Adistul, la Mar 13 2010, 01:16 PM, a spus:
".....Dar daca barcuta de viteza ar prinde o guta de pescuit ce cativa metri buni care s-ar infasura si ar bloca elicea... nu stiu care va fi rezultatul.
Eu am sa refac antibradisul cu unul mai des chiar daca mai reduc putin din viteza la jet... si am sa pun reducere la motor la 50-75%.
Am descoperit si citit subiectul (aproape cap-coada)
Surprinzatoare sfaturi..., parol
Raspunsul pt citatul de mai sus
se cheama AMBREIAJ.
Gasesti mecanismul si motorul in orice bormasina (surubelnita) electrica de 60-70 de lei.
Este TOT ce-ti trebuie. Daca ai un astfel de divais prin casa poti sa ma verifici....
PWM - pulse width modulation - asa cum ti-a zis si CornelP face alt ceva de cat ai citit tu (pana aici) aici
Aveai pe variator 8/ 16 si 32 kHz (din deschiderea topicului citire)
Pune-l pe 32! Vei avea o finete mai mare in controlul turatiei - si atat! (evident raportat la plaja stick-lui de statie sau al tragaciului acestuia.)
Timing-ul. Lasal naibii 0 (zero) pentru motoarele in-runner de 2 poli
Material Bonus:
Daca vrei sa fi foarte-foarte riguros, masoara curentul maxim la blocarea motorului (prins in menghina).
Orice variator cu un rating peste acest curent este un exces de zel (azi sunt diplomat in exprimare), astfel ca...
un variator de 180 Amp este nimic alt ceva de cat un....., foarte-foarte mare exces de zel
Material bonus peste bonus
La aplicatia ta de barca de nadit cu 5-6kg,
turbina (jet-ul) este de asemena un mare exces de zel cu atibradis cu tot
S'auzim de bine si fir intins
P.S. In cazul tau e nevoie de Cuplu si nu de Turatie
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 09 August 2010 - 10:01 PM