Planuri SAR33
#1
Postat 15 January 2010 - 10:42 AM
M-ar putea ajuta cineva cu planurile navei de patrulare nemtesti SAR33?Am gasit asta pe net dar nu stiu daca il cumperi il poti "dezmembra" in sectiuni?
http://www.exchange3d.com/cubecart/militar...89.html#preview
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#2
Postat 15 January 2010 - 06:26 PM
Skyspy, la Jan 15 2010, 10:42 AM, a spus:
M-ar putea ajuta cineva cu planurile navei de patrulare nemtesti SAR33?Am gasit asta pe net dar nu stiu daca il cumperi il poti "dezmembra" in sectiuni?
http://www.exchange3d.com/cubecart/militar...89.html#preview
Daca nu te grabesti tare o pot dezmembra eu pentru ca este o nava la modelul careia am lucrat acum ceva ani.
Planurile sunt in revista modelism eu de acolo le-am scos, dar as prefere varianta 3d
Spor
Aceasta postare a fost editata de vasia: 15 January 2010 - 06:30 PM
#3
Postat 15 January 2010 - 07:52 PM
Aceasta postare a fost editata de navigator: 15 January 2010 - 07:57 PM
#4
Postat 15 January 2010 - 11:43 PM
#5
Postat 16 January 2010 - 12:58 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#7
Postat 10 January 2011 - 02:44 PM
Am facut si eu macheta la nava asta,mi-a placut foarte mult si am facut-o cu radiocomanda, cu lansatoare functionale, sunet si lumini. Am gasit chiar si figurine ca sa le pun la mitraliera AA. Foloseste un motor seria 700, cu variator Rockie si doi acumulatori PbAcid de 6V 4,5A siostatie cu patru canale
#8
Postat 10 January 2011 - 05:50 PM
Sarpe, la Jan 10 2011, 02:44 PM, a spus:
Am facut si eu macheta la nava asta,mi-a placut foarte mult si am facut-o cu radiocomanda, cu lansatoare functionale, sunet si lumini. Am gasit chiar si figurine ca sa le pun la mitraliera AA. Foloseste un motor seria 700, cu variator Rockie si doi acumulatori PbAcid de 6V 4,5A siostatie cu patru canale
O poza, un film ceva ???? niste date tehnice, explicatii mai ample ???
......si poate totusi
#9
Postat 18 January 2011 - 10:54 AM
Corpul si cabina sunt din placaj de 1 mm, cu coaste de lemn, puntea este din cartele de telefon lipite dupa ce le-am indreptat colturile si chituite, lansatoarele de rachete sunt din tabla de aluminiu cu grosimea de 0,5 mm, actionarea trapelor si aprinderea rachetei sa face cu ajutorul unui servo. Este dotat cu senzor de lumina ce aprinde automat luminile de drum, proiectoare functionale (se aprind), sirena.
#10
Postat 18 January 2011 - 12:08 PM
Sarpe, la Jan 18 2011, 10:54 AM, a spus:
Corpul si cabina sunt din placaj de 1 mm, cu coaste de lemn, puntea este din cartele de telefon lipite dupa ce le-am indreptat colturile si chituite, lansatoarele de rachete sunt din tabla de aluminiu cu grosimea de 0,5 mm, actionarea trapelor si aprinderea rachetei sa face cu ajutorul unui servo. Este dotat cu senzor de lumina ce aprinde automat luminile de drum, proiectoare functionale (se aprind), sirena.
#11
Postat 18 January 2011 - 12:17 PM
#13
Postat 19 January 2011 - 01:10 AM
Foarte multe piese sunt din cartela de telefon, plastic de calitate buna cu grosime fix de 1 mm, se lipeste usor si se chituieste la fel de usor, pe vremea aceea komatex-ul nu se gasea...iar cartelele erau usor de adunat de la telefoane cand erau terminate si lasate sus pe telefon:)
Iluminarea este cu led-uri pentru luminile de pozitie si cu beculete pentru luminile albe.
nu stiou exact cum se insereaza filmulet dar voi reusi.
Cine este dornic putem stabili o zi sa il mai scoatem la balaceala:)
Aceasta postare a fost editata de Sarpe: 19 January 2011 - 01:13 AM
#17
Postat 02 March 2011 - 12:49 PM
#18
Postat 25 May 2011 - 10:01 AM
Cu multi ani in urma, pe vremea UTC-istilor, pe cand eram licean, m-am ocupat cu aeromodelismul. In principal planoare, din lipsa de fonduri.
Acum spondiloza cervicala nu imi mai permite sa stau cu ochii pe cer :) iar baiatului meu ii plac barcile.
Saa33 imi place si pare destul de usor de realizat.
Te rog, daca poti, sa imi transmiti planul dupa care ai lucrat.
Am revista Modelism 2-1989(23), dar imi lipsesc paginile din centru unde erau si planurile SAAR33.
La ce scara ai lucrat? Nu imi dau seama din foto/video de dimensiunile modelului.
Ai folosit 2 acc PbAcid pentru a distribuii greutatea sau asta ai avut la indemana?
Ce elice ai folosit ( diametru/pas)?
Vreau sa lucrez la 1:35, 2 motoare, elice contrarotative.
2*700/13T cuplate la 2 elice D35mm/P30mm/3 pale pot fi o combinatie prea puternica pentru un model de 950-1000mm?
Nu doresc sa rezulte un model foarte rapid, viteza sa fie oarecum la scara ( 3.5-4 m/s).
Multumesc!
#19
Postat 25 May 2011 - 10:42 AM
Macheta mea are 900 mm lungime,si am folosit doi acumulatori pentru ca intre ei se afla electronica (receptorul, variatorul de viteza, servourile, modulul de sunet, senzorul de lumina,etc)si se distribuie si greutatea uniform, plus ca asigura un avantaj in mentinerea directiei de mers. Elicea este de la Sierra Modellsport, elice cu doua pale diametrul 40 mm, nu mai stiu exact pasul, cele pentru viteza. Am sa ma uit acasa dupa plan ca trebuie sa le am in format electronic, si le postez sau ti le pot trimite pe mail. Cu motorizarea pe care o are acum este destul de rapid, cred ca depaseste destul de bine viteza la scara, dar cu doua motoare sigur poate concura la un concurs de viteza,va fi mult mai rapid, insa va scade timpul de functionare (doua motoare, consum dublu). Elicele mi separ bune in combinatia pe care ai scris-o si daca nu turezi motoarele la maxim va merge frumos. In loc de acumulatorii cu plumb poti folosi foarte bine cu litiu-ion, de amperaj mai mare (5-6 A).
#20
Postat 19 April 2012 - 10:46 AM
Dupa mai multe teste cu un acumulator LiPo 14,8 de 4000 mAh si cu o elice de alama, doua pale, diam 40, am constatat urmatoarele:
-viteza a crescut simtitor, gliseaza foarte usor (greutate muklt mai mica, putere asemanatoare si tensiune de lucru crescuta de la 12v la 14,:D
-Tija carmei nu era fixata suficient de bine si la unele manevre nu raspundea corect
-la viteza mare actionarea clasica a carmei a dus la rasurnarea barcii pe lacul Snagov, apa in interior si "spalarea" electronicii, mai putin a receptorului care era pe un suport inaltat, drept urmare am modificat amplasarea acestora
-la ultima iesire pe lac barca a ramas in mijlocul lacului dupa ce s-a dezlipit un cablu de alimentare de la motor datorita supraincalzirii contactului, drept urmare am comandat toate cele necesare pentru racirea motorului cu apa, si voi raci inclusiv contactele prin sudarea unei bucati de teava de 4 de alama pe contacte, racordate la sistemul de racire
-am refacut toate sistemele electrice de sunet si iluminat prin achizitionarea unui modul electronic de comutare, am eliminat multe fire, un servo si cateva contacte mecanice
-mai am de retusat anumite zone unde a suferit avarii de-a lungul iesirilor pe apa, si incidentelor de prin portbagajul masinii
Am facut filmulete cu noua motorizare si cu rasturnarea:D, din pacate nu a fost surprins momentul in totalitate..
Primul filmulet
Al doilea filmulet
si rasturnarea:Rasturnarea
Aceasta postare a fost editata de Sarpe: 19 April 2012 - 10:49 AM