Modelism - RHC Forum: ESC-uri BRUSHLESS - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

ESC-uri BRUSHLESS Setari/Sfaturi/Alegere

#31 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 11 March 2010 - 03:34 PM

Vezi postarearad_gaby, la Mar 11 2010, 02:49 PM, a spus:

Adistule, nu te lasa corupt de astia cu periile lor...

Uite aici: Roxxy 3656/06 1800 kv (exact cate ture iti trebuie). Daca zboara cu elicopterul meu de aproape 2 kg, cred ca e exact ce-i trebuie jetului tau.

pai asta e si montat pe jetul meu....si cu regulator de 60 A merge super ok....de fapt stie si adistul de configuratia asta.
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#32 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 12 March 2010 - 09:44 PM

....motorul 3656/06 roxy....il am si eu ....il folosesc de doi ani pe scorpie si pe piranha cu ESC de 60A....e foarte bun dar nu e potrivit pentru barca Adistului....asa zic eu... si mai zic ca o sa "coaca" si turnigy de 180A

.....in nici un caz nu trebuie amestecate borcanele.....parerea mea ca daca monteaza un roxy ca cel descris nu v-a avea probleme cu ESC ul de 180A ....dar daca ramane cu feigao nu v a rezista.....din pacate toti gresim dar in modelism gresala costa bani.....Adistul se incapataneaza sa greseasca a doua oara....Cornel i a dat o varianta buna.....eu ii dau o varianta mai "blanda" dar potrivita pt. o barca mare si grea....motor power 755/40 si un ESC potrivit...poate sa fie si home made.....mi se pare o gresala sa te complici cu pompite suplimentare sau pungi de lipo.... nu amestecam o barca de viteza cu una de pescuit.....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#33 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 13 March 2010 - 08:02 AM

Vezi postareadily, la Mar 12 2010, 09:44 PM, a spus:

....motorul 3656/06 roxy....il am si eu ....il folosesc de doi ani pe scorpie si pe piranha cu ESC de 60A....e foarte bun dar nu e potrivit pentru barca Adistului....asa zic eu... si mai zic ca o sa "coaca" si turnigy de 180A

.....in nici un caz nu trebuie amestecate borcanele.....parerea mea ca daca monteaza un roxy ca cel descris nu v-a avea probleme cu ESC ul de 180A ....dar daca ramane cu feigao nu v a rezista.....din pacate toti gresim dar in modelism gresala costa bani.....Adistul se incapataneaza sa greseasca a doua oara....Cornel i a dat o varianta buna.....eu ii dau o varianta mai "blanda" dar potrivita pt. o barca mare si grea....motor power 755/40 si un ESC potrivit...poate sa fie si home made.....mi se pare o gresala sa te complici cu pompite suplimentare sau pungi de lipo.... nu amestecam o barca de viteza cu una de pescuit.....

dily tin sa te contrazic si nu atat eu cat practica... ai vazut barca mea cum merge.... are pe ea roxy 3656/06 si esc de 60.....am facut cu ele anul trecut cam 20 de partide de pescuit ....la o singura partida facea ce-l putin 25 de plantari si nu am avut probleme cu el...singura problema a fost ca a trebuit sa schimb in garantie primul regulator care nu isi lua setarile cum trebuie si mai si taia aiurea curentul,s-a confirmat de la botosani ca era defect de fabricatie...acum motorul merge uns si regulatorul deasemenea....asa ca eu cred ca si la adistul ar fi mers configuratia respectiva....iar din consumul rezultat motorul nu ia mai mult de 22 A ...imi consuma un acumulator de 11 Ah cam in 30 de minute mergand la full.

Aceasta postare a fost editata de amador: 13 March 2010 - 08:03 AM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#34 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 13 March 2010 - 08:39 AM

Vezi postareaamador, la Mar 11 2010, 03:34 PM, a spus:

pai asta e si montat pe jetul meu....si cu regulator de 60 A merge super ok....de fapt stie si adistul de configuratia asta.


Ok, n-am stiut. Apropo, merge misto barca ta , are vana.

@CornelP:
Nu vreau sa polemizez neaparat, dar trebuie sa te contrazic putin.
- elicopterele merg "la blana" (aproape) tot timpul din motoive pe care nu are rost sa le discutam aici;
- o barca de 4 kg nu este acelasi lucru cu un heli de 4 kg; uita-te de curiozitate, la un T-rex 600 (care NU are 4 kg), cam ce motoare de 2200 W (si mai mari) folosesc baietii si cam ce esc-uri; ti se va face parul maciuca, te asigur;
- nu vad de ce la un jet ai avea nevoie de "cuplu mare" ba dimpotriva: turatie si putere;
- Rezervele cu Roxxy le inteleg, dar fac astia si niste chestii super misto, cum ar fi ESC-urile seria 9xx (tranzistori "CoolFet" - ceva in genul ICE de la Castle Creation);
- motorul de care zic eu are Pmax 1400W (69A x 20.8V), ce zici de asta;

Numai bine,
Gabi
0

#35 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2010 - 09:27 AM

Ai dreptate cu elicopterul, recunosc ca n-am stiut... m-am bazat pe faptul ca oricum au reductoare si mansa in full ar insemna urcare continua pana la nori... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
La ESC-uri ai iarasi dreptate, dar doar la seria aceea...
Sunt de acord si cu "turatie si putere", dar un jet de 29 pe o barca foarte grea are nevoie de tot ajutorul posibil... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Daca aveti rabdare sa treceti prin toate paginile, veti gasi o tona de informatii si configuratii aici:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_7991409/...e_1/key_/tm.htm
0

#36 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 13 March 2010 - 10:10 AM

Vezi postareadily, la Mar 12 2010, 09:44 PM, a spus:

parerea mea ca daca monteaza un roxy ca cel descris nu v-a avea probleme cu ESC ul de 180A ....dar daca ramane cu feigao nu v a rezista.....


De ce? Si mai ales, ce nu va rezista?
0

#37 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 13 March 2010 - 12:58 PM

Vezi postarearad_gaby, la Mar 11 2010, 02:49 PM, a spus:

Adistule, nu te lasa corupt de astia cu periile lor...

Uite aici: Roxxy 3656/06 1800 kv (exact cate ture iti trebuie). Daca zboara cu elicopterul meu de aproape 2 kg, cred ca e exact ce-i trebuie jetului tau.


Salut, elicopterul acela are reductor?
0

#38 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 13 March 2010 - 01:00 PM

Vezi postareaamador, la Mar 11 2010, 03:34 PM, a spus:

pai asta e si montat pe jetul meu....si cu regulator de 60 A merge super ok....de fapt stie si adistul de configuratia asta.


Cu cati volti merge barca ta?
0

#39 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 13 March 2010 - 01:04 PM

Vezi postareaamador, la Mar 13 2010, 08:02 AM, a spus:

dily tin sa te contrazic si nu atat eu cat practica... ai vazut barca mea cum merge.... are pe ea roxy 3656/06 si esc de 60.....am facut cu ele anul trecut cam 20 de partide de pescuit ....la o singura partida facea ce-l putin 25 de plantari si nu am avut probleme cu el...singura problema a fost ca a trebuit sa schimb in garantie primul regulator care nu isi lua setarile cum trebuie si mai si taia aiurea curentul,s-a confirmat de la botosani ca era defect de fabricatie...acum motorul merge uns si regulatorul deasemenea....asa ca eu cred ca si la adistul ar fi mers configuratia respectiva....iar din consumul rezultat motorul nu ia mai mult de 22 A ...imi consuma un acumulator de 11 Ah cam in 30 de minute mergand la full.


Vi s-au blocat cumva cu crengi sau alte chestii motoarele astea bune despre care vorbiti?
0

#40 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 13 March 2010 - 01:13 PM

Nu vi se pare ciudat daca se recomanda de producator max. 20.000 rpm. sa se puna 31.500 rpm doar pentru ca asa au spus citiva priceputi ca va merge.
0

#41 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 13 March 2010 - 01:16 PM

salut Wubu... si multumesc pentru ajutor... cat si pentru restul: recuperare jet, piese, sfaturi, etc.

N-as vrea sa se inteleaga prin posturile mele ca regulatorul PULSO nu este bun... din contra: este un super-regulator... asa cum l-am simtit/testat eu... la blana si s-a incatzit doar putin cu barcuta mea care are cam 6kg. Puteti testa si voi. Cred ca ar face fata cu brio la barcutele de viteza "tinut la blana". Dar daca barcuta de viteza ar prinde o guta de pescuit ce cativa metri buni care s-ar infasura si ar bloca elicea... nu stiu care va fi rezultatul. Cum acest lucru se poate intampla doar ipotetic inseamna ca regulatorul e bun.

Eu am sa refac antibradisul cu unul mai des chiar daca mai reduc putin din viteza la jet... si am sa pun reducere la motor la 50-75%.

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 13 March 2010 - 01:17 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#42 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 13 March 2010 - 01:24 PM

Vezi postareaAdistul, la Mar 13 2010, 01:16 PM, a spus:

salut Wubu... si multumesc pentru ajutor... cat si pentru restul: recuperare jet, piese, sfaturi, etc.

N-as vrea sa se inteleaga prin posturile mele ca regulatorul PULSO nu este bun... din contra: este un super-regulator... asa cum l-am simtit/testat eu... la blana si s-a incatzit doar putin cu barcuta mea care are cam 6kg. Puteti testa si voi. Cred ca ar face fata cu brio la barcutele de viteza "tinut la blana". Dar daca barcuta de viteza ar prinde o guta de pescuit ce cativa metri buni care s-ar infasura si ar bloca elicea... nu stiu care va fi rezultatul. Cum acest lucru se poate intampla doar ipotetic inseamna ca regulatorul e bun.

Eu am sa refac antibradisul cu unul mai des chiar daca mai reduc putin din viteza la jet... si am sa pun reducere la motor la 50-75%.


Imi pare rau sincer, am tot interesul sa mearga bine ce ofer dar se intampla si probleme pentru ca de pe hartie si pana la final se modifica mult barcile din diferiti factori.
Dar o elicoptero-barca tot imi fac !
0

#43 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 13 March 2010 - 01:26 PM

Vezi postareaWubu, la Mar 13 2010, 01:24 PM, a spus:

Imi pare rau sincer, am tot interesul sa mearga bine ce ofer dar se intampla si probleme pentru ca de pe hartie si pana la final se modifica mult barcile din diferiti factori.
Dar o elicoptero-barca tot imi fac !


poate deschizi un topic si ne tii si pe noi la curent cu evolutia.

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#44 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 13 March 2010 - 02:05 PM

Vezi postareaWubu, la Mar 13 2010, 01:00 PM, a spus:

Cu cati volti merge barca ta?

cu aceeasi ca si la adistul-14.8 volti-diferenta ar fi ca al lui are mai multi KV...parca 2100...ceea ce inseamna ca are in total 31000 rot/min cu motorul pe liber.al meu are 26600....eu am considerat ca acesta e mai indicat deoarece fabricantul recomanda la jet maxim 20000 rot/min....am considerat ca acele 6600 rot le pot pierde in frecarile existente in rulment,bucsa,apa astfel incat sa raman la un maxim de 20000 rot.Nu am sustinut ca motorul feigao nu este bun am spus doar ca un roxi ca al meu se comporta ok

Aceasta postare a fost editata de amador: 13 March 2010 - 02:11 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#45 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 13 March 2010 - 02:13 PM

Vezi postareaWubu, la Mar 13 2010, 01:24 PM, a spus:

Imi pare rau sincer, am tot interesul sa mearga bine ce ofer dar se intampla si probleme pentru ca de pe hartie si pana la final se modifica mult barcile din diferiti factori.
Dar o elicoptero-barca tot imi fac !

da mi sa blocat si mie...cu o bucata de trestie si altadata aproape sa obturat de tot admisia din cauza bradisului dar regulatorul a taiat curentul la suprasarcina.

Aceasta postare a fost editata de amador: 13 March 2010 - 02:14 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#46 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 22 March 2010 - 11:09 AM

slaba miscare la Navomodele Viteza...
vroiam sa mai vad si eu cate ceva...

:)
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#47 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 22 March 2010 - 07:19 PM

Vezi postareaAdistul, la Mar 22 2010, 11:09 AM, a spus:

slaba miscare la Navomodele Viteza...
vroiam sa mai vad si eu cate ceva...

:)



...vino pe IOR si o sa vezi....viteza....

Vezi postareaAdistul, la Mar 22 2010, 11:09 AM, a spus:

slaba miscare la Navomodele Viteza...
vroiam sa mai vad si eu cate ceva...

:)



...vino pe IOR si o sa vezi....viteza....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#48 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 22 March 2010 - 07:55 PM

in week de regula sunt plecat... dar pot trece in cursul saptamanii.
cand va gasesc in afara de sambata-duminica?
:)

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 22 March 2010 - 07:55 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#49 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 22 March 2010 - 07:56 PM

duminica :)
0

#50 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 22 March 2010 - 09:06 PM

Vezi postareaiony, la Mar 22 2010, 07:56 PM, a spus:

duminica :angry:


deci nu prea am sanse sa va intalnesc...
i-am promis iubitei mele ca nu facem nici un week in Bucuresti: clar ca iar am pacalit-o!

:)

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 22 March 2010 - 09:07 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#51 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 19 June 2010 - 07:19 PM

Salutari dragilor.

Am facut barcuta... am pus monstrul Turnigy Marine 180A si merge bine... in sensul ca regulatorul nu se incalzeste.
Motorul e putin cald... dupa 3-4 min tinut la blana... are cam 40-50 grd. Barcuta merge binishor... doar ca jet-ul nu cred ca face fata la Feigao multa vreme daca-i dau blana.

O sa ma mai temperez putin.

:)

Cred ca ies si eu maine pe IOR daca va gasesc.

Pun si un filmulet ca sa vedeti cum merge barcuta... pe ceva valuri si un vant ce sufla cam tare.


Aceasta postare a fost editata de Adistul: 19 June 2010 - 07:24 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#52 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 09 August 2010 - 09:54 PM

Vezi postareaAdistul, la Mar 13 2010, 01:16 PM, a spus:

".....Dar daca barcuta de viteza ar prinde o guta de pescuit ce cativa metri buni care s-ar infasura si ar bloca elicea... nu stiu care va fi rezultatul.
Eu am sa refac antibradisul cu unul mai des chiar daca mai reduc putin din viteza la jet... si am sa pun reducere la motor la 50-75%.


Am descoperit si citit subiectul (aproape cap-coada)
Surprinzatoare sfaturi..., parol

Raspunsul pt citatul de mai sus se cheama AMBREIAJ.
Gasesti mecanismul si motorul in orice bormasina (surubelnita) electrica de 60-70 de lei. Este TOT ce-ti trebuie. Daca ai un astfel de divais prin casa poti sa ma verifici....

PWM - pulse width modulation - asa cum ti-a zis si CornelP face alt ceva de cat ai citit tu (pana aici) aici
Aveai pe variator 8/ 16 si 32 kHz (din deschiderea topicului citire)
Pune-l pe 32! Vei avea o finete mai mare in controlul turatiei - si atat! (evident raportat la plaja stick-lui de statie sau al tragaciului acestuia.)

Timing-ul. Lasal naibii 0 (zero) pentru motoarele in-runner de 2 poli

Material Bonus:
Daca vrei sa fi foarte-foarte riguros, masoara curentul maxim la blocarea motorului (prins in menghina).
Orice variator cu un rating peste acest curent este un exces de zel (azi sunt diplomat in exprimare), astfel ca...
un variator de 180 Amp este nimic alt ceva de cat un....., foarte-foarte mare exces de zel

Material bonus peste bonus
La aplicatia ta de barca de nadit cu 5-6kg,
turbina (jet-ul) este de asemena un mare exces de zel cu atibradis cu tot

S'auzim de bine si fir intins

P.S. In cazul tau e nevoie de Cuplu si nu de Turatie

Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 09 August 2010 - 10:01 PM

If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#53 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 11 August 2010 - 01:11 PM

Salut IlPadrino.

Multumesc mult pentru sfaturi. In proportie de 99% ai dreptate... insa acum... dupa multe experiente nefericite in care am invatat destul de multe... in cazul barcilor de nadit am ajuns la concluzia ca un sistem antibradis bun si eficient te scapa de multe "necazuri". La barcutele de viteza nu este necesar.
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#54 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 August 2010 - 01:32 PM

Inclin sa-i dau dreptate Adistului. Un sistem antibradis, chiar acoperit cu alge, tot iti permite, incet, icet, sa ajungi la mal. Pe cand sistemul cu ambreiaj, in plus fata de complicatia mecanica inutila, o data ce elicea este plina de alge, decupleaza, si trebuie sa faci baie.
Bineinteles ca este, doar, o parere personala.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 August 2010 - 01:33 PM

0

#55 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 12 July 2012 - 08:56 AM

Buna Ziua tuturor ....nu a-ti atins subiectul cu optiunea de pe aceste regulatoare - AUTOMAT TIMING !
Nu rezolva aceasta setare toate problemele noastre privind comanda optima a motorului ?
Daca nu rezolva - de ce se intampla lucrul asta ?
As fi si eu curios sa aflu !
Va fac si eu niste precizari si totodata va expun o problema pe care nu o pot rezolva de multa vreme.Poate mai imi dati niste sfaturi si voi .
Am pe MO motorizarea cu ROXXY BL INRUNNER 3665 cel de 1800KV !Initial am avut regulator JETY ADVANCE de 70A (un regulator de nota 1000 )cu care comandam acest motor si foloseam 5S LIPO de 3600 la 30 C - o splendoare mergea Magin-ul si acceleratie , si consum moderat si durata foarte buna ....si cel mai important lucru era ca nu se incalzea agregatul dupa ce descarcam o tura de baterii. Mentionez ca racirea o am foarte eficienta si pe reg. si pe motor cu vizualizarea pe lateralul barcii a apei evacuate .
Totul a fost OK pana cand intr-o zi cand am ars acest excelent reg.(care era si revers ). Am incercat sa il cumpar din nou dar este de negasit - se vede ca nu se mai fabrica !
Am luat un altul TRUST de 70 A de pe HK cu diverse posibilitati de setare dar de atunci aproape ca am ars acest motor - se ambaleaza termic de mama focului fara nici o posibilitate de a-l readuce la functionarea de alta data asa cum mergea inainte cu acel JETY ADVANCE !
Consumul de curent este excesiv indiferent de ce setari fac sau de ce elice ii pun ... ce o fi avand acel JETY si ce imperfectiuni are acest TRUST nu reusesc sa intaleg ?
Evident ca nu comand corespunzator infasurarile - adevarul este ca nici nu stiu acest 3656 cati poli are si ce rezistenta are pe infasurare !
MENTIONEZ CA AM FACUT TOATE INCERCARILE POSIBILE ! (setari plus micsorare diametru elice ).
Sa se fi dus motorul asa pur si simplu si de aceea incalzeste in halul asta (bobinaj supraincalzit )?
Poate mai ma lamuriti voi va rog cu acest 3656 - de ce pe AUTOMAT TIMIMNG nu mi-l comanda coresounzator .
Multumesc
0

#56 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 16 July 2012 - 09:37 AM

Motoarele ROXXY innruner sunt motoare folosite pentru aero, asa se explica fantele date in capacul din fata si cel din spate. Sunt data in scopul de a ventila rotorul. Racirea cu apa a carcasei nu rezolva incalzirea excesiva a rotorului in cazul folosirii la navo. In consecinta o racire insuficienta a miezului duce la demagnetizarea acestuia si implicit ardera controlerului. La motoarele ROXXY magnetul folosit pentru rotoare au temperatura de demagnetizare pe la 135 grade C.

La motoarele Feigao care au constructie inchisa complet, temperatuta de demagnetizare a miezului e de 250 grade C. In consecinta nu alegeti motoarele numai dupa turatii si consumul de curent sau eventual dupa cuplul mecanic.

Si alegerea timingului e importanta, cine a desfacut controlere brusless si a intrat in schema de functionare stie ca o parte din informatia transmisa catre motor se intoarce ca feedback pentru controler, feedback-ul este tradus ca succesiunea polilor magnetici prin fata infasurarilor functie de turatie.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 16 July 2012 - 09:39 AM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#57 Useril este offline   usulica 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 13-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Colentina
  • Interests:modelism ( navo , auto ) , arte martiale , calatorii , colectii , carti , filme

Postat 16 July 2012 - 11:19 AM

Vezi postareaAdistul, la 25 February 2010 - 01:22 AM, a spus:


sistem Jet (tot Germania... cam la fel ca Gruppner ... poate putin mai bun... dar mai ieftin)
regulator Pulso 100A [sper sa tina... am prajit unul de 60A cont (380A/10s), Seaking Marine].



Dupa ce ai prajit Seaking 60A, ai gasit altul pe undeva de cumparat nou sau second sa-l inlocuiesti? 8)
Si eu am patit la fel, dar al meu a fost scufundat cind era sub tensiune si era logic sa se arda... iar altul identic eu nu am gasit. :db:
Only performance matters!!!
0722733067 / 0744977799 / 0768740960 / 0771661458
YM: cbanica1 , MSN: cbanica
0

#58 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 16 July 2012 - 09:00 PM

Da - multumesc OLDMANN pt. interventie , dar automat TIMING de ce nu rezolva problema !
Informatia creata de autoinductia deplasarii rotorului (banuiesc ca ea este interpretata ca valoare de control) de ce nu regleaza optim comanda infasurarilor motorului astfel ca el sa rulelze in conditii foarte bune ?
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro