Protectie contra apei.
#1
Postat 21 February 2010 - 07:05 PM
Am vazut prin alte parti tot felul de idei dar mi s-au parut cam ciudate.
Daca cineva si-a facut masina sa reziste la apa sa imi zica si mie ce i-a facut electronicii.
Stima!
#2
Postat 21 February 2010 - 07:47 PM
sergiu 4wd, la Feb 21 2010, 07:05 PM, a spus:
Am vazut prin alte parti tot felul de idei dar mi s-au parut cam ciudate.
Daca cineva si-a facut masina sa reziste la apa sa imi zica si mie ce i-a facut electronicii.
Stima!
Incearca in topicul legat de masinuta in zapada. Eu ce am facut: La esc: l-am introdus intr-un balon. La servo: l-am desfacut si am pus silicon pe margi, La receiver: l-am umplut cu gasket/silicon.
DAR: Recomand utilizarea unui esc waterproof, respectiv servo si pentru receiver o cutie de la Traxxas.
Stima, radu
Custom CNC parts GNS Racing
#3
Postat 21 February 2010 - 08:21 PM
#7
Postat 21 February 2010 - 08:42 PM
sergiu 4wd, la Feb 21 2010, 08:31 PM, a spus:
FACE, dar dupa fiecare iesire e bine sa scoti balonul afara si eventual sa-l usti.
Stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#10
Postat 21 February 2010 - 11:17 PM
sergiu 4wd, la Feb 21 2010, 09:11 PM, a spus:
NU SE ARDE?
CUM IL POT IZOLA?
Motorul nu are nevoie de nici un fel de izolare!
Pentru celelalte componente vezi Link 1 si Link 2.
O seara faina!
Aceasta postare a fost editata de SGK: 21 February 2010 - 11:18 PM
#11
#12
Postat 22 February 2010 - 12:08 AM
Al3xandru239, la Feb 21 2010, 11:21 PM, a spus:
sa nu exageram cu placutul... nu are probleme cu apa. buba la apa au doar cele brushless sesored.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#13
Postat 22 February 2010 - 01:17 AM
porcofon, la Feb 22 2010, 12:08 AM, a spus:
Merg mai usor, nu mai are frecarea mare ,periile pe rotor.
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 22 February 2010 - 01:18 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#14
Postat 22 February 2010 - 10:16 AM
porcofon, la Feb 22 2010, 12:08 AM, a spus:
Al3xandru239, la Feb 22 2010, 01:17 AM, a spus:
porcofon, se vede ca nu esti la curent, cica vor sa scoata unii capsulati plini cu apa, tocmai ca sa se invarta mai usor :blink:.
Si aia profi o sa fie umpluti cu sifon, ca sa mai reduca din greutate...
#17
Postat 22 February 2010 - 07:11 PM
#18
Postat 24 February 2010 - 11:37 AM
Filmuletul este scurt, brut, neprofesional, dar intelegeti ideea. Fac ce vreau, dar stiu ce fac. Driverul era fiimea (5ani), si aceasta a fost chiar o portiune "cuminte".
Disclaimer:
Sunt inconstient, deci nu pot fi facut raspunzator pentru nimic.
NON SERVIAM !!!
#21
Postat 26 July 2010 - 08:49 AM
Ady., la Jul 26 2010, 09:26 AM, a spus:
Rezista daca il pun in balon ?
Avand in vedere ca escul este prevazut cu un cooller pentru racire, nu e bine sa fie in baloc pt ca se va incalzii si mai tare. Cauca ceva cutie de dimensiunile lui si ceva presetupe prin ce sa scoti firele din cutie. Mai pui ceva bilute dinalea pt umiditate si gata, este perfect :blink:
Balon poti incerca doar daca mergi putin timp, dupa care o lasi sa se raceasca!
stima, Radu
PS:tia venit escul?
Custom CNC parts GNS Racing
#22
Postat 26 July 2010 - 04:48 PM
radugns, la Jul 26 2010, 09:49 AM, a spus:
Balon poti incerca doar daca mergi putin timp, dupa care o lasi sa se raceasca!
stima, Radu
PS:tia venit escul?
Da mi-a venit, o sa trec joi sa il iau:). App cand am probat sistemul de lumini pe E-revo rotile fata au ramas cu rotile in partea stanga fara sa le pot faca sa stea normal, le-am fortat si degeaba, de ce oare? Sa fie din cauza faptului ca am conectat receptorul direct la baterii?
#23
Postat 26 July 2010 - 05:12 PM
Ady., la Jul 26 2010, 05:48 PM, a spus:
salut Ady.
Faza cu rotile cred ca este datorita servoului.
Mi sa- intamplat si mie le firestorm, asa ca am scos servoul de lalocasul lui , i-am potrivit cursa sa vina perfect la mijloc pe , am asezat rotile derectore perfect drepte si am bagat servoul inapoi in locasul lui, l-am conectat inapoi la baterie si am incrercat. A mers foarte bine. Sar pute ca la mine sa fie din cauza unor reparati.
Am dat servoul jos (ianaine sa fac ce am zis mai sus), pentru niste reparati si la mine sar putea sa nu-l fi montat dei greseala altfel si de la asta sa fi fosta totul.
eu ti-am povestit ce am facut eu si pote e la fel ca la tine.
In legatura cu esc-ul si eu am auzit de faza cu cutia de metal ( scuze de cacofonie ).
si referitor la asta as avea o intrebare :De unde pot lua o astefel de cutie .
Se gasesc in comert?
Multa bafta !
#24
Postat 26 July 2010 - 05:29 PM
Ady., la Jul 26 2010, 05:48 PM, a spus:
Asa este receiverul de la traxxas cel putin, daca nu ai conectat receiverul si statia pornita sta intr-o parte servoul de directie...
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#25
Postat 26 July 2010 - 09:48 PM
radugns, la Jul 26 2010, 06:29 PM, a spus:
stima, Radu
Am reusit sa le fac, dar dupa un timp iar am dat cu rotile in stanga si treapta cu mana si sau blocat iar ;)) cam ciudata faza:) ma rog abea astept sa vina esc'ul si sa ii dau drumul la curse:)) poate il iau si in concediu;;) revin cu poze sa vedeti cum arata cu ledurile puse, daca reusesc sa pe pun:D
#26
Postat 28 July 2010 - 07:19 AM
Multe din metodele prezentate aici pana acum sunt fiabile dar nu-ti garanteaza nimeni o reusita de 100%. Vezi exemplul cu balonul. E ok, nu imntra apa dar poate "omori" device-ul de la propriul condens.
Sa n-o lungesc, daca nu ai componente waterproof atunci echipeaza-ti automodelul cu un/o underbody/over tray.
Eu pentru Blitz mi-am comandat asta: http://www.amainhobbies.com/product_info.p...ray-Clear-Blitz
Bafta!
#27
Postat 28 July 2010 - 05:13 PM
fasconal, la Jul 28 2010, 08:19 AM, a spus:
Multe din metodele prezentate aici pana acum sunt fiabile dar nu-ti garanteaza nimeni o reusita de 100%. Vezi exemplul cu balonul. E ok, nu imntra apa dar poate "omori" device-ul de la propriul condens.
Sa n-o lungesc, daca nu ai componente waterproof atunci echipeaza-ti automodelul cu un/o underbody/over tray.
Eu pentru Blitz mi-am comandat asta: http://www.amainhobbies.com/product_info.p...ray-Clear-Blitz
Bafta!
Nu stiu am sa incerc sa imi fac o carcasa speciala pentru esc si o voi testa, scotant escul si punand alceva in locul lui de ex o bucata de servetel si daca nu se uda sper sa reziste de nu renunt dar nu prea as crde sa se lipeasca siliconul de acel sasiu...
de nu o voi tine departe de umezeala....
Daca face cineva ceva care sa ii fie sigur 100% protejat de apa esc'ul sa ma anunte si pe mine ok?;) voi mia urmari acest topic :rolleyes:
#28
Postat 28 July 2010 - 05:18 PM
Ady., la Jul 28 2010, 06:13 PM, a spus:
de nu o voi tine departe de umezeala....
Daca face cineva ceva care sa ii fie sigur 100% protejat de apa esc'ul sa ma anunte si pe mine ok?;) voi mia urmari acest topic :rolleyes:
Poti sa torni rasina pe tot escul pana la nivelul radiatorului si sa "ocolesti" butonul. Asta este 100%water proof!
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#29
Postat 28 July 2010 - 05:28 PM
fasconal, la Jul 28 2010, 08:19 AM, a spus:
Multe din metodele prezentate aici pana acum sunt fiabile dar nu-ti garanteaza nimeni o reusita de 100%. Vezi exemplul cu balonul. E ok, nu imntra apa dar poate "omori" device-ul de la propriul condens.
Sa n-o lungesc, daca nu ai componente waterproof atunci echipeaza-ti automodelul cu un/o underbody/over tray.
Eu pentru Blitz mi-am comandat asta: http://www.amainhobbies.com/product_info.p...ray-Clear-Blitz
Bafta!
Cat te-a costat smecheria?
Cum o prinzi pe sasiu ?
Nu poate intra apa pe langa ea (imbinarea dintere ea si sasiu ???? :rolleyes:
#30
Postat 28 July 2010 - 06:11 PM
sergiu 4wd, la Jul 28 2010, 06:28 PM, a spus:
Cum o prinzi pe sasiu ?
Nu poate intra apa pe langa ea (imbinarea dintere ea si sasiu ???? :rolleyes:
Waterproff la Traxxas ce am vazut eu e ca are garnitura aia intre prinderi, cred ca si chestia aia are tot asa un fel de garnitura