Modelism - RHC Forum: Logan electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Logan electric

#1 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 07 February 2010 - 07:47 PM

http://observator.antena1.ro/extern/Loganu...icana_4246.html

Merje da o sa coste intre 24...28000 euro.
N-am pricipit de ce se incarca in 8 ore la 110 V si in 2 ore la 220V!
0

#2 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3621
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 07 February 2010 - 09:47 PM

Ii buna ideea, pretul este cam piperat dar rezulta din pretul motoareleor folosite dar mai ales al acumulatorului, ca banuiesc ca nu ii cu plumb, ca de ii asa unul care sa asigure o autonomie buna are o greutate de aprox 1 tona.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#3 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 07 February 2010 - 10:03 PM

O cacealma ce vizeaza crearea unei nise a francezilor pe piata americana. Cum deja istoria ne-a invatat, pestele mare inghite pe cel mic.
Ramane de vazut daca se va mai auzi de ``afaceristul american`` vorbitor de limba franceza prin casa. Urmeaza `` un afacerist englez`` descopera loganul H2 :rolleyes:
Numai Romania nu a avut parte de ``un afacerist roman`` si de buna credinta, si astfel a aparut loganul de politzie de 70 mii euro. Afaceristul era francez.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 07 February 2010 - 10:09 PM

0

#4 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 08 February 2010 - 12:46 AM

Pana la urma stie cineva ce autonomie are ?
Pare sa fie una dintre cele mai ieftine masini '' full-electric'' dupa piata ....
Hess ... Romanii nu prea investesc decat in ceva sigur , evetual daca se poate sa faca dintr-un leu o suta :rolleyes:
Oto si crevetii lui..
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 February 2010 - 08:17 AM

Puteati sa avertizati ca videoclipul incepe cu Mircea Badea, sa nu fie socul asa mare...
Inca o proba de jurnalism dupa ureche.
Iar francezii sunt mai avansati decat credeti in conversii electrice facute artizanal acasa in garaj, sau la un service.
Am vazut vara trecuta un kit care costa 2500 Euro, pentru masini mici, gen Smart, dar cred ca ar fi dus si un Matiz. Un Tico ducea sigur. Omu zicea ca apare curand cu el pe piata.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 24 March 2010 - 08:23 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Feb 7 2010, 10:03 PM, a spus:

O cacealma ce vizeaza crearea unei nise a francezilor pe piata americana. Cum deja istoria ne-a invatat, pestele mare inghite pe cel mic.
Ramane de vazut daca se va mai auzi de ``afaceristul american`` vorbitor de limba franceza prin casa. Urmeaza `` un afacerist englez`` descopera loganul H2 :lol:
Numai Romania nu a avut parte de ``un afacerist roman`` si de buna credinta, si astfel a aparut loganul de politzie de 70 mii euro. Afaceristul era francez.


pardon 50000 euro full optiones :rolleyes:
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#7 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 24 March 2010 - 09:53 PM

Vezi postareabogdan_minitehnicus, la Mar 24 2010, 08:23 PM, a spus:

pardon 50000 euro full optiones :rolleyes:

Ba de 70 000 ala cu inca o baterie in portbagaj si cu alt de 200. Deasemenea samade si colaje testate la intemperii de lab dl-lui Boicea caruia i se luase dea atata ``politia`n oglinda``.B) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Fokkere, tu nu ai testat ceva pe la suportul roger beep-ului??? Hai, toarna.:D
Mama cum ar fi sunat: Stai- politia cu hidrogen! N-ai nici o sansa, avem Logan electric, sa moara sorumea!

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 24 March 2010 - 10:01 PM

0

#8 Useril este offline   ionut EZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 929
  • Inregistrat: 28-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Modelism

Postat 25 June 2010 - 09:56 AM

Dupa parerea mea nu cred ca se merita sa dai 50000 de euro pe o masina electrica avand in vedere ca peste 4-5 ani bateriile sunt varza si mai baga apoi alte 10000 de euro
Poate intr-un viitoar cand se vor termina resursele si pretul carburantului explodeaza poate atunci estebinevenita acest tip de autovehicul

Parerea mea

Stima
Robbe SZD-54
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA



Aeroclub Fagaras
0

#9 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 29 June 2010 - 02:17 AM

Referitor la asta :" cand se vor termina resursele si pretul carburantului explodeaza".Americanii estimeaza ca in 50-60 de ani carburantul lor se va termina definitiv si atunci vor face trecerea directa la biodiesel sau electric TOTI,neavand de unde sa mai exploateze vor incerca sa importe ,dar asta ar insemna o crestere drastica a pretului .Incepand din anul 2000 de cand a aparul primul HIBRID numit si Toyota Primus ,americanii plus alte tarii au pus bazele schimbarii carburantului,acum in prezent 30% din americanii detin o masina ecologica,pana si cei de la Dodge cu Ram-ul lor au o versiuen electrica+benzina.Deci in urmatorii ani vor exista schimbari drastice in cumbustibili auto.
Exact cum zicea si cel de a realizat documentarul din care am vorbit eu "the future will be cleaner and ecologically".

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 29 June 2010 - 02:19 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 June 2010 - 03:30 AM

Din 1970 tot aud ca se termina petrolul. Singura consecinta a fost ca au inceput sa-l exploateze mai in larg, mai in adanc, mai spre nord, etc.
Automobilul electric pare curat, dar, cat de curata este producerea energiei electrice? Daca este obtinuta din termocentrale nu mai sunt atat de sigur. Cat de curata este producerea acumulatorilor, etc? Ca tot ceea ce este in viata nu avem, doar, alb si negru. Deobicei suntem in zona gri.
Or fi avand 30% masini hibride, este de bon ton, dar si utilizeaza motorul electric?
Adevarata solutie ecologica mi se pare introducerea troleibuzelor in Montreal. Aici energia electrica este provenita din hidrocentrale. Restul, mi se par, doar, basme frumoase.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 June 2010 - 03:35 AM

0

#11 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 June 2010 - 06:33 AM

Dane, cand deja se apuca sa standardizeze treburile astea...

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/arti...5/ANE/306249958
http://www.automarket.ro/stiri/prooducator...zele-31372.html

trecerea e certa, nu mai este chestie de daca si cum, ci cat de repede.
Asta deja e infrastructura, nu se apuca de ea fara aprobare "de sus".

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 June 2010 - 06:37 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#12 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 29 June 2010 - 11:09 AM

Asa e, treaba cu masinile hibride e deocamdata o vrajeala, poate li se pare americanilor ca e ecologic 5-6L/100 dar asta nu inseamna ca e mai bun decat o masina de familie europeana. E adevarat ca la consumul ala ai putere ceva mai mare decat la o masina de familie,dar scuze,ori te gandesti la ecologic ori la talpa...
Conspiratii de genul Who killed the electric car (adevarate sau nu) vor iesi la iveala in curand,rabdare. Oamenii de rand au fost intotdeauna cu multi ani in urma celor "de sus".
It's difficult to make things simple!
0

#13 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 29 June 2010 - 11:31 AM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jun 29 2010, 03:17 AM, a spus:

de cand a aparul primul HIBRID numit si Toyota Primus


Aia de care spui tu este "Toyota Prius", sau poate este vorba de Toyota lui Primus?
0

#14 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 29 June 2010 - 12:27 PM

Salutari tuturor!

Incercand sa fac abstractie de intreaga teorie a conspiratiei pe tema resurselor de energie, convins insa fiind si avand suficiente date ca aceasta exista, articolul nu este decat o banala si neprofesionala manifestare gazetareasca. Sau, poate, substratul este atat de adanc incat imi scapa mie, muritorul de rand si conspirationistul de mana a "n"-a...
Se pare totusi ca "afaceristul" american se uita cu jind la ratele de profit ale europenilor, in genere si ale romanilor, in particular, de a promovat un pret, parerea mea, prohibitiv intr-o piata in care valoarea banului se cunoaste cu adevarat.
Ok, deznodamantul ar fi aici (tot cu reticente dpdv al calitatii gazetaresti) : http://www.click.ro/extra/auto/americanii-..._980902033.html
In orice caz, din nou dpmdv, este clar ca directia de urmat este aceeasi (respectiv resurse energetice eco-friendly), tehnologii exista (mai mult sau mai putin dezvoltate, ieftine/scumpe) insa cat timp societatea este money driven, perioada de tranzitie va fi rezonabil de lunga.

Sal,
MS
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#15 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 29 June 2010 - 12:44 PM

Micile detalii dovedesc totala necunoastere in domeniu a ziaristilor. Asta e, isi dau si ei cu parerea (ca noi)... :rolleyes:
It's difficult to make things simple!
0

#16 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 June 2010 - 01:02 PM

Vezi postarearenatoa, la Jun 29 2010, 06:33 AM, a spus:

Dane, cand deja se apuca sa standardizeze treburile astea...

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/arti...5/ANE/306249958
http://www.automarket.ro/stiri/prooducator...zele-31372.html

trecerea e certa, nu mai este chestie de daca si cum, ci cat de repede.
Asta deja e infrastructura, nu se apuca de ea fara aprobare "de sus".

Nu contest nimic. Doar ca sunt curios cu ce energie electrica se vor misca automobilele in Europa.
0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 June 2010 - 01:17 PM

Pai importata din Canada prin cablu transatlantic, lol
... cu picioarele pe pamant ...
0

#18 Useril este offline   ionut EZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 929
  • Inregistrat: 28-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Modelism

  Postat 30 June 2010 - 09:14 PM

Bine,bine mai baieti dar cum va ramane cu masinile tonaj mare tirurile , basculele.... astea nu-s asa de simple ti-ar trebui niste packuri si niste brusless-uri.
Cred ca ar trebui ca lumea asta sa se miste mai repede cu dezvoltarea masinilor electrice caci daca am ramane "in pana" de petrol si gaze naturale atunci va fii buimaceala mare
Bineinteles ca asta nu se va intampla peste noapte dar totusi nu vedeti,abia mai semneaza si astia odata pe an cate un proiect cum ar fii cel cu prizele care ni la arata renatoa

Cum cred astia ca vor avea succes IN PREZENT masinile electrice gen logan cand ei il vand cu 50000euro.Ei nu stiu caci cand apare ceva pe piata trebuie sa fie accesibil si abia dupa ce sa facut bine cunoscut sa explodeze pretul.

Stima
Robbe SZD-54
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA



Aeroclub Fagaras
0

#19 Useril este offline   ICAR 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 19-November 09
  • Gender:Male

Postat 31 August 2010 - 09:37 AM

Vezi postareaDragut, la Feb 7 2010, 08:47 PM, a spus:

http://observator.antena1.ro/extern/Loganu...icana_4246.html

Merje da o sa coste intre 24...28000 euro.
N-am pricipit de ce se incarca in 8 ore la 110 V si in 2 ore la 220V!



cele ce vor fi scrise reprezinta propria opinie.......
.......a fi sau a nu fi electric???.... eu am zis sa fie HIBRID....merita sau nu merita??.....depinde ce urmaresti........eu m-am decis!.. ..suna ciudat dar am convigerile mele despre cum trecem prin lumea asta ......si plecand de aici de la filozofia proprie.... mi-a fost simplu sa aleg HIBRID.........intradevar sa produci tehnologie ECO inseamna sa poluezi in faza de productie dar o buna parte se amortizeaza DUPA ce produsul este utilizat....deci merita !!! daca lucrurile nu iau o intorsatura ciudata si degenereaza...ma voi explica:
......anticipind viitorul Americanii s-au orientat deja spre Afganistan......."ce legatura are asta cu subiectul" ..are ...pt. ca acolo este cel mai mare zacamant de LITIU!! materie prima pt. BAT. Litiupolimer..........poate pe viitor a fi ECO insemna undeva in umbra un razboi ...cine poate stii??? deocamdata americanii nu exploateaza in Afganistan asa ca eu sut linistit ca am ales HIBRID...
.........Dragut stie la ce ma refer......
cele bune ICAR
0

#20 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 August 2010 - 09:43 AM

Da, si eu tot hibrid aleg: electric + pedalat
Ca un hibrid cu litere mari mi-e teama ca nu am timp sa il amortizez...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#21 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 01 October 2010 - 04:40 PM

Stati voi linistiti ca pana nu se termina petrolul masinile electrice raman doar la stadiul de proiect si eventual prototip si na muuulte vorbe frumoase ca omu se hraneste si cu sperante ca va fi electricul la putere.... ;) nu vreau sa fiu pesimist, dar din pacate asta-i politica de azi, oricum mi-ar placea ca peste ceva timp sa-mi dea cineva replay la mesajul asta si sa-mi zica Bogdane te-ai inselat ca zau de n-as da si o lada de bere doar sa stiu ca va exista masina electrica de serie, folosita intensiv.
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#22 Useril este offline   RVlad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 21-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 10:01 PM

Pai Bogdane , deja te inseli , masini complet electrice de serie ( mii de unitati ) au fost ( vezi chevy prin anii 80 ) sunt si acum dar la scara mai mica si pret mai mare ( Tesla Volta ) ...
Conspiratii sunt sigur ca exista si ele totusi vorbib de sume imnese de ordinul miliardelor de dolari .

Energie complet ''green'' nu exista. dar pana la energie ar trebuii sa ne gandim la reciclare si la vehicule si echipamnete cu o prioada mare de functionare eventual posibilitati de upgarde , pe masura ce tehnologia avanseaza .
0

#23 Useril este offline   ICAR 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 19-November 09
  • Gender:Male

Postat 15 November 2010 - 11:28 AM

Vezi postareabogdan_minitehnicus, la Oct 1 2010, 04:40 PM, a spus:

Stati voi linistiti ca pana nu se termina petrolul masinile electrice raman doar la stadiul de proiect si eventual prototip si na muuulte vorbe frumoase ca omu se hraneste si cu sperante ca va fi electricul la putere.... :D nu vreau sa fiu pesimist, dar din pacate asta-i politica de azi, oricum mi-ar placea ca peste ceva timp sa-mi dea cineva replay la mesajul asta si sa-mi zica Bogdane te-ai inselat ca zau de n-as da si o lada de bere doar sa stiu ca va exista masina electrica de serie, folosita intensiv.





...asa cum am mai scris eu am ales Hibrid si m-am "pricopsit" cu o Honda Civic hybrid din 2004 .
Avantaje
- poluare redusa...
- taxa de imatriculare 0 lei in loc de vreo 230eu
-consum pe benzina bun o medie de 4.3l le 100km...real 4.5-4.7l
urban pe la 5l ....prin sistemul autostop motor ....( la combinatia ambreaj+frana se activeaza in mod automat functia AUTOSTOP adica opreste motorul benzinar cat stau la semafor si imi reporneste automat..cu ajutorul motoruli electric.... cand accelerez)
- motorul pe benzina asistat elctronic IMA afisandu-mi tot timpul treapta de viteza cea mai economica in care ar trebui sa ma aflu in acel moment ......

Dezavantaje
- multa electronica si implicit asta cere un service de calitate specializat cu costuri pe masura
- intretinerea ...bateria NiMh una noua 3000Eu +manopera montaj
- piese scumpe doar originale Honda .....depasesec piesele de la Mercede si BW ca si pret!!!!!

Concluzile le trage fiecare ...un lucru este cert .....urmatorul pas..... o masina Full Electric ..sa vedem evolutiile de pe piata.....
cele bune ICAR
0

#24 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2010 - 08:52 PM

Vezi postareaICAR, la Nov 15 2010, 11:28 AM, a spus:

...asa cum am mai scris eu am ales Hibrid si m-am "pricopsit" cu o Honda Civic hybrid din 2004 .
Avantaje
- poluare redusa...
- taxa de imatriculare 0 lei in loc de vreo 230eu
-consum pe benzina bun o medie de 4.3l le 100km...real 4.5-4.7l
urban pe la 5l ....prin sistemul autostop motor ....( la combinatia ambreaj+frana se activeaza in mod automat functia AUTOSTOP adica opreste motorul benzinar cat stau la semafor si imi reporneste automat..cu ajutorul motoruli electric.... cand accelerez)
- motorul pe benzina asistat elctronic IMA afisandu-mi tot timpul treapta de viteza cea mai economica in care ar trebui sa ma aflu in acel moment ......

Dezavantaje
- multa electronica si implicit asta cere un service de calitate specializat cu costuri pe masura
- intretinerea ...bateria NiMh una noua 3000Eu +manopera montaj
- piese scumpe doar originale Honda .....depasesec piesele de la Mercede si BW ca si pret!!!!!

Concluzile le trage fiecare ...un lucru este cert .....urmatorul pas..... o masina Full Electric ..sa vedem evolutiile de pe piata.....
cele bune ICAR


Stefane

Am mers cu Honda Civic Hibrid - sa o stapinesti sanatos

In Bucuresti nu as avea nervi sa merg cu ea - si automata si hibrida - se misca festina lente - pe amsura economiei of course

Sa te tina mult si bine !
0

#25 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 15 November 2010 - 09:22 PM

Mi-am cumparat Logan electric. Avantaje: poluare 0, consum 0, zgomot 0, nu ma aude nevasta cand vin sau plec de acasa, desi prima varianta e mai cool.
Dezavantaje:
1.mi-a mai crescut un picior. (EMF scapat de sub control, deh, e second hand)
2. cost 100KEur.

Recomand tuturor masina android. Desi nu am folosit noua formula, totusi imi cade parul la demaraj. Hai ma, ce dreaq nu va place cum miroase benzina? :)
0

#26 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 December 2010 - 05:05 PM

acum lasand gluma la o parte
cautati Who killed the electric car (sau machine nu mai stiu exact) si o sa intelegeti multe.

S-a produs in masa o masina electrica perfect functionala si cu feedback bun dar toate bucatile au fost distruse.De ce?Uitati-va la documentar

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 17 December 2010 - 05:06 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#27 Useril este offline   RVlad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 21-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2010 - 05:26 PM

Pai daca tot lasam gluma ... in momentul de fata NU exista oferte cu adevarat fezabile , cel putin nu pentru full electric . Iar aici nu ma refer numai la cost , ci si la functionalitate , totusi o incarcare de 18 ore si o functionare undeva la maxim 4-5 ore nu suna chiar asa de bine .
Cele hibrid insa sunt destul de ok , in special prius ... pret decent iar SH-uri cate vrei si in stare bunicica .

* AG74HESS La cati km a trebuit schimbat acumulatorul ?
0

#28 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 December 2010 - 08:01 PM

Vezi postareavlad20, la Dec 17 2010, 05:26 PM, a spus:

Pai daca tot lasam gluma ... in momentul de fata NU exista oferte cu adevarat fezabile , cel putin nu pentru full electric . Iar aici nu ma refer numai la cost , ci si la functionalitate , totusi o incarcare de 18 ore si o functionare undeva la maxim 4-5 ore nu suna chiar asa de bine .
Cele hibrid insa sunt destul de ok , in special prius ... pret decent iar SH-uri cate vrei si in stare bunicica .

* AG74HESS La cati km a trebuit schimbat acumulatorul ?


Odata la 200 de ani. Din pacate eu am avut un element defect si l-am schimbat in garantie.
0

#29 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 18 December 2010 - 09:23 AM

Vezi postareavlad20, la Dec 17 2010, 05:26 PM, a spus:

Pai daca tot lasam gluma ... in momentul de fata NU exista oferte cu adevarat fezabile , cel putin nu pentru full electric . Iar aici nu ma refer numai la cost , ci si la functionalitate , totusi o incarcare de 18 ore si o functionare undeva la maxim 4-5 ore nu suna chiar asa de bine .
Cele hibrid insa sunt destul de ok , in special prius ... pret decent iar SH-uri cate vrei si in stare bunicica .

* AG74HESS La cati km a trebuit schimbat acumulatorul ?



NU exista acum, dar au existat.Poti sa verifici aici
http://en.wikipedia....eral_Motors_EV1
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#30 Useril este offline   RVlad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 21-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 December 2010 - 11:56 AM

Documentarul l-am vazut iar un propietar spune clar ca masina se incarca 18 ore .
Acum din punctul de vedere al GM modelul EV NU a avut suces au fost facute 1117 bucati conform wiki , iar eu stiu ca focusul vinde aprox 120.000 pe an , deci nu era rentabil sa tina o linie de productie deschisa doar ca sa satifaca un segment de piata incredibil de mic .
Chiar crezi ca daca ar fi ieftin , fiabil si usor de facut companiile producatoare de masini nu ar face profit si din asta ?


Hess esti sigur ca ai masina si nu submarin ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro