Pinkper 1/4 roz...normal!
#1
Postat 11 January 2010 - 12:16 PM
Intrucat mai erau cateva componente de montat si nu ma pricep nici la lipirea solarului am apelat pentru acestea la "Gun man". Omul a acceptat fara probleme doar ca a turbat cand a auzit ce culoare va avea solarul...de ce oare?
Aici cateva date despre avion:
Wingspan - 2667 mm
Wing Area - 103 dm�
Weight - 6350 - 7257 g
Length - 1701 mm
Radio Required 4-Channel
Recommended
Engines 9.8 - 14.7 cm 2-Stroke
14.7 - 26.2 cm 4-stroke
Ca si motorizare am optat pentru Mvvs 26 cc benzinar pe care-l aveam in dotare.
Fata de varianta originala am optat pentru montarea servourilor de directie si profundor "pe coada" pentru a avea comenzi scurte si usor de reglat.
Nu o sa va plictisesc cu detalii de pe parcursul constructiei mai ales ca eu am fost mai mult spectator toata treaba grea fiind facuta de "Syr" si "Gun man". Eu am montat doar accesoriile.
De aceea voi prezenta constructia din momentul in care a ajuns la mine prin fotografii:
#3
#4
Postat 11 January 2010 - 12:31 PM
#5
Postat 11 January 2010 - 12:42 PM
Sus cu el!
Zboaraaa puiule zboaraaa!!!
Aceasta postare a fost editata de lipitorul: 11 January 2010 - 12:43 PM
#6
#8
Postat 11 January 2010 - 01:55 PM
Ai putea sa ne impartasesti si niste impresii de zbor... comportament, particularitati, etc.
Mai era varianta de botez si Pigper... :( .. parca <_<
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 11 January 2010 - 01:56 PM
#9
Postat 11 January 2010 - 02:50 PM
Abburo, la Jan 11 2010, 01:55 PM, a spus:
Ai putea sa ne impartasesti si niste impresii de zbor... comportament, particularitati, etc.
Mai era varianta de botez si Pigper... :( .. parca <_<
...si Pimp-per.... dar pana la urma Pinkper s-a votat (dezavantajele democratiei).
Prea multe impresii de zbor nu am, am avut timp doar pentru un zbor dupa care a venit ploaia.
Il pot compara doar cu chinezul de 2.3m pe care l-am avut anterior. Se comporta mult mai bine la decolare, chinezul trebuia decolat rapid, inainte sa ia viteza pentru ca altfel venea in bot, pe cand acesta nu. Este si mult mai greu, nu l-am cantarit inca, o voi face azi sau maine, dar banuiesc ca are binisor peste 7kg.
Zborul este lin, poate fi zburat foarte incet, la comenzi reactioneaza bine in ciuda marimii. Motorul nu reuseste sa-l tina in hower. Deocamdata doar atat...mai multe cand se va imbunatati vremea.
Multumesc pentru urari!
#11
Postat 11 January 2010 - 06:06 PM
ilie F1A, la Jan 11 2010, 05:45 PM, a spus:
Bombonel nu-l putem numi ca nu avem drepturi de autor!!! (Is a lu Marinaru)Asa ca ramane PINKPER!(Da stiu da ce am avut cu stema) !!! :rolleyes:
#12
Postat 11 January 2010 - 07:12 PM
Sa-l stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai bucurii.