Motoare electrice brushless Turns = Kv
#2
Postat 10 January 2011 - 02:11 PM
Fisiere atasate
-
Brushless_Motor_Spec_Chart_1.pdf (16.15K)
Number of downloads: 356
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
#3
Postat 10 January 2011 - 02:32 PM
Habar nu am dece
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 10 January 2011 - 02:33 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#4
Postat 10 January 2011 - 03:35 PM
Nu stiu de controlere prea multe, dar s-ar putea ca la aceeasi tensiune de alimentare sa se obtina turatii diferite cu controlere diferite, indiferent ce scrie pe eticheta motorului. Zic si eu...
Telefon: 0721 385365
#5
Postat 10 January 2011 - 03:41 PM
Ar trebui sa punem aici toate tabelele pe care le gasim la diferite firme.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#7
Postat 10 January 2011 - 03:44 PM
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
#8
Postat 10 January 2011 - 03:46 PM
bitex, la Jan 10 2011, 03:35 PM, a spus:
Nu stiu de controlere prea multe, dar s-ar putea ca la aceeasi tensiune de alimentare sa se obtina turatii diferite cu controlere diferite, indiferent ce scrie pe eticheta motorului. Zic si eu...
Aha !
Si atunci care ar fi logica stabilirii claselor de concurs (si) in functie de numarul de "turns" din moment ce, motoarele de la producatori diferiti au puteri diferite la acelasi numar de "turns"?
#9
Postat 10 January 2011 - 03:58 PM
rad_gaby, la Jan 10 2011, 03:46 PM, a spus:
Si atunci care ar fi logica stabilirii claselor de concurs (si) in functie de numarul de "turns" din moment ce, motoarele de la producatori diferiti au puteri diferite la acelasi numar de "turns"?
Nici o logica. Dar daca restrictia e pe numar de ture nimeni nu te opreste sa-ti alegi convenabil motorul de la ce producator vrei, il iei pe cel mai puternic :rolleyes:. Practic oricare din concurenti o poate face deci sunt aceleasi conditii pentru toata lumea, nu cred ca e cineva dezavantajat.
Dar exista si competitii la care se alearga cu motor impus de organizator, tocmai pentru a reduce si mai mult diferentele. Care oricum chiar si in acest caz continua sa existe :rolleyes:.
#10
Postat 10 January 2011 - 05:40 PM
Aceasta postare a fost editata de bitex: 10 January 2011 - 05:42 PM
Telefon: 0721 385365