Modelism - RHC Forum: Parkzone Radian 2m - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Parkzone Radian 2m Primul model si totodata prima mea spuma

#31 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 October 2011 - 06:30 PM

Sa-l stapanesti sanatos.
Zic si eu...sarma este cam subtire pentru gaurile din bratele servo-urilor. Nu ai jocuri? Ar merge niste articulatii sferice. In spate tija este curba. Asta face ca in loc de solicitare la flambaj sa ai solicitare la incovoiere. Altfel spus, actionarea poate deveni elastica. As face totul sa folosesc o tija perfect dreapta si o articulatie sferica. Asa as scapa si de sistemul acela de fixare care nu-mi inspira nici un pic de incredere.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 October 2011 - 06:34 PM

0

#32 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 October 2011 - 07:07 PM

Vezi postareadan_mitea, la 06 October 2011 - 06:30 PM, a spus:

Sa-l stapanesti sanatos.
Zic si eu...sarma este cam subtire pentru gaurile din bratele servo-urilor. Nu ai jocuri? Ar merge niste articulatii sferice. In spate tija este curba. Asta face ca in loc de solicitare la flambaj sa ai solicitare la incovoiere. Altfel spus, actionarea poate deveni elastica. As face totul sa folosesc o tija perfect dreapta si o articulatie sferica. Asa as scapa si de sistemul acela de fixare care nu-mi inspira nici un pic de incredere.
Multa, multa bafta.

Crezi ca conteaza la modelul asta?
flying is my life...
0

#33 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 06 October 2011 - 07:14 PM

Stefan,din fotografie reiese ca tu ai alt tip de fuselaj,eu pun acumulatorul deasupra regulatorului.Daca l-as pune ca tine, ar lovi in motor.Al tau e o generatie mai noua,sau calitate pt. vest.Probabil ca al meu are si ungiul motor in jos mai mic si cand vreau sa-l lansez mai in forta,are tendinta sa faca luping,ceea ce s-a intamplat la inceput si se infige in mama terra.Punandu-i plumb in bot, incerc sa mai anihilez din unghiul motor,altfel trebuie sa dasfac piesa din bot de plastic [batiul motorului]ce este mai greu de deslipit si lipit la loc la unghi mai mare in jos.
0

#34 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 07:18 PM

Asa e. Oricum toata coada flexeaza.

O mica paranteza. La un model bine gandit nu trebuie sa schimbi nimic. Daca trebuie ceva schimbat ori a fost prost proiectat ori il folosesti altfel decat era intentia proiectantilor (gen EzStar cu motor de 1000W)

Am citit mult pe net legat de Radian (asa se intampla cand astepti sa vina). Am filtrat posturile planoristilor de posturile agaricilor (de genul frumos planor pacat ca nu are eleroane) - concluzia generala e ca cel mai bine zboara (planeaza) stoc.

Vezi postareaSILVIU66, la 06 October 2011 - 07:07 PM, a spus:

Crezi ca conteaza la modelul asta?

0

#35 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 07:27 PM

Nu inteleg nimic. Din ce am citit exista un singur model de fuselaj. Pune o poza cu al tau poate ne lamurim. Acumulatorul meu este foarte in spate.

Ordinea este asa:
- in bot motorul
- la distanta rezonabila - 5cm - regulatorul
- la alta distanta rezonabila - 5 cm - bateria, in spatele ESC-ului - bateria este foarte departe de motor.

Totul este aerisit, e loc gol cat cuprinde. Daca nu e clar mai pun poze.

Da are tendinta sa faca looping la blana. Dai motorul la 3/4 sau compensezi din profundor - asa e cam orice planor.

Daca e greu de bot zboara prost. Cu cea mai mica baterie, pusa cel mai in spate posibil zboara bine si cu toate astea am mai pus inca 5g de plumb in coada si acum zboara foarte bine.

Vezi postareailie F1A, la 06 October 2011 - 07:14 PM, a spus:

Stefan,din fotografie reiese ca tu ai alt tip de fuselaj,eu pun acumulatorul deasupra regulatorului.Daca l-as pune ca tine, ar lovi in motor.Al tau e o generatie mai noua,sau calitate pt. vest.Probabil ca al meu are si ungiul motor in jos mai mic si cand vreau sa-l lansez mai in forta,are tendinta sa faca luping,ceea ce s-a intamplat la inceput si se infige in mama terra.Punandu-i plumb in bot, incerc sa mai anihilez din unghiul motor,altfel trebuie sa dasfac piesa din bot de plastic [batiul motorului]ce este mai greu de deslipit si lipit la loc la unghi mai mare in jos.

0

#36 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 11:55 PM

Un Radian pe locul 3 la NATS in 2010:

http://www.modelairc...iles/080210.pdf

Competitia pentru electrice a fost de tipul limited motor run. Un dispozitiv electronic opreste motorul dupa 30S sau la 200m. In felul asta toti pleaca egal, trebuie sa stea in aer 10 minute si sa aterizeze la punct fix.

Din poze (de la pagina 10 incepand) se vede cu ce planoare a concurat. Nu erau caramizi si sigur pilotii nu erau agarici.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 06 October 2011 - 11:56 PM

0

#37 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2011 - 11:19 AM

Am facut si eu o mica modare. Aripile nu stau fix in fuselaj, nu e grav dar cu 4 magneti puternici nu mai misca. De scos se scot in continuare usor.
Fuselajul este astfel conceput incat nu se pot misca stanga dreapta.

Un Radian la panta pe vant foarte puternic, mult peste domeniul lui.

Fisiere atasate


0

#38 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 09 October 2011 - 08:19 PM

Stefan,am acelasi fuselaj ca Shomoiogul.Ai fotografia intruna din postarile de inceput a lui Shomoiogul.Din fotografia ta se vede, ca ai bagat acumulatorul mult in partea din fata lipita aproape de motor.La mine si la el destanta dintre motor si regulator pare mai mica ca la tine.Tu aproape ca ai "ascuns" acumulatorul in fuselaj.Fuselajul meu are 1120[directie-con elice].De la ce sau de unde sunt magnetii,cu ce i-ai lipit?
0

#39 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2011 - 08:43 PM

Am pus o poza noua. Acum sper ca se intelge. Bateria este foarte departe de motor bagata mult in fuselaj. E bagata atat de mult cat a permis fuselajul. Eu cred ca e destul de clar.
Bateria nu o mai scot de acolo, o incarc direct in planor, nu am nevoie de alta caci zbor destul de mult cu o singura incarcare.

Magnetii ii am de la hobbyking de vreo 2 ani. E prima oare cand le gasesc o utilizare. I-am lipit cu CA. Sunt foarte puternici.


Vezi postareailie F1A, la 09 October 2011 - 08:19 PM, a spus:

Stefan,am acelasi fuselaj ca Shomoiogul.Ai fotografia intruna din postarile de inceput a lui Shomoiogul.Din fotografia ta se vede, ca ai bagat acumulatorul mult in partea din fata lipita aproape de motor.La mine si la el destanta dintre motor si regulator pare mai mica ca la tine.Tu aproape ca ai "ascuns" acumulatorul in fuselaj.Fuselajul meu are 1120[directie-con elice].De la ce sau de unde sunt magnetii,cu ce i-ai lipit?

Fisiere atasate


0

#40 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 10 October 2011 - 05:05 AM

Intradevar,acum este clara situatia,eu m-am inselat,considerand invers prima imagine pusa de tine.Am crezut ca acumulatorul este pus inspre motor.M-am linistit,avem acelasi tip de fuselaj.Poate,intr-o sambata,cand ne va permite vremea,sa ne intalnim,sa elucidam misterul greutatii cozii mele.Numai bine.
0

#41 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 537
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 10 October 2011 - 10:47 PM

Am avut si eu prilejul sa fac cunostinta cu acest avion. Si-a cumparat cumnatul meu un Radian Pro cu eleroane si flapsuri si l-am ajutat la montaj si probe de zbor. Am fost dezamagit. Mi se pare de slaba calitate. Un EasyGlider mi se pare mult mai bun, din multe puncte de vedere. Materialul e mai moale decat elaporul de EasyGlider. Servomecanismele au brate lungi si tijele sunt prinse tocmai la capete. Cu greu am reusit sa le mut cu cate o gaura mai spre centru, sa reduc parghia. Suprafetele de comanda au curse largi, dar rezolutie slaba si jocuri.
Motorul cred ca e bun, mi se pare ca are diametru de 35mm. Regulatorul mi se pare si el de buna calitate, de tip mai nou cu drivere de MOSFET si numai MOSFET-uri de canal N. Are si BEC in comutatie.
I-am pus o baterie usoara LiPo 3s 1.3Ah, pozitionata mult mai spre bot decat vad la Stiganas, ca sa obtin CG la 70mm de bordul de atac, asa cum scrie in carte.
In fine, l-am probat la zbor. Nu-mi place. Motorul ma asteptam sa traga tare, dar f greu reuseam sa prind inaltime. De fapt, desi elicea se invarte repede si cu mult zgomot, n-are forta cat greutatea avionului. Eu m-am obisnuit sa folosesc elici mai mari la turatie mai mica. LA EasyGlider folosesc elice de 12x10, cu rezultate excelente.
Mi-a zburat prost. O fi fost prea greu de bot?
N-am apucat sa mai fac incercari, fiindca a pus si cumnatul meu mana pe avion si l-a trantit la Pamant, ca-i incepator. Fuselajul s-a rupt in doua. N-are nici o tija de intarire. L-am lipit cu Uhu Por.
Ma minunez ca-l laudati atata. Eu unul sunt mult mai multumit de EasyGlider si ASW15, pe care le detin.
0

#42 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2011 - 11:30 PM

Nu am pus mana pe un Radian PRO care e complet diferit de Radian (prima generatie) - singurele parti comune sunt motorul, elicea, canopia si coada.

Eu il laud pe cel original pentru calitatile lui termice exceptionale.

La PRO a fost o serie cu elice proasta care nu tragea (pas gresit) - poate era aceea. PRO-ul a trecut printr-o serie de revizii - oricum tot ce stiu e din citite.

PRO-ul pare ca zboara bine la altii si e considerat un pas bun (si ieftin) intermediar catre planoare full house - Iarasi din citite raspunde bine la camber, reflex, butterfly, etc.

Finisajul partilor nu se compara cu Multiplex (vorbesc de Radian I) dar pe mine ma intereseaza mai tare cum zboara si aici diferenta e foarte vizibila.

Cum am scris si in alt topic - componentele Multiplex sunt turnate si se imbina perfect.

Am avut ASW15 (pana acum cateva zile) si EzGlider (un timp mai scurt). Tot timpul imi venea in minte vorba aia: e o spuma, zboara ca o spuma, ce vrei de la ele.

Radian I e singurul (pe care il stiu eu) in care au folosit spuma in avantajul zborului. Vorbim de planoare. Motorul e un simplu inlocuitor de sandou sau troliu. Il duci sus, il opresti si uiti ca il ai.

Alt exemplu de competitie in care au avut o proba doar cu Radian:
"Picton CUP - 21 June, 2009.
Compared with modern LEG models it is quite low powered but it climbs briskly, glides very well, and handles smoothly. It would be an excellent first model for a novice pilot. In this event it was being flown by experienced pilots and, despite the cold and wet conditions, commonly achieved the five minute target flight time on ten to fifteen seconds of motor run. "

Am aflat ca la noi, la Brasov, dl. Giro a castigat acum un an sau doi competitia de planoare cu un Radian. A fost un an fara vant si a fost singurul care a stat in aer. A taiat tot ce misca: compozit, spuma sau DLG-uri. Poate ne spune cineva care a fost prezent mai multe.
0

#43 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2011 - 10:15 PM

Asta e recenta de vara asta:
http://www.rcgroups....&postcount=8432
Radians CAN compete with the big boys!
This past weekend the Polecat/Soaring Circuits ALES 2 day contest was held in Carlisle, PA. There were e-Supras, Pulsars, Gracias, Thermic XXL's, Topazs, and various other 3m+ ships and of course, quite a few Radians. After two days of competition with 27 pilots, Radians took 3 of the top 10 spots, the highest being 6th place. On Sunday alone, Radians took 1st and 5th place!

Two of the pilots had never flown an R/C airplane of any kind before 5 months ago and they did really well, had a great time, learned a heck of a lot, and asked if they could sign up for next year already. The point of this is that if you've ever thought about trying a soaring competition, don't let inexperience or the fact that you "only" have a Radian stop you.

You can see some pictures in our contest thread starting here.

Randy


Dupa cum se vede, Radianul este o spuma competitiva.
0

#44 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 14 October 2011 - 06:04 PM

Salut,Stefan vi maine pe Chitila ,sa facem un duo Radian?Sa schimbam pareri despre model.Pe la ce ora crezi ca poti ajunge daca vi?



Cu stima,Ilie.
0

#45 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2011 - 10:12 AM

Ne intalnim sigur la Chitila pana la urma. Inca o postare despre perfromantele Radian in competitii:

http://www.rcgroups....&postcount=9334

Radians rule in ALES contest
The Charles River Radio Controllers (CRRC) held their first Altitude-Limited Electric Soaring (ALES) contest on September 3, 2011 in Sudbury, MA. The club followed in the footsteps of the many ALES contests that have been held around the country this season including the first ALES contest at the AMA NATS. This seems to be a rapidly growing form of thermal duration contest. From the responses of the contestants and the many observers, the contest was a great success and generated an enthusiasm for another ALES contest next year.

Each plane was equipped with a CAM circuit set for 30 seconds or 200 m of elevation gain, which ever came first. The contestants were divided into two flight groups of six pilots each. The participants in each flight group were randomly assigned from round to round. The contest was run as man-on-man with the top flight time in each round receiving 1000 points. The landing tapes were set up to yield 100, 50 or zero landing points.

September 3 yielded nice sunny skies, but only moderate thermals. All rounds had a six-minute target time that was a struggle for many pilots, especially those with low-power motors. The contest was a good shakeout to identify inadequately powered planes and the flight packs that would allow a plane to attain 200 meters in 30 seconds. There seemed to be no premium on getting to 200 m quickly. Gliders of all wingspans were grouped together. During each round, everyone was either a pilot or timer. With only short breaks between rounds, everyone was tired by the end of the nine rounds of the contest.

In general, larger-span planes achieved better scores, but, significantly, first, fourth and fifth places were captured by inexpensive 2-m Radians. Ken Sharp with his 3-m plane looked to be a top contender until he lost his stabilizer early in the contest. 3-m planes captured second and third place.

Final top scores were:

Dave Beach 3617
Chris Ordzie 3471
Ray Meyer 3245
Preston Heller 2965


Iarasi nu cred ca toti americanii s-au decis, din patriotism, sa faca reclama la Radian.
0

#46 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2011 - 10:46 AM

Asta am gasit-o chiar acum (deh, frec menta in fata monitorului). E scrisa de Paul Naton, Carbon Art Production - este un superexpert in domeniul planoarelor:

http://glidefast.typ...t-ups.html#more

pentru cine nu are rabdara sa citeasca a facut urmatoarele lucruri esentiale si neesentiale:

- a intarit coada (e cam floppy)
- a schimbat linkurile (cele din fabrica sunt slabe)
- a pus un con si o elice mai mare - urca mai vioi
- a slefuit si intarit arilipe

astea sunt schimbarile neesentiale, acum vin alea esentiale:

- A schimbat unghiul profundorului cu 2-3 grade - foarte mult
- a mutat CG-ul cu 2,5 cm mai in spate (asta e enorm)

dupa asta cica a fost alt planor (cu siguranta). Sunt foarte tentat sa incerc si eu.
0

#47 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 October 2011 - 02:29 PM

Vezi postareastiganas, la 15 October 2011 - 10:46 AM, a spus:

Asta am gasit-o chiar acum (deh, frec menta in fata monitorului). E scrisa de Paul Naton, Carbon Art Production - este un superexpert in domeniul planoarelor:
.....
- a schimbat linkurile (cele din fabrica sunt slabe)
.....


Cand iti spuneam ca trebuie lucrat in acea zona...
Multa, multa bafta.
0

#48 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 15 October 2011 - 08:21 PM

Se vede treaba ca si superexpertul tau e la fel de incantat de acest planor:

Out of the box, the Radian is flyable for sure, but it certainly does not handle as well as it should, nor glide as efficiently as it could. Especially as compared to a Gentle Lady, Spirit, or Wanderer, all of which I have built and trained others to fly in the past. Some of the gear, its installation, rigging and flight settings are not what they could be.
0

#49 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 October 2011 - 08:46 PM

Gentle Lady, de cand imi face cu ochiul...http://www3.towerhob...p?&I=LXYXG1&P=0
Multa, multa bafta.

0

#50 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2011 - 08:53 PM

Superexpertul e chiar superexpert. DVD-urile produse sub sigla Radio Carbon Art sunt de referinta.

Partea misto e ca diversi piloti profesionisti au zburat in cei 2-3 ani de cand a fost lansat Radianul stoc si au fost foarte multumiti. Banuiesc ca nu si-au pus problema sa il studieze mai atent si era oricum o distractie simpla intre 2 zboruri adevarate. Acum cateva zile intra in scena Paul Naton care isi castiga existenta cu asta - seteaza planoare. Asa ca l-a luat si pe asta la puricat si a gasit pe langa ieftinaciunile din constructie si chestia majora cu ungjiul de incidenta la profundor si CG-ul. Daca omul are dreptate inseamna ca un planor care oricum era foarte bun (cel mai bun din spuma) devine si mai bun, si mai competitiv. Inca 2 citate din posturile lui.

http://www.rcgroups....&postcount=9548
If I get time, I will do a quick video on the mods I made. A very poor flying plane out of the box, the tuning turned the dog into a plane that flies way better than my old Spirit 2M.

http://www.rcgroups....&postcount=9584
I never said the stock plane won't fly, never said don't buy it. Never said foam is crap. Did I say the box stock Radian felt like a dog? Yes, but remember that's relative to what I know of how a good plane should fly. Out of the box its flyable sure, but it certainly does to handle as well as it should, nor glide as efficiently as it could. Especially as compared to a Gentle Lady, Spirit, or Wanderer, all of which I have built and trained others to fly in the past. Some of the gear, its installation, rigging and flight settings are not what they could be. That's my expert opinion.

De ce oare HorizonHobby a decis sa-l proiecteze asa ? (nu e din greseala, nu e un kit china) - banuiec ca in felul acesta e mai stabil si mai usor de pilotat de catre incepatori. Un planor bine setat e foarte sensibil si destul de instabil.

Ce inseamna asta pentru mine ? Zboruri si mai misto cu Radian, motive in plus sa scriu pe forum cat de tare si grozav e.
0

#51 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2011 - 09:00 PM

Dan daca vrei un planor fantastic, kit perfect executat, proiectare moderna iti recomad Miles de la Fireworks.

E din alta lume fata de oldtimere ca gentle lady. Un pic mai scump dar se pare ca merita toti banii si pentru cineva care construieste ofera satisfactii pe masura.

Nu o sa-l gasesti pe tower, sorry, pe tower sunt planoare de supermarket. O sa il gasesti la cei care vand planoare adevarate:

http://www.kennedyco...s.com/miles.htm

La fireworks pe site sunt cateva filmulete care o sa te lase cu gura cascata. Partea cea mai haioasa. Nu e facut in China, e facut in Turcia.



Vezi postareadan_mitea, la 15 October 2011 - 08:46 PM, a spus:

Gentle Lady, de cand imi face cu ochiul...http://www3.towerhob...p?&I=LXYXG1&P=0
Multa, multa bafta.


0

#52 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 October 2011 - 09:10 PM

Vezi postareadan_mitea, la 15 October 2011 - 08:46 PM, a spus:

Gentle Lady, de cand imi face cu ochiul...http://www3.towerhob...p?&I=LXYXG1&P=0
Multa, multa bafta.



Preferabil Bird of Time :rolleyes:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#53 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2011 - 09:53 PM

Radian (ca si EzStar) poate sa faca roll (fara eleroane bineinteles)



si bineinteles poate fi foarte distractiv (ca si EzStar sau Cessna)
0

#54 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 18 October 2011 - 09:59 PM

Cum poti face tonou fara eleroane?
0

#55 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 24 October 2011 - 07:53 PM

Poti face tonouri si alte figuri,cu noul Radian Pro.Are flapsuri si eleroane,numai ca este ceva mai scump decat cel initial.E un super model.
0

#56 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2011 - 08:31 PM

Se fac tonouri cu radian, ezstar si cam orice alt planor RES fara eleroane. Eu nu stiu dar in WE l-am intrebat pe florin100% daca stie cum se fac si a zis ca nu stie. A incercat (cu Graupner Junior) si i-au iesit din prima.

Nu l-am filmat.

Vezi postarealiviu_vladut, la 18 October 2011 - 09:59 PM, a spus:

Cum poti face tonou fara eleroane?

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 October 2011 - 09:04 PM

0

#57 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 24 October 2011 - 09:46 PM

Daca e vorba de Graupner Elektro Junior S, eu stiu ca are eleroane. Nu imi dau seama cum ai putea face lucrul asta fara eleroane, de-aia intreb. Ce inseamna planor RES?
0

#58 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2011 - 10:03 PM

E vorba de Graupner Junior Sport, mai vechi, fara eleroane:
http://www.rhcforum....r-junior-sport/

RES - rudder, elevator, spoiler - e o categorie mare de planoare de la Radian pana la SuperAvaPro. Se admit si cele care nu au spoiler, cele mari au caci altfel nu ai nici o sansa sa le aterizezi la punct fix.

Diedrul mare face ca rudderul sa aibe (aproape) acelasi efect ca un eleron. Daca esti meserias poti face tonou, precum se poate vedea in multe clipuri pe youtube numai din rudder si elevator. Cine stie mai bine poate completa.

Vezi postarealiviu_vladut, la 24 October 2011 - 09:46 PM, a spus:

Daca e vorba de Graupner Elektro Junior S, eu stiu ca are eleroane. Nu imi dau seama cum ai putea face lucrul asta fara eleroane, de-aia intreb. Ce inseamna planor RES?

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 October 2011 - 10:04 PM

0

#59 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 28 October 2011 - 07:47 PM

Nici un Radian modificat?
0

#60 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2011 - 06:32 PM

Am modificat putin radianul - am dus CG-ul mai in spate cu 1cm si am modificat putin unghiul de incidenta la profundor cum am citit pe rcgroups. Zboara foarte bine. Zbura foarte bine si inainte, nu sunt convins ca merita schimbarea.

Am foat la aeropower pe teren, zi de toamna frumoasa cu ceva soare si fara vant. Intai a dat un zbor Florin 100% - toata lumea superincantata de cum planeaza, termica nu a cautat si nu a prins, mai mult a planat la nivelul nasului sa ne bucuram de cum suiera si scartaie.

Dupa aceea l-am zburat eu. Nu am gasit termica deasupra caselor in constructie, am gasit cand eram destul de jos deasupra bazei de utilaje agricole, de acolo am urcat frumos si am facut norma de 10 minute.

La sfarsit ne-am dat seamna ca nu l-am filmat si poate nu e sa fim crezuti asa ca florin a mai dat un zbor mic cu cateva figuri mixate. E un planor dat naibii.



Vezi postareailie F1A, la 28 October 2011 - 07:47 PM, a spus:

Nici un Radian modificat?

0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro