ca avea firele lipite pe circuit, chiar pe doi pini ai conectorului alb (era un EzRun v2.0 60A).
#13
Postat 27 February 2011 - 07:20 PM
Sustin si eu Esc de 60A,e suficient atat pt off cat si pt on-road.As mai adauga un lucru,mie imi aparea efectu de cogging cand il alimentam cu 6celule Nimh.
#14
Postat 27 February 2011 - 08:34 PM
Aceasta postare a fost editata de Lev: 27 February 2011 - 08:35 PM
#15
Postat 28 February 2011 - 06:54 AM
Aceasta postare a fost editata de Vladutzzz: 28 February 2011 - 06:54 AM
#17
Postat 28 February 2011 - 04:25 PM
Lev, la 27 February 2011 - 08:34 PM, a spus:
cu 6 celule de 5000mah face urat la plecarea de pe loc chiar daca e incarcat complet, cu motor de 9T, fenomenul dispare(in cazul meu) la motorizarea de 12T. In cazul celor de la maverick raportul este cam acelasi si pt alte modele decat cel sc,de bugy sau mt de la 10:1 pana la 13:1.. Un lipo 3s face pereche foarte buna cu acest tip de esc indiferent de motorizare.
#18
Postat 01 March 2011 - 10:01 PM