Modelism - RHC Forum: Zagikiller - ZAGI RELOADED - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Zagikiller - ZAGI RELOADED profil Eppler sau Zagi 12

#391 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 23 September 2011 - 12:22 PM

Vezi postareajetix, la 23 September 2011 - 11:15 AM, a spus:

Merci pentru aripa si pentru precizari...

In imaginea care ai postat-o (cea de la motu) scrie la greutate intre 500-900g ceea ce mi se pare mult. La asemenea greutati ati ajuns cu aripile voastre?

a mea are 350g si e data cu scoci (complet echipata0
atentie la CG. este la 22cm fata de varf... nu ca in plan
0

#392 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 23 September 2011 - 03:10 PM

Ei, asa greutate mai merge...

Cum se comporta folia pe polistiren direct? Adera sau trebuie tratata in prealabil? Un spray adeziv e cam scump (67RON/500ml) si nu-mi prea vine sa dau atat pentru cat ar fi nevoie...

Aceasta postare a fost editata de jetix: 23 September 2011 - 03:13 PM

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#393 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 September 2011 - 03:31 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 18 August 2011 - 10:46 AM, a spus:

Am citit cap-coada threadul asta deoarece sunt posesorul unei aripi (nemontata inca) made by Dululutu :) si am zis sa ma informez inainte de a face lipiturile. Vad ca nimeni nu a facut o varianta demontabila, ceva sa incapa intr-un rucsac sa mergi in parc si sa o zbori. Eu asa ceva imi doresc, deja am o idee de a face o varianta care sa se desfaca in 3 bucati: una centrala cu motor si toate cele si alte doua cu eleroane cu servo, tije etc.
A incercat cineva asa ceva? Eventuale solutii constructive?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif
Am acasa un Permax 7,2V, ala cu care vine Easy Star. Am si elicea originala. Oare ar merge cu setup-ul asta?


Eu unul nu as fi asa transant cum este colegul Pilo. Acum vreo 5 ani (cand abia se zareau primele brushless-uri pe la noi, zburam in draci cu periate din seria 400 si cu pack NiMH de 1000 mAh. Era posibil, aripa nu era deloc lenesa (in special la 8 celule). Greutatea era undeva pe la 540 gr. (130 cm anvergura). Exista chiar si cu "tuning" cu 480 ... eventual BB... etc.

Deci, opinie liber exprimata: Merge si cu Permax 400 cu elicea de Easy Star. Curentul consumat va fi undeva pe la 7-8 A. Este o alta discutie refeitoare la LiPO. Normal ar fi bine cu 7,4V (2 cel) dar e prea putin, cu 11,1V (3 cel) e cam mult, e posibil sa se arda periile destul de repede (motorul ala e la 6V nominal). Dar de disctractie, poti incerca o vreme si cu 3 cel, ce se poate intampla? Se arde motorul... ei si? Spor la treaba

Aceasta postare a fost editata de Men: 23 September 2011 - 03:32 PM

0

#394 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 September 2011 - 04:23 PM

Vezi postareadululutu, la 23 September 2011 - 12:22 PM, a spus:

a mea are 350g si e data cu scoci (complet echipata0
atentie la CG. este la 22cm fata de varf... nu ca in plan


Scotch colorat de ala jmekerainen de unde ati achizitionat? D-ala de care are si motzu..
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#395 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 28 September 2011 - 05:05 PM

Vezi postareaMaverick, la 23 September 2011 - 04:23 PM, a spus:

Scotch colorat de ala jmekerainen de unde ati achizitionat? D-ala de care are si motzu..

Ia incearca sa revigorezi vechi cunostinte berceniene :clapping:

Aceasta postare a fost editata de Horja: 28 September 2011 - 05:07 PM

0

#396 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 September 2011 - 08:59 PM

Ma crezi ca sunt efectiv peste drum de terenul de zbor (cartierul Aurel Persu) dar nu apuc? .. :drinks:
Deocamdata mai mesteresc seara tarziu cand ajung pe la poiecte de care trebuia sa ma apuc demult.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#397 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 10 October 2011 - 01:24 PM

Ia, si eu cu aripa din polistiren de la dululutu, sa vada ca nu a muncit degeaba...

Echipare: motor 2825/1000kv (mai mult decat necesar), elice APC 8x4, regulator 25A, acumulator 11,1V/800mA care va fi schimbat cu unul de 1300mA care in afara de autonomie mai mare va echilibra mai bine modelul (cand am stabilit pozitia componentelor pentru CG nu aveam montate eleroanele astfel ca la final aripa era mai grea de spate).

Greutatea e la 420g. Cu noul acumulator cred ca voi ajunge in 450g. Cam mult dar voi vedea la camp cum se comporta. Voi face o comparatie in zbor cu aripa din depron pe care o am si de care pomeneam mai sus.

Fisier atasat  01.jpg (97.9K)
Number of downloads: 151
Fisier atasat  02.jpg (97.19K)
Number of downloads: 131
Fisier atasat  03.jpg (104.22K)
Number of downloads: 125
Fisier atasat  04.jpg (102.45K)
Number of downloads: 164

Aceasta postare a fost editata de jetix: 10 October 2011 - 01:25 PM

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#398 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 October 2011 - 01:43 PM

..am o sugestie tijele de la servoaie trebuie sa fie paralele cu capatul ingust al aripi..
0

#399 Useril este offline   Stratos 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 15-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2011 - 01:47 PM

Vezi postareaincepatoru, la 10 October 2011 - 01:43 PM, a spus:

..am o sugestie tijele de la servoaie trebuie sa fie paralele cu capatul ingust al aripi..


De ce ?
0

#400 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 October 2011 - 01:47 PM

...cam asa..

Fisiere atasate


0

#401 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 10 October 2011 - 03:09 PM

Vezi postareaincepatoru, la 10 October 2011 - 01:47 PM, a spus:

...cam asa..

incepatoruLE, ideea ta este functionala dar gresita d.p.v. al miscarii eleroanelor fata de tija si servo
jetix , este foarte bine cum ai facut
0

#402 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2011 - 04:39 PM

incepatoru: corect estetic, gresit mecanic
jetix: gresit estetic, corect mecanic

In amble cazuri partea de "gresit" se incadreaza la romanismul cu "se poate si asa", deci sunt viabile.
Cum nu poti sa ai si tije perpendiculare pe suprafata si sa dea si bine estetic, eu as alege varianta in care primeaza mecanica.

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 10 October 2011 - 04:39 PM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#403 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 10 October 2011 - 04:47 PM

Cand am amplasat servourile logica dupa care m-am ghidat a fost ca miscarea bratului de la servo trebuie safie in acelasi plan cu cel al parghiei de pe eleron. E adevarat ca nu este estetic dar ceea ce ma intereseaza este functionalitatea.
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#404 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 October 2011 - 06:34 PM

@MAVERIK..din curiozitate poti dezvolta subiectul ..AMPLASARE SERVOURI +TIJE...is ochi si urechi..bafta
0

#405 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 October 2011 - 05:13 AM

Vezi postareaincepatoru, la 10 October 2011 - 06:34 PM, a spus:

@MAVERIK..din curiozitate poti dezvolta subiectul ..AMPLASARE SERVOURI +TIJE...is ochi si urechi..bafta

Dezvolta tu de ce tija de comanda trebuie sa fie paralela cu "capatul ingust"...is ochi si urechi!
flying is my life...
0

#406 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2011 - 10:16 AM

Fizica (mecanica) de clasa a IX-a daca nu ma insel.
Ca sa nu iti fac toata munca, iti fac un rezumat:

Exemple de marimi fizice vectoriale: forta, viteza, acceleratia, impulsul mecanic, momentul cinetic, etc.
Marimile vectoriale (vectorii) sunt marimile complet caracterizate de modul (valoare absoluta), de directie si de sens.
Directia si sensul dau orientarea vectorului. Daca una din caracteristilice vectorului se modifica avem de a face cu un alt vector.
Elementele unui vector: punct de aplicatie, varful vectorului si dreapta suport. Reprezentarea conventionala a vectorului se face printr-un segment de dreapta orientat.
Caracteristicile vectorului: valoarea (OA=a), directia (indicata de dreapta suport) si sensul (de la O la A = sensul indicat de sageata).

Mai departe..
Compunerea vectorilor - Regula paralelogramului
Vectorul suma a doi vectori reprezinta diagonala paralelogramului construit cu cei doi vectori concurenti ca laturi si avand punctul de aplicatie in comun.
Fisier atasat  desen 2.gif (4.46K)
Number of downloads: 36

Si mai departe pe cazul nostru..
Descompunerea a unui vector dupa doua directii
Descompunerea unui vector dupa doua directii este operatia inversa adunarii a doi vectori.

Acum pune tu mana si fa un calcul mic sau macar un desen pentru cele 2 cazuri, al tau si al lui jetix cu urmatoarele date:
- Vectorul de forta principal (S) este evident pe directia pe care actioneaza servo-ul (presupunem cazul ideal in care bratul servo-ului actioneaza in aceeasi directie cu tija, altfel e si mai groaznic daca si tija e indreptata pe alta directie..)
- Se descompune vectorul de forta principal (S) in 2 vectori dupa regula de mai sus, 1 vector (S1) pe directia pe care doresti sa actionezi eleronul (perpendicular pe eleron) si 1 vector (S2) paralel pe eleron si care este evident paralel cu balamaua eleronului, unde toata forta cu care incerci sa actionezi pe acea directie se pierde inutil incercand sa "smulgi" lateral eleronul.
- Vectorul care te intereseaza este S1, deoarece tu incerci sa misti eleronul si nu sa smulgi lateral balamaua
- Vezi in care dintre cazuri pe acelasi S luat in considerare ai un S1 mai mare

Facem un pariu ca:
- la Jetix S1≈S; S2≈0
- la tine S1=S-S2, unde S2≠0
- de unde rezulta ca S1Jetix>S1incepatoru... deci al carui servo isi face treaba mai bine?

Daca e nevoie revin si cu desene.

Acum arata-ne tu teoria aia cu capatul ingust, tare's curios..
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#407 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2011 - 10:55 AM

Ia si desen, poate asa e mai usor de priceput:

S = albastru (directia pe care actioneaza servo-ul si tija)
S1 = verde (directia pe care incerci sa misti eleronul)
S2 = rosu (directia pe care risipesti din forta servo-ului inutil)

incepatoru:
Fisier atasat  incepatoru.jpg (64.98K)
Number of downloads: 123

jetix:
Fisier atasat  jetix.jpg (36.3K)
Number of downloads: 117

In ambele cazuri am plecat de la acelasi S (ca lungime vector), adica am presupus ca se foloseste acelasi servo.

Acum bag-o p'aia cu "capatul ingust" sa vedem daca Newton are loc de intors in sicriu.. :angel:
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#408 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 11 October 2011 - 11:45 AM

Din cate am inteles eu tija servo trebuie sa fie fix perpendiculara pe suprafata de control.Cine nu-i de acord sa zica si sa explice.

Cam asa:
Fisier atasat  DSCF0153.JPG (64.18K)
Number of downloads: 102

Daca punem servo ca incepatoru,o parte (in functie de inclinatie)din forta servo se pierde.Gresesc? :angel:

Aceasta postare a fost editata de pilo: 11 October 2011 - 11:48 AM

Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#409 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 11 October 2011 - 07:33 PM

ce bine ca exista PILO
0

#410 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2011 - 10:03 PM

Lasa ma ca e bine ca e atent, ca uite asa mai si invata ceva util o data cu joaca.
Daca culege si mai si intelege toate informatiile de pe forum legate de mecanica si electricitate (electronica ar fi un pic cam mult) o sa fie tatic in liceu la fizica.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#411 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 12 October 2011 - 11:41 AM

Vezi postareaMaverick, la 11 October 2011 - 10:03 PM, a spus:

o sa fie tatic in liceu la fizica.


Inapoi la inaripatele noastre.A incercat cineva sa faca o aripa de peste 2 metri?Ar fi ceva probleme?

Ps:fizica imi e cea mai antipatica materie din lume :diablo: :diablo:
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#412 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 October 2011 - 12:00 PM

Daca nu puneai partea cu fizica... iti spuneam ca am eu una de 2m.
Asa... nu iti mai spun :diablo:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#413 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2011 - 12:01 PM

Depinde de ce o inveti si felul in care o faci.

Daca inveti pt ca:
- trebuie
- nu mai imi da mama bani
- asa zice dom'profesor de fizica
- nu trec clasa daca nu invat
NU inveti de fapt nimic, ci doar tocesti o materie mecanic, sa o treci, sa scape si profesorul de tine, sa fie si parintii multumiti ca nu te-ai dus degeaba la scoala.

Inveti ceva cu adevarat cand iti place. Si de obicei iti place cand vezi aplicatia practica a ce inveti.
Ce se intampla cu inaripatele tale zburatoare are in spate o groaza de principii fizice pe care le respecta. Daca inveti principiile din spate macar la nivel practic, teoria din scoala va veni ulterior doar ca o completare normala la ceea ce stiai deja, un fel de "ahaaaa, de aia se intampla asa.."

Norocul meu ca nu prea citesc fetele forumul si imi permit sa fac urmatoarea glumita misogina: Si mie imi erau antipatice fetele cand eram mic, dar mai tarziu am vazut cum le pot pune "in practica" si vai ce mi-au mai placut.

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 12 October 2011 - 12:02 PM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#414 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2012 - 04:10 PM

@ CiprianGL
Pe rcgroups vei gasi planuri pentru astfel de aripi. Am pus ochii pe un post care descrie constructia unei asemenea aripi. Eu o voi face din depron...
Daca ai rabdare voi cauta link-ul si-l voi posta.

Dar pana la aripa de 2m maie este si am zis sa incerc ceva de la polul opus, intrun cuvant o aripa de 24" (60cm). Postul original era despre o aripa de 16" (40cm) dar unora li s-a parut prea mica anvergura si au scalat-o la 24".
M-a atras simplitatea constructiei, aripa avand un profil KFM4 care se poate foarte usor realiza din depron de 6mm. Ceea ce a iesit se poate vedea in imaginile urmatoare.
Lipseste partea "artistica", adica facutul buzelor... Dupa ce o voi testa ma voi ocupa si de acest aspect.
Veti descoperi ca elicea este mai mare decat decuparea pentru aceasta dar se rezolva problema in urma unei comenzi la pasarea renascuta. Elicea care este in imagine are GWS6x4 iar ce am comandat este un GWS4,5x4 care se potriveste la fix.
Greutatea la care am ajuns este de 150g (149,5g pentru cei ce tin la zecimale...)

Configuratia:
motor BL A1510-22 Outrunner, KV 2200, 8A
regulator 10A
acumulator 800mA/7,5V
servo 2x Robbe 4.3 g Pico
elice, asa cum ziceam va GWS 45x4

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  01.jpg (52.65K)
    Number of downloads: 72
  • Fisier atasat  02.jpg (60.35K)
    Number of downloads: 68
  • Fisier atasat  03.jpg (66.53K)
    Number of downloads: 63
  • Fisier atasat  04.jpg (64.68K)
    Number of downloads: 70

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#415 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2012 - 04:14 PM

Am uitat sa spun, ca tija de carbon care se vede trebuia sa o lipesc pe placa din mijloc dar din viteza am uitat. A trebuit sa gasesc o solutie de a o monta, si am gasit-o. :p

..

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  05.jpg (64.65K)
    Number of downloads: 69
  • Fisier atasat  06.jpg (46.05K)
    Number of downloads: 61
  • Fisier atasat  07.jpg (50.64K)
    Number of downloads: 66
  • Fisier atasat  08.jpg (46.56K)
    Number of downloads: 60
  • Fisier atasat  09.jpg (54.67K)
    Number of downloads: 66
  • Fisier atasat  10.jpg (63.34K)
    Number of downloads: 68
  • Fisier atasat  11.jpg (48.08K)
    Number of downloads: 69
  • Fisier atasat  12.jpg (54.71K)
    Number of downloads: 61
  • Fisier atasat  13.jpg (52.88K)
    Number of downloads: 57
  • Fisier atasat  14.jpg (56.58K)
    Number of downloads: 69
  • Fisier atasat  15.jpg (68.25K)
    Number of downloads: 78

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#416 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2012 - 04:29 PM

Sunt curios sa vad cum zboara aripa cu acest tip de profil. Am avut un Extra 300 din depron cu profil KFM3 si pot sa spun ca zbura foarte bine.
In paralel cu aceasta "aripioara" am in lucru una de 110cm din depron (eh... daca e ieftin), care o va inlocui pe defuncta tot din depron care si-a dat obstescul sfarsit (m-a orbit soarele si n-am mai vazut-o). Profilul acestei aripi va fi un KFM6 care, din cate am citit pe rc groups, s-ar potrivi la aceste aripi. Ramane de vazut si testat...

CAteva cuvinte despre aripa din polistiren de mai sus (aia cu o dunga albastra si una neagra) taiata de dululutu. Am zburat-o. Prima si a doua oara am trantit-o in nas (noroc de carboanele puse pe bordul de atac!), dar nu din cauza ca nu as fi fost in stare sa o zbor ci datorita faptului ca nu am fost obisnuit cu lansarea unei aripi cu motor pe spate. La cea care o aveam o tineam de partea din spate, o impingeam si ii dadeam bice... Pana la urma am gasit o tehnica adecvata.
Asa cum banuiam, aripa cu tractiune este mai controlabila in comparatie cu cea cu motor pe spate. Asta nu inseamna ca nu zboara frumos. A fost pentru mine o provocare si o experienta noua. M-am indragostit de aceasta aripa dar tot cu motor pe fata o voi face pe cea cu profl KFM6...:p
Am si un filmulet cu zborul dar sa vad ce fac cu el ca ar 118M.
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#417 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 07 January 2012 - 10:15 PM

Iata si filmuletul de care vorbeam. Batea vantul, ceea ce mi-a permis sa folosesc aripa pe post de planor cateodata.

http://vimeo.com/34709479
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#418 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 07 January 2012 - 10:30 PM

Un scurt filmulet cu defuncta aripa din depron (110cm) de care vorbeam...

http://vimeo.com/34713165
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#419 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 January 2012 - 09:59 AM

Am primit niste intrebari pe MI despre zagi si cum am raspuns si in mi , o poza face cat 1000 de cuvinte. Asta e sistemul de prindere al motorului la mine. Simplu, nu trebuie lipit si poti regla unghiul motorului extrem de simplu.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Batiu.JPG (50.97K)
    Number of downloads: 126

DT
0

#420 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 13 January 2012 - 03:04 PM

Am gasit un calculator pentru aripi super tare(mersi ZOD de sugestie).
http://fwcg.3dzone.dk/
In afara de design si cg,conteaza gradele la aripa(Sweep cum sunt trecute la calculator).Cred ca voi merge pe prima varianta afisata de calculator la 25grade.
Drive them like you hate them!!!

0

Arata acest topic


  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro