Zlin 726 (YR-ZBG) Vreau sa il vad iar sus...
#153
Postat 29 March 2010 - 08:16 AM
Mi-a mai trecut supararea...deci azi sau maine probabil o sa ma uit la el. Atunci pe camp l-am strans cu grija si chiar nu vroiam sa mai fac nimic....
Acum analizez pozele...
#154
Postat 29 March 2010 - 08:23 AM
Fuselajul cred ca merge refacut...desi pe partea dreapta pare ca s-a tasat un pic. In rest e rupt/spart...deci se lipeste cu monocomponent.
Aripa are si inrtadosul si extradosul rupt/spart in zona centrala. Cred ca se poate reface local, dar doar daca nu s-a si torsionat. Vad ca e lovit si pe capul planului stang.
Capota o stiu ca am desfacut-o pe camp. E crapata in zona motorului si are cateva cute de la deformarea suferita. Poate fi folosita chiar asa cum e doar ca vopseaua s-a cam exfoliat.
Nu stiu starea motorului, acesta smulgandu-se cu totul din suportul de polistiren (ala portocaliu). Oricum tot ceea ce era sub capota trebuie refacut.
Ca aspect...evident nu va mai fi la fel de frumos datorita peticelii....in plus o sa vopsesc doar local, zona reparata, cu spray alb pt depron (posibil usor alta nuanta). Nu vreau sa ma grabesc cu reparatiile fuselajului, pt. ca ma gandesc si la o solutie de a mai da jos din cele 50gr de pb.
bafta!
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 29 March 2010 - 08:25 AM
#155
Postat 29 March 2010 - 08:30 AM
yr-zbg, la Mar 29 2010, 09:23 AM, a spus:
Fuselajul cred ca merge refacut...desi pe partea dreapta pare ca s-a tasat un pic. In rest e rupt/spart...deci se lipeste cu monocomponent.
Aripa are si inrtadosul si extradosul rupt/spart in zona centrala. Cred ca se poate reface local, dar doar daca nu s-a si torsionat. Vad ca e lovit si pe capul planului stang.
Capota o stiu ca am desfacut-o pe camp. E crapata in zona motorului si are cateva cute de la deformarea suferita. Poate fi folosita chiar asa cum e doar ca vopseaua s-a cam exfoliat.
Nu stiu starea motorului, acesta smulgandu-se cu totul din suportul de polistiren (ala portocaliu). Oricum tot ceea ce era sub capota trebuie refacut.
Ca aspect...evident nu va mai fi la fel de frumos datorita peticelii....in plus o sa vopsesc doar local, zona reparata, cu spray alb pt depron (posibil usor alta nuanta). Nu vreau sa ma grabesc cu reparatiile fuselajului, pt. ca ma gandesc si la o solutie de a mai da jos din cele 50gr de pb.
bafta!
Mihai daca pilotul Mike a scapat nevatamat restul nu mai conteaza.. :( se poate reface si Mike va zbura din nou.
Toate bune si cum singur spui "sa il vedem din nou in aer"!!!!
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#156
Postat 29 March 2010 - 08:21 PM
Punct si de la capat.
Am desfacut "punga"...si am ineceput analiza .
Fuselajul este mai mult decat reparabil...de fapt in acest moment este la uscat. Am lipit ce s-a rupt am completat bucatile lipsa...etc. Maine sper sa slefuiesc si sa chituiesc ceea ce ar insemna ca miercuri sa vopsesc deci joi sa fie gata.
Vor ramane insa "cicatrici"
Acum ma apuc de analizat aripa...daca e la fel de reparabila ca fuselajul....ar fi super...
va tin la curent...
#157
Postat 29 March 2010 - 08:41 PM
rares marco, la Mar 28 2010, 05:39 PM, a spus:
creda-ma era prea tarziu... avea max 4 m inaltime .... poate nu ar fi intrat iar in vrie dat in ... terra tot ar fi intrat dar poate tangential oarecum.... inca odata spun poate urmarile erau mai mici ... POATE !!!
#158
Postat 29 March 2010 - 08:53 PM
P.S. vria pe spate a fost bestiala !!!
#159
Postat 29 March 2010 - 09:12 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#160
Postat 29 March 2010 - 09:38 PM
Deja fuselajul e la uscat...si analizez posibilitatile de a carpi si aripa.
Am motive sa cred ca sambata va fi apt de zbor (in cel mai optimist caz) dar oricum la RR sigur il fac vedeta.
Sper doar ca micile carpeli sa nu afecteze prea mult aspectul.
Acum ma pregatesc ca maine sa va dau pe spate cu fragmente din zborurile deja efectuate.
Bafta!
ps. sper ca se observa ca am trecut peste moment ,recunosc ca am fost foarte afectat...chiar simteam ca nu se poate intampla nimic .... dupa al doilea zbor (primul cu centrajul corect) parca cunosteam avionul asta de o viata....
Si mai mult de atat...deja ma gandesc la o varianta de ~1500mm anvergura, cu o greutate de maxim 800gr, dar cu aripa din 2 bucati (pe motive de transport)
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 29 March 2010 - 09:39 PM
#165
Postat 30 March 2010 - 09:20 AM
La zona ghidajului sunt tentat sa decupez un cubulet sa lipesc alta bucata de polistiren pe care apoi sa o slefuiesc. (cam asa am procedat in zona prinderii capotei).
La varful aripii insa nu stiu ce sa fac. As incerca varianta cu apa fiarta...dar mi-e ca aburul ar afecta prea mult zonele invecinate si mai mult as strica decat as repara. In plus daca incerc sa dau jos colantul rosul acesta se ia si cu vopseaua din jur...deci exclud inlaturarea dungilor rosii (care sigur vor fi afectate de abur).
Ceva solutii??...sau o las asa, eventual cu un mic retus (ceva chit si vopsea)?
Bafta!
#166
Postat 30 March 2010 - 09:54 AM
Nu am editat sonorul si nimic altceva. Oricum avionul este prea "alb" si focalizarea nu este chiar cea mai buna.
Cum spuneam un zbor cu mici peripetii...dar un bun inceput.
Bafta!...
ps. urmeaza si alte filmulete
#167
Postat 30 March 2010 - 10:00 AM
yr-zbg, la Mar 30 2010, 10:20 AM, a spus:
PIC_0527__Large_.JPG PIC_0532__Large_.JPG
La zona ghidajului sunt tentat sa decupez un cubulet sa lipesc alta bucata de polistiren pe care apoi sa o slefuiesc. (cam asa am procedat in zona prinderii capotei).
La varful aripii insa nu stiu ce sa fac. As incerca varianta cu apa fiarta...dar mi-e ca aburul ar afecta prea mult zonele invecinate si mai mult as strica decat as repara. In plus daca incerc sa dau jos colantul rosul acesta se ia si cu vopseaua din jur...deci exclud inlaturarea dungilor rosii (care sigur vor fi afectate de abur).
Ceva solutii??...sau o las asa, eventual cu un mic retus (ceva chit si vopsea)?
Bafta!
Mihai, nu poti sa faci la fel si la aripa?adica sa tai o bucatita si apoi sa o slefuiesti,urmand apoi cosmetizarea! ca sa fie simetrica nu de alta.Eu asa as face.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#170
Postat 30 March 2010 - 02:12 PM
yr-zbg, la Mar 30 2010, 02:04 PM, a spus:
Bafta!
nu am inteles cum ai reusit sa ii faci cunostinta cu mama Terra ca zbura foarte frumos!!Iti dorim o revenire in forta rapida cu episodul 2. :blush: :lol:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#171
Postat 30 March 2010 - 02:52 PM
M-am lasat luat de val...si dus am fost.
Ultimul episod (din aceasta serie) este acesta:
Bafta...si vom reveni...
#172
Postat 30 March 2010 - 04:05 PM
yr-zbg, la Mar 30 2010, 03:52 PM, a spus:
M-am lasat luat de val...si dus am fost.
Ultimul episod (din aceasta serie) este acesta:
Bafta...si vom reveni...
asa este te-ai lasat dus de val;dupa plecare parca sa zic ca se simtea o usoara lipsa de putere a motorului;dc analizezi cele trei plecari cred ca imi vei da dreptate sau sa fie oare din mana pilotului?
si in locul tau nu cred ca as fi facut manevrele alea la sfarsit de sesiune de zbor..dar asta e din greseli invata omul..
asa ca il asteptam sus pe cer curand. :blush:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#173
Postat 01 April 2010 - 06:45 PM
avion bun + profesor ok = super
Orice alta combinatie = dezastru
Bafta ,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#174
Postat 01 April 2010 - 07:28 PM
Rhaoul, la Apr 1 2010, 07:45 PM, a spus:
avion bun + profesor ok = super
Orice alta combinatie = dezastru
Bafta ,
Raul
..adica cum alta combinatie=dezastru ....ce , nu ai crede ca ,daca ar fii construit de altii dupa planurile "MARELUI BRANCUSI (alias MIHAI) , nu zboara? .
cunosc proiectul asta, de asta vara ...si-l am in plan ca viitoarea constructie ......trebuie sa zboare mai multe ZLINU-RI ...
#175
Postat 02 April 2010 - 07:35 AM
Asa ca pt. cine nu stie Mielu'2 exista si a zburat la Galati.
Revenind la subiect...reparatiile sunt FINALIZATE. Azi urmeaza re-cosmetizarea si apoi re-echiparea avionului cu electronica.
Reparatile sunt un succes avand in vedere ca avionul este iar apt de zbor, dar la capitolul aspect nu sunt asa de multumit.
Cu ocazia asta am facut si 2 mici modificari. Sistemul de prindere al motorului a fost rigidizat si adancirea locasului pt accu cu inca vreo 8mm spre bot. Nu exclud si o repozitionare a receptorului cu vreo 3cm mai spre bot.
Sper ca sambata sa il vedem pe cerul patriei.
Bafta!
#176
Postat 02 April 2010 - 07:35 AM
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#177
Postat 02 April 2010 - 07:42 AM
Recunosc ca din vina mea l-am rupt, dar nu in urma unei greseli de pilotaj...ci pur si simplu a unei greseli de "incepator"...
La ultimul zbor chiar nu mi-a fost frica...si asta m-a costat.
Bafta...
#179
Postat 02 April 2010 - 09:17 PM
yr-zbg, la Apr 2 2010, 08:42 AM, a spus:
Recunosc ca din vina mea l-am rupt, dar nu in urma unei greseli de pilotaj...ci pur si simplu a unei greseli de "incepator"...
La ultimul zbor chiar nu mi-a fost frica...si asta m-a costat.
Bafta...
" incepator " sau nu cu siguranta te-a surpris realitatea , mai exact cat de fidel copiaza zborul unui Zlin 726 REAL !!! diferenta a facut-o faptul ca acum nu erai acolo .... sus ... sa-l simti !!! cu adevarat .
P.S. daca aveai si becul rosu cu soneria poate scapa....( asta daca mai si functionau)
#180
Postat 02 April 2010 - 10:06 PM
Cu prima ocazie cand desfac carlinga il "dotez" pe Mike si cu accesoriile astea.Acum revenind la subiect.
Reparatia este complet finalizata.Voi "povesti in imagini" cum a decurs treaba...
Pentru ca tot e nevoie de greutate in bot si pentru ca am constatat mici probleme cu racirea am adaugat la motor si regulator niste tablite de aluminiu cu rolul de a mari suprafata de schimb de caldura.
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 02 April 2010 - 10:07 PM