TT X50 nou de la Thunder Tiger
#6
Postat 21 September 2010 - 09:29 PM
http://www.thundertiger-tv.de/video/1387/t...me---colin-bell
#7
Postat 25 September 2010 - 12:44 PM
bogdan luben, la Sep 21 2010, 10:29 PM, a spus:
http://www.thundertiger-tv.de/video/1387/t...me---colin-bell
Tare sunt curios cat il tine motorul la regimul asta de zbor .
Bafta
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 27 September 2010 - 01:54 PM
tantar, la Sep 25 2010, 01:44 PM, a spus:
Bafta
superb ......insa filmul e pe anumite portiuni dat pe "speed"-pe romaneste trucat.
ai in fata pilotului o pancarda cu robbe align ..cand executa manevrele ultrarapide si aia flutura repede cand face alte chesti aia flutura mai incet ..
dar macar nu sunt singurii
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#11
Postat 27 September 2010 - 07:45 PM
bogdan luben, la Sep 27 2010, 03:56 PM, a spus:
daca i-ai si vedea pe cei care vorbesc..
oricum si coloana sonora e ultra interesant a s-au adunat la cativa metri supporteri care nu sunt vazuti si care foarte entuziasti ovationeaza.
ciudat nu se intampla des nici la tareq.
sa nu ma intelegi gresit heli zboara oki si nu e pruna am fost fan thunder tiger (e620 , raptor , e325 inca mai am )dar zborul pe anumite secvente e nerealist.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#12
Postat 27 September 2010 - 08:09 PM
Piata de heli e schimbata dramatic fata de acum 5 sau 10 ani.
- Ikarus nu mai e
- Robbe nu mai e
- Graupner nu mai e
- Kyosho - unul dintre producatorii de top F3C nu mai e
- electricele mari sunt in ascensiune
- TT scoate in ultimii ani o duda perfecta - Inovator - dupa o semiduda (parerea mea, nu sariti la gat) MiniTitan
- TT retrage de pe piata raptor electric E550, E620 numai bine cand se ieftinisera bateriile si incepusera sa miste.
- TT inchide filiala din USA ACEHOBBY - care era 100% detinuta de TT, transfera distributia la Tower Hobbies care au inmormantat multe eleicoptere.
- magazinele de hobby nu mai stocheaza repere TT, cu greu gasesti online piese de Raptor
- echipa de piloti TT din USA s-a destramat
- cei care au importat Raptor in RO cred ca nu mai mai vor sa auda de TT, adio piese pe care le cumperi de pe o zi pe alta.
Oricat de tare ar fi X50 - nu cred ca are vreun viitor
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 27 September 2010 - 08:09 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 27 September 2010 - 09:28 PM
Cat priveste electricele, eu m-as bucura, nu vad nici un farmec fara zgomotul si fumul unui motor termic, chiar daca trebuie sa te contrazic, ambele modele sunt inca in vanzare.
#14
Postat 27 September 2010 - 09:47 PM
Un heli are nevoie de dragoste si multe piese mici si marunte. Nu ai piese, nu poti sa zbori (prea mult)
Din pacate, fara a fi oficial moarte - Raptor E550 si E620 nu se mai produc. Am cautat mult si bine pentru ca eu am un E550 - nu mai exista nicaieri. Din fericire piesele sunt multe comune cu Raptorul termic si cele care nu sunt inca se mai gasesc.
Sunt printre cei care iubesc raptorul, am 2 si nici un Align - doar ca nu le vad viitorul.
PS am uitat de alte heli care acum sunt bune de pus pe raft - sjm - producatorul a inchis pravalia - nema piese - in Romania au fost destul de multe.
bogdan luben, la Sep 27 2010, 10:28 PM, a spus:
Cat priveste electricele, eu m-as bucura, nu vad nici un farmec fara zgomotul si fumul unui motor termic, chiar daca trebuie sa te contrazic, ambele modele sunt inca in vanzare.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/