Logan electric
#1
Postat 07 February 2010 - 07:47 PM
Merje da o sa coste intre 24...28000 euro.
N-am pricipit de ce se incarca in 8 ore la 110 V si in 2 ore la 220V!
#2
Postat 07 February 2010 - 09:47 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#3
Postat 07 February 2010 - 10:03 PM
Ramane de vazut daca se va mai auzi de ``afaceristul american`` vorbitor de limba franceza prin casa. Urmeaza `` un afacerist englez`` descopera loganul H2 :rolleyes:
Numai Romania nu a avut parte de ``un afacerist roman`` si de buna credinta, si astfel a aparut loganul de politzie de 70 mii euro. Afaceristul era francez.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 07 February 2010 - 10:09 PM
#4
Postat 08 February 2010 - 12:46 AM
Pare sa fie una dintre cele mai ieftine masini '' full-electric'' dupa piata ....
Hess ... Romanii nu prea investesc decat in ceva sigur , evetual daca se poate sa faca dintr-un leu o suta :rolleyes:
#5
Postat 08 February 2010 - 08:17 AM
Inca o proba de jurnalism dupa ureche.
Iar francezii sunt mai avansati decat credeti in conversii electrice facute artizanal acasa in garaj, sau la un service.
Am vazut vara trecuta un kit care costa 2500 Euro, pentru masini mici, gen Smart, dar cred ca ar fi dus si un Matiz. Un Tico ducea sigur. Omu zicea ca apare curand cu el pe piata.
#6
Postat 24 March 2010 - 08:23 PM
AG-74-HESS, la Feb 7 2010, 10:03 PM, a spus:
Ramane de vazut daca se va mai auzi de ``afaceristul american`` vorbitor de limba franceza prin casa. Urmeaza `` un afacerist englez`` descopera loganul H2 :lol:
Numai Romania nu a avut parte de ``un afacerist roman`` si de buna credinta, si astfel a aparut loganul de politzie de 70 mii euro. Afaceristul era francez.
pardon 50000 euro full optiones :rolleyes:
#7
Postat 24 March 2010 - 09:53 PM
bogdan_minitehnicus, la Mar 24 2010, 08:23 PM, a spus:
Ba de 70 000 ala cu inca o baterie in portbagaj si cu alt de 200. Deasemenea samade si colaje testate la intemperii de lab dl-lui Boicea caruia i se luase dea atata ``politia`n oglinda``.B) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Fokkere, tu nu ai testat ceva pe la suportul roger beep-ului??? Hai, toarna.:D
Mama cum ar fi sunat: Stai- politia cu hidrogen! N-ai nici o sansa, avem Logan electric, sa moara sorumea!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 24 March 2010 - 10:01 PM
#8
Postat 25 June 2010 - 09:56 AM
Poate intr-un viitoar cand se vor termina resursele si pretul carburantului explodeaza poate atunci estebinevenita acest tip de autovehicul
Parerea mea
Stima
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA
Aeroclub Fagaras
#9
Postat 29 June 2010 - 02:17 AM
Exact cum zicea si cel de a realizat documentarul din care am vorbit eu "the future will be cleaner and ecologically".
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 29 June 2010 - 02:19 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#10
Postat 29 June 2010 - 03:30 AM
Automobilul electric pare curat, dar, cat de curata este producerea energiei electrice? Daca este obtinuta din termocentrale nu mai sunt atat de sigur. Cat de curata este producerea acumulatorilor, etc? Ca tot ceea ce este in viata nu avem, doar, alb si negru. Deobicei suntem in zona gri.
Or fi avand 30% masini hibride, este de bon ton, dar si utilizeaza motorul electric?
Adevarata solutie ecologica mi se pare introducerea troleibuzelor in Montreal. Aici energia electrica este provenita din hidrocentrale. Restul, mi se par, doar, basme frumoase.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 June 2010 - 03:35 AM
#11
Postat 29 June 2010 - 06:33 AM
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/arti...5/ANE/306249958
http://www.automarket.ro/stiri/prooducator...zele-31372.html
trecerea e certa, nu mai este chestie de daca si cum, ci cat de repede.
Asta deja e infrastructura, nu se apuca de ea fara aprobare "de sus".
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 June 2010 - 06:37 AM
#12
Postat 29 June 2010 - 11:09 AM
Conspiratii de genul Who killed the electric car (adevarate sau nu) vor iesi la iveala in curand,rabdare. Oamenii de rand au fost intotdeauna cu multi ani in urma celor "de sus".
#14
Postat 29 June 2010 - 12:27 PM
Incercand sa fac abstractie de intreaga teorie a conspiratiei pe tema resurselor de energie, convins insa fiind si avand suficiente date ca aceasta exista, articolul nu este decat o banala si neprofesionala manifestare gazetareasca. Sau, poate, substratul este atat de adanc incat imi scapa mie, muritorul de rand si conspirationistul de mana a "n"-a...
Se pare totusi ca "afaceristul" american se uita cu jind la ratele de profit ale europenilor, in genere si ale romanilor, in particular, de a promovat un pret, parerea mea, prohibitiv intr-o piata in care valoarea banului se cunoaste cu adevarat.
Ok, deznodamantul ar fi aici (tot cu reticente dpdv al calitatii gazetaresti) : http://www.click.ro/extra/auto/americanii-..._980902033.html
In orice caz, din nou dpmdv, este clar ca directia de urmat este aceeasi (respectiv resurse energetice eco-friendly), tehnologii exista (mai mult sau mai putin dezvoltate, ieftine/scumpe) insa cat timp societatea este money driven, perioada de tranzitie va fi rezonabil de lunga.
Sal,
MS
#16
Postat 29 June 2010 - 01:02 PM
renatoa, la Jun 29 2010, 06:33 AM, a spus:
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/arti...5/ANE/306249958
http://www.automarket.ro/stiri/prooducator...zele-31372.html
trecerea e certa, nu mai este chestie de daca si cum, ci cat de repede.
Asta deja e infrastructura, nu se apuca de ea fara aprobare "de sus".
Nu contest nimic. Doar ca sunt curios cu ce energie electrica se vor misca automobilele in Europa.
#18
Postat 30 June 2010 - 09:14 PM
Cred ca ar trebui ca lumea asta sa se miste mai repede cu dezvoltarea masinilor electrice caci daca am ramane "in pana" de petrol si gaze naturale atunci va fii buimaceala mare
Bineinteles ca asta nu se va intampla peste noapte dar totusi nu vedeti,abia mai semneaza si astia odata pe an cate un proiect cum ar fii cel cu prizele care ni la arata renatoa
Cum cred astia ca vor avea succes IN PREZENT masinile electrice gen logan cand ei il vand cu 50000euro.Ei nu stiu caci cand apare ceva pe piata trebuie sa fie accesibil si abia dupa ce sa facut bine cunoscut sa explodeze pretul.
Stima
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA
Aeroclub Fagaras
#19
Postat 31 August 2010 - 09:37 AM
Dragut, la Feb 7 2010, 08:47 PM, a spus:
Merje da o sa coste intre 24...28000 euro.
N-am pricipit de ce se incarca in 8 ore la 110 V si in 2 ore la 220V!
cele ce vor fi scrise reprezinta propria opinie.......
.......a fi sau a nu fi electric???.... eu am zis sa fie HIBRID....merita sau nu merita??.....depinde ce urmaresti........eu m-am decis!.. ..suna ciudat dar am convigerile mele despre cum trecem prin lumea asta ......si plecand de aici de la filozofia proprie.... mi-a fost simplu sa aleg HIBRID.........intradevar sa produci tehnologie ECO inseamna sa poluezi in faza de productie dar o buna parte se amortizeaza DUPA ce produsul este utilizat....deci merita !!! daca lucrurile nu iau o intorsatura ciudata si degenereaza...ma voi explica:
......anticipind viitorul Americanii s-au orientat deja spre Afganistan......."ce legatura are asta cu subiectul" ..are ...pt. ca acolo este cel mai mare zacamant de LITIU!! materie prima pt. BAT. Litiupolimer..........poate pe viitor a fi ECO insemna undeva in umbra un razboi ...cine poate stii??? deocamdata americanii nu exploateaza in Afganistan asa ca eu sut linistit ca am ales HIBRID...
.........Dragut stie la ce ma refer......
cele bune ICAR
#21
Postat 01 October 2010 - 04:40 PM
#22
Postat 07 October 2010 - 10:01 PM
Conspiratii sunt sigur ca exista si ele totusi vorbib de sume imnese de ordinul miliardelor de dolari .
Energie complet ''green'' nu exista. dar pana la energie ar trebuii sa ne gandim la reciclare si la vehicule si echipamnete cu o prioada mare de functionare eventual posibilitati de upgarde , pe masura ce tehnologia avanseaza .
#23
Postat 15 November 2010 - 11:28 AM
bogdan_minitehnicus, la Oct 1 2010, 04:40 PM, a spus:
...asa cum am mai scris eu am ales Hibrid si m-am "pricopsit" cu o Honda Civic hybrid din 2004 .
Avantaje
- poluare redusa...
- taxa de imatriculare 0 lei in loc de vreo 230eu
-consum pe benzina bun o medie de 4.3l le 100km...real 4.5-4.7l
urban pe la 5l ....prin sistemul autostop motor ....( la combinatia ambreaj+frana se activeaza in mod automat functia AUTOSTOP adica opreste motorul benzinar cat stau la semafor si imi reporneste automat..cu ajutorul motoruli electric.... cand accelerez)
- motorul pe benzina asistat elctronic IMA afisandu-mi tot timpul treapta de viteza cea mai economica in care ar trebui sa ma aflu in acel moment ......
Dezavantaje
- multa electronica si implicit asta cere un service de calitate specializat cu costuri pe masura
- intretinerea ...bateria NiMh una noua 3000Eu +manopera montaj
- piese scumpe doar originale Honda .....depasesec piesele de la Mercede si BW ca si pret!!!!!
Concluzile le trage fiecare ...un lucru este cert .....urmatorul pas..... o masina Full Electric ..sa vedem evolutiile de pe piata.....
cele bune ICAR
#24
Postat 15 November 2010 - 08:52 PM
ICAR, la Nov 15 2010, 11:28 AM, a spus:
Avantaje
- poluare redusa...
- taxa de imatriculare 0 lei in loc de vreo 230eu
-consum pe benzina bun o medie de 4.3l le 100km...real 4.5-4.7l
urban pe la 5l ....prin sistemul autostop motor ....( la combinatia ambreaj+frana se activeaza in mod automat functia AUTOSTOP adica opreste motorul benzinar cat stau la semafor si imi reporneste automat..cu ajutorul motoruli electric.... cand accelerez)
- motorul pe benzina asistat elctronic IMA afisandu-mi tot timpul treapta de viteza cea mai economica in care ar trebui sa ma aflu in acel moment ......
Dezavantaje
- multa electronica si implicit asta cere un service de calitate specializat cu costuri pe masura
- intretinerea ...bateria NiMh una noua 3000Eu +manopera montaj
- piese scumpe doar originale Honda .....depasesec piesele de la Mercede si BW ca si pret!!!!!
Concluzile le trage fiecare ...un lucru este cert .....urmatorul pas..... o masina Full Electric ..sa vedem evolutiile de pe piata.....
cele bune ICAR
Stefane
Am mers cu Honda Civic Hibrid - sa o stapinesti sanatos
In Bucuresti nu as avea nervi sa merg cu ea - si automata si hibrida - se misca festina lente - pe amsura economiei of course
Sa te tina mult si bine !
#25
Postat 15 November 2010 - 09:22 PM
Dezavantaje:
1.mi-a mai crescut un picior. (EMF scapat de sub control, deh, e second hand)
2. cost 100KEur.
Recomand tuturor masina android. Desi nu am folosit noua formula, totusi imi cade parul la demaraj. Hai ma, ce dreaq nu va place cum miroase benzina? :)
#26
Postat 17 December 2010 - 05:05 PM
cautati Who killed the electric car (sau machine nu mai stiu exact) si o sa intelegeti multe.
S-a produs in masa o masina electrica perfect functionala si cu feedback bun dar toate bucatile au fost distruse.De ce?Uitati-va la documentar
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 17 December 2010 - 05:06 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#27
Postat 17 December 2010 - 05:26 PM
Cele hibrid insa sunt destul de ok , in special prius ... pret decent iar SH-uri cate vrei si in stare bunicica .
* AG74HESS La cati km a trebuit schimbat acumulatorul ?
#28
Postat 17 December 2010 - 08:01 PM
vlad20, la Dec 17 2010, 05:26 PM, a spus:
Cele hibrid insa sunt destul de ok , in special prius ... pret decent iar SH-uri cate vrei si in stare bunicica .
* AG74HESS La cati km a trebuit schimbat acumulatorul ?
Odata la 200 de ani. Din pacate eu am avut un element defect si l-am schimbat in garantie.
#29
Postat 18 December 2010 - 09:23 AM
vlad20, la Dec 17 2010, 05:26 PM, a spus:
Cele hibrid insa sunt destul de ok , in special prius ... pret decent iar SH-uri cate vrei si in stare bunicica .
* AG74HESS La cati km a trebuit schimbat acumulatorul ?
NU exista acum, dar au existat.Poti sa verifici aici
http://en.wikipedia....eral_Motors_EV1
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#30
Postat 18 December 2010 - 11:56 AM
Acum din punctul de vedere al GM modelul EV NU a avut suces au fost facute 1117 bucati conform wiki , iar eu stiu ca focusul vinde aprox 120.000 pe an , deci nu era rentabil sa tina o linie de productie deschisa doar ca sa satifaca un segment de piata incredibil de mic .
Chiar crezi ca daca ar fi ieftin , fiabil si usor de facut companiile producatoare de masini nu ar face profit si din asta ?
Hess esti sigur ca ai masina si nu submarin ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif