Iamzoli, la Feb 9 2010, 02:02 PM, a spus:
edf-urile au nevoie de downtrust din cate stiu eu cu cat turbine e mai spre coada cu atat downtrust trebuie sa fie mai mic (unghiul), dar in cazul tau mai sunt si alte probleme legate de cg sau altceva doar de la downtrust nu iti face asa. Bafta si nu te lasa vrem sa vedem no.2
da..voi incepe cu mutarea acumulatorului mai in fatza ,respectiv in interiorul tubului, dar sunt sigur ca aces lucru va influenta airflow-u...mai ales si cu conul pus, deci voi fi obligat sa fac niste gauri fix inainte de turbina, asta este, sper sa functioneze :rolleyes:
dan_mitea, la Feb 9 2010, 02:14 PM, a spus:
Trebuie sa gandesti pozitiv: pentru un prim zbor si tinand cont ca modelul a ramas intreg, a fost ok. Ai tot respectul meu pentru ca ai aratat si acest zbor. Asa este corect si frumos.
Sunt convins ca ii vei da de capat.
Iti tin pumnii la urmatorul zbor si muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulta bafta, zburatorule.
multumesc pt incurajari si aprecieri :)
pe3scu, la Feb 11 2010, 06:45 PM, a spus:
Si eu zic sa-l lasi asa cum este pana te obisnuesti cu el. Inafara de CG mai in fata, cred ca ai viteza de lansare prea mica (la viteza mica este foarte instabil). Tehnica de lansare e foarte importanta. Ca sa te ajute alegi o zi cu vant (preferabil cat mai constant). Il arunci cu forta impotriva vantului undeva la 30 - 40 grade si cu tractiune moderata in asa fel incat sa zboare liniar aproape orizontal. In aceasta faza avionul prinde viteza si devine mai controlabil.
Bafta.
aici nu cred ca e vorba de viteza de lansare...pur si simplu stiam ca are multa forta si de asta nu l-am aruncat tare,
nu e doar de la CG..sunt sigur...inexperienta mea in constructii isi spune cuvantul, fiind al doilea model construit de mine, e mai stramb...mai greist...etc..si + ca a fost facut mai mult dupa capul meu decat dupa plan, planul fiind facut pt balsa si motor termic...m-am putut lua doar dupa proportii.