August 2004
#1
Postat 02 August 2004 - 10:08 AM
Adrenalina (cel putin pentru mine...). Sper sa vin cu el la Brasov.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#4
Postat 03 August 2004 - 01:54 PM
da inainte am bagat 2 zboruri si cu aveonu pana a venit noru.dupaia mi s-a facut frica.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 04 August 2004 - 07:06 PM
#7
Postat 03 August 2004 - 02:07 PM
#9
Postat 05 August 2004 - 07:30 AM
#10
Postat 06 August 2004 - 11:45 AM
Faptul ca era pt incepatori si-a zis cuvantul si a zburat mai mult, asta insa nu m-a deranjat sa-i fac o aterizare pe verticala in bot
Sistemul de propulsie GWS/EPS-350 si-a zis cuvantul, si el, tractiunea, cf datelor celor de la GWS, e de 400g la 9,6V. Pe unele portiuni urca pe o panta foarte mare, panta care a fost si cu - in final
Ca si pe Mirage 200, radiocomanda de conceptie proprie a mers impecabl.
Pt Beaver i-am facut o mica modificare emitatorului, un comutator, astfel ca poate si folosita acum si pe o aripa zbiuratoare (in genul mirage-ului) si pe un trainer cu doua servouri (cum e beaver-ul, beaverul asta semanand f bine cu J3 Cub dar arata mai a avion), cu acelas receptor (la care nu am facut nici o modificare)
Acum lipsec aripa si sper sa-l scot la o a doua tentativa in weekend, sper sa pot pune poze in curand.
O singura chestie ma framanta.. cum aduc eu gramizile astea de polistiren in rom???? oare o sa faca aia la aeroport urat cand o sa vada o cutie de dimensiuni aprecibile???
#11
Postat 06 August 2004 - 11:47 AM
Marinero' iti urez bronzeala placuta ;)
si concediu lung
#12
Postat 06 August 2004 - 03:09 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#13
Postat 07 August 2004 - 07:23 AM
MrSpace, la 6 Aug 2004, 12:45, a spus:
Faptul ca era pt incepatori si-a zis cuvantul si a zburat mai mult, asta insa nu m-a deranjat sa-i fac o aterizare pe verticala in bot
Sistemul de propulsie GWS/EPS-350 si-a zis cuvantul, si el, tractiunea, cf datelor celor de la GWS, e de 400g la 9,6V. Pe unele portiuni urca pe o panta foarte mare, panta care a fost si cu - in final
Ca si pe Mirage 200, radiocomanda de conceptie proprie a mers impecabl.
Pt Beaver i-am facut o mica modificare emitatorului, un comutator, astfel ca poate si folosita acum si pe o aripa zbiuratoare (in genul mirage-ului) si pe un trainer cu doua servouri (cum e beaver-ul, beaverul asta semanand f bine cu J3 Cub dar arata mai a avion), cu acelas receptor (la care nu am facut nici o modificare)
Acum lipsec aripa si sper sa-l scot la o a doua tentativa in weekend, sper sa pot pune poze in curand.
O singura chestie ma framanta.. cum aduc eu gramizile astea de polistiren in rom???? oare o sa faca aia la aeroport urat cand o sa vada o cutie de dimensiuni aprecibile???
Multumesc de urari...dai aibi de grije cu statia aia ca daca afla onglezoii cu ce frecventa emiti in aeromodelism, cine stie cu ce te mai trezesti...poate cu fun contract :)!
Cu rabdare si ciocan.
#14
Postat 07 August 2004 - 10:05 PM
Multumec de griji :)
Azi am luat elici noi pt beaver ca cea initiala e praf, maine alta tentativa si poze :)
Ma gandeam sa pun o mica camera digitala pe beaver sa faca poze... :D nu-mi trebuie decat una mica de 14£ si un buton pe emitator.mini cam digitala 1Mb
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 07 August 2004 - 10:08 PM
#15
Postat 08 August 2004 - 11:10 AM
Vreau tot sa stiu cum a fost + poze http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
I miss you :)
Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 08 August 2004 - 11:57 AM
#16
Postat 08 August 2004 - 12:50 PM
luam noi beaverul reabilitat pe camp
facem poze inainte de zbor, buuun
Ajungem pe camp dam drumul la motor, aruncam Beaverul Shturlubatic care zboara excelent.
Raspunde la comenzi impecabil, urca coboara face curbe
Dupa 3 min de delir, pe la 10m inaltime... hop...se rupe aripa!!!!
Raman eu cu gura cascata in timp ce beaverul meu cu aripa franta o lua spre sol cu viteza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
Ma duc la locul impactului, observ ca elasticele ce tineau aripa, din cauza ca au fost prea intinse au sectionat o parte din ea, lasand vantul sa aiba grija sa o rupa de tot :) facem poze si post mortem (nu ar fi trebuit sa folosesc biltzul dar se intelege ceva)
Acum ma apuc sa rigidizez cumva aripa, sa o lipesc si mai vad eu
Se pare ca tot o sa pun camera pe beaver ca zburat civilizat, cat a avut aripa intreaga
Pana data viitoare sa auzim numai de bine
aeromodele
#17
Postat 08 August 2004 - 01:15 PM
Sper ca in rest te-ai distrat
#18
Postat 08 August 2004 - 01:24 PM
sa nu-ti para rau pt avionash
nu ti-a zis nimeni pana acum ca aeromodelele din polistiren sunt ca pasarea Pheonix ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif :) :)
nu mai epoxi sa ai din belsug, sa-l tot RE-lipesti
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 08 August 2004 - 01:25 PM
#19
Postat 08 August 2004 - 06:56 PM
Unde sunteti OAMENI ! ( cei care sunt la BRASOV - sau maine veniti )
#20
Postat 08 August 2004 - 08:38 PM
cel mai tare zbor de la acest inceput de luna s-a petrecut la sanpetru brasov in perioada 6-8 aug
prezentza maxima:men,serbangrig,dom'profesor,zod,zozo ,big,albatros,vivi,mamutel,bogdanstancu,echipa rhc,eu,si muuuulti altzii'
si nu in ultimul rand echipa HOBBY CONSTRUCT care a avut grija ca totul sa fie minunat.
vreme superba.nici un crash.nici un bruiaj.zbor la greu.
vedeta:piper (proprietar-pilot:albatros) motor 100 cm3,anvergura spre 4 m
urmeaza poze.
#21
Postat 08 August 2004 - 08:51 PM
Poate la anu vin si eu daca termin cu bine SU26MX
#23
Postat 09 August 2004 - 08:35 AM
#24
Postat 10 August 2004 - 09:39 AM
de la 30m, a durat prea mult sa ma prind de asta si iata rezultatul.
Tocmai vorbeam cu Dl. Giro la Brasov ca un aeromodel transparent e paguba curata...
Imagini atasate
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#25
Postat 10 August 2004 - 09:46 AM
damage: trenul rupt cu tot cu bucata de placaj de care era prins; (trenul ca atare e intreg!)
servoul de la motor trebuie schimbat, are dintii de la pinioane ca o baba stirba;
capota de la motor e sparta, dar va zbura si fara...si se va raci motoru mai bine...
au sarit mufele de la prelungitoarele servourilor de la ampenaje
elicea si conul rupte, se pot inlocui usor.
Dreapta-jos e gaura lasata de con+elice, cca 8-10cm adancime, noroc ca pamantul era imbibat cu apa si a amortizat shocul; in fundul gaurii era apa...
conul din plastic era INTREG, iar suportul lui, din metal, indoit...
In rest, motorul e OK(vedem noi la prima pornire...), aripa a scapat neatinsa, fuselajul din balsa e -incredibil- ok.
bucuria dusmanilor....
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 10 August 2004 - 01:21 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#27
Postat 10 August 2004 - 10:47 AM
#28
Postat 11 August 2004 - 04:30 PM
Pentru capota, am promisiuni de la un amic, proferator la Navo, ca ma ajuta el sa-mi fac alta...
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#29
Postat 11 August 2004 - 10:01 PM
Super pushtiu' !
#30
Postat 12 August 2004 - 07:53 AM
Julius, la 11 Aug 2004, 22:01, a spus:
Bei!
Io cand i-am vazut prima data pe Stanci, de zburat zbura ala micu',cu un biplan de la Metro.
Ta'su abia dup-aia a dat in mintea copiilor!
Zi ca nu e asa, Bogdane?