Cum masuram "durata" bateriei
#1
Postat 28 March 2010 - 03:47 PM
Ce ma tine, este ca nu prea sunt sigur cum sa calculez din timp durata unu acumulator!
Stiu ca e o chestie destul de relativa, cu multe variabile, dar, e un lucru important de stiut pentru ca la camp il pui undeva si te duci dupa el.. aici, pe lac mai ai nevoie de niscaiva motor sa il plimbi pana la tine la mal!
Eu am facut asa: pus acumulatorul plin pe model, fixat modelul, bagat motorul in plin si din cand in cand mai ma jucam cu "servourile" cam odata pe minut le facam cate o tura fiecaruia! mi-au rezultat 17min, iara ca timp de zbor am decis sa folosesc timerul pe 15min!
Folosesc un acumulator o ideea mai mare decat cel recomandat, iara in felul asta am redus la cca 10% lestul recomandat de producator!
Acum ma gandesc, ca in timpul zborului nu stai tot timpul cu motorul in blana, dar nu sunt sigur cine mananca mai mult.. motor sau servouri, poate am gresit metoda!
merci de ajutor!
#2
Postat 28 March 2010 - 04:02 PM
Exemplu: sa zicem ca avem accu de 2000mAh , motorul sa zicem ca merge la sol in blana 15min => ca motorul (+ regulator+receptor) papa 8000mA => ca in aer va papa cam 7000mA iar servomecanismele 1050mA => 8050mA consum total => cu 2000mA va merge cam 14,8 minute deci un timer la 13 minute este OK.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 28 March 2010 - 04:03 PM
TEL. 0726.191.725
#3
Postat 28 March 2010 - 04:32 PM
Oricum, te rog, ca primele zboruri sa le faci cu cineva priceput. Acesta iti va arata cum sa procedezi si in cazul bateriei.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 March 2010 - 04:34 PM
#4
Postat 28 March 2010 - 10:43 PM
Am facut teste cu un avertizor acustic, se aude, insa parerea mea este ca incepe cam devreme sa tipe. Poate unul configurabil sa fie bun.
#5
Postat 29 March 2010 - 03:14 PM
Cred, ca astazi il scot la primul zbor! Revin cu urmariile!
Meric pt help!
#6
Postat 29 March 2010 - 06:01 PM
#7
Postat 29 March 2010 - 08:49 PM
Dragos Avramescu, la Mar 29 2010, 07:01 PM, a spus:
Dap.. true... dar depinde pe care mal il scoate :D..
Nu am ajuns azi pe lumina acasa.. ramane pe maine
#8
Postat 30 March 2010 - 02:19 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#9
Postat 31 March 2010 - 07:53 AM
johnec, la Mar 28 2010, 04:47 PM, a spus:
Ce ma tine, este ca nu prea sunt sigur cum sa calculez din timp durata unu acumulator!
Stiu ca e o chestie destul de relativa, cu multe variabile, dar, e un lucru important de stiut pentru ca la camp il pui undeva si te duci dupa el.. aici, pe lac mai ai nevoie de niscaiva motor sa il plimbi pana la tine la mal!
Eu am facut asa: pus acumulatorul plin pe model, fixat modelul, bagat motorul in plin si din cand in cand mai ma jucam cu "servourile" cam odata pe minut le facam cate o tura fiecaruia! mi-au rezultat 17min, iara ca timp de zbor am decis sa folosesc timerul pe 15min!
Folosesc un acumulator o ideea mai mare decat cel recomandat, iara in felul asta am redus la cca 10% lestul recomandat de producator!
Acum ma gandesc, ca in timpul zborului nu stai tot timpul cu motorul in blana, dar nu sunt sigur cine mananca mai mult.. motor sau servouri, poate am gresit metoda!
merci de ajutor!
Salut !
Incearca sa il zbori 5-6 min cu motorul in ,,blana''....aterizezi si incarci acumulatorul.
O sa vezi cat curent papa si poti determina un timp maxim de zbor cu motorul in forta.....adic o limita minima de zbor.
Bafta maxima!
#10
Postat 31 March 2010 - 12:22 PM
Poate o sa pun in aplicare sfatul lui hash84, dar pt inceput si reantrenare better safe than sorry :(
Merci pt idei!
#11
Postat 01 May 2011 - 02:33 PM
Si eu sunt incepator zbor de anul trecut am doua modele Diamond 2500 primul a fost de scoala iar cel de al doilea sa zicem de placere.
Ca sa nu fac descarcare adanca cum spun specialisti am luat de la Siera Bt. Battery Sound Monitor 4S LiPo pt ca mie imi trebuia pt.acc. de 14.8V 4S si zic eu ca este foarte bun deoarece te anunta printr-un sunet acustic are si leduri dar nu le vezi.Sunetul este destul de strident si il auzi mai ales ca din cand in cand
il mai treci pe langa tine si in momentul in care a inceput sa sune continuu trebuie sa il aduci la sol.Din acest moment poti sa mai faci o urcare fara probleme dar ca sa nu ramai fara acc.il aduci la aterizare si daca este si vant poti ateriza ajutandute si de motor fara probleme.Gasesti pt.acc.de 7.4; 11.1; 14.8 ;18.5 si 22.2V / 2S ,3S ,4S ,5S si respectiv 6S.Eu le-am folosit si le mai folosesc inca mi-au fost de mare ajutor.
BAFTA
Aceasta postare a fost editata de soryn65: 01 May 2011 - 02:34 PM
#12
Postat 05 July 2011 - 10:02 PM