Zagikiller - ZAGI RELOADED profil Eppler sau Zagi 12
#31
Postat 10 June 2010 - 02:21 PM
Vreau sa fie cam la 1200 anvergura si sa o pot zbura cu packuri de 2s
Am sa postez aici evolutia proiectului.
Multumesc.
#32
Postat 10 June 2010 - 02:28 PM
#34
Postat 23 June 2010 - 07:28 AM
Multumesc.
Fisiere atasate
-
15437.jpg (9.88K)
Number of downloads: 847
#35
Postat 23 June 2010 - 07:52 AM
Catalin_a, la Jun 23 2010, 08:28 AM, a spus:
Multumesc.
Scrie pe el sefu !
Si la fel pe site-ul de la botsani
Rezultat masuratori si teste pentru aeromodele pe stand
Elice
Acumulator
Curent Tractiune
8 x 6/ 3 pale pt Cessna
LiPo 7.4 volti
9.5 A 420 g
GWS 10 x 6 LiPo 7.4 volti
10 A 480 g
GWS 11 x 7 LiPo 7.4 volti
13 A 650 g
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 11.1 volti
19 A 930 g
** in ultima combinatie, in maxim, motorul se incalzeste puternic
Dupa cum vezi e un motor facut pentru 2S 7.4V - ideal probabil este sa pui un GWS cu prop saver la 10x5 sau 10x6 ca sa consume putin si sa te dai linistit cu ea, nu sa o cauti prin aer cu ochii
Eu pe a mea aripioara am la 3S elice 8x4 !!!! Cu motor care consuma 8 A
Cu aripa nu se face hover asa ca...
Daca pui 3S pe motor iti recomand maxim 8x6 elicea ! 8x4 , 8x5 Dar nu merita - consumi mai mult si il faci titi rapidu !
Scurteaza axul motor daca pui elice direct pe el - daca n cel mai bine ste sa iti iei prop saver
Succes
#36
Postat 23 June 2010 - 10:16 AM
Am uitat sa specific, aripa a fost cumparata de la Dululutu, executia si serviciile (expediere, ambalaj, promptitudine, pret) au fost excelente, astept sa o fac pe asta sa vad cum zboara si cum "ma prinde" :lol: si daca totu'i ok ma mai pregatesc de o comanda de 2-3 buc :D
Pun poze diseara.
Aceasta postare a fost editata de Catalin_a: 23 June 2010 - 10:20 AM
#37
Postat 23 June 2010 - 10:44 AM
Catalin_a, la Jun 23 2010, 11:16 AM, a spus:
Am uitat sa specific, aripa a fost cumparata de la Dululutu, executia si serviciile (expediere, ambalaj, promptitudine, pret) au fost excelente, astept sa o fac pe asta sa vad cum zboara si cum "ma prinde" :lol: si daca totu'i ok ma mai pregatesc de o comanda de 2-3 buc :D
Pun poze diseara.
Inainte sa te apuci de treaba intreaba-ne ce si cum ca sunt niste pasi pe care daca ii gresesti iti pare rau ulterior
Nimic NASA doar niste chichite !
Succes
#38
Postat 24 June 2010 - 08:19 AM
Urmeaza sa il rigidizez cu o bagheta de fag si sa ma ocup putin de eleroane, apoi... restul :D
Scuze ptr. calitatea pozelor.
Fisiere atasate
#39
Postat 24 June 2010 - 08:28 AM
Ti-am zis sa intrebi inainte sa tai
Eleroanele trebuieau adaugite nu taiate din corpul ei - daca mai poti baga scobitori multe si lipeste-le la loc
Dupa care tai de-a lungul aripii la BF o bucata la alegerea ta cat sa-ti ramina constant o grosime a BF de cca 3mm
Eleroanele le faci din balsa de 3 mm data cu scoci si le adaugi de-a lungul aripii cu scoci de fibra de sticla - taiate la lungime cat sa nu dai cu ele in elice
Servourile mie imi par cam in spate - ai facut testul CG-ului cu toata electronica pe el inainte sa sapi locasul ? Eu cred ca nu si daca ma uit bine sunt la limita inspre centru - trebuie si ele sa traga de eleron la 3 cm de capatul lui
Locasul motor a fost de design taiat acolo - ia pune toata electronica cu scoci pe aripa inclusiv baterie regulator receptor - masoara de la botul aripii 19-20 cm si vezi daca iti iese CG-ul
Fac pariu ca cg-ul tau e la 24 e cm ? :D
Mai zi.....
Aceasta postare a fost editata de motzu: 24 June 2010 - 08:32 AM
#40
Postat 24 June 2010 - 09:48 AM
Mai pun poze diseara pe masura ce mai mesteresc la el :D
#41
Postat 24 June 2010 - 10:06 AM
E bine si cu eleroanele in aripa si pe afara si la capete si mari si mici .. Asta e frumusetea zagi-ului , zboara aproape oricum daca ii nimeresti CG-ul.
Acum fac una cu eleroanele ingropate asa cum a facut Catalin_a impachetata toata in scotch din ala de fibra cu niste ampenaje verticale ca la XENO si caut un motor mai rau. O sa fie mai grea dar o sa aiba viteza. Aia subtirica (tot de la motzu sa iti dea dumnezeu sanatate ca mi-ai adus zambetu pe buze din nou) io tot zic ca nu trebuie ranforsata ci trebuie tinuta greutatea cat mai jos sa fie slow fly. Dar merge oricum.. chestie de gust.
ZAGI RULES !!! MOTZU SA TRAIASCA CA NE INDOAPA CU POLISTIREN !!!!!
PS: Ce mi se pare aiurea e pozitia servoului.... nu vrei tu sa fie mai inspre mijlocul eleronului ca sa traga uniform de eleron . Asta fiind din polistiren o sa torsioneze si o sa fie cam ciudat.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 June 2010 - 10:08 AM
#42
Postat 24 June 2010 - 11:21 AM
ZOD, la Jun 24 2010, 11:06 AM, a spus:
E bine si cu eleroanele in aripa si pe afara si la capete si mari si mici .. Asta e frumusetea zagi-ului , zboara aproape oricum daca ii nimeresti CG-ul.
Acum fac una cu eleroanele ingropate asa cum a facut Catalin_a impachetata toata in scotch din ala de fibra cu niste ampenaje verticale ca la XENO si caut un motor mai rau. O sa fie mai grea dar o sa aiba viteza. Aia subtirica (tot de la motzu sa iti dea dumnezeu sanatate ca mi-ai adus zambetu pe buze din nou) io tot zic ca nu trebuie ranforsata ci trebuie tinuta greutatea cat mai jos sa fie slow fly. Dar merge oricum.. chestie de gust.
ZAGI RULES !!! MOTZU SA TRAIASCA CA NE INDOAPA CU POLISTIREN !!!!!
PS: Ce mi se pare aiurea e pozitia servoului.... nu vrei tu sa fie mai inspre mijlocul eleronului ca sa traga uniform de eleron . Asta fiind din polistiren o sa torsioneze si o sa fie cam ciudat.
Nu-l speriem - o sa faca ca la prima mea aripa - la viteze mari zboara oricum la alea mititele e belea
O sa puna brate lungi si sarmele stramb pe aleroane acu daca a dat gaura - si daca pastreaza eleronu decuapt trebuie sa-l placheze/ranforseze cu balsa altfel o sa zboare 15 secunde !
Cést la vie
Baa toata haripa ai dat-o in scoci de fibra de sticla ? Iese planseta de desen !
Sunt curios ce iesei
Projectul urmator - aripa de 120 cm cu motor 2.5cc !
Daca avem timp bagam rezonator !
Traiasca Zodulica !
Cataline verifica CG-ul cum ti-am zis ca esti in ckckckt !!!!
Aceasta postare a fost editata de motzu: 24 June 2010 - 11:22 AM
#43
Postat 24 June 2010 - 12:51 PM
#44
Postat 24 June 2010 - 01:06 PM
http://www.rcgroups.com/articles/ezonemag/2002/feb/manta/tape.jpg
#46
Postat 24 June 2010 - 03:37 PM
Intai te plangi ca e prea moale.. acum ca e prea tare..
Vreau sa pun un motor mai mare pe ea.. gen 4000kv asta inseamna minim 35 amp asta inseamna pac care sa aiba umf... gen 2500 ? asta inseamna 180 g +/- doar din pac.. 70 din motor minim..
Si tre sa fie mai grea sa isi ia viteza asa ca inca 20 g in plus.. nu mai conteaza
#47
Postat 24 June 2010 - 10:22 PM
La 4000kv cu 3s iti trebe intubata - si la 2s tot ceva care sa nu se faca plici la 28krpm !
Cred ca sa ceva iti trebe :
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_vi...ss_Motor_3000kv
Zic si io !
#48
Postat 25 June 2010 - 07:09 AM
Urmeaza: partea de jos a ciocului, sa fixez regulator receptor si accu, finisaje .... si mai vedem :)
Cateva poze...
...inca (,) cateva poze :)
Fisiere atasate
-
25062010047.jpg (109.08K)
Number of downloads: 825 -
25062010049.jpg (114.75K)
Number of downloads: 808 -
25062010050.jpg (108.41K)
Number of downloads: 321 -
25062010051.jpg (89.69K)
Number of downloads: 332 -
25062010052.jpg (108.27K)
Number of downloads: 326 -
25062010053.jpg (103.85K)
Number of downloads: 326 -
25062010054.jpg (110.3K)
Number of downloads: 331 -
poza1.JPG (97.51K)
Number of downloads: 346
#49
Postat 25 June 2010 - 09:57 AM
motzu, la Jun 24 2010, 11:22 PM, a spus:
La 4000kv cu 3s iti trebe intubata - si la 2s tot ceva care sa nu se faca plici la 28krpm !
Cred ca sa ceva iti trebe :
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_vi...ss_Motor_3000kv
Zic si io !
Nope... eliciuti speciale pentru alea.. Vezi funjetu :)
PS :
Ca sa vezi ca nu bag aiurea
http://www.rcdude.com/servlet/the-514/Hima...Inrunner/Detail
Motorizarea de la funjet .. vezi motor cu 5500 kv ... si elicea recomandata :)
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 25 June 2010 - 10:08 AM
#50
Postat 25 June 2010 - 03:57 PM
#51
Postat 27 June 2010 - 04:27 PM
Motorul si winglet-urile nu sunt lipite pe aripa sunt prinse cu scotch de fibra.
Eleroanele le-am facut mai mari decat la prima dar se pare ca n-am facut decat sa consum material aiurea ca la zbor nu se simte diferenta. In rest am incercat sa pastrez tema site-ului meu.. Nu aveam in casa spray pt polistiren negru dar fac rost zilele astea si mai adaug niste elemente de design..
Fisiere atasate
-
Zagi_042.JPG (66.73K)
Number of downloads: 361 -
Zagi_043.JPG (68.13K)
Number of downloads: 416 -
Zagi_044.JPG (102.21K)
Number of downloads: 411 -
Zagi_045.JPG (84.4K)
Number of downloads: 382 -
Zagi_047.JPG (93.83K)
Number of downloads: 376
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 27 June 2010 - 04:35 PM
#52
Postat 27 June 2010 - 06:26 PM
Cat e de rigida acum ca ai balamucit-o cu scoci ?
Ce pack ai pe ea ?
Arata excelent !
#53
Postat 27 June 2010 - 06:27 PM
Catalin_a, la Jun 25 2010, 08:09 AM, a spus:
Urmeaza: partea de jos a ciocului, sa fixez regulator receptor si accu, finisaje .... si mai vedem :)
Cateva poze...
...inca (,) cateva poze :)
Catalin
Arata bestial boticul ala din depron
CG-ul ?
#58
Postat 28 June 2010 - 01:41 PM
Tot de la motzu...
Dupa ce la primu zbor am avut un incident, adica mi-a zburat motoru in aer si a aterizat fix in bot , a trebuit sa mai pun niste carboane si din cauza asta am ajuns la fenomenala greutate de 400gr cu tot cu pak... Oricum zboara super misto, am stat ieri la termica (vezi jurnal de zbor pe iunie) de m-am plictisit. L-a un moment dat urcasem atat de mult incat abea se mai vedea (fara motor) . Imi place ca face niste lupinguri super dementiale, pe loc aproape. E super fun!
Wingleturile le-am facut din depron dala tzapanos de 6mm portocaliu cu BA taiat la 45 de grade. Eleroanele din bord de fuga de balsa de la Kele 35mm latime cu 5mm la incastrare. Leduri dupa maica domnului care cred ca o sa ma orbeasca noaptea dar nu conteaza, sunt misto. Nu aveau mai slabute la intensitate. Motorasul asta de 18 ron trage de rupe, no limit pe verticala cu APC slowfly 8x3,8 . Pakuri 3s 1300mah
...
Fisiere atasate
-
28062010223___.jpg (131.37K)
Number of downloads: 387 -
28062010224___.jpg (118.51K)
Number of downloads: 389 -
28062010225___.jpg (129.71K)
Number of downloads: 345 -
28062010226___.jpg (129.01K)
Number of downloads: 358 -
28062010227___.jpg (134.57K)
Number of downloads: 409
#59
Postat 28 June 2010 - 08:33 PM
florin100%, la Jun 28 2010, 02:41 PM, a spus:
Tot de la motzu...
Dupa ce la primu zbor am avut un incident, adica mi-a zburat motoru in aer si a aterizat fix in bot , a trebuit sa mai pun niste carboane si din cauza asta am ajuns la fenomenala greutate de 400gr cu tot cu pak... Oricum zboara super misto, am stat ieri la termica (vezi jurnal de zbor pe iunie) de m-am plictisit. L-a un moment dat urcasem atat de mult incat abea se mai vedea (fara motor) . Imi place ca face niste lupinguri super dementiale, pe loc aproape. E super fun!
Wingleturile le-am facut din depron dala tzapanos de 6mm portocaliu cu BA taiat la 45 de grade. Eleroanele din bord de fuga de balsa de la Kele 35mm latime cu 5mm la incastrare. Leduri dupa maica domnului care cred ca o sa ma orbeasca noaptea dar nu conteaza, sunt misto. Nu aveau mai slabute la intensitate. Motorasul asta de 18 ron trage de rupe, no limit pe verticala cu APC slowfly 8x3,8 . Pakuri 3s 1300mah
...
Mai sunt inca 3 polistirene nefacute.. ailaltii ce fac ?
#60
Postat 29 June 2010 - 07:30 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________