Modelism - RHC Forum: Parkzone Radian 2m - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Parkzone Radian 2m Primul model si totodata prima mea spuma

#181 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 August 2018 - 06:56 PM

Ar avea sens atunci ce zice lumea ca ce-i indicat in manual e prea in fata.
63mm pare sa fie cu mai bine de 1cm in fata lonjeronului.
0

#182 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 August 2018 - 10:05 PM

În general, în construcțiile 1:1 lonjeronul principal e pus pe centrul de presiune din motive de rezistență structurală (despre ce spunea Renato), dar la aeromodele am observat că nu se respectă, de foarte multe ori, această "regulă". La construcțiile din spumă poziționarea lonjeronului nu mai respectă această regulă decât din întâmplare; dar ...
Există niște simptome concludente în comportamentul unei aeronave. Toate vor ridica "nasul" în cazul măririi puterii în motor, fapt care determină în primul rând creșterea vitezei și implicit a portanței. La cele cu elice mai apar câteva forțe în plus care ridică "năsucul" implicit înaintea manifestării creșterii de portanță, motiv pentru care se montează cu cele 3-5 grade negativ.
La un model construit corect, dacă-i oprești motorul, chiar dacă e prea greu de bot, va pica până îi crește viteza. Pe măsură ce viteza crește va ridica botul până intră din nou în limită. Dacă modelul continuă să pice în ciuda creșterii vitezei asta nu poate însemna decât un singur lucru - ampenajul orizontal nu este montat pe axa corectă. Inițial am fost de părere că mi s-a părut, dar văd că a mai observat cineva același lucru.
Concluzia ar fi că ampenajul orizontal trebuie cabrat cu aproximativ 3 grade și problema se va rezolva.
Spor la meștereală.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#183 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 August 2018 - 10:27 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 09 August 2018 - 10:05 PM, a spus:

Toate vor ridica "nasul" în cazul măririi puterii în motor, fapt care determină în primul rând creșterea vitezei și implicit a portanței.


Sunt in balarii, dar vreau sa va reamintesc cazul particular al modelelor cu ampenaj portant, de exemplu Telemaster 40, 60, etc. Acesta, ampenajul portant, compenseaza aceasta tendinta. Este o solutie de pe vremea cand se mai faceau si se mai proiectau modele.
0

#184 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 August 2018 - 11:19 PM

Inainte sa incep sa modific profundorul, vreau sa incerc cu o baterie mai mica. Cea cu care am incercat, de 1800mAh, are 152g.

Am gasit o metoda maxim de stiintifica sa masor unghiul ampenajului. Pare sa fie numai cu 1 grad mai in sus fata de aripa. Sa fie suficient atata de putin sa impinga botul in jos?

.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  006.jpeg (103.77K)
    Number of downloads: 22
  • Fisier atasat  007.jpeg (95.83K)
    Number of downloads: 21
  • Fisier atasat  008.jpg (211.14K)
    Number of downloads: 18
  • Fisier atasat  009.jpg (218.79K)
    Number of downloads: 21

0

#185 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 August 2018 - 07:34 AM

Da. Am scris anapoda. :pardon:
Scuze.
Pe limba noastră, atunci când "îi dai gaz" crește viteza și implicit portanța ceea ce determină ridicarea botului. Asta se întâmplă la orice tip de aeronavă. În mod particular, cele cu elice în bot vor ridica nasul imediat ce le "dai gaz".
Sunt cunoscute câteva cazuri în care s-a reușit aducerea unor aeronave la aterizare, în lipsa altor comenzi, doar prin varierea puterii în motoare pentru picat/cabrat și varierea diferențiată pentru viraj. De fapt am avut și vreo două modele care nu aveau suprafețe de comandă și totul se făcea din motoare.
Toate ampenajele orizontale sunt, mai mult sau mai puțin, portante. Asta, în funcție de profil și suprafață. Un ampenaj orizontal mai mare nu rezolvă în totalitate problema. Și în cazul lor există cel puțin un grad de cabrare.
Un caz particular: Boeing 747. Profundorul/ampenajul orizontal aflat în poziție normală oferă control adecvat la viteze mari. Pentru aterizare s-a găsit soluția modificării unghiului întregului ampenaj orizontal.
Nu poți braca o suprafață de comandă la "infinit". De fapt, peste 40 de grade bracaj se manifestă mai mult ca frână, iar eficacitatea de comandă scade.

Deci:

Victoraș. Dacă modelul tău, cu motorul oprit intră în picaj fără să aibă tendința vizibilă de redresare odată cu creșterea vitezei este inutilă mutarea bateriei și singura soluție este mărirea unghiului de cabrare a ampenajului orizontal.

Spor la meștereală.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#186 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 August 2018 - 07:40 AM

Vezi postareavictoras_h, la 09 August 2018 - 11:19 PM, a spus:

Inainte sa incep sa modific profundorul, vreau sa incerc cu o baterie mai mica. Cea cu care am incercat, de 1800mAh, are 152g.

Am gasit o metoda maxim de stiintifica sa masor unghiul ampenajului. Pare sa fie numai cu 1 grad mai in sus fata de aripa. Sa fie suficient atata de putin sa impinga botul in jos?

.


Suprafața profundorului este foarte mică. Cu siguranță că trebuie să modifici unghiul ampenajului.
Am văzut Radian echipat cu acumulator de 2200 zburând fără nicio problemă.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#187 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 10 August 2018 - 07:51 AM

Exact, asta vazut si eu, cu 3s2200 plutea fara probleme.

Ca sa fie sigur ca am priceput, unghiul ampenajului ar trebui sa fie cu cateva grade invers fata de cum e acuma, mai precis BA al ampenajului sa pivoteze in jos cu cativa mm?
0

#188 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 August 2018 - 08:10 AM

Vezi postareavictoras_h, la 10 August 2018 - 07:51 AM, a spus:

Exact, asta vazut si eu, cu 3s2200 plutea fara probleme.

Ca sa fie sigur ca am priceput, unghiul ampenajului ar trebui sa fie cu cateva grade invers fata de cum e acuma, mai precis BA al ampenajului sa pivoteze in jos cu cativa mm?


Exact. BA mai jos față de BF. 3 grade diferență față de aripă.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#189 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 August 2018 - 08:26 AM

Vezi postareavictoras_h, la 09 August 2018 - 11:19 PM, a spus:

...
Am gasit o metoda maxim de stiintifica sa masor unghiul ampenajului. Pare sa fie numai cu 1 grad mai in sus fata de aripa. Sa fie suficient atata de putin sa impinga botul in jos?

.


Nu trebuie sa fie suficient... este deajuns ca este... Aripa trebuie sa aiba totdeauna unghiul mai mare ca profundorul, sau macar neutru.
Orice plus pe profundor ridica coada.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#190 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 10 August 2018 - 08:30 AM

Păi e clar atunci. Rezolvăm mâine. E plănuită si o ieșire la zbor.

1:30 noaptea acuma, aș lucra la el dar iau bătaie de la șefa :)
0

#191 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 10 August 2018 - 09:11 AM

Victoras daca poti sa masori cate grade are COARDA profilului (linia care uneste punctele cele mai indepartate intre bordul de atac si bordul de scurgere NOVITCHI) si sa pui stabilizatorul cu 2 grade mai jos , mai putin .
As zice ca 3 grade e cam mult parerea mea.
Bafta Ciao Sorin

0

#192 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 August 2018 - 02:14 PM

E viteza mică. 3 grade nu este prea mult. Îl ajută că are profundorul mic.

P.S. A 380 are puțin peste 3 grade. Boeing 787 tot cam așa. ;)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#193 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 August 2018 - 02:28 PM

Vezi postarearenatoa, la 10 August 2018 - 08:26 AM, a spus:

... Aripa trebuie sa aiba totdeauna unghiul mai mare ca profundorul, sau macar neutru.


Iar ma bag in seama si va rog sa ma iertati. La Telemaster, cel cu profundor portant ( are acelasi profil ca aripa ), profundorul are unghi negativ de aproximativ 3 grade.
0

#194 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 August 2018 - 04:18 PM

Așa, printre picături. Tot mă agit pe aici, la adunarea diaspora și am răgușit de cât am fluturat pancarda cu clanța. :rofl:

Diferența între aripă și ampenajul orizontal poate fi între 0 și 4 grade. Fiecare constructor proiectează aeronava cu o destinație specifică. În funcție de asta face un mix de variabile care să-i ofere soluția optimă. Teoria este complexă și o găsiți în cărți.
Ce este important de știut este faptul că soluția aplicată unei aeronave nu este "literă de lege" și foarte probabil nu se va potrivi alteia cu caracteristici diferite. Variabile ... destule. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#195 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 August 2018 - 04:26 PM

Sunt intrigat totusi... ce solutie de montare a profundorului are radian de te poate lasa sa gresesti asa de mult ? :unsure:
Si cum de nu e plin netu de plangeri similare...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#196 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 10 August 2018 - 05:18 PM

Mai măsor o data cand ajung acasa. E un slot decupat din vertical si cel orizontal (dintr-o bucată) e împins înăuntru. Are un fel de suport de plastic care se strânge cu surubele să-l țină în loc.
0

#197 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 August 2018 - 05:28 PM

daca nu e lipit esti salvat...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#198 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 10 August 2018 - 05:35 PM

Ai cumpărat modelul la mâna a doua. Nu știi cum a fost păstrat. E foarte posibil să existe o deformare a părții anterioare a fuselajului. Am mai întâlnit așa-ceva. Pune o poză de profil cu fuselajul în întregime. Eu nu am Radian, dar Ștefan îți poate spune dacă e ceva care dă cu virgulă.
Știu că spumele au o țeavă prin fuselaj pentru a-și păstra forma.
Mai bine-l las pe Ștefan, sau oricine are Radian. Oricum, simptomele spun că ampenajul nu are poziția corectă. Cauza ... o pot determina precis cei care au tipul ăsta de model.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#199 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 10 August 2018 - 05:58 PM

Cel mai probabil au lipit fuselajul aiurea. Din fabrica asa ar fi trebuit să fie, ampenajul 2-3 grade în jos nu in sus ca la mine.

Nu are nimic infipt in fuselaj in coada. Flexeaza dar cred ca e gândit asa, să nu se rupă. Mai merge întărit.

Măsor si pun poze cum ajung acasa.
0

#200 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 10 August 2018 - 08:27 PM

Masurat din nou. Oricum ma uit, asa e, profundorul in mai in sus comparat cu coarda aripii cam cu 1 grad. Sigur impinge botul in jos in zbor.
Am reusit sa-l desfac frumos. Cred ca a fost foarte putin adeziv. Ca sa ajung la -3 grade, ar trebui sa cobort BA al profundorului cam cu 6mm. E loc si nu o sa se vada.


Inca nu tai, ploua. Nu mai zburam azi.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  008.jpeg (220.72K)
    Number of downloads: 26
  • Fisier atasat  009.jpeg (108.35K)
    Number of downloads: 26
  • Fisier atasat  010.jpeg (123.93K)
    Number of downloads: 30

0

#201 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 10 August 2018 - 09:58 PM

Ai vazut cauza , ampenajul.Totusi am impresia ca fuselajul posterior e strambat in jos , mie asa imi pare.Oare nu merge inderptat cumva , fiindca lacasul de stabilizator pare ok.Io nu as faca mai mult de 2 grade in jos fata de coarda profilului , ai vazut ce profil portant de viteza mica are .Si daca se supara Vip Eol, tot nu as face.Dar tu fa cum vrei.Vezi poate gaseti pe undeva cum poti inderpta fuselajul de spuma.Nu te grabi sa tai studiaza masoara si tai dupa.
BaftaCiao Sorin

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 10 August 2018 - 09:59 PM

0

#202 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 11 August 2018 - 06:50 AM

Nu am cum sa masor prea precis dar pe acolo suntem, 2-3 grade mai jos fata de coarda aripii. Nu a fost complicat si nu l-am lipit. Cele 3 suruburi tin suficient de bine plasticul care aliniaza ampenajul. De plastic e prins sus si jos cu cate 2 bucati de banda transparenta. Nu cred ca se va misca in zbor.

Cel mai probabil ai dreptate, fuselajul o fi fost curbat. Nu prea sarea in ochi pentru ca lateral e ok, totul pare drept si aliniat. In orice caz ar trebui sa vedem o diferenta cum zboara. Maine.


Pana la urma s-a oprit si ploaia fix cat sa mai avem cam o ora de zburat la apus. A fost o sesiune plina de actiune ...off topic, m-a luat valul :)

.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  011.jpeg (162.3K)
    Number of downloads: 16
  • Fisier atasat  001.jpg (478K)
    Number of downloads: 20

0

#203 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 11 August 2018 - 09:11 AM

Am ajuns și eu acasă pe la 2 dimineața. Din păcate nu am mai putut sta în București. Am ochii roșii și mă ustură rău, plus că am avut câteva accese de tuse de am zis că mă ia naiba cu bronșita cronică pe care o am. Îmi cer scuze pentru "poluare", dar e inadmisibil ce se întâmplă. Am destule poze și filmări clare. Le-am trimis și la televiziuni. "Demonstranții agresivi" s-au retras ca prin minune cu puțin timp (1 - 2 minute) înainte de acțiunea jandarmilor. Asta nu este coincidență, ci coordonare clară. Au avut de suferit doar oameni nevinovați.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#204 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 11 August 2018 - 09:15 AM

Ieri scriam din Piața Victoriei și am scris fuselaj anterior în loc de posterior. Mi s-a părut că observ o deformare / cocoașă. După câte îmi aduc aminte partea superioară a fuselajului ar trebui să fie dreaptă.
Fuselajul trebuie să fie rigid. Nu are voie să flexeze că nu e balenă să dea din coadă. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#205 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 11 August 2018 - 09:25 AM

Personal, aș fi optat pentru realinierea și ranforsarea fuselajului cu 4 tije subțiri de carbon inserate în material, începând din spatele cabinei și până la ampenaje.
Tare mi-e teamă că cel care a montat modelul nu a lipit ranforsarea interioară.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#206 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 11 August 2018 - 09:36 AM

Nu am de ce să mă supăr pentru diferența de opinie: 2 - 3 grade. Am spus că nu e bătut în cuie. Având în vedere că oricum este foarte greu de măsurat și că ambele afirmații sunt păreri personale fără să aibă la bază un calcul precis, ambele afirmații pot fi, în același timp, adevărate, sau false. Nu merită polemica. :) O să observe Victoraș la zbor dacă modelul se comportă cum trebuie și poate modifica unghiul până obține ce dorește.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 11 August 2018 - 09:38 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#207 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2018 - 09:36 AM

Nu stiu ce are modelul tau dar ce am vazut/zburat pana acum radiane nu au progleme cu ampenajul. E adevarat ca nu am vazut nici o varianta 2 pana acum.

Da, se indoie in timp de la stocare dar nu semnificativ si nu afecteaza profundorul, mai degraba trebuie sa trimezi putin directia. Nu are nici o tija de carbon in fuselaj, e spuma chioara, cat se poate de flexibila.

De altfel cele doua jumatati ale fuselajului sunt facute fiecare din doua bucati mai scurte, nu e ca la Multiple, doua jumatati lungi dintr-o bucata.
0

#208 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 11 August 2018 - 11:27 AM

Stefan,
Nu te-ai uitat la poza din lateral ?Nu ti se pare ca inainte de ampenaje pe o portiune de vreo 15-20 cm e indoit in jos fuselajul?Mie asa mi se pare , dar nevzand pe viu un Radian, s-ar putea sa ma insel.

Daca e indoit sigur se poate si alinia si asta ar fi, dupa parerea mea , cea mai eleganta solutie.Nu cunosc metodele de indoirea dezdoire a spumelor dar sigur exista .
Bafta
Ciao Sorin

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 11 August 2018 - 11:28 AM

0

#209 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 August 2018 - 11:52 AM

Cam este... :unsure:

Cu apa fiarta se ... dezmiarda :)

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  008.jpeg (218.7K)
    Number of downloads: 19

... cu picioarele pe pamant ...
0

#210 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 August 2018 - 02:26 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 11 August 2018 - 09:11 AM, a spus:

Am ajuns și eu acasă pe la 2 dimineața. Din păcate nu am mai putut sta în București. Am ochii roșii și mă ustură rău, plus că am avut câteva accese de tuse de am zis că mă ia naiba cu bronșita cronică pe care o am. Îmi cer scuze pentru "poluare", dar e inadmisibil ce se întâmplă. Am destule poze și filmări clare. Le-am trimis și la televiziuni. "Demonstranții agresivi" s-au retras ca prin minune cu puțin timp (1 - 2 minute) înainte de acțiunea jandarmilor. Asta nu este coincidență, ci coordonare clară. Au avut de suferit doar oameni nevinovați.

Bineinteles coordonare: scoala KGB plus securitatea. Jos hotii!
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro