Pagina 1 din 1
Clipped Wing Cub Kit Sig
#1
Postat 05 January 2010 - 10:10 AM
Ca sa nu ma plictisesc peste iarna si vazand kit review- urile domnului Dan Mitea am ales un kit Sig sa mi umplu timpul. Aveonul pe care l am ales nu cred ca a fost o alegere prea buna datorita gradului de dificultate si tinand cont ca e primul kit... sper sa iasa bine ca avionul in sine imi place la nebunie. O sa atasez cateva poze de pe parcursul constructiei pana la stadiul de azi poate veniti si voi cu ceva idei, sugestii...
#4
Postat 05 January 2010 - 02:02 PM
Felicitari pentru alegere si pentru dorinta de a construi.
Daca imi permiti o sugestie...doua. Taie planul in parti componente. Fuselaj, aripa, ampenaj, etc. Pune pe plansa doar portiunea pe care o utilizezi si acoper-o cu o folie de plastic. Asa va ramane drept si vei lucra mai usor...zic si eu.
Bafta si te rog sa nu ne uiti cu fotografii.
Daca imi permiti o sugestie...doua. Taie planul in parti componente. Fuselaj, aripa, ampenaj, etc. Pune pe plansa doar portiunea pe care o utilizezi si acoper-o cu o folie de plastic. Asa va ramane drept si vei lucra mai usor...zic si eu.
Bafta si te rog sa nu ne uiti cu fotografii.
#6
Postat 05 January 2010 - 10:15 PM
Frumos modelul, totusi nu chiar unul de inceput avand in vedere ca este o macheta scale, banuiesc ca varianta 1:6.
As avea o intrebare: ai lucrat elementele fuselajului peste planuri inainte de a le imbina? Intreb pentru ca mi se pare ca sectiunile montate succesiv in spatele cabinei nu par a fi paralele. De asemenea, partea din fata mi se pare torsionata.
O sugestie referitoare la montajul motorului: daca vrei ca modelul sa fie scale si sa nu se vada toba aia iesita urat in lateral ar trebui sa schimbi pozitia de montare a batiului si ar fi doua variante:
- daca folosesti toba pe care o ai montezi batiul astfel incat cilindrul motorului sa fie pozitionat la un minus 45 grade in jos (gandeste-te la punctul cardinal SV pe o harta); asta ar face ca toba sa iasa exact sub fuselaj si probabi ar trebui sa faci o degajare in zona respectiva
-daca folosesti o toba pitts, montezi batiul exact la 90 grade fata de ceea ce arata producatorul in plan.
Daca nu ti la ideea de a face modelul true scale ignora cele de mai sus si mergi pe varianta indicata in plan.
Spor la construit mai departe!
As avea o intrebare: ai lucrat elementele fuselajului peste planuri inainte de a le imbina? Intreb pentru ca mi se pare ca sectiunile montate succesiv in spatele cabinei nu par a fi paralele. De asemenea, partea din fata mi se pare torsionata.
O sugestie referitoare la montajul motorului: daca vrei ca modelul sa fie scale si sa nu se vada toba aia iesita urat in lateral ar trebui sa schimbi pozitia de montare a batiului si ar fi doua variante:
- daca folosesti toba pe care o ai montezi batiul astfel incat cilindrul motorului sa fie pozitionat la un minus 45 grade in jos (gandeste-te la punctul cardinal SV pe o harta); asta ar face ca toba sa iasa exact sub fuselaj si probabi ar trebui sa faci o degajare in zona respectiva
-daca folosesti o toba pitts, montezi batiul exact la 90 grade fata de ceea ce arata producatorul in plan.
Daca nu ti la ideea de a face modelul true scale ignora cele de mai sus si mergi pe varianta indicata in plan.
Spor la construit mai departe!
#7
Postat 06 January 2010 - 11:13 AM
Calin, la Jan 5 2010, 08:41 PM, a spus:
felicitari pentru alegere! E un model reusit!
Voi urmari cu interes constructia!
Numai bine,
Calin
P.S. offtopic: nu imi scanezi si mie planurile ca vreau sa fac un Ciper J3 clipped Wing :blink:
Voi urmari cu interes constructia!
Numai bine,
Calin
P.S. offtopic: nu imi scanezi si mie planurile ca vreau sa fac un Ciper J3 clipped Wing :blink:
De scanat nu am unde dar am copii xerox ,dar nu stiu cat de mult te vor ajuta pentru ca doar fuselajul si carma o poti face dupa plan iar aripa e doar pentru construcie ca nervurile au venit predecupate.
#8
Postat 06 January 2010 - 11:17 AM
MADA, la Jan 5 2010, 10:15 PM, a spus:
Frumos modelul, totusi nu chiar unul de inceput avand in vedere ca este o macheta scale, banuiesc ca varianta 1:6.
As avea o intrebare: ai lucrat elementele fuselajului peste planuri inainte de a le imbina? Intreb pentru ca mi se pare ca sectiunile montate succesiv in spatele cabinei nu par a fi paralele. De asemenea, partea din fata mi se pare torsionata.
O sugestie referitoare la montajul motorului: daca vrei ca modelul sa fie scale si sa nu se vada toba aia iesita urat in lateral ar trebui sa schimbi pozitia de montare a batiului si ar fi doua variante:
- daca folosesti toba pe care o ai montezi batiul astfel incat cilindrul motorului sa fie pozitionat la un minus 45 grade in jos (gandeste-te la punctul cardinal SV pe o harta); asta ar face ca toba sa iasa exact sub fuselaj si probabi ar trebui sa faci o degajare in zona respectiva
-daca folosesti o toba pitts, montezi batiul exact la 90 grade fata de ceea ce arata producatorul in plan.
Daca nu ti la ideea de a face modelul true scale ignora cele de mai sus si mergi pe varianta indicata in plan.
Spor la construit mai departe!
As avea o intrebare: ai lucrat elementele fuselajului peste planuri inainte de a le imbina? Intreb pentru ca mi se pare ca sectiunile montate succesiv in spatele cabinei nu par a fi paralele. De asemenea, partea din fata mi se pare torsionata.
O sugestie referitoare la montajul motorului: daca vrei ca modelul sa fie scale si sa nu se vada toba aia iesita urat in lateral ar trebui sa schimbi pozitia de montare a batiului si ar fi doua variante:
- daca folosesti toba pe care o ai montezi batiul astfel incat cilindrul motorului sa fie pozitionat la un minus 45 grade in jos (gandeste-te la punctul cardinal SV pe o harta); asta ar face ca toba sa iasa exact sub fuselaj si probabi ar trebui sa faci o degajare in zona respectiva
-daca folosesti o toba pitts, montezi batiul exact la 90 grade fata de ceea ce arata producatorul in plan.
Daca nu ti la ideea de a face modelul true scale ignora cele de mai sus si mergi pe varianta indicata in plan.
Spor la construit mai departe!
Prea tarziu am vazut gradul de dificultate dar asta e, incerc sa il fac cat mai bine. Intradevar am dat o mica buleala in spatele cabinei da a iesit bine pana la urma , in rest totul e conform planurilor iar cu motorul inclinat la -45 grade intentionez sa il montez. Multumesc pentru sfaturi si pentru interesul acordat.
#14
Postat 06 January 2010 - 07:11 PM
Rocco, la Jan 6 2010, 04:15 PM, a spus:
Ce motor folosesti? Pare a fi un Magnum de 7,5 cc.
Este un ASP:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=69580
#16
Postat 07 January 2010 - 12:02 AM
gunman permite-mi sa te contrazic! Din experienta proprie o supramotorizare modesta (1,1-1.5:1) ii prieste. Nu va face hover decat daca stii torque roll dar de mers merge bine. Am avut 7.5 Magnum, OS LA pe primul piper - ce-i drept nu clipped wing varianta Robbe de 1.8 iar acum am OS MAX 9.5cc si nu se compara. La piperul TWM de 3.6m voi pune 100cc chiar daca producatorul recomanda 80cc. Tot pe acelasi considerent.
Bogdane, glumeam cu planurile, multumesc frumos!
Bogdane, glumeam cu planurile, multumesc frumos!
#17
Postat 07 January 2010 - 04:47 AM
In schimb eu vorbeam serios. Pacat de planul acela mototolit si neacoperit. Te rog sa ma scuzi de insistenta. Este ca o carte cu colturile indoite....
Bafta multa.
Bafta multa.
#19
Postat 28 February 2010 - 07:40 PM
E un model frumos.Felicitari!
Hazel Sigafoose a construit Piperul clasic(pe care il stim toti)pentru mitinguri aviatice.Pentru a-i mari performantele acrobatice i-a scurtat aripile cu cate un metru si i-a modificat motorul,astfel obtinand o putere mult mai mare.Asa s-a nascu" Piper cub Clipped wing".
Felicitari inca o data si mult SUCCES! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Hazel Sigafoose a construit Piperul clasic(pe care il stim toti)pentru mitinguri aviatice.Pentru a-i mari performantele acrobatice i-a scurtat aripile cu cate un metru si i-a modificat motorul,astfel obtinand o putere mult mai mare.Asa s-a nascu" Piper cub Clipped wing".
Felicitari inca o data si mult SUCCES! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Arata acest topic
Pagina 1 din 1