Aceasta postare a fost editata de l3ull: 23 February 2010 - 11:13 AM
compresor 380v pe 220v pls help
#1
Postat 23 February 2010 - 11:10 AM
#4
Postat 23 February 2010 - 02:14 PM
#5
Postat 23 February 2010 - 02:58 PM
Dar asta nu este asa greu. Necazul este ca un astfel de monaj va face sa porneasca motorul electric doar in gol, sau cu sarcina foarte mica. Dar ce faci cand compresorul are deja aer in butelie si porneste in plina sarcina?
Solutia este sa ai o butelie mica (max 2L) separata cu o supapa fata de butelia mare. Cand compresorul se opreste, presiunea din butelia mica va "scapa" prin neetansarea supapelor compresorului. La o noua pornire, presiunea este zero, deci compresorul porneste doar cu sarcina frecarilor interne, chiar daca in butelia mare ai presiunea de presustat.
#6
Postat 23 February 2010 - 03:58 PM
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=mo...or+380V+pe+220V
Aceasta postare a fost editata de nch: 23 February 2010 - 03:59 PM
Bucuresti/Rahova
#7
#8
Postat 23 February 2010 - 04:43 PM
Radu_, la Feb 23 2010, 03:58 PM, a spus:
Dar asta nu este asa greu. Necazul este ca un astfel de monaj va face sa porneasca motorul electric doar in gol, sau cu sarcina foarte mica. Dar ce faci cand compresorul are deja aer in butelie si porneste in plina sarcina?
Solutia este sa ai o butelie mica (max 2L) separata cu o supapa fata de butelia mare. Cand compresorul se opreste, presiunea din butelia mica va "scapa" prin neetansarea supapelor compresorului. La o noua pornire, presiunea este zero, deci compresorul porneste doar cu sarcina frecarilor interne, chiar daca in butelia mare ai presiunea de presustat.
parca avea ceva de genu{ o butelie mica (max 2L) separata} nush exact....oricum revin cu poze si detalii de pe motor sapt asta ..ms mult pentru moment
#9
Postat 23 February 2010 - 05:20 PM
Radu_, la Feb 23 2010, 04:04 PM, a spus:
Pai ma refer la faptul ca se gaseste pe Google, exact primul raspuns, tot ce vrea omu' ... e drept fara electrician... si tot acolo gasesti si formula de calcul pentru condensatorul de care ai nevoie in functie de puterea motorului...
Un polizor sau un circular merge sigur si porneste singur, acum nu stiu cum e cu compresorul...
Aceasta postare a fost editata de nch: 23 February 2010 - 05:33 PM
Bucuresti/Rahova
#10
Postat 28 March 2013 - 08:40 AM
nch, la 23 February 2010 - 05:20 PM, a spus:
Un polizor sau un circular merge sigur si porneste singur, acum nu stiu cum e cu compresorul...
Compresorul are nevoie de o putere mai mare la pornire, daca are aer in retea, deoarece are o presine acolo si porneste mai greu, daca aveti nevoie de piese pentru compresoare sau orice legat de compresoare gasiti la http://www.compresorhertz.ro/
#11
Postat 29 March 2013 - 10:20 PM
compresor, la 28 March 2013 - 08:40 AM, a spus:
Si ia uite cum ti-ai facut si reclama, e cam prea pe fata, nu crezi... :unsure:
#12
Postat 14 April 2013 - 12:51 AM
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#13
Postat 14 April 2013 - 08:16 AM
compresor, la 28 March 2013 - 08:40 AM, a spus:
eu sunt ferrm convins ca are o supapa de eliminare a presiuni dintre butelie si compresor iar dupa ce porneste se inchide :pardon: