Parkzone Radian 2m Primul model si totodata prima mea spuma
#61
Postat 29 October 2011 - 08:24 PM
#62
Postat 29 October 2011 - 08:27 PM
#63
Postat 29 October 2011 - 08:31 PM
ilie F1A, la 29 October 2011 - 08:27 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#64
Postat 30 October 2011 - 03:37 PM
#65
Postat 30 October 2011 - 03:44 PM
#66
Postat 30 October 2011 - 06:37 PM
Motorul tine loc de sandou sau troliu, il duci sus si uiti ca ai motor pana ajungi inapoi jos.
Azi impreuna cu Bogdan ne-am jucat seara cu Radianurile la Chitila. Duse sus au venit jos in 3-4 minute (fara sa atingem statia, cercuri foarte lenese). Nu e clar daca mai era inca ceva activitate termica sau nu. Eu cred ca mai era ceva-ceva.
ilie F1A, la 30 October 2011 - 03:44 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#67
Postat 30 October 2011 - 07:50 PM
#68
Postat 12 November 2011 - 09:14 PM
#69
Postat 16 November 2011 - 07:02 PM
#70
Postat 16 November 2011 - 09:25 PM
ilie F1A, la 16 November 2011 - 07:02 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#71
Postat 18 November 2011 - 07:54 PM
#72
Postat 18 November 2011 - 08:04 PM
ilie F1A, la 18 November 2011 - 07:54 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#73
Postat 19 November 2011 - 04:08 AM
Ar trebui sa vorbesti cu un moderator amabil sa-l mute la ARF.
Multa, multa bafta.
#74
Postat 29 November 2011 - 04:31 PM
Se vede ceva ? Eu zic ca nu se vede nimic, arata exact la fel dar coada e mult mai rigida si e un pic mai grea. Exact cat trebuie sa mute CG-ul in spate cu 1 cm fata de manual.
Am profitat de o zi de noiembrie exceptionala (incalzirea globala) si am zburat. Am fost pe camp cu ASW 28 de la flyfly (precum Discus de la CmPro) si cu Radianul.
Pe langa ASW 28 Radian pare imponderabil. In aer tot ce trebuie sa faci e sa urci pana la 200 metri. Dupa asta oricat de fraier esti sta in termica. Intotdeauna.
Daca vrei sa fie mai palpitant vanezi ternmica de jos, de pe la 30-50 metrii. Ca performanta termica diferenta intre Radian si celelalte spume (Ezglider, Arcus, etc) e ca intre Matiz si Yaris.
Fisiere atasate
-
IMG_3212.jpg (64.14K)
Number of downloads: 143 -
IMG_3210.jpg (69.87K)
Number of downloads: 138 -
IMG_3209.jpg (60.95K)
Number of downloads: 143
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#75
Postat 30 November 2011 - 01:08 AM
http://www.der-schwe...6502/radian_pnp
in banii astia vine planorul montat cu servo, motor, regulator, con si elice. Pentru a zbura mai trebuie un receptor si o baterie de 1000-1300 mah 3s.
Mai ieftin de atat slabe sanse sa fie pe undeva (nu uitati de transport, cutia este gigantica si austriecii il trimit moca prin curier, GLS)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#76
Postat 01 December 2011 - 05:32 PM
#78
Postat 01 December 2011 - 06:08 PM
Azi la Chitila am facut cateva intreceri cu Bogdan, el cu Radian eu cu Graupner Junior. Proba era de 9 minute si aterizare la picior.
Era seara si termica era dusa. Bogdan m-a batut in mod repetat facand timp mai bun cu 2-3 minute. La o mansa a scos timpul integral.
Asta in conditiile in care Graupner Junior nu e rau deloc. Sunt moderator doar la heli.
ilie F1A, la 01 December 2011 - 05:32 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 01 December 2011 - 06:09 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#79
Postat 01 December 2011 - 06:40 PM
#80
Postat 10 March 2012 - 12:38 AM
http://phoenixmodels...nor-p-3355.html
la 699 RON nu e ieftin. Cine se aventureaza sa comande de afara il poate avea cu 126 EUR (adica 550 RON)
http://www.der-schwe...2/?query=radian
In banii astia il primesti gata de zbor fara receptor si baterie. E bine mai scump decat un EZGlider sau EasyStar (ca sa nu mai vorbesc de spume hobbyking) dar cum am scris face cercuri in jurul lor.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#81
Postat 19 April 2012 - 05:39 PM
l-am pierdut asta iarna, desi a zburat destul, radianul meu merita o revigorare
pentru cat a facut el pt. mine...
Aceasta postare a fost editata de shomoiogu: 19 April 2012 - 05:40 PM
#82
Postat 19 April 2012 - 09:17 PM
are dimensiunile in inci.
shomoiogu, la 19 April 2012 - 05:39 PM, a spus:
l-am pierdut asta iarna, desi a zburat destul, radianul meu merita o revigorare
pentru cat a facut el pt. mine...
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#83
Postat 20 April 2012 - 12:14 AM
dar o teva de 3/8 inch (toli), ar veni cam 9.525mm.
N-a avut nimeni vreme sa puna sublerul pe ia, cre ca va trebui sa largesc gaura.
Cu aceasta ocazie voi ramforsa si coada cu o tevusca de acrbon
multumesc stiganas
#84
Postat 20 April 2012 - 12:26 AM
shomoiogu, la 20 April 2012 - 12:14 AM, a spus:
dar o teva de 3/8 inch (toli), ar veni cam 9.525mm.
N-a avut nimeni vreme sa puna sublerul pe ia, cre ca va trebui sa largesc gaura.
Cu aceasta ocazie voi ramforsa si coada cu o tevusca de acrbon
multumesc stiganas
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#85
Postat 20 April 2012 - 03:09 AM
Multa, multa bafta.
#88
Postat 12 May 2012 - 11:20 PM
ilie F1A, la 30 October 2011 - 03:44 PM, a spus:
Ma mira ca nimeni nu atinge subiectul asta. Aproape toate statiile au mixuri in ele. Mixeaza acceleratia cu profundor. Acceleratie mix cu profundor jos si fao dupa gust. Daca preferi fao asa ca atunci cind aceleratia avanseaza palnorul zboara orizontal si controlezi ridicarea cu profundoru sau atunci cind aceeleratia avanseaza lasa ca profundorul sa duca planorul la panta maxima de inaltatre fara imput la stabilizator orizontal. Acestea sint cele doua extreme si orice intre se poate deasemenea. Eu as prefera metoda numarul 2. Tin planorul in mina dau drumul la motor arunc planorul si il las singur sa se inalte timp in care avansz aceleratia. Deci ma ingrijorz de un singur lucru aici. Simplu.
Inca un lucru aici in legatura de ungiuri. Motoarele la planoare au unghi negativ sa compenseze pentru acest lucru dar acest unghi negativ fura din puterea maxima. Eu mai degraba as compensa din profundor.
Am fost la zburat astazi si erau 2 Radian pe teren. Sint asa de docile un bebelus le poate zbura.
#89
Postat 13 May 2012 - 06:49 AM
Faptul ca odata cu cresterea turatiei ridica botul indica suprapropulsare, nu a fost gandit sa fie hotliner, ci sa prinda orice adiere.
Mixarea cu profundorul e un fel de a ii pune frana, si ea fura din putere.
#90
Postat 14 May 2012 - 02:44 AM