Postat 01 March 2010 - 11:23 PM
4000mah 20C e arhisuficient pentru un E-savage cu motoarele originale.
Ba s-ar putea sa trebuiasca si un ventilator pe ESC.
Motoarele originale de E-savage chiar si la cea mai violenta plecare de pe loc nu trag mai mult de 60A-80A.
Ai grija ca cu lipo s-ar putea sa patineze ambreajul. Eventual sa mai strangi putin surubul.
Avand in vedere ca spur'ul e de plastic e de preferat sa nu se incinga prea tare lucrurile pe acolo.
Iti spun de pe acum sa-ti cumperi motoare de rezerva caci pe lipo cele originale nu stiu daca vor tine 50 de ture.
Recomand Traxxas Titan 550 23T, cele de pe E-maxx.
Si poate cel mai important lucru pentru un E-savage.
Daca te pricepi dezlipeste gumele si baga in ele un burete mai tare.
Cel original e foarte moale iar din cauza dejantarii de pe viraje vei ajunge cu peretii taiati.
Aici sunt si poze.
http://www.e-savage....read.php?t=4464
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.