Zlin 726 (YR-ZBG) Vreau sa il vad iar sus...
#63
Postat 11 March 2010 - 10:08 AM
Suportul are pe partea frontala un "sandvis" placaj-depron-placaj.
Batiul motorului arata ca un mosor, dar reglabil pe lungime. Nu l-am pozat inca..dar va urma...
Se poate observa pe laterala botului si un patratel de placaj in care va intra surubelul de prindere a capotei. Sunt doua pe laterala (unu pe o parte unu pe cealalta) si unu jos, sub bot.
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 11 March 2010 - 10:10 AM
#65
Postat 12 March 2010 - 11:53 AM
Practic acum incepe lucru de migala la fuselaj. Sincer nu sunt multumit de cum am lucrat...prea multe goluri ramase de la greseaa de inceput...frezarile arata naspa (dar e prima data cand frezez polistiren) etc...
Acum voi incerca sa umplu mare parte din goluri cu suvite de polistiren, sa reslefuiesc si apoi tot o sa trebuiasca sa folosesc chit cutit (care sigur imi va ingreuna fuselajul)
Fuselajul cu ampenajul lipit are acum 104gr, la care se vor adauga carlinga, capota, ceva kit si vopseaua, apoi partea de electronica si comenzi.
...
Bafta!
ps. la aripa urmeaza sa montez servourile si e gata de vopsire (dupa zborul de control)
#67
Postat 12 March 2010 - 12:53 PM
La inceputul saptamanii viitoare primesc mare parte din electronica pt. el...
Apoi weekendul 20-21 sigur sunt ocupat...singura zi disponibila ar fi 27.03, caci pe 28 il botezam pe cel mai tanar aeromodelist ploiestean :(
Bafta!
in weekend sper sa finalizez aripa si sa mesteresc cat mai mult la carlinga (scaune, bord, un pilot... :D )
#68
Postat 12 March 2010 - 06:28 PM
yr-zbg, la Mar 12 2010, 12:53 PM, a spus:
La inceputul saptamanii viitoare primesc mare parte din electronica pt. el...
Apoi weekendul 20-21 sigur sunt ocupat...singura zi disponibila ar fi 27.03, caci pe 28 il botezam pe cel mai tanar aeromodelist ploiestean :angry:
Bafta!
in weekend sper sa finalizez aripa si sa mesteresc cat mai mult la carlinga (scaune, bord, un pilot... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif )
.....poate fac o surpriza...
#69
Postat 13 March 2010 - 11:08 PM
Revenim...m-am apucat de kituit...
La fulesaj am dat minumul necesar si s-a pus 35gr, dar spre surpriza mea dupa uscare au ramas doat 15gr. Cu slefuitul de rigoare mai scade un pic deci estimez fuselajul cam la 120gr.
Aripa e 95% gata..adica am montat pe ea servourile, echiile si tijele..i-am dat un pic de kit unde trebuia...mai ramane doar sa pun "capacele" peste servouri.
Revin cu poze...
#74
Postat 15 March 2010 - 10:42 AM
Dar deocamdata astept sa vina comanda cu electronica sa vad exact cotele motorului. Motorul din poza e doar orientativ, cel care v-a fi montat fiind unul similar (acelasi producator, alte caracteristici).
Bafta!
ps. deocamdata am inceput sa mesteresc un fel de aerograf (un suflai) din paste de pix metalice, pe care sa il folosesc la vopsire. Daca merge va anunt.
#76
Postat 15 March 2010 - 12:05 PM
se poate observa in partea dreapta spate un defect...
Pana cand voi obtine o carlinga perfecta pe care sa o dotez cu borduri, scaune, pilot etc...o voi folosi pe aceasta in starea in care se afla acum fara alte cosmetizari.
....
#78
Postat 15 March 2010 - 01:54 PM
Azi am dat peste topicul asta al tau si l-am citit fara pauza pana la final.
Sunt impresionat de ceea ce ai realizat pana acum si sunt convins ca o sa iasa OK totul pana la final!
Chiar ca esti un mic Brancusi in ale aeromodelismului din depron... :lol:
Cessna 182 ART-Tech
#79
Postat 15 March 2010 - 03:20 PM
Cand voi ajunge si eu sa reproduc niturile si uzura..... atunci probabil o sa merit laude.
Deocamdata eu sunt la etapa "sa semene cu..."...deci nu merit laude, dar recunosc ca (virgula) creste inima in mine cand e apreciat modelul...
Bafta!
#80
Postat 16 March 2010 - 10:13 PM
Am inceput cu vopsitul.
Am confectionat un suflai dar rezultatele au fost foarte slabute asa ca am trecut la ceva mai clasic...trafalet.
Acum fuselajul se afla la uscat...
...urmeaza aripa...
#84
Postat 19 March 2010 - 11:29 AM
Aseara am vopsit si capota motor pe interior cu alb, acoperind partile care vor fi negre. Urmeaza sa dau acum cu negru pe interior si sa aplic dungile rosii pe exterior.
Bafta!
#86
Postat 20 March 2010 - 09:26 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#87
Postat 21 March 2010 - 05:19 PM
Acusica am revenit si eu p'acasa. Mersic Alin de pozele puse...ala era stadiul de vineri noaptea. Acum montez motorul pe el sa vad cum vine.
Trebuie sa recunosc ca nu am putut rezista tentatiei de al "cosmetiza" cat mai frumos ceea ce ma va costa f. mult. in acest moment estimez greutatea finala unadeva la 630-650gr...adica exact la limita maxima propusa. Chitul, vopseaua si toate colantele rosii au adaugat cam 90gr....dar asta e...macar de macheta statica si tot il tin.
Bafta...si vin si poze in curand...
#90
Postat 22 March 2010 - 08:37 AM
Prima veste proasta este ca greutatea actuala este de 650gr cu accu 3s-1500. Cu bechia si ce mai e de facut cred ca ma duc spre 665-670gr.
Acum apare prima problema serioasa de care ma lovesc si la care cer ajutor si sfaturi....CENTRAJUL.
Este primul meu avion cu aripa jos. Am incercat eu sa il tin pe degete sa vad cam pe unde e cg-ul acum...dar pur si simplu nu reusesc. Accu e undeva la vreo 3-4cm peste axa aripii si din aceasta cauza e foarte instabil. Nu stiu cum sa explic...il tin pe degete aparent in echilibru si imediat se duce pe bot sau pe coada...ca si cum as tine un pix pe deget.
Ma ingrozeste gandul ca asa va fi si in aer. Gresesc undeva?
M-am gandit sa incerc cu el "pe spate" ...si e mult mai bine, aica pot sa il tin pe degete. Am stabilit cg-ul actual ca fiind undeva la 1/3 de BA. Urmeaza sa aplic metoda grafica sa vad cam pe unde ar trebui sa fie cg-ul corect.
Orice sfat legat de problema centrajului si a comportarii in zbor a unui avion cu aripa jos este bine venit. Sambata viitoare vreau sa il zbor si deja mi-e frica de nu mai poci.
Bafta!!....