Modelism - RHC Forum: Heli benzinar de 1,8 m in rotor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Heli benzinar de 1,8 m in rotor

#1 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 31 March 2010 - 12:11 PM

Am un heli benzinar, numele lui este Comeback 5000B. Este produs dupa renumitul Schluter. Producatorul este neamt. Pagina este http://www.aero-tec-helicopter.de/.

Afara de lista si poza pieselor subansamble (fara indicatii de montaj, ca la alti producatori, vezi Align), pe care o am, nu stiu decat ca face hovering intre 1.000 si 1.300 rpm.

Nu cunosc collective pitch pentru aceasta turatie...nu cunosc plaja de throttle (avand in vedere ca este un benzinat, carburatorul nu este liniar ca la nitro).

Nu am avut nici un heli termic pana acum. Am experienta doar in electrice. Cunosc foarte putine despre acest aparat si nu exista prea multa informatie pe net. Este un elicopter destul de rar.

Caut o persoana avansata si pasionata in elicoptere termice, cu care impreuna sa-l punem la treaba :(

Multumesc!
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#2 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2010 - 12:55 PM

Interesanta chestia cu benzina (dpdv financiar, dar si al lipsei de batai de cap), ramane de vazut si cat de vioi este.

Vad ca esti din Bucuresti, ia legatora cu Primus poate te ajuta el.
Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#3 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 31 March 2010 - 12:56 PM

daca pana pe 1 iunie nu gasesti pe nimeni, ia elicopteru si hai cu el la Alba la High-Fly. Iti spun sigur ca o sa gasesti persoane care sa te ajute si care au mai zburat modelu asta.
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#4 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2010 - 02:16 PM

Ia vezi (dar presupun ca deja le-ai vazut dupa nick)

http://helifreak.com...d.php?p=1944955
http://www.helifreak...ad.php?t=154844

Aceasta postare a fost editata de morph: 31 March 2010 - 02:19 PM

0

#5 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 31 March 2010 - 05:49 PM

Vezi postareamorph, la Mar 31 2010, 03:16 PM, a spus:

Ia vezi (dar presupun ca deja le-ai vazut dupa nick)

http://helifreak.com...d.php?p=1944955
http://www.helifreak...ad.php?t=154844


Merci,

Link-urile de mai sus sunt chiar ale mele...eu am postat si pe Helifreak... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#6 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 31 March 2010 - 06:09 PM

Parca am avut si eu unul exact la fel http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif

Turatia normala am reglat-o la 1400-1500 rpm iar pt un zbor mai acrobatic 1700 (max 1800).
Cu un motor bine reglat ar trebui sa mearga pana pe la 9 grade cp. Cresti treptat pana vezi ca pierde rpm la full cp.

Sa nu pui mai putin de 1:40 ulei si sa fie de calitate. BelRay...
www.redsky.ro
0

#7 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2010 - 10:46 PM

De curiozitate, cum raspunde motorul la trottle fata de un nitro?
Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#8 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2010 - 11:12 PM

La peste 6,5kile si doar 3,5cp cum crezi ca ar raspunde? Cam FAI:)
0

#9 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 01:07 AM

Intrebasem cum raspunde motorul, nu elicopterul. Bine, intr-adevar, e mai greu de observat la masa aia.
Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#10 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 08:25 AM

La motor m-am referit si eu. Din cauza greutatii ansamblului si cu o putere destul de mica (un trex 600esp stock se apropie de puterea respectiva si e cam la jumate cu greutatea) nu o sa vezi un raspuns prea vioi. Cu toate aceastea motorul poate fi ok pentru ceea ce heliul a fost conceput.
0

#11 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 01 April 2010 - 12:48 PM

Pentru elicopterul respectiv, motorul este foarte bun avand in vedere ca este un heli utilitar (unde ai nevoie de durata mare de zbor) si nu 3D (unde ai nevoie de putere si raspuns rapid). Probabil ca Misu a presuspus ca e evident...

Bafta
0

#12 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 12:56 PM

Fondul intrebarii era asta:

Vezi postareaGerula, la Mar 31 2010, 11:46 PM, a spus:

De curiozitate, cum raspunde motorul la trottle fata de un nitro?


La fel cum un motor diesel aspirat e vizibil mai "lenes" decat unul pe benzina (vorbim de tehnologie similara, nu de diesel 2010 vs benzina 1940), si unul pe benzina e mai "lenes" decat un nitro. Intrebarea mea se referea la cat de vizibila este aceasta diferenta in cazul de fata.
Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#13 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 01:38 PM

Pai hai sa punem 2 filmulete cu acelasi heli, dar unul cu motor nitro altul benzinar si imi cer scuze ca poluez topicul acesta aiurea.
Nitro (a se observa rapiditatea miscarilor si raspunsul motorului)
http://www.youtube.com/watch?v=IuP0xvAvFhk...t=1&index=7
Gasser (a se observa "rapiditatea" miscarilor ca motorul sa nu se incinga si sa nu moara)
http://www.youtube.com/watch?v=0Lx8EMgc-s8...player_embedded
0

#14 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 01:52 PM

Da mai, eu ma referam la cazul de fata, adica acest motor de pe Comeback 5000B, pe care un om de pe forum il are acum pe mana iar altul l-a avut. Asa, in principiu, treaba e clara, vezi si ce scrisesem mai sus.
Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#15 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 01 April 2010 - 02:32 PM

Problema e la throttle...adica din ce am citit pe helifreak si din experienta auto si moto...carburatoarele nu au un raspuns liniar. Mai exact plaja de raspuns carburator-motor este intre 0% si 60% throttle (poate e chiar mult, unii zic 0%-50%)...dupa 60% nu mai poti obtine mare lucru pana la 100%...si aici e mare diferenta fata de nitro (repet din ce am citit, nu din experienta in nitro).

Concluzie (pe helifreak) : un mechanical expo e de ajutor in cazul tijei de throttle

Aceasta postare a fost editata de Primus: 02 April 2010 - 09:03 AM
Motiv editare: eliminare citat

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#16 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 01 April 2010 - 02:53 PM

Am governor GV-1, dar:

1. ma gandeam ca trebuie sa-l fac sa zboare ok si fara governor, apoi sa-l ajut (sau sa ma ajut cu un governor :rolleyes: ) cu governor, cand totul e reglat si functioneaza cum trebuie...apoi daca cedeaza governor in zbor :)

2. GV-1 de la futaba (pe care il am) are o plaja (range) de la 1000 la 2000 rpm in rotor. Ori in specificatiile primite de la neamt, in hovering fara sarcina (payload, ex. camera video), trebuie sa aiba intre 1000 si 1300 rpm. Cam la limita. Am testat governerul fara palele de la rotor (deci complet in gol) si se comporta ciudat. Se ambaleaza, apoi scade, si repeta asta...Probabil e o greseala sa testezi governorul in gol, dar am zis sa scriu si asta aici...ca idee.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 02 April 2010 - 09:05 AM
Motiv editare: stergere citat

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#17 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 01 April 2010 - 02:58 PM

Nitel l-am zburat cand l-am cumparat de la Red Sky, anul trecut...dar chiar nitel...adica circa 10 sec. :rolleyes:) s-a dezmembrat in zbor...cel mai probabil de la vibratii generate de un overspeed. Testul initial l-am facut cu un throttle liniar ca la nitro (0% 25% 50% 75% 100% ). Mai mult ca sigur aici am gresit enorm...l-am supraturat...pana s-a dezintegrat...Auzeam si vedeam "vibratii"dar, de unde experienta :)...am zis ca asa face un benzinar (eu obisnuit cu electrice )

Am vorbit si cu Primus, merci...a rasmas dupa paste...poate experimentam un pic ;)

Aceasta postare a fost editata de Primus: 02 April 2010 - 09:05 AM
Motiv editare: stergere citat

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#18 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 01 April 2010 - 07:14 PM

Multumesc tuturor pentru sfaturi si linkuri...dar nu prea inteleg daca comentati ce scriu eu (greselile sau prostiile mele) sau va "contrati"intre voi...

Daca nu mai are nimeni vreo opinie...va urez sarbatori fericite ! Paste fericit !
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#19 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 09:38 PM

Paste fericit si tie, si spor la treaba :rolleyes:

Te astept dupa Sarbatori cu informatii la prima mana :rolleyes:
Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#20 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 27 April 2010 - 12:19 PM

Vezi postareaGerula, la Apr 1 2010, 10:38 PM, a spus:

Paste fericit si tie, si spor la treaba :(

Te astept dupa Sarbatori cu informatii la prima mana :(


Deci am avut primul zbor... A fost ok...poate prea ok. Stabil, foarte stabil. Dar e si normal la ce diametru are rotorul. 8 kg. Ceva vibratii. S-a fisurat tail boom la jonctiunea catre diferentialul din coada.

Vezi postareaMag, la Apr 27 2010, 01:18 PM, a spus:

Deci am avut primul zbor... A fost ok...poate prea ok. Stabil, foarte stabil. Dar e si normal la ce diametru are rotorul. 8 kg. Ceva vibratii. S-a fisurat tail boom la jonctiunea catre diferentialul din coada.


Alte poze...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC07626__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC07614__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC_0038__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC07631__Medium_.JPG

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#21 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 27 April 2010 - 12:20 PM

Vezi postareaMag, la Apr 27 2010, 01:19 PM, a spus:

Deci am avut primul zbor... A fost ok...poate prea ok. Stabil, foarte stabil. Dar e si normal la ce diametru are rotorul. 8 kg. Ceva vibratii. S-a fisurat tail boom la jonctiunea catre diferentialul din coada.



Alte poze...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0042__Medium_.JPG

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#22 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 27 April 2010 - 12:22 PM

Poze...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC07636__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC07634__Medium_.JPG

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#23 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 05 July 2010 - 10:19 AM

Revin...vibratii

Atasez aici si un film pentru a vedea mai bine cum se comporta. Practic, sunt momente in care nu vibreaza decat la cresterea turatiei (pana cand se echilibreaza palele), apoi in sarcina se comporta minunat (a se vedea de la minutul 2). Dar, complet aleator, poate vibra tare si in sarcina (pe la sfarsitul filmului). Ce nu inteleg este: de ce are acest comportament aleator? uneori vibreaza in zbor, alteori nu. Si de ce am acele vibratii atat de mari pana la atingerea turatiei de hovering (1200 rpm).



http://www.vimeo.com/13071329

Merci.

Aceasta postare a fost editata de Mag: 05 July 2010 - 10:20 AM

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#24 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 05 July 2010 - 01:57 PM

Vezi postareaMag, la Jul 5 2010, 11:19 AM, a spus:

Revin...vibratii

Atasez aici si un film pentru a vedea mai bine cum se comporta. Practic, sunt momente in care nu vibreaza decat la cresterea turatiei (pana cand se echilibreaza palele), apoi in sarcina se comporta minunat (a se vedea de la minutul 2). Dar, complet aleator, poate vibra tare si in sarcina (pe la sfarsitul filmului). Ce nu inteleg este: de ce are acest comportament aleator? uneori vibreaza in zbor, alteori nu. Si de ce am acele vibratii atat de mari pana la atingerea turatiei de hovering (1200 rpm).



http://www.vimeo.com/13071329

Merci.

pale dezechilibrate main rotor housing stramb , flybar inegal, axxe strambe
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#25 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 05 July 2010 - 02:36 PM

Vezi postareanen77, la Jul 5 2010, 02:57 PM, a spus:

pale dezechilibrate main rotor housing stramb , flybar inegal, axxe strambe


In primul rand nu a avut nici un crash de la reconstructie. Piese aproape noi.

Pale echilibrate in 3 pasi: individual, impreuna si cu tot ax, flybar, etc...
Ax principal nou.
Flybar echilibrat si testat. Doar cu flybar-ul nu are vibratii.
Doar axul dintre pale are o foarte mica, aproape imperceptibile abatere (testat pe sticla)
Ce e main rotor housing?

Vibratiile grosiere apar doar cand atasez palele principale. Pana atunci nu exista decat vibratii frecventa inalta.
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#26 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 05 July 2010 - 05:47 PM

Main rotor housing e piesa care sta intre palele principale si care tine dumperele in interior...(teul care tine tot ansamblu)
0

#27 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 05 July 2010 - 07:52 PM

Vezi postareaRAPTOR, la Jul 5 2010, 06:47 PM, a spus:

Main rotor housing e piesa care sta intre palele principale si care tine dumperele in interior...(teul care tine tot ansamblu)


E mic acest housing la acest model de heli. E solid si nu pare stramb.
Alte opinii?
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#28 Useril este offline   patrocle 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 07-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2010 - 08:07 PM

as schimba tot e stramb, oricat de putin
dumpere uzate sau prea moi. in cazul asta tot ansamblul palelor poate sa sa deplaseze un pic in lungul axului dintre pale si apoi nu se mai invarte in jurul centrului... asta explica si comportamentul aleator.
Mircea

Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
0

#29 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 05 July 2010 - 09:01 PM

Vezi postareapatrocle, la Jul 5 2010, 09:07 PM, a spus:

as schimba tot e stramb, oricat de putin
dumpere uzate sau prea moi. in cazul asta tot ansamblul palelor poate sa sa deplaseze un pic in lungul axului dintre pale si apoi nu se mai invarte in jurul centrului... asta explica si comportamentul aleator.


Axul care pare stramb o sa vina, e comandat, dar repet este atat de putin incat nu ar trebui sa se comporte atat de agresiv, in vibratii ma refer.
Dumpere, corect, asa am presupus cand am demontat si am gasit dumpere moi si chiar taiate. Dar filmul este realizat dupa ce am pus dumpere noi (t-rex 600 negre). Deci nici de aici.
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#30 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2010 - 09:16 PM

Eu m-am lovit de mai multe ori de genul asta de probleme si aici mie imi pare foarte evidenta cauza. Acel "tren" de aterizare pentru foto care nu e perfect rigid fata de heli. Se vede inca din prima secunda ca trenul e flexibil si se misca fata de restul elicopterului, ceea ce duce la acele vibratii puternice. Asa am patit in prima faza cu trenul de incepatori, si , mai recent, cand am pus fuselajul de Bell. La prima iesire cu fuselajul nu am putut nici macar sa-l ridic, intra in niste vibratii din care in maxim 5 secunde s-ar fi dezintegrat. Desi fuselajul era prins de heli ca in manualul respectiv, s-a dovedit ca prinderile erau prea putine si prea firave. Dupa ce am luat treaba in serios si am pus o gramada de nervuri din placaj inauntru, acum tot fuselajul e perfect rigid fata de heli, si asa am scapat total de vibratii. Din filmul tau mie cel putin mi-e clar ca asta e cauza, nu are treaba cu un ax putin stramb sau alte fineturi, alea dau alt gen de vibratii. Rezolvarea rapida ar fi niste atele in X pe acolo sa se rigidizeze ansamblul heli-tren. Si pe langa tren mai ai si acel suport de camera probabil care se balangane mult, si ala ducand la mari probleme. Daca vrei sa verifici ce spun eu, pune de proba trenul normal al elicopterului si vezi cum zboara...

Aceasta postare a fost editata de misumat: 05 July 2010 - 09:19 PM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro