SebArt Look@Me Biplan Acro 3D, in-outdoor
#31
Postat 13 February 2010 - 11:21 PM
Cam asta ar fi. Asteptam vremea buna sa zic si eu cat si modelul "Look-at-Me!!"
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#32
Postat 13 February 2010 - 11:49 PM
#33
Postat 14 February 2010 - 12:09 PM
In manualul producatorului se recomanda EXPO 80% pe toate suprafetele pentru comenzi 3D. Nu e cam mult?
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#34
Postat 14 February 2010 - 01:59 PM
Maverick, la Feb 14 2010, 12:09 PM, a spus:
In manualul producatorului se recomanda EXPO 80% pe toate suprafetele pentru comenzi 3D. Nu e cam mult?
Eu zic sa setezi expo ca la manual iar apoi sa modifici daca nu-ti place.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#35
Postat 14 February 2010 - 05:51 PM
#36
Postat 14 February 2010 - 07:31 PM
Am testat astazi si toate elicile. Rezultate:
APC E 9x4.5: hover stabil la 75% din mansa; motorul se incinge usor motorul
GWS DD 10x6: hover stabil la 70% din mansa; se incinge binisor motorul
SlowFly 10x4.7: hover stabil la 66% din mansa; se incinge binisor motorul
Ar trebui sa mai verific si consumul cu fiecare dintre ele.. deocamdata nu m-a convins niciuna sa zic clar "Asta e!" . Bateria si ESC-ul s-au incalzit putin doar cu elicea SlowFly, in rest au stat reci.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#37
Postat 22 March 2010 - 10:59 AM
Concluzii:
- CG-ul este un pic mai in fata decat se specifica in manual
- cu pack 3s 1500 in zbor acrobat a stat in aer 13 min in configuratia actuala (vine in dead-stick ca un fulg)
- motorul un pic cald, ESC rece, pack rece
- eu l-am supramotorizat, trage de nu-i adevarat
- voi mai reduce din EXPO-ul recomandat la manual.. parca e prea mult
- este super-mega-fun :)
Astept o zi fara vant sa vedem de ce in stare
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#38
Postat 16 February 2011 - 10:41 PM
L-am echipat cu:
Servo Futaba S3114
Motor Axi 2217/16
Regulator Turnigy plush 25A
Elice 10x4,8 carbon
Baterie 1100 mAh Ray.
Fara con :)
O sa-i schimb tijele de comanda ca sunt prea elastice si flambeaza...de abia astept sa-l dau in aer, nu mai vreau sa-l tin in maini ca poate il fac praf la cat este de fragil :rolleyes: Il tin ca pe fiu-meu la nastere. :rolleyes:
Ceva tips & tricks, care nu s-au discutat pana acum vis a vis de zbor (outdoor)? La un an? Tine trenul ala amarat la o aterizare pe ceva vant?
Fisiere atasate
-
IMG00077-20110216-1732.jpg (47.44K)
Number of downloads: 57 -
IMG00081-20110216-1733.jpg (41.52K)
Number of downloads: 57 -
IMG00082-20110216-1734.jpg (40.66K)
Number of downloads: 58
#39
Postat 17 February 2011 - 01:02 AM
1. intareste botul pe interior cu depron de 3 (de ala alb din mr brico), la cel mai mic soc iese packul prin bot sau mai are obiceiul sa se opreasca cu papucii in iarba la aterizare si sa culce botul, moment in care se mai crapa depronul. Greutatea adaugata este oricum neglijabila. Eu de cand l-am dublat, n-am mai avut probleme.
2. tijele (si cele dintre aripi si cele de comanda fa-le din carbonul cu care vine in pachet ca e suficient (faci tija din carbon, la capete pui sarma de aia subtire cu care vine el in pachet numai cat sa treaca prin echii si intre sarma si carbon o picatura de CA (Picatura) si termocontractil pe amandoua (vezi in pozele mele de mai sus), sunt f usoare si nu flexeaza deloc
3. vezi cum fixezi pack-ul in model, sa nu se desprinda in aer, recomand colier velcro
Rotile tin, oricum pt decolari pleaca din mana si la aterizat daca nu in mana din hover, in maxim 20 cm pe iarba, practic se aseaza, nu aterizeaza :)
Stiu ca zbori in Berceni, eu tocmai m-am mutat in cartierul din Aurel Persu (langa serele Berceni) si chiar am ruginit de cand nu am mai iesit si eu la zbor, poate asa reusesc si eu sa imi mut un pic popoul pe camp :rolleyes:
2 cuvinte: Sebart rulz. Pana si spumele sunt geniale :rolleyes:
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#40
Postat 17 February 2011 - 10:22 AM
Maverick, la 17 February 2011 - 01:02 AM, a spus:
1. intareste botul pe interior cu depron de 3 (de ala alb din mr brico), la cel mai mic soc iese packul prin bot sau mai are obiceiul sa se opreasca cu papucii in iarba la aterizare si sa culce botul, moment in care se mai crapa depronul. Greutatea adaugata este oricum neglijabila. Eu de cand l-am dublat, n-am mai avut probleme.
2. tijele (si cele dintre aripi si cele de comanda fa-le din carbonul cu care vine in pachet ca e suficient (faci tija din carbon, la capete pui sarma de aia subtire cu care vine el in pachet numai cat sa treaca prin echii si intre sarma si carbon o picatura de CA (Picatura) si termocontractil pe amandoua (vezi in pozele mele de mai sus), sunt f usoare si nu flexeaza deloc
3. vezi cum fixezi pack-ul in model, sa nu se desprinda in aer, recomand colier velcro
Rotile tin, oricum pt decolari pleaca din mana si la aterizat daca nu in mana din hover, in maxim 20 cm pe iarba, practic se aseaza, nu aterizeaza :angry:
Stiu ca zbori in Berceni, eu tocmai m-am mutat in cartierul din Aurel Persu (langa serele Berceni) si chiar am ruginit de cand nu am mai iesit si eu la zbor, poate asa reusesc si eu sa imi mut un pic popoul pe camp :D
2 cuvinte: Sebart rulz. Pana si spumele sunt geniale :)
Multam mult pentru sfaturi.
Referitor la zburatul in Berceni, chiar ma intrebam pe unde ai disparut...primul Look@Me l-am vazut la tine, si mi-a ramas gandul la el... :ph34r: