Outrage 550 tare la clasa 550.........
#33
Postat 08 March 2010 - 11:57 PM
Aceasta postare a fost editata de firedragon: 08 March 2010 - 11:58 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#35
#36
Postat 10 April 2010 - 12:37 AM
nen77, la Apr 10 2010, 12:28 AM, a spus:
ma intereseaza de ce..
si cat era de greu heli ce packuri si ce regim de zbor!
Motorul montat pe heli,necuplat la pinionul mare,am legat esc si ca sa stabilesc sensul,am alimentat(6s/5000) si am pornit motorul am facut 2 reprize cam pe la 50/60 gaz,la a 3 a fum,foc,poc.Ma gandesc,totusi ca poate motorul era cam mare pt.el,un Scorpion 4020/1390kv.
#38
Postat 10 April 2010 - 01:03 AM
#39
Postat 10 April 2010 - 06:41 AM
Un motor termic nu merge fara sarcina (si trebuie sarcina optima, nu oricum)
Iceman575, la Apr 10 2010, 01:46 AM, a spus:
Adica cu pinionu decuplat nu ai voie sa faci teste ca altfel face: "fum,foc,poc"
Doar asa va fapt divers...
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#40
Postat 10 April 2010 - 11:42 AM
Nu trebuie luat cuvantu meu. Cautati pe Helifreak sau alte forumuri cu utilizatori mai competenti.
NU este recomandant sa pornesti motoru fara sarcina. Poti sa faci asta dar pentru timp scurt. Nu sa il lasi sa ajunga la "turatia" dorita si sa il ti acolo. In general se arde motoru dar la fel de bine se poate arde si esc.
Personal am experimentat asta cu ESC Jive si motorare Scorpion si Neu. In ambele cazuri daca il pornesc fara sarcina dupa 5-6 secunde taie automat esc-u. Intra in protectie pentru OVERCURENT...
Daca esc nu era Jive ci era alt producator probabil ca facea Magic Smoke...
#41
Postat 10 April 2010 - 01:20 PM
Iceman575, la Apr 10 2010, 12:42 PM, a spus:
Nu trebuie luat cuvantu meu. Cautati pe Helifreak sau alte forumuri cu utilizatori mai competenti.
NU este recomandant sa pornesti motoru fara sarcina. Poti sa faci asta dar pentru timp scurt. Nu sa il lasi sa ajunga la "turatia" dorita si sa il ti acolo. In general se arde motoru dar la fel de bine se poate arde si esc.
Personal am experimentat asta cu ESC Jive si motorare Scorpion si Neu. In ambele cazuri daca il pornesc fara sarcina dupa 5-6 secunde taie automat esc-u. Intra in protectie pentru OVERCURENT...
Daca esc nu era Jive ci era alt producator probabil ca facea Magic Smoke...
Pentru verificarea teoriei trebuie facuta o masuratoare a curentului cu si fara sarcina!!
Nu cred ca un motor electric sa aiba acest gen de comportament!!
#42
Postat 10 April 2010 - 02:32 PM
Am luat un motor ESKY ramas prin casa (motor de BeltCP KV 3800) l-am pus la un ESC de 9 USD de 20A si la o bateria 3s printr-un wattmetru. La blana consuma 2A, l-am tinut de m-am plictisit.
Motorul caldut, la fel si ESC-ul - asa la vreo 40C.
Acelasi lucru si la jumate de trotle si consum de 1A.
Nici vorba de cutoff, supraincazire, magic smoke, etc.
Stefan
Iceman575, la Apr 10 2010, 12:42 PM, a spus:
Nu trebuie luat cuvantu meu. Cautati pe Helifreak sau alte forumuri cu utilizatori mai competenti.
NU este recomandant sa pornesti motoru fara sarcina. Poti sa faci asta dar pentru timp scurt. Nu sa il lasi sa ajunga la "turatia" dorita si sa il ti acolo. In general se arde motoru dar la fel de bine se poate arde si esc.
Personal am experimentat asta cu ESC Jive si motorare Scorpion si Neu. In ambele cazuri daca il pornesc fara sarcina dupa 5-6 secunde taie automat esc-u. Intra in protectie pentru OVERCURENT...
Daca esc nu era Jive ci era alt producator probabil ca facea Magic Smoke...
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#43
Postat 10 April 2010 - 02:43 PM
Aceasta postare a fost editata de Stunt23: 10 April 2010 - 02:44 PM
#44
Postat 10 April 2010 - 07:36 PM
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=...tric+motor+load
Running the motor without a LOAD will destroy it.
Eu ziceam ce am experimentat eu si ce am citit si in alte parti...
#45
Postat 10 April 2010 - 08:39 PM
Iceman575, la Apr 10 2010, 08:36 PM, a spus:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=...tric+motor+load
Running the motor without a LOAD will destroy it.
Eu ziceam ce am experimentat eu si ce am citit si in alte parti...
Fum,foc,poc,a facut ESCul nu motorul.Ce spui tu si ce ai citit,e adevarat in parte,la pornirea in gol se poate supraincalzi motorul si se pot dezlipi magnetii.Asa ca o pornire de 10/20sec nu dauneaza.
#46
Postat 10 April 2010 - 09:02 PM
E posibil sa fie adevarat dar vreau o explicatie sau macar o trimitere la o explicatie. Eu nu am avut nici o problema (cu motoare mici, banale)
Ca sa revenim, frumos heli, frumos zbor. Mai pune clipuri/poze si impresii ca ne place. Cum se comporta echipamentul ? gyro/servo etc ?
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#47
Postat 11 April 2010 - 05:39 PM
Cel putin acestea le banuiesc eu ca sunt cauzele, mai ales in urma afirmatiei cu ESC-ul Jive:
Iceman575, la Apr 10 2010, 12:42 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de protheus: 11 April 2010 - 05:42 PM
#48
Postat 12 April 2010 - 04:18 PM
stiganas, la Apr 10 2010, 10:02 PM, a spus:
Stefan
Cine s-a uitat la filmulet,nu stiu daca a observat ca aterizarea a fost cam precipitata.Ce s-a intamplat,inbusul care fixeaza elicea anticuplu desfacut(loctite ioc),gyro un Logictech a reusit sa tina coada,cu toate ca butucul elicei culisa 4/5mm pe ax.Acasa am mai descoperit ca si pinionul motorului se invartea pe ax,cei de la Scorpion nu s-au deranjat sa faca locas de blocare,am frezat unul si acum e ok.
#49
Postat 23 May 2010 - 09:45 AM
#50
Postat 23 May 2010 - 03:32 PM
takeoff, la May 23 2010, 10:45 AM, a spus:
P1000589_s.jpg
legati in paralel(sper sa nu fie probleme),heli perfect echilibrat si am 6s/6000.
nu e cam mult 6000?
ce greutate totala are?
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#51
Postat 23 May 2010 - 04:29 PM
#52
Postat 23 May 2010 - 05:21 PM
takeoff, la May 23 2010, 05:29 PM, a spus:
pe t-rex 600 am de 5000 si e cam la fix cred totusi ca ar trebui mai usori ca sa zboare bine bine . pe huricane 550 zbura bestial cu 2650 .
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#53
Postat 27 October 2011 - 11:51 AM
sk 720 se monteaza culcat si asta a implicat fabricarea unui suport mai mare
pentru inca 35 usd,ai si varianta pro a wiewerului
Nu am facut decat 3 zboruri,acum incepe bibileala.
#56
Postat 17 November 2013 - 08:36 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/