SebArt Look@Me Biplan Acro 3D, in-outdoor
#1
Postat 31 January 2010 - 07:16 PM
Ideea achizitiei incepuse sa ma roada.. brand bun, pret bun, recomandari bune.. si pentru vremuri de astea geroase si inzapezite misto un electric 3D polivalent, sa il poti folosi si in sala si afara.. asa ca, dupa o scurta "sfatuire" cu consoarta.. ca deh nu misca nimic fara acordul ei.. mi-am luat inima in dinti si azi l-am luat.
Dar, sa trecem la fapte, sa nu va mai plictisesc cu povestile.
Fiind o achizitie neprevazuta nici in plan si nici in buget bineinteles ca electronica inca nu exista, asa ca asamblarea va incepe ceva mai tarziu. Deocamdata, pentru ca nici un copil nu se poate abtine sa vada ce a primit, cum am ajuns acasa, am desfacut cutia si m-am pus pe montat de proba. Dar cum ma gandeam ca si voi va bucurati de ce mi-am luat EU si voi zbura EU, am facut si niste poze :)
Specificatii:
Anvergura: 86cm
Lungime: 90cm
Greutate: 500g (inca nu am verificat daca atat cantareste kitul fara electronica sau atat trebuie sa iasa RTF.. sper ca RTF)
Necesar:
4 servo 9-10gr
Motor - ei recomanda un Hacker A20-22L, vad ce iau dupa ce mai fac niste masuratori si calcule
ESC - 20/30A
Kitul este foarte bine lucrat/taiat, vine cu decalurile lipite. Este dintr-un fel de depron, dar mult mai rigid.. nu stiu cum s-ar comporta la un crash si ce ar mai ramane din el.. dar sa speram ca nu o sa fie cazul.
Ai in kit cam tot ce ai nevoie, inclusiv carboane si tije de comanda.
Se recomanda in manual lipirea cu CA.
Prima impresie (sa lasam pozele sa vorbeasca):
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#2
Postat 31 January 2010 - 07:29 PM
2. Tot ce se afla in cutie acum este pe jos, spre marea bucurie a proprietarului, dar nu si a consoartei de proprietar
3. Prima chestie care m-a facut sa apreciez producatorul: aripa are carbonul deja integrat si este un carbon sanatos
4. Batiul pare rezistent, facut din placaj, ce ma ingrijoreaza este spuma subtire in zona de bot a fuselajului (1-1.5mm)
Fisiere atasate
-
IMG_2837.jpg (110.63K)
Number of downloads: 821 -
IMG_2840.jpg (94.04K)
Number of downloads: 851 -
IMG_2841.jpg (48.5K)
Number of downloads: 808 -
IMG_2843.jpg (66.85K)
Number of downloads: 784
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#3
Postat 31 January 2010 - 07:42 PM
6. Vedere din interiorul fuselajului - structura rigida
7. Alta vedere de la interior
8. Prima asamblare "la rece" - arata foarte tare, nu i-am mai pus si trenul de aterizare
Fisiere atasate
-
IMG_2844.jpg (60.77K)
Number of downloads: 751 -
IMG_2845.jpg (54.79K)
Number of downloads: 119 -
IMG_2847.jpg (58.67K)
Number of downloads: 136 -
IMG_2848.jpg (90.18K)
Number of downloads: 158
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#4
Postat 31 January 2010 - 07:44 PM
11-12. Schema de culori de pe dos
Fisiere atasate
-
IMG_2851.jpg (93.3K)
Number of downloads: 147 -
IMG_2852.jpg (81.38K)
Number of downloads: 127 -
IMG_2855.jpg (97.39K)
Number of downloads: 108 -
IMG_2856.jpg (97.16K)
Number of downloads: 103
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#5
Postat 31 January 2010 - 07:49 PM
Ce inca nu stiu cum sa rezolv si probabil voi vedea exact ce este de facut cand voi face asamblarea finala, este potrivitul aripii de jos pe fuselaj.. deoarece nu se prea potriveste.. Spatiul taiat/modelat in fuselaj pentru aripa de jos este un pic mai mic decat aripa in sine.
Cam atat ca si observatii.
Aaa, si Allen, daca nu iti iei Chalenger S, ala cu ORACLE te sparg!!! Ca numai vina ta e :)
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#6
Postat 31 January 2010 - 08:22 PM
A si inca ceva, rezolva faza cu tremuratu, lesinatu si la anu vi (obligatoriu) la indoor ca te sparg !!! Pana atunci, antrenament placut cu look me !
#7
Postat 31 January 2010 - 08:46 PM
Legat de tremurat suspensia, cam asa e.. la primul zbor in sala zici ca aveam Parkinson.. De lesinat nu am lesinat (da-o dracu de treaba, mai crede lumea.. :) ), dar de tremurat nici la primul-primul zbor nu am tremurat asa tare din toate incheieturile.
La anu' ma bag la indoor. Promit! Trebuie sa fie cineva si in urma lui adyc ;)
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#8
Postat 01 February 2010 - 10:19 AM
Vezi ca mai demult a facut Kriminel / alias Calin un kit review la acelasi model ( ma rog almost acelasi ca au aceeasi platforma ) - era ultmate-ul vopsit galben negru parca
Mi-a facut click in cap cand l-am vazut ieri la sala si te-am vazut la pipaiala - just FYI
Succes
#9
Postat 01 February 2010 - 11:14 AM
Da, reviewul facut de Calin este la Ultimate-le pe care il vroiam si eu initial. A avut mare ghinion cu ambele kituri.
Al meu in afara de vreo 2-3 adancituri finute pe una dintre aripi, arata excelent. Folia are mici cute, dar putine la numar si nu atat de grav cum aratau in pozele lui Calin.
Per total eu ma declar multumit pana aici. Mai vedem cand il asamblez..
Deocamdata ma obsedeaza o singura chestie.. botul.. faptul ca placajul e in afara si se vede nasol. Mi-as fi dorit o capota ceva care sa il acopere, sa ii dea un aspect mai lin.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#10
Postat 01 February 2010 - 11:27 AM
Desi am cam reuntat la avioane asta inca mai am unul nou in cutie , si cred ca va fi si singurul care il pastrez.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#11
Postat 01 February 2010 - 01:50 PM
O prima runda de intrebari:
- in cele 3 constructii de pana acum, ce echipari ai folosit?
- ai avut si tu problema cu aripa de jos care nu se potrivea exact pe imbinare?
- spuma din bot nu e cam subtire, rezista la miscari mai bruste?
- bucata aia de lemn din profundor ai lasat-o asa?
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#12
Postat 01 February 2010 - 03:23 PM
Fisiere atasate
-
DSCF0319.JPG (42.05K)
Number of downloads: 169 -
DSCF0321.JPG (59.13K)
Number of downloads: 185
Aceasta postare a fost editata de worms: 01 February 2010 - 03:24 PM
#13
Postat 01 February 2010 - 03:37 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#14
Postat 01 February 2010 - 03:49 PM
a fost echipat cu hs 55 , regulator jeti de 30 si axxi 2212/20..zbura placut.
minusuri servourile hitek foarte lente elicea maricica(12x6 apc slowfly) si grea avea cuplu mult prea mult.
Al doilea l-am montat eu l-am echipat cu setul hacker recomandat de sebart (alta viata)-cu noul motor la Flying vampires arad am facut concurs cu zoli -care duce modelul mai sus-am mai luat si de 2 ori locul 1 si locul 2 la concursul de spart baloane
Motorizarea recomandata am folosit-o apoi pe toate cere le-am montat
Servourile folosite au fost -fubata fs-61 bb carbon(sunt super oki ca viteza dar per ansamblu mare dezamagire)
La ultimate am folosit niste chinezisme infecte hg 90 parca insa avionul zboara cu ele super bine.
pe langa astea 2 am mai asamblat 2 chalenger - de mult uzate, un ultimate care e inca nezburat inca un look@me - din toata seria de departe cel mai frumos e look@me, si parca si zboara cu un gram mai bine.
la Look@me aripa s-a imbinat perfect la ultimate insa a trebuit sa o smirglui usor ca sa se imbine cum trebuie(pe lateral am pus dupa intarirea rasiii niste puncte de silicon cu glue gun-ul)
spuma din bot rezista la orice nu cred ca este manevra sa o fortezi, ce am facut diferit e suportul de baterie care e "home made" - balsa de 2 cu un "zip-tie prins pe spate" si lipit cu rasina in model.
la bucata de lemn din profundor nu vad ce poti sa modifici/
P.S recomadare: foloseste tub termocontractil si tije de carbon pentru elementele de comanda , tijele alea ce vin in kit sunt foarte flexibile si o sa ai probleme cu ele
Aceasta postare a fost editata de nen77: 01 February 2010 - 03:51 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#15
Postat 01 February 2010 - 04:38 PM
Maverick, la Feb 1 2010, 03:37 PM, a spus:
no way ii strici farmecul si asa pluteste , nu itra in limita cu pack de 800-900 pluteste asa ca...
acum 2 ani ... maidenul de la al doilea ..
http://www.youtube.c...h?v=1sfMEa_cknw
nu stiam nici eu prea multe si totusi se pare ca si asta avea pe el hs 55 se vede cat de lent reactiona la comenzi(cred ca pe urmatoarele am pus fs 61 bb)
Aceasta postare a fost editata de nen77: 01 February 2010 - 04:38 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#16
Postat 01 February 2010 - 05:17 PM
Nu am de gand sa zbor cu el in sala vreun F3P sau ceva, vreau doar sa se comporte acceptabil afara.
Astazi am facut un BOM ( Bill Of Materials - numai cum suna.. :rolleyes: ) cu ce mai am nevoie.
Nu am de gand sa fac performanta cu el, ci doar un 3D mic for fun cand nu poti zbura cu altceva, ca atare merg pe ideea investitie minima cu performante OK.
Am vazut ca la servo ziceai ca cel mai bine te-ai impacat cu niste chinezisme, banuiesc eu ca ar fi vorba de SG90..
Ca atare avem asa:
4 x servo TowerPro SG90
1 x ESC TowerPro 30A MAG8
1 x motor BL C2830C, KV1140 (de la Harghita; sectiunea altele)
Zice acolo ca ar avea tractiune statica 900g cu LiPo 3s si elice 10x6.. ma gandesc eu ca ar fi de ajuns pt un hover decent..
Ca atare am mai pus si cateva elici de proba:
1 x APC SF 10x3.8
1 x APC Sport 10x5
1 x GWS 1060 DD
1 x GWS 1047 SF
Mai am pe acasa vreo 2 bucati Zippy 3s - 1500mAh..
Cam asta ar fi. Pareri?
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 01 February 2010 - 05:29 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#17
Postat 01 February 2010 - 08:21 PM
Cu stima, Ady.
Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 01 February 2010 - 08:22 PM
#18
Postat 01 February 2010 - 08:50 PM
#19
Postat 01 February 2010 - 09:12 PM
Chiar aseara dupa ce am strans inapoi in cutie modelul m-am uitat pe HK sa vad cam ce mi-ar trebui si am dat peste cele 2 copii de Hacker 20-20L si 20-22L. De acord, foarte ok.. o singura problema, ele sunt acolo si eu sunt aici :rolleyes:. Daca tot am mers pe ideea de costuri reduse nu vreau sa ajung sa dau mai mult pe transport decat pe ce cumpar, de aceea m-am orientat la ceva local.
Daca stiti vreo posibilitate sa iau copiile de Hacker din tara dati de veste, eu nu stiu de unde..
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#20
Postat 01 February 2010 - 11:16 PM
fa rabat la bani si ia originalul hacker la motor, elice merge bestial cu gws 10x6, pack de 1000(peste 1000 iti iese greu de bot) sa fie cel mai mare zbori cam 5-6 minute cu 910.
servourile da cred ca sunt sg-90 inca le am pe ultimate.
@worms
daca tin bine minte eu te-am batut la cap sa ti-l iei ca zboara genial , dar cred ca ai uitat sa ii faci o chestie care ii afecteaza destul de mult performantele , nu i-ai pus tijele de carbon dintre aripi.Asa e?
Aceasta postare a fost editata de nen77: 01 February 2010 - 11:20 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#21
Postat 02 February 2010 - 12:09 AM
Momentan strang bani pt un YAK benzinar de 1.8m si 30cc.. deci trebuie sa fac economie la sange ca sa mi-l pot lua in primavara asta.
Daca ar fi dupa mine as merge pe recomandarile producatorului, deci inclusiv motorul Hacker.. dar nah, e si la dracu in praznic si vine in 100 de ani, mai si costa niste bani buni. Vedem, cand o sa pun comanda prin afara, daca sunt bani lipesc si Hackerul la comanda.
Pana atunci am cautat solutia de buget in piata locala si pentru ca sectiunea "altele" parca totusi nu mi-a inspirat deloc incredere, am schimbat motorul cu acesta. L-am gasit in Ro, deci cam intr-o saptamana ar trebui sa pot sa ma apuc de treaba. Ce inca nu stiu este elicea.. Conform celor de pe HK as merge pe un APC E 10x5.. mai astept pareri.
La servouri am gasit prin casa 2 SG90 care au facut doar 2 zboruri pe un depron home-made, deci practic noi. Am sa le completez cu 2 bucati HXT90, pe principiul ca se gasesc in acelasi loc cu motorul. Pana la urma sunt aceeasi poveste cu SG90, difera doar eticheta. Ma insel?
La treaba cu pack-ul voi incerca sa il mai usurez in alte moduri daca reusesc si din ce spui tu, sa mut pack-ul mai in spate ca sa ii fac CG-ul corect. Si aici am 2 motive sa nu renunt la pack-urile de 1500: 1. le am deja; 2. in 5-6 minute abia ma incalzesc :D
Multam frumos de sfaturi. Imi sunt foarte utile, dar cum am spus din start vreau performanta OK la pret minim (ca nu era bugetata investitia si imi reteaza consoarta jugulara daca sparg prea multi bani) si sa-l fac cat mai repede, ca sa am cu ce ma da cat inca e urat afara.
Nu va suparati pe mine. Si eu vreau ce e mai bun pentru dragele mele modele, dar.. cateodata mai facem si sacrificii pentru scopuri mai inalte.
Rezumand: maine pun comanda la dealerul local, eventual daca ma mai puteti ajuta cu ceva sfaturi de elice pentru motorul ales..
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#22
Postat 02 February 2010 - 09:34 AM
Maverick, la Feb 1 2010, 03:37 PM, a spus:
Depinde pentru ce vrei sa il folosesti . Avionu ala e spectaculos de indoor ... merge extrem de incet daca e frezat. Dragos are unu stock si nu merge asa incet ca al meu... Este MEGA lent ceea ce e un lucru bun daca vrei sa dai ture prin sala. Dar daca vrei sa participi la concurs mie nu mi-a placut. Face tonoul lent si pana cand l-ai intors s-a terminat sala.
Oricum... pe site la francezi si am mai gasit pe rc groups parca astia scot aito la 120 de grame sau sub. Io sub 140 n-am reusit .. cu motorul BK de 8 g , pac FlightPower de 350 de 19 g scoasa invelitoarea , schimbat fire cu reg de 5 g ... scoase firele la servo , capace tot..
Daca il vrei pentru afara cred ca nu merita sa il frezezi.. il lasi asa ca oricum orice pala de vant il arunca de colo colo. Mai bine mai greu doar sa ii pui un motori mai cu zvac dar nu foarte greu .
Io am zburat cu Challengeru ala rosu cam un pac, avionu e super haios si fun fun fun. Merita fiecare banut .
#23
Postat 13 February 2010 - 10:56 PM
Am sa incerc sa fac un rezumat doar cu partile importante si dificultatile intalnite.
Tot modelul este lipito cu Cyano de spuma si activator, ca sa termin treaba repede.
Pana la urma "dotarea" arata asa:
- motor BL FC2835-8T, 1038KV (76gr greutate cu cabluri si conectori, tractiune maxima conform specificatii 1200gr)
- 4 x servo TowerPro SG90
- ESC TowerPro 30A MAG8
- accu Zippy 3s 1500mAh
Motorul mi-a dat batai de cap, doarece vroiam sa fie ascuns in fuselaj, nu sa il las afara (din ratiuni pur de aspect), ca atare a trebuie sa ii schimb pozitia axului, capatul prin care iese axul.
Fisiere atasate
-
IMG_2873.JPG (58.57K)
Number of downloads: 89
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 13 February 2010 - 11:07 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#24
Postat 13 February 2010 - 11:00 PM
Aveam mai multe solutii printra care si cea in care sa o refac complet.
Am zis sa incerc intai sa vad daca o pot remodela din Cyano si a mers. Am infundat viitoarea gaurica cu o farama de depron si am lipit peste Cyano si repede activator. Dupa vreo 3 picaturi a iesit ce se vede in poza.
Fisiere atasate
-
IMG_2871.JPG (39.04K)
Number of downloads: 95
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 13 February 2010 - 11:00 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#25
Postat 13 February 2010 - 11:02 PM
Fisiere atasate
-
IMG_2870.JPG (56.29K)
Number of downloads: 75
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#26
Postat 13 February 2010 - 11:06 PM
Fisiere atasate
-
IMG_2872.JPG (47.76K)
Number of downloads: 84
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#27
Postat 13 February 2010 - 11:10 PM
Fisiere atasate
-
IMG_2879.JPG (83.98K)
Number of downloads: 94 -
IMG_2878.JPG (90.63K)
Number of downloads: 80
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 13 February 2010 - 11:11 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#28
Postat 13 February 2010 - 11:13 PM
Cablurile de la servo si ESC ajung la limita (cele de la servourile de profundor si directie au avut nevoie de prelungire 15cm)
Fisiere atasate
-
IMG_2876.JPG (68.79K)
Number of downloads: 67
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#29
Postat 13 February 2010 - 11:16 PM
Pe model: APC Electric 9x4.5 (il tine in hover cam la 66% din mansa)
Galbena: Slowfly 10x4.7
Portocalie GWS DD 10x6
Fisiere atasate
-
IMG_2874.JPG (86.88K)
Number of downloads: 59
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#30
Postat 13 February 2010 - 11:19 PM
Daca motorul trage macar 1000gr din cele 1200 din specificatii eu sunt mai mult decat multumit.
Ramane de vazut cat de repede haleste un pack..
Fisiere atasate
-
IMG_2880.JPG (73.78K)
Number of downloads: 67
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 13 February 2010 - 11:24 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.