Modelism - RHC Forum: EDF afterburner - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EDF afterburner constructie

#91 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 06 February 2010 - 12:34 PM

the final product!!! :rolleyes:
mai trebuie sa instalez electronica si sus cu el :rolleyes:

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#92 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 06 February 2010 - 01:08 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 6 2010, 12:34 PM, a spus:

the final product!!! :rolleyes:
mai trebuie sa instalez electronica si sus cu el :rolleyes:

se pare ca pana la urma ai ales varianta simpla:cu ampenaje lipite. ;)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#93 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 06 February 2010 - 01:18 PM

nup, :rolleyes: am bagat niste bete de frigarui in ampenaje pe care le-am retezat la iesirea din tub, se tin in 1cm de depron + lipici
hmm...are cineva idee daca sa-l vopsesc sau sa-l plachez cu scoci colorat? sau solarfilm?

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 06 February 2010 - 01:20 PM

FLYING IS AN ART
0

#94 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 February 2010 - 02:17 PM

uite cateva poze cu migu 21 lancer a lu alex_sky care inca mai zboara si astazi http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...=12443&st=0 . El l-a infoliat, ramante sa te decizi
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#95 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 February 2010 - 02:18 PM

altele http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...mp;#entry239030
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#96 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 06 February 2010 - 07:54 PM

Vezi postareaflorin100%, la Feb 6 2010, 02:18 PM, a spus:


hm....arata foarte bine...al meu e mai stramb :lol: probabil primul zbor o sa-l fac asa cum e...iar daca totul decurge bine il infoliez
FLYING IS AN ART
0

#97 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 February 2010 - 08:10 PM

si al tau arata bine :lol: ,mai dai cu smirghel putin si eventual cu chit si o sa arate bestial infoliat

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 06 February 2010 - 08:11 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#98 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 06 February 2010 - 09:20 PM

mersi, nu prea merge smirghelu prin coltzuri ca a mai ramasa poliuretan intarit...ce fel de chit sa folosesc?
FLYING IS AN ART
0

#99 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 06 February 2010 - 11:01 PM

intre timp am decapotat migu si i-am instalat turbina :D
am pornit-o cu capacul desfacut si tragea de nebuna...ma tem sa nu suga conul dupa ce o acopar... :lol:

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#100 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 February 2010 - 09:30 AM

poti folosi chit de cutit sau chit de balsa...
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#101 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 February 2010 - 10:41 AM

Vezi postareaflorin100%, la Feb 7 2010, 09:30 AM, a spus:

poti folosi chit de cutit sau chit de balsa...


Lasa sa il zboare pe asta asa " urat " cum este si daca totul este O.K. sigur va face unul super finisat .
Fata de al lui Alex asta cred va fi racheta din cauza EDF - ului.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#102 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 07 February 2010 - 01:28 PM

Vezi postareaflorin100%, la Feb 7 2010, 09:30 AM, a spus:

poti folosi chit de cutit sau chit de balsa...

mersi , am incercat sa-l acopar cu niste banda d-asta gri si se vede destul de ok, am reusit doar cockpittu ca s-a terminat
dar oricum ampenajele si aripile respectiv burta fuzelajului cred ca o s-a le infoliez :wub:
FLYING IS AN ART
0

#103 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 07 February 2010 - 01:36 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 7 2010, 10:41 AM, a spus:

Lasa sa il zboare pe asta asa " urat " cum este si daca totul este O.K. sigur va face unul super finisat .
Fata de al lui Alex asta cred va fi racheta din cauza EDF - ului.

dap...asa fac :wub:
am facut un test de tractiune si raportul e cam 1:1 :) ciudat...deci chiar trage EDF-u ala , nu l-am cantarit dar cred ca are cam 600g
FLYING IS AN ART
0

#104 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 07 February 2010 - 05:50 PM

epic fail ...o combinatie de CG incorect si probabil un unghi la teava de evacuare a transformat migu in 3D VTOL :mellow:

FLYING IS AN ART
0

#105 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 February 2010 - 05:55 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 7 2010, 05:50 PM, a spus:

epic fail ...o combinatie de CG incorect si probabil un unghi la teava de evacuare a transformat migu in 3D VTOL :unsure:

prea tare...m-am tavalit pe jos :lol: :mellow: :mellow:
ce facusi dorele?
0

#106 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 07 February 2010 - 05:56 PM

Bine ca nu a patit nimic. CG-ul ar trebui un pic mai in fata. Poate scapi doar cu mutatul bateriei si oleaca de trimaj. Ce motor si esc folosesti? Bafta in continuare! :mellow:
Cu stima, Ady.
0

#107 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 07 February 2010 - 05:57 PM

Vezi postarealefmir, la Feb 7 2010, 05:55 PM, a spus:

prea tare...m-am tavalit pe jos :lol: :) :unsure:
ce facusi dorele?


nieee...pai in plan acolo zicea ca e cg-uuu, dar cred ca mai mult am gresit io tubul ..cred ca e cam stramb fix in sus :mellow: las-cai pun con de plumb si rezolv problema :mellow:

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 07 February 2010 - 06:07 PM

FLYING IS AN ART
0

#108 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 07 February 2010 - 06:01 PM

Vezi postareasilver arrow, la Feb 7 2010, 05:56 PM, a spus:

Bine ca nu a patit nimic. CG-ul ar trebui un pic mai in fata. Poate scapi doar cu mutatul bateriei si oleaca de trimaj. Ce motor si esc folosesti? Bafta in continuare! :mellow:
Cu stima, Ady.

nu pot sa mut acumulatorul ca e fix in fata..trebuie sa pun niste plumb si sa indept cumva tubul, totusi mie mi se pare drept
regulatorul e de 40A iar despre motor nu stiu nimic ,ce stiu e ca trage vreo 26A
FLYING IS AN ART
0

#109 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 11:19 PM

maaami maaaami uite elicopteru :rolleyes:

CG-u paaaaarca ar merge acolo unde se incastreaza bordul de atac de la aripi, poate gresesc, dar sigur trebuie mai in fata :wub:

In rest... bine ca era zapada, si sa vedem maiden flight no.2 :D
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#110 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 08 February 2010 - 12:37 PM

Vezi postareaScreamer, la Feb 7 2010, 11:19 PM, a spus:

maaami maaaami uite elicopteru :D

CG-u paaaaarca ar merge acolo unde se incastreaza bordul de atac de la aripi, poate gresesc, dar sigur trebuie mai in fata http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

In rest... bine ca era zapada, si sa vedem maiden flight no.2 :D

CG-ul era la un pic mai mult de o treime....hmm...nu cred ca el a influentat asa de mult, ci unghiul turbinei, deoarece cand o accelerez la maxim jetul tinde sa mearga in directia cu pricina....
trebuie sa fac niste modificari zdravene pt al doilea zbor :rolleyes:, nu mai risc
apropo dupa ultimele teste cu conul pus tractiunea statica scade considerabil, dar probabil in aer se v-a comporta altfel deoarece aerul trece de la sine prin fanta de la con, iar asta imi permite sa pun acumulatorul fix dupa con, si poate scap fara sa pun plumb in bot :)
FLYING IS AN ART
0

#111 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 09 February 2010 - 02:02 PM

edf-urile au nevoie de downtrust din cate stiu eu cu cat turbine e mai spre coada cu atat downtrust trebuie sa fie mai mic (unghiul), dar in cazul tau mai sunt si alte probleme legate de cg sau altceva doar de la downtrust nu iti face asa. Bafta si nu te lasa vrem sa vedem no.2
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#112 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 February 2010 - 02:14 PM

Trebuie sa gandesti pozitiv: pentru un prim zbor si tinand cont ca modelul a ramas intreg, a fost ok. Ai tot respectul meu pentru ca ai aratat si acest zbor. Asa este corect si frumos.
Sunt convins ca ii vei da de capat.
Iti tin pumnii la urmatorul zbor si muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulta bafta, zburatorule.
0

#113 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 11 February 2010 - 06:45 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 7 2010, 05:50 PM, a spus:

epic fail ...o combinatie de CG incorect si probabil un unghi la teava de evacuare a transformat migu in 3D VTOL :blink:


Si eu zic sa-l lasi asa cum este pana te obisnuesti cu el. Inafara de CG mai in fata, cred ca ai viteza de lansare prea mica (la viteza mica este foarte instabil). Tehnica de lansare e foarte importanta. Ca sa te ajute alegi o zi cu vant (preferabil cat mai constant). Il arunci cu forta impotriva vantului undeva la 30 - 40 grade si cu tractiune moderata in asa fel incat sa zboare liniar aproape orizontal. In aceasta faza avionul prinde viteza si devine mai controlabil.

Bafta.
_
0

#114 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 12 February 2010 - 07:08 PM

Vezi postareaIamzoli, la Feb 9 2010, 02:02 PM, a spus:

edf-urile au nevoie de downtrust din cate stiu eu cu cat turbine e mai spre coada cu atat downtrust trebuie sa fie mai mic (unghiul), dar in cazul tau mai sunt si alte probleme legate de cg sau altceva doar de la downtrust nu iti face asa. Bafta si nu te lasa vrem sa vedem no.2

da..voi incepe cu mutarea acumulatorului mai in fatza ,respectiv in interiorul tubului, dar sunt sigur ca aces lucru va influenta airflow-u...mai ales si cu conul pus, deci voi fi obligat sa fac niste gauri fix inainte de turbina, asta este, sper sa functioneze :rolleyes:

Vezi postareadan_mitea, la Feb 9 2010, 02:14 PM, a spus:

Trebuie sa gandesti pozitiv: pentru un prim zbor si tinand cont ca modelul a ramas intreg, a fost ok. Ai tot respectul meu pentru ca ai aratat si acest zbor. Asa este corect si frumos.
Sunt convins ca ii vei da de capat.
Iti tin pumnii la urmatorul zbor si muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulta bafta, zburatorule.

multumesc pt incurajari si aprecieri :)

Vezi postareape3scu, la Feb 11 2010, 06:45 PM, a spus:

Si eu zic sa-l lasi asa cum este pana te obisnuesti cu el. Inafara de CG mai in fata, cred ca ai viteza de lansare prea mica (la viteza mica este foarte instabil). Tehnica de lansare e foarte importanta. Ca sa te ajute alegi o zi cu vant (preferabil cat mai constant). Il arunci cu forta impotriva vantului undeva la 30 - 40 grade si cu tractiune moderata in asa fel incat sa zboare liniar aproape orizontal. In aceasta faza avionul prinde viteza si devine mai controlabil.

Bafta.

aici nu cred ca e vorba de viteza de lansare...pur si simplu stiam ca are multa forta si de asta nu l-am aruncat tare,
nu e doar de la CG..sunt sigur...inexperienta mea in constructii isi spune cuvantul, fiind al doilea model construit de mine, e mai stramb...mai greist...etc..si + ca a fost facut mai mult dupa capul meu decat dupa plan, planul fiind facut pt balsa si motor termic...m-am putut lua doar dupa proportii.
FLYING IS AN ART
0

#115 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 12 February 2010 - 09:34 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 12 2010, 07:08 PM, a spus:

aici nu cred ca e vorba de viteza de lansare...pur si simplu stiam ca are multa forta si de asta nu l-am aruncat tare,
nu e doar de la CG..sunt sigur...inexperienta mea in constructii isi spune cuvantul, fiind al doilea model construit de mine, e mai stramb...mai greist...etc..si + ca a fost facut mai mult dupa capul meu decat dupa plan, planul fiind facut pt balsa si motor termic...m-am putut lua doar dupa proportii.


Sfatul meu se bazeaza pe experienta. Am un su27 pe care l-am lansat de multe zeci de ori. Ai nevoie de viteza din primul monent, altfel suprafetele de control nu au efect.Degeaba ai tractiune ca pe aceasta nu o poti orienta ca sa repui avionul pe traiectorie. Sa-ti explic fenomenul. Dupa lansare vezi ca avionul da sa coboare (nu are portanta pentru ca nu are viteza), tragi de profundor, ridica botul, "ia aer in piept" (vezi manevra cobra) si pierde si mai mult din viteza, maresti tractiunea si ajunge cu botul si mai in sus. Acum ceva il inclina sa zicem spre stinga, nu ai carma, tractiunea motorului nu o poti orienta ca sa compenseze, asa ca se inclina in continuare spre stanga, eleroanele nu-l ajuta decat putin ca nu ai viteza. Stii ce urmeaza? tot spre stanga pana ... Sper ca te-am lamurit de ce la inceput il zbori liniar si orizontal ca sa prinda viteza.
Am vazut un film cu un jet 1:1 care a cazut "in coada" intr-o situatie asemanatoare cu cea pe care ti-am descris-o.
Bafta.
_
0

#116 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 February 2010 - 12:01 AM

Vezi postareape3scu, la Feb 12 2010, 09:34 PM, a spus:

Sfatul meu se bazeaza pe experienta. Am un su27 pe care l-am lansat de multe zeci de ori. Ai nevoie de viteza din primul monent, altfel suprafetele de control nu au efect.Degeaba ai tractiune ca pe aceasta nu o poti orienta ca sa repui avionul pe traiectorie. Sa-ti explic fenomenul. Dupa lansare vezi ca avionul da sa coboare (nu are portanta pentru ca nu are viteza), tragi de profundor, ridica botul, "ia aer in piept" (vezi manevra cobra) si pierde si mai mult din viteza, maresti tractiunea si ajunge cu botul si mai in sus. Acum ceva il inclina sa zicem spre stinga, nu ai carma, tractiunea motorului nu o poti orienta ca sa compenseze, asa ca se inclina in continuare spre stanga, eleroanele nu-l ajuta decat putin ca nu ai viteza. Stii ce urmeaza? tot spre stanga pana ... Sper ca te-am lamurit de ce la inceput il zbori liniar si orizontal ca sa prinda viteza.
Am vazut un film cu un jet 1:1 care a cazut "in coada" intr-o situatie asemanatoare cu cea pe care ti-am descris-o.
Bafta.

da sunt de acord
apropo acumulatorul cred ca il voi plasa ca in aceasta poza

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#117 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 February 2010 - 10:13 AM

Eu as fi lipit cu scotch imediat atunci pe camp 30 gr de plumb apoi 50 gr de plumb si tot asa pana iesea ceva. Daca zbura cautam CG sa vad unde a rezultat dupa care scoteam plumbul, mutam pack-ul pana obtineam acelasi CG si gata. Daca zbura binisor mai imbunatateam ce se putea dupa care daca mergea bine faceam eventual altul !

Bafta in continuare.


P.S.

Parca pentru primul zbor exista o metoda de determinare a C.G. ca sa nu ai surprize.
Adevarat si cu lansarea : avand tractiunea in spate nu avem flux de cureti pe suprafetele de comanda si trebuie aruncat mai cu viteza - cand ai elice in bot fluxul de la elice se duce pe suprafetele de comanda si ele devin utile.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#118 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 February 2010 - 01:11 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 13 2010, 10:13 AM, a spus:

Eu as fi lipit cu scotch imediat atunci pe camp 30 gr de plumb apoi 50 gr de plumb si tot asa pana iesea ceva. Daca zbura cautam CG sa vad unde a rezultat dupa care scoteam plumbul, mutam pack-ul pana obtineam acelasi CG si gata. Daca zbura binisor mai imbunatateam ce se putea dupa care daca mergea bine faceam eventual altul !

Bafta in continuare.


P.S.

Parca pentru primul zbor exista o metoda de determinare a C.G. ca sa nu ai surprize.
Adevarat si cu lansarea : avand tractiunea in spate nu avem flux de cureti pe suprafetele de comanda si trebuie aruncat mai cu viteza - cand ai elice in bot fluxul de la elice se duce pe suprafetele de comanda si ele devin utile.

da...faza cu plumbu ar fi fost ok, daca aveam la mine. Iar pack-ul nu puteam sa-l mut mai in fatza ca era fix in cockpitt, de asta acum vreau sa-l bag dupa con, in tub.
CG-u parea ok acolo...dar probabil la mig e altfel :rolleyes:
FLYING IS AN ART
0

#119 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 13 February 2010 - 03:15 PM

Turbina , sigur isi ia suficient aer pt a putea asigura fluxul de putere?( propulsie) .Tind sa cred dupa ce am vazut in filmuletul tau( DORELE :) )in afara ca CG-ul nu prea este la locul lui , nici tractiune nu prea ai , morisca slaba???la ce dimensiune ai facut tu modelul mergea 2 EDF-uri , bineinteles nerespectand planul cu mici modificari la fuselaj .ORICUM BAFTA ! :rolleyes: (DORELE BAGA TARE TATA ,SA-L VEDEM LA ZBOR)
ADOR VITEZA!!!
0

#120 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 February 2010 - 05:53 PM

Vezi postareaTUROK, la Feb 13 2010, 03:15 PM, a spus:

Turbina , sigur isi ia suficient aer pt a putea asigura fluxul de putere?( propulsie) .Tind sa cred dupa ce am vazut in filmuletul tau( DORELE :D )in afara ca CG-ul nu prea este la locul lui , nici tractiune nu prea ai , morisca slaba???la ce dimensiune ai facut tu modelul mergea 2 EDF-uri , bineinteles nerespectand planul cu mici modificari la fuselaj .ORICUM BAFTA ! :rolleyes: (DORELE BAGA TARE TATA ,SA-L VEDEM LA ZBOR)

da turbina trage foarte bine am zis si mai sus are un raport putere greutate 1:1 sau chiar 1,ceva :1, asta fara con , deci a avut tractiune dar a fost incontrolabil.
si io m-am gandit la faza cu 2 edf-uri...respectiv unul de 55mm in fatza care sa suga aerul mai usor si sa-l trimita comprimat la cel de 70mm, si probabil randamentul ar fi fost mai bun, fiinda daca mai pun si conul nu mai are forta edf-ul direct din spate sa traga aer dintr-o fanta de 1mm....daaaar poate rezolv problema cu niste intakes in fatza turbinei :)
acum nu prea am timp, dar pe weekendu viitor va fi gata :D
FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro