Modelism - RHC Forum: Cessna 182 500 Class - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 500 Class Acelasi avion, alta cutie, alte dimensiuni

#31 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 August 2010 - 10:06 AM

Vezi postareamihai3t, la Aug 5 2010, 09:38 AM, a spus:

Buna ziua tuturor,

Dupa aproape sase luni de cand urmaresc discutiile de pe acest forum m-am hotarat sa va scriu in speranta ca voi putea ridica si eu un avion.

Am primit anul trecut un Messerschmit BF 109 "comandat" de colegi (chinezarie cum spuneti voi) dupa 4 elice rupte. L-am pus la pastrare.
Am luat tot de acolo un Soaring eagle (plastic +scart) cazut in bot - spart (am ramas cu electronica :(

Acum am un Cessna 182_500 ca cel din topic.
L-am ansamblat. Inca nu am curajul sa-l zbor, pentru ca am vazut din clipul lui Valteras ca suprafete de control , profundorul si deriva au curse foarte lungi.
Intrebarea mea este : cat trebuie sa fie cursele celor doua.

Va multumesc si va cer scuze pentru mesajul prea lung.

Salut,
cel mai bine ar fi sa completezi localitatea de unde esti ca sa poti fi indrumat catre persoane cu experienta care te pot ajuta atat la reglaje cat si la primele zboruri.Cursele pot fi reglate in functie de cerintele fiecarui zburator in parte,unii prefera mai lungi altii mai scurte.Cele care te avantajeaza pe tine sunt cele mai bune.
Asa ca...
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#32 Useril este offline   mihai3t 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 24-March 10
  • Location:Bucuresti - Ghencea

Postat 05 August 2010 - 10:27 AM

Multumesc de raspunsul prompt.

Am pus si locatia.
Vorbesti ca un profesionist, "ce ma avantajeaza". Eu am "bagat" FMS si pentru BF 109 si pentru Soaring, dar in afara de faptul ca trebuie sa "lucrezi cu blindete cu stick-urile" realitatea bate filmul " monitorul" .

Am luat de curand si FS de la Windows , dar nu stiu daca "ïnvat" ceva sau nu stiu eu cum.

Multumesc din nou,
0

#33 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 August 2010 - 11:14 AM

Vezi postareamihai3t, la Aug 5 2010, 11:27 AM, a spus:

Multumesc de raspunsul prompt.

Am pus si locatia.
Vorbesti ca un profesionist, "ce ma avantajeaza". Eu am "bagat" FMS si pentru BF 109 si pentru Soaring, dar in afara de faptul ca trebuie sa "lucrezi cu blindete cu stick-urile" realitatea bate filmul " monitorul" .

Am luat de curand si FS de la Windows , dar nu stiu daca "ïnvat" ceva sau nu stiu eu cum.

Multumesc din nou,

Acum cel mai bine e sa urmaresti la jurnal de zbor si sa vezi care locatie te avantajeaza cel mai bine si sa iei legatura cu cei de acolo.Nu sunt un profesionist nici pe departe.Am constatat ca am foarte multe de invatat,ceea ce e de bine e ca intr-o proportie destul de mare reusesc sa decolez si sa aterizez cu avionul in siguranta.As vrea sa stiu mai multe dar timpul necesar cat si spatiul nu imi permit dezvoltarea.Cat priveste simulatorul,am observat ca nu e tocmai ca in realitate.Un exemplu personal:cand actionez flapsurile in simulator avionul are tendina de urcare,ca urmare a cresterii portantei,dar la mine la Junior nu am observat aceeasi tendinta.Fac oare ceva gresit?..
Cat despre blandetea stickurilor in cazul unui rc performant poti compensa cu expo foarte mult,asa ca solutii exista.
multa bafta la zbor
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#34 Useril este offline   mihai3t 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 24-March 10
  • Location:Bucuresti - Ghencea

Postat 05 August 2010 - 11:21 AM

Multumesc pentru sfat.

Cred ca ma duc sambata la Sacele sa-i vad pe profi in actiune.
Din cate am inteles este numai "spuma" acolo.
Poate au timp sa se uite si la Cessna mea.

Multumesc si aterizari line.
0

#35 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 August 2010 - 01:31 PM

Vezi postareaCostumas, la Jan 31 2010, 01:33 PM, a spus:

Salutare tuturor!

Joia trecuta am primit acest avion cadou de la sotie :( si azi vreau sa il finalizez. O prima parere: oarecum dezamagit de calitatea finisarii, adica e lucrat cam neglijent. Poate o sa imi schimb parerea dupa prima aterizare (reusita).

Specificatii (extras din manualul de utilizare):

Wingspan: 1300 mm
Length: 993 mm
Weight: 1350 g
CG position: 35 %

Thrust Ratio: 0.8
Max Flying Time: >10 mins
Battery: 11.1 V, 2400 mAh LiPo
ESC: 30 A
Motor: 3715-01c (KV=820 rpm/V) outer runner brushless

Wing Area: 23 dm2
Wing load: 58 g/dm2

Ca RC folosesc un 6ex 2.4GHz.
Astept pareri si idei (constrcutive sau nu).



Aceiasi configuratie o am si eu, adica Cessna 182 500, radiocomanda T-6EX 2,4Ghz. La montaj nu pune probleme deosebite, timpul acordat acestei operatiuni fiind destul de scurt.
Ce pot spune dupa primele iesiri, in care l-am "plimbat" doar, e ca e nevoie de putina rigidizare. Dupa cateva "intalniri" cu iarba/buruienile de pe margine se simte nevoia de ceva adeziv la imbinarea dintre suportul rotilor si fuselaj.
Tot pentru asemenea intalniri am in plan sa "bandajez" bordul de atac al aripilor cu scotch avand insertie din fibra de sticla.
Intradevar, carenele de la roti fac aproape imposibila rularea pe un teren care nu este aproape drept, ba mai mult prin iarba se agata si contribuie la iesirea putin cate putin a suportului de roata din fuselaj.
Problema cu roata directoare am avut-o si eu dar nu de nou, ci dupa impactul cu o bordura mai mare, solutia adoptata fiind schimbarea trenului de aterizare implicand un cost cam mare dupa parerea mea ~30RON. Pe viitor am de gand sa schimb acele roti, care mi se par prea gingase, cu unele de cauciuc apropiate ca si greutate pentru a evita cresterea acesteia.
LED-urile montate pe aripi ar fi fost perfecte daca cel alb de la mijlocul aripii ar fi avut pereche pe aripa corespondenta. Nu simt nevoia transformarii modelului intro orga de lumini zburatoare.

atat deocamdata...
Jetix,
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#36 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2011 - 07:58 PM

Am achizitionat recent acest model si am constatat la fixarea elicei ca aceasta, pe masura ce strangeam piulita, se deplasa spre dreapta, iar la fixarea definitiva imi atingea capota ! Problema s-a remediat prin inserarea a cate 2 saibe intre batiu si suportul motorului pentru a alinia subansamblu fata de fuselaj. In acest mod elicea se invarte centrat, dar axul motorului nu mai "cade" pe orificiul capotei ! Fisier atasat  P110311_18.26.jpg (345.59K)
Number of downloads: 36
In rest, astept deschiderea sezonului (acum o saptamana am ramas innoroit la "3 drumuri" intr-un raid de prospectare)
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#37 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 17 April 2011 - 04:04 PM

Salutari tuturor.
Ce parere aveti despre acest model pe care il avet?
Ca aspect este extraordinar, dar cum se comporta in zbor?
Au fost aterizari mai dure?
Ce probleme mai apar in afara celor deja expuse?
As vrea sa iau si eu unul in vara de la botosani si as vrea sa stiu cam ce e cu el...
O intrebare pentru cei mai experimentati: E-FLY ETC 62 e potrivita pentru modelul acesta?
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#38 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2011 - 06:41 PM

Cam asta e cu el:
http://www.rhcforum....2-electric-480/

Vezi postareaalex g, la 17 April 2011 - 04:04 PM, a spus:

Salutari tuturor.
Ce parere aveti despre acest model pe care il avet?
Ca aspect este extraordinar, dar cum se comporta in zbor?
Au fost aterizari mai dure?
Ce probleme mai apar in afara celor deja expuse?
As vrea sa iau si eu unul in vara de la botosani si as vrea sa stiu cam ce e cu el...
O intrebare pentru cei mai experimentati: E-FLY ETC 62 e potrivita pentru modelul acesta?

0

#39 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 23 April 2011 - 07:23 PM

Vezi postareamihai3t, la 05 August 2010 - 10:27 AM, a spus:

Multumesc de raspunsul prompt.

Am pus si locatia.
Vorbesti ca un profesionist, "ce ma avantajeaza". Eu am "bagat" FMS si pentru BF 109 si pentru Soaring, dar in afara de faptul ca trebuie sa "lucrezi cu blindete cu stick-urile" realitatea bate filmul " monitorul" .

Am luat de curand si FS de la Windows , dar nu stiu daca "ïnvat" ceva sau nu stiu eu cum.

Multumesc din nou,

Salut, referitor la cursa suprafetelor de control: eu am cessna ep 400, anvergura 96 cm, si am schimbat rc in FM cu 2,4Ghz E-FLY ETC 62.
Am setat limitele din emitator si acum este mult mai linistit si mai previzibil. Inainte aveam si eu probleme cu acesta cursa cam lunga mai ales la profundor. O alta problema pe care am rezolvat-o simplu a fost tendinta de indoire a tijelor impingatoare. Cam la jumatea distantei dintre servo si coada, am pus o bucatica de polistiren prin care am trecut tijele. Acum e cu totul alta treaba.
Bafta si numai bine
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro