Modelism - RHC Forum: Compresor Auto - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Compresor Auto

#1 Useril este offline   Nucleu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 26-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Arad

  Postat 02 January 2010 - 01:39 AM

Salut! Deschid acest topic deoarece am o nelamurire legata de un compresor pentru umflat rotile la masina din acela mic si anume:

Am desfacut un astfel de compresor si pe langa o calitate indoielnica a produsului am observat si pistonasul care comprima aer.

Spre surprinderea mea acest piston nu are nici un sistem de ungere! Este normal sa functioneze fara pic de ulei..fara o baie de ulei? Motoarele termice pentru modelism au sistem de ungere? (nu sunt din domeniu) Cum se realizeaza ungerea la aceste motoare daca au un sistem de ungere?

O alta observatie care am facut-o este:

Am alimentat compresorul de la o sursa de 12V si maxim 3A. Ampermetrul sare la 3A in momentul in care alimentez compresorul si daca astup cu mana furtunul de presiune ......creste maxim 2 bari dupa care motorul nu mai are forta desi el consuma 3A...! Acest Gen de motoare care probabil pentru o presiune de 4-6 bari consuma 12V si 10 A(nu l-am masurat in sarcina mare..dar urmeaza) pot fi folosite si in modelism(avand in vedere ca pretul unui astfel de compresor este destul de mic in comparatie cu al unui motor achizitionat separat)?

Multumesc! (sper ca am deschis topicul unde trebuie!)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02154.JPG
  • Imagine atasata: DSC02156.JPG

0

#2 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 02 January 2010 - 02:57 AM

Ce ai tu acolo este o chinezerie, am avut si eu asa ceva si nu am reusit sa umflu o roata ca sa ars motorul.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#3 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 02 January 2010 - 05:13 AM

Vezi postareaNucleu, la Jan 2 2010, 01:39 AM, a spus:

Salut! Deschid acest topic deoarece am o nelamurire legata de un compresor pentru umflat rotile la masina din acela mic si anume:

Am desfacut un astfel de compresor si pe langa o calitate indoielnica a produsului am observat si pistonasul care comprima aer.

Spre surprinderea mea acest piston nu are nici un sistem de ungere! Este normal sa functioneze fara pic de ulei..fara o baie de ulei? Motoarele termice pentru modelism au sistem de ungere? (nu sunt din domeniu) Cum se realizeaza ungerea la aceste motoare daca au un sistem de ungere?

O alta observatie care am facut-o este:

Am alimentat compresorul de la o sursa de 12V si maxim 3A. Ampermetrul sare la 3A in momentul in care alimentez compresorul si daca astup cu mana furtunul de presiune ......creste maxim 2 bari dupa care motorul nu mai are forta desi el consuma 3A...! Acest Gen de motoare care probabil pentru o presiune de 4-6 bari consuma 12V si 10 A(nu l-am masurat in sarcina mare..dar urmeaza) pot fi folosite si in modelism(avand in vedere ca pretul unui astfel de compresor este destul de mic in comparatie cu al unui motor achizitionat separat)?

Multumesc! (sper ca am deschis topicul unde trebuie!)

am si eu un compresor d-ala si l-am uns.
trebuie uns cu cu vaselina pe la biela-manivela, iar pe piston merge after run oil cam o data la vreo 10 umflari, si n-ai probleme, cu ala mi-am umflat rotile de la bicicleta timp de 2 ani.
ungerea la motoarele termice din modelism se face din combustibil, combustibilul continand 15-20% ulei cand intra in motor unge toate piesele mobile( rulmenti, biela, piston, cat si interiocul carterului), deci compresorul trebuie uns manual
motorul acela probabil il poti folosi la o barca, sau o masina. toate cele bune!
FLYING IS AN ART
0

#4 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 January 2010 - 01:10 PM

Deobicei se pune vaselina pe boltul arborelui cotit, chiar daca bucsa de pe biela este din bronz grafitat, la fel si pe reductor. Teoretic vaselina trebuia pusa de constructor.
Alta ungere nu are dracia pentru ca in loc de segment la piston, fie este o mantie de teflon, fie chiar un segment de teflon.
Despre presiunea oferita.....2,5 bari este bine daca scoate....mai mult este imposibil in varianta asta....
Intr-adevar motorul este puternic si poate fi folosit cu succes la aplicatiile navo...
0

#5 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 03 February 2010 - 06:30 PM

Vezi postareaNucleu, la Jan 2 2010, 01:39 AM, a spus:

Salut! Deschid acest topic deoarece am o nelamurire legata de un compresor pentru umflat rotile la masina din acela mic si anume:

Am desfacut un astfel de compresor si pe langa o calitate indoielnica a produsului am observat si pistonasul care comprima aer.

Spre surprinderea mea acest piston nu are nici un sistem de ungere! Este normal sa functioneze fara pic de ulei..fara o baie de ulei? Motoarele termice pentru modelism au sistem de ungere? (nu sunt din domeniu) Cum se realizeaza ungerea la aceste motoare daca au un sistem de ungere?

O alta observatie care am facut-o este:

Am alimentat compresorul de la o sursa de 12V si maxim 3A. Ampermetrul sare la 3A in momentul in care alimentez compresorul si daca astup cu mana furtunul de presiune ......creste maxim 2 bari dupa care motorul nu mai are forta desi el consuma 3A...! Acest Gen de motoare care probabil pentru o presiune de 4-6 bari consuma 12V si 10 A(nu l-am masurat in sarcina mare..dar urmeaza) pot fi folosite si in modelism(avand in vedere ca pretul unui astfel de compresor este destul de mic in comparatie cu al unui motor achizitionat separat)?

Multumesc! (sper ca am deschis topicul unde trebuie!)

Am mai vazut pe undeva prin forum, ca se discuta despre folosirea acestui motor pe un navo de plantat si am inteles ca face fata cu brio, la asa ceva. Acum nu stiu ce sa zic, dar pentru cat costa compresorul, merita incercat, nu pierzi decat 20 - 30 ron :)
It's time to go outside and play now!
0

#6 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 February 2010 - 04:16 PM

Merge oare folosit la aerograf?
0

#7 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 05 February 2010 - 04:58 PM

Nu merge, ai nevoie de ceva cu butelie, asta iti da presiune "sacadat", de aceea toate compresoarele au butelie.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro