Regulator cu releu
#92
Postat 04 December 2011 - 01:23 AM
Forma si frecventa semnalului pe motor
intre zero si maxim ( img_1....img_7 ).
Fisiere atasate
-
IMG_1.jpg (65.66K)
Number of downloads: 301 -
IMG_2.jpg (65.65K)
Number of downloads: 268 -
IMG_3.jpg (65.87K)
Number of downloads: 245 -
IMG_4.jpg (65.54K)
Number of downloads: 238 -
IMG_5.jpg (65.8K)
Number of downloads: 249 -
IMG_6.jpg (64.98K)
Number of downloads: 288 -
IMG_7.jpg (63.17K)
Number of downloads: 340
#93
Postat 04 December 2011 - 10:24 AM
Multumim Pamfil !
Bafta.
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#94
Postat 04 December 2011 - 07:52 PM
In oscilogramele postate tensiunea este vizualizata cu 2V pe diviziune.
Tensiunea acumulatorului 11,8v la un consum maxim de 10A.
Pe fiecare latura a puntii esc se afla cate un IRF4905 si un IRF3205.
Caderea de tensiune pe tranzistori si cabluri aprox 0,3V .
Tensiunea pe motor 11,5V cu factor de umplere si frecventa variabile in functie
de acceleratie.
#95
Postat 04 December 2011 - 08:50 PM
#96
Postat 06 December 2011 - 09:51 AM
Pentu o barcuta de nadit eu cred ca cel mai potrivit este 755-40.
#97
Postat 07 December 2011 - 06:56 PM
Bucuresti Sector 5
#98
Postat 17 December 2011 - 12:16 AM
citric, la 07 December 2011 - 06:56 PM, a spus:
Sunt de acord cu Citric, am folosit doua modele de motor de aeroterma de Dacia si sunt net superioare fata de 755/40. Consuma sub 3A si au cuplu mare.Cu o elice de 65, il depaseste cu mult pe batranul 755/40.
#99
Postat 30 March 2012 - 06:29 PM
la regulatorul cu releu din atasament ,nu reusesc sa gasesc motivul pentru care curentul de pe motor nu creste(scade) treptat.
comuta direct 12v in ambele sensuri.in rest merge ok.
Fisiere atasate
-
esc-connect.png (10.18K)
Number of downloads: 239 -
esc-schematic.PNG (71.93K)
Number of downloads: 253
#100
Postat 30 March 2012 - 07:31 PM
eram197905, la 30 March 2012 - 06:29 PM, a spus:
la regulatorul cu releu din atasament ,nu reusesc sa gasesc motivul pentru care curentul de pe motor nu creste(scade) treptat.
comuta direct 12v in ambele sensuri.in rest merge ok.
posibil sa fie irl-urile duse?
#101
Postat 30 March 2012 - 07:43 PM
#102
Postat 30 March 2012 - 08:03 PM
Fisiere atasate
-
esc-schematic.PNG (72.75K)
Number of downloads: 280
#103
Postat 31 March 2012 - 03:18 PM
pamfil, la 30 March 2012 - 08:03 PM, a spus:
am incercat metoda si face lafel.
am schimbat si irl-urile,am probat si picul pe alt regulator si merge ok.
multumesc oricum Pamfil
#104
Postat 31 March 2012 - 09:57 PM
decat o problema in jurul conexiunilor releului sau ceva pe cablaj ,
posibil cablaj incomplet corodat in zona de comanda a IRL.
#105
Postat 22 January 2013 - 11:57 PM
Protectie temperatura peste 85 grade si protectie curent de iesire peste 20A .
Pentru cei care sunt dispusi sa=l testeze si sa sesizeze eventualele bug-uri,
postati aici.
#107
Postat 23 January 2013 - 09:14 AM
Tel. 0744915775
#108
Postat 23 January 2013 - 09:36 AM
#109
Postat 23 January 2013 - 10:20 AM
tocmai de aceea am afirmat: *pentru cei care sunt dispusi sa-l testeze si sa sesizeze eventualele
bug-uri,postati aici*.
Daca e vorba de siguranta, este de 20-25A ,poate sa si lipseasca,are rol de protectie in cazul alimentarii inverse.
Daca va referiti la cablaj si la amplasarea componentelor ,cred ca orcine are ceva experienta se descurca ,cine nu
se descurca poate cumpara gata realizate , sunt destule pe forum la vanzari.
#110
Postat 23 January 2013 - 10:45 AM
Tel. 0744915775
#111
Postat 23 January 2013 - 10:57 AM
#112
Postat 27 January 2013 - 07:42 PM
pamfil, la 22 January 2013 - 11:57 PM, a spus:
Protectie temperatura peste 85 grade si protectie curent de iesire peste 20A .
Pentru cei care sunt dispusi sa=l testeze si sa sesizeze eventualele bug-uri,
postati aici.
Salut Nea Pamfil.
As vrea sa incerc si eu aceasta varianta de regulator... dar as dori cateva precizari.
fata piese_30v.jpg (215.29K)
Number of downloads: 195
1. Am anexat poza cu montajul pieselor si as vrea sa stiu daca intre 1-2 asa cum am notat eu se monteaza senzorul-termostat.
2. Ce se monteaza la 3 si 4...
3. Unde sunt rezistentele R10-13 de 4k7... sau nu mai trebuie?
4. In locul rezistentei R9 este pus strap?
5. Regulatorul din poza este cu fet-uri SMD ?
http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 27 January 2013 - 07:46 PM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#113
Postat 27 January 2013 - 08:07 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 27 January 2013 - 08:07 PM
#114
Postat 27 January 2013 - 08:20 PM
#115
Postat 27 January 2013 - 09:00 PM
1- termostat
2- dioda PL5v6 ,lipseste din schema,nu e neaparat necesara
3- R10-R13 pot fi smd ca in poza sau montate in paralel cu D2-D5
4- in functie de valoarea R9 se realizeaza protectia la supracurent sau scurtcircuit
5- a raspuns Ipsihi
Dupa cum a spus si Ipsihi toate traseele de putere trebuie marite,eu le-am dublat
cu sarma de Cu cositorita pe cablaj.
#116
Postat 17 February 2013 - 08:27 PM
urmeaza o serie de teste sa vad ce zice. daca merge 10minute continuu la 10A eu ma declar mai mult decat multumit
teoretic trebuie sa reziste pentru ca releul este de 15A si 3 IRF3205 in paralel , trebuie sa-mi ofere cu mult peste cei 10A tintiti de mine
atasez cateva poze :
.
..
am facut urmatoarele modificari in schema din lipsa de componente :
optocuplor PC817 in loc de 4N35
R10 am anulat-o (aici va rog daca puteti sa-mi spuneti ca probleme ar produce)
tranzistorul C945 l-am inlocuit cu un BD139 ,
dioda BY500 nu am avut-o , dar totusi am legat o dioda 1N4007 pana fac rost de una
Fisiere atasate
-
DSC07364.JPG (289.5K)
Number of downloads: 112 -
DSC07366.JPG (248.13K)
Number of downloads: 105 -
DSC07368.JPG (247.81K)
Number of downloads: 109 -
DSC07371.JPG (296.45K)
Number of downloads: 117
Aceasta postare a fost editata de metrix4you: 17 February 2013 - 08:29 PM
http://www.youtube.c...ou?feature=mhee
#117
Postat 17 February 2013 - 09:09 PM
R10 se monteaza doar in cazul in care sunt doua regulatoare pe un catamaran.
#118
Postat 17 February 2013 - 10:51 PM
oricum am ramas uimit de cat de bine se comporta , avand in vedere ca implica costuri minine. daca trece si testul de putere , sunt super multumit
Aceasta postare a fost editata de metrix4you: 17 February 2013 - 10:52 PM
http://www.youtube.c...ou?feature=mhee
#119
Postat 18 February 2013 - 10:42 PM
totusi am montat 2 mici radiatoare pe FET-uri , si am inlocuit firele de la releu cu o bucata de cablaj si niste fire mai groase.
DSC07385.JPG (240.27K)
Number of downloads: 77
DSC07387.JPG (237.42K)
Number of downloads: 80
dupa 10 minute de forja , singurul care s-a incalzit putin a fost stabilizatorul de 5V , in rest totul era rece
testul a fost facut cu un consum total de 6,14A .
pentru mers inainte am avut un consum maxim de 6,14 A
DSC07375.JPG (317.17K)
Number of downloads: 100,
iar pentru mersul inapoi am avut 4,79A
DSC07379.JPG (307.58K)
Number of downloads: 92.
cam atat pentru moment. astept si proba pe apa
.
.
Aceasta postare a fost editata de metrix4you: 18 February 2013 - 10:42 PM
http://www.youtube.c...ou?feature=mhee
#120
Postat 19 February 2013 - 07:37 PM
laurcon, la 05 February 2010 - 05:54 PM, a spus:
A incercat cineva schema de aici ? http://www.cp-elektronik.de/index.php/elek...er-mit-umpolung
Ce parere aveti ?
Va salut pe toti!
Am si eu o mica nelamurire. am realizat cablajul, am incarcat hex-ul in pic, am alimentat de la o baterie de 12v / 7.2Ah, dar nu merge. Tensiunea de 5V de la stabilizator este de 4,99V. pic-ul si driverul de mosfet-uri sunt alimentate corect si cu tensiunile corespunzatoare (pic-ul cu 5V iar drv. cu 12.6V). cand dau de acceleratie motorul conectat nu misca nimic. daca pun motorul direct la bateria de 12V merge foarte bine.
Daca puteti sa imi da-ti un sfat ar fi bine venit. ;)