Modelism - RHC Forum: EDF afterburner - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EDF afterburner constructie

#31 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 06 January 2010 - 09:45 PM

am incercat azi sa indoi tzeava in forma de O, nu am gasit nisip ca era inghetzat pe afara si nici plumb n-am avut la indemana asa ca am folosit metoda lui dragut, am taiat-o, am facut cam 3 cicluri de incalzire-racire, si am indoit-o cu mana...diferenta e colosala, dupa aceasta procedura s-a indoit cam de 2 ori mai usor :) daca o umplu cu nisip sau plumb probabil o sa-mi iasa forma pe care am vrut-o de la inceput :)
am incercat sa fac si gaurile cu un burghiu de 1mm dar nu s-a potrivit la bormasina, trebuie sa caut alt adaptor
intre timp mi-a sosit si turbina, am cumparat si un gratar pt flameholder, deci poate saptamana viitoare voi fac primele teste
poze

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#32 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 January 2010 - 11:32 PM

Daca faceai navo stiai sa indoi tzeava. :) Eu ca sa fac spirale de racire la motoare aveam nisip de cuartz recuperat de la sigurante fuzibile mai mari. Cu metoda asta am reusit 6 spire AL de fi 5 pe un Cobalt de fi 28 si nu s-a crapat peretele. La motoare mai mari in diametru era mult mai lejer de realizat spirala.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 06 January 2010 - 11:33 PM

0

#33 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 06 January 2010 - 11:53 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Jan 6 2010, 11:32 PM, a spus:

Daca faceai navo stiai sa indoi tzeava. :) Eu ca sa fac spirale de racire la motoare aveam nisip de cuartz recuperat de la sigurante fuzibile mai mari. Cu metoda asta am reusit 6 spire AL de fi 5 pe un Cobalt de fi 28 si nu s-a crapat peretele. La motoare mai mari in diametru era mult mai lejer de realizat spirala.

io n-am rabdare sa macin sigurante :))cred ca o sa am de diametrul cercului in final 5-6cm,ma duc maine la pet shop sa iau nisip de acvariu :)
FLYING IS AN ART
0

#34 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 January 2010 - 11:57 PM

Aoleuuuuuuuuuu! Nu macini nimic. In sigurantele fuzibile exista acel nisip de cuart fin. Trebuie doar sa scoti capacul si sa il recuperezi, nu sa macini ceramica aia. :) Daca gasesti o siguranta mai mare, e suficient. Poti lasa scara vecina pe intuneric, spre exempluuuuuuuuuuuu :)
0

#35 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 07 January 2010 - 12:00 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Jan 6 2010, 11:57 PM, a spus:

Aoleuuuuuuuuuu! Nu macini nimic. In sigurantele fuzibile exista acel nisip de cuart fin. Trebuie doar sa scoti capacul si sa il recuperezi, nu sa macini ceramica aia. :) Daca gasesti o siguranta mai mare, e suficient. Poti lasa scara vecina pe intuneric, spre exempluuuuuuuuuuuu B)

aham.... :) pot incerca :) mersi
FLYING IS AN ART
0

#36 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 07 January 2010 - 04:22 PM

Daca vrei nisip din sigurante, fa rost sau cumpara de la magazinul electricianului un MPR de 200 sau 250 Amperi. Cred ca iti ajunge.

O tehnica de constructie a ceea ce vrei tu am schitat-o in poza de mai jos ( scuze pentru calitatea deprolabila in care a fost executata).
Ideea este sa folosesti un rezervor etansat dotat cu o supapa ( de roata de bicicleta s-ar potrivi) pentru alimentare, prin care introduci combustibilul ( de aero), apoi montezi supapa si bagi cateva pompe de aer (cu pompa de bicicleta). Aceasta presiune te asigura ca pe duzele din camera de ardere iese suficient combustibil cat sa initiezi ardera si sa vaporizezi o cantitate de combustibil suficienta ca sa mentina presiunea in rezervor. Instalatia merge pana se consuma 85-90% din combustibil.Este oarecum ca la rezervoarele de aero unde bagi gaze arse in rezervor ca sa impinga combustibil in sistemul de alimentare a motoarelor.
Am vazut candva aceasta solutie realizata insa acum nu dau de ea.Aceeasi tehnica se foloseste din ce stiu eu la lampile de benzina mai vechi.Durata de functionare in acest caz fata de cel cu tub de gaz este mult mai mare.

Cel mai important este - oricare din solutii o alegi - sa dimensionezi cat mai bine duzele (gaurile) prin care iese combustibilul in camera de ardere.
Cred ca gauri de 1mm e mult prea mult. Incerca sa pilesti cu o pila triunghiulara canale transversale pe tubul de cupru pana penetrezi tubul. Eu as recomanda o gaura de pana la o zecime de milimetru (0.1mm).Poate si atat e cam mult.Oricum asta e o chestie care trebuie incercata.


Succes,

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Jet.bmp (33.03K)
    Number of downloads: 82

0

#37 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 07 January 2010 - 04:57 PM

super ideea, mersi! tocmai azi m-am gandit cum sa umplu un recipient de gaz....cam complicat
avantajele ar fi:
greutate redusa
daca as folosi propan ar arde foarte bine
riscul de a-mi lua foc avionul ar fi destul de mic...din moment ce combustibilul e gazos
pe de alta parte ideea ta ar fi:
mai ieftina( nu stiu daca in cazul metanolului, dar in cazul benzinei sigur)
sansa de a functiona e mult mai mare
creste considerabil timpul de ardere

oricum merita incercat :rolleyes:
despre duze...da..daca folosesc combustibil lichid..trebuie foarte mici
apropo nu inteleg in desen dc ai nevoie de un vaporizator? si care ar fi rolul lui? io cred ca de la jetul turbinei se vaporizeaza instantaneu combustibilul

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#38 Useril este offline   cyrus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 17-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism,masini cu abur,prelucrarea lemnului,vw golf 1

Postat 07 January 2010 - 11:16 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 7 2010, 12:53 AM, a spus:

io n-am rabdare sa macin sigurante :))cred ca o sa am de diametrul cercului in final 5-6cm,ma duc maine la pet shop sa iau nisip de acvariu :rolleyes:

Foloseste sare de masa extra fina. Functioneaza garantat.
0

#39 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 08 January 2010 - 08:40 AM

9unuunu <<nu inteleg in desen dc ai nevoie de un vaporizator? si care ar fi rolul lui? io cred ca de la jetul turbinei se vaporizeaza instantaneu combustibilul>>

De la jet-ul turbinei si daca este aprins combustibilul va arde nu se va vaporiza.Acesta este alt circuit.
Vaporizator - inseamna ca lichidul (combustibilul) se incalzeste si devine vapori. In cazul nostru (de aceea tubul este pus in calea flacarii) vaporii rezultati creaza presiune in rezervor (acesta fiind etans).
Presiunea din rezervor forteaza lichidul sa iasa pe duzele din camera de ardere.Daca nu procedezi in felul acesta n-o sa fie cine sa impinga combustibilul inspre duze ( si sa iasa si cu presiune) in camera de ardere.

Imi dau seama ca desenul nu este prea citet. Acolo unde ai tu semnul intrebarii, este un tub care pleaca din rezervor, trece prin flacara din camera de ardere (poate fi pe interiorul ajutajului nu chiar prin centrul lui) si se intoarce inapoi in rezervor.Rolul acestui tub este de a incalzi-vaporiza combustibilul pentru a crea presiunea de care avem nevoie in rezervor.Am sa incerc sa fac un desen mai bun si ti-l trimit.

<<despre duze...da..daca folosesc combustibil lichid..trebuie foarte mici>>
In cazul gazului duzele ar trebui sa fie la fel sau chiar mai mici decat la lichid (dar asta este parerea mea-nu am incercat sa vad diferenta).


Succes,
0

#40 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 January 2010 - 08:44 AM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 7 2010, 04:57 PM, a spus:

super ideea, mersi! tocmai azi m-am gandit cum sa umplu un recipient de gaz....cam complicat
avantajele ar fi:
greutate redusa
daca as folosi propan ar arde foarte bine
riscul de a-mi lua foc avionul ar fi destul de mic...din moment ce combustibilul e gazos
pe de alta parte ideea ta ar fi:
mai ieftina( nu stiu daca in cazul metanolului, dar in cazul benzinei sigur)
sansa de a functiona e mult mai mare
creste considerabil timpul de ardere

oricum merita incercat :rolleyes:
despre duze...da..daca folosesc combustibil lichid..trebuie foarte mici
apropo nu inteleg in desen dc ai nevoie de un vaporizator? si care ar fi rolul lui? io cred ca de la jetul turbinei se vaporizeaza instantaneu combustibilul


Vaporizatorul e folosit pt. a mentine presiunea in rezervor.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#41 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 08 January 2010 - 04:53 PM

aham....da , acum m-am prins, dar nu cred ca o sa aiba timp in 5-10 secunde sa vaporizeze combustibilul...cam asta ar fi timpul de functionare a postcombustiei dupa care va urma o pauza de minim 20 secunde,cel putin asa m-am gandit eu ca sa nu se supraincalzeasca ,asta pe deasupra faptului ca nu va avea un timp de functionare nici cat a zecea parte din timpul de zbor,deci 5-10 secunde de afterburner pe minut mi se pare mai mult de cat suficient
sa zicem ca zborul unui jet este de aproximativ 10 minute, asta ar veni +/- un minut continu de afterburner, sincer mi se pare mult
cu gaz nu stiu daca as reusi nici jumatate
si inca o chestie din moment ce dau cateva pompe de bicicleta in rezervor, banuiesc ca ii asigur presiunea necesara pentru a elimina combustibilul,dar probabil doar in cazul in care pun doar un sfert sau jumatate de combustibil in rezervor.Nu stiu daca am dreptate...presupun
FLYING IS AN ART
0

#42 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 January 2010 - 05:22 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 7 2010, 04:57 PM, a spus:

mai ieftina( nu stiu daca in cazul metanolului, dar in cazul benzinei sigur)


un alt combustibil relativ ieftin si usor de procurat ar putea fi spirtul medicinal sau orice alcool cu multe grade
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#43 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 09 January 2010 - 09:57 PM

@9unuunu Daca vrei sa faci o treba buna cu chestia asta fa-o sau renunta.Ideea de a folosi gaz iti va aduce numai dezamagire si frustrare. Va fi un fas de cateva secunde .

Dar pe de alta parte ca sa faci foc in "soba" iti trebuie un material care sa reziste la foc.Asa ca asuma-ti proiectul pe care vrei sa-l duci la capat.
Cu solutia pe care am descris-o mai sus poti sa zbori cu flama in coada cat te tin acumulatorii .. dar nu cred ca poti sa o montezi pe un depron.

Eu recomanda sa faci o proba pe un stand .. sa vezi ce rezultate ai si dupa aceea sa decizi daca merita sa montezi "instalatia" pe un model.

Succes.
0

#44 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 09 January 2010 - 11:18 PM

Vezi postareablue, la Jan 9 2010, 09:57 PM, a spus:

@9unuunu Daca vrei sa faci o treba buna cu chestia asta fa-o sau renunta.Ideea de a folosi gaz iti va aduce numai dezamagire si frustrare. Va fi un fas de cateva secunde .

Dar pe de alta parte ca sa faci foc in "soba" iti trebuie un material care sa reziste la foc.Asa ca asuma-ti proiectul pe care vrei sa-l duci la capat.
Cu solutia pe care am descris-o mai sus poti sa zbori cu flama in coada cat te tin acumulatorii .. dar nu cred ca poti sa o montezi pe un depron.

Eu recomanda sa faci o proba pe un stand .. sa vezi ce rezultate ai si dupa aceea sa decizi daca merita sa montezi "instalatia" pe un model.

Succes.

nu am zis ca vreau neaparat sa folosesc gaz...folosesc combustibilul care da cele mai bune rezultate
am pornit cu ideea de a folosi gaz , fiindca cel care a reusit sa faca aceasta chestie l-a folosit si nu numai ca a functionat, a si zburat
eu cred ca o cutie de bere rezista la foc, mai ales daca pun 2 ca la un turbofan :)
despre model m-am gandit mult, si cred ca o sa cumpar unul, deoarece va zbura bine din prima,si asta este exact ce am nevoie acum
desigur, voi face niste probe pe stand
FLYING IS AN ART
0

#45 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2010 - 02:00 PM

cel mai bine, pentru primele zboruri sa faci ceva cat mai simplu si functionabil, ca sa ai pe urma ce sa perfectionezi


Daca faci ceva complicat, s-ar putea sa nu iti iasa din prima si sa abandonezi proiectul.



Spor!

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 10 January 2010 - 02:01 PM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#46 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 10 January 2010 - 02:03 PM

EXACT! :rolleyes:
FLYING IS AN ART
0

#47 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 January 2010 - 01:08 PM

foarte frumos proiect :)

viziteaza acest link gasesti detalii cum au construit altii
http://www.rcgroups....ad.php?t=302250
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#48 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 12 January 2010 - 09:54 PM

mersi
am testat ieri turbina cu flameholderul si opunea destul de multa rezistenta, inca nu i-am facut un suport sa-i masor tractiunea cu si fara flameholder dar se simtea la mana
daca ar fi cum zice omul asta nu ar fi o problema
"By bringing the exhaust to 300C (~600 kelvin) the air density should be half thus the eflux velocity should double to maintain the same mass flow. With double the eflux speed, the thrust would double. Added benefit of higher eflux speed is thrust is maintained for higher air speeds"
dar nici la avioanele 1:1 nu cred ca cu afterburnerul pornit obtii 50% mai multa forta...dar speram :rolleyes:
Din motive financiare si educationale trebuie sa aman proiectul ceva timp. toate cele bune!
FLYING IS AN ART
0

#49 Useril este offline   critx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 18-December 07
  • Gender:Male

Postat 12 January 2010 - 10:40 PM

O alegere perfecta! Sa nu uitam nicioadata ca intotdeauna exista prioritati.
Sincer, .. dupa ceva cautari pe ici pe colo (probabil acolo pe unde ne-am uitat cu totii) imi dau seama ca este o idee care are nevoie de timp si de efort practic oferit de mai multi participanti.
Trebuie sa recunoastem .. in afara de 9unuunu toti am fost niste "carcotasi".

@9unuunu sper sa nu abandonezi de tot ca tu esti seful de proiect!
0

#50 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 14 January 2010 - 05:38 PM

nu ma las pana nu-l vad zburand :unsure:
FLYING IS AN ART
0

#51 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 23 January 2010 - 08:37 PM

i'm back!
am reusit sa-i imprim tzevii de admisie forma dorita, i-am dat si gauri de aprox 0.3mm
am lipit tot ansamblu pe gratar si am facut un test....
FAIL! cu metanol nu arde, scuipa picaturi iar cu spray arde doar la 10% turatie...mai sus se stinge si tot scuipa
explicatia care mi-a venit mie ar fi aceasta: cand am gaurit tzeava cu un ac si cu ciocanul, s-au format niste gauri conice inspre interiorul tzevii, iar cand un fluid iese pe gaura apare efectul coanda si urmareste peretele alaturat, si astfel nu se mai produce pulverizarea....intrucat nu pot sa gauresc fara sa apara acel "con" nu prea mai stiu ce sa fac...sunt practic in impas, please help :)

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#52 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 02:14 PM

apropoi stie cineva de unde pot cumpara propan??
FLYING IS AN ART
0

#53 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 January 2010 - 02:40 PM

 Exista la Praktiker sau Dedeman, de fapt la orice pravalie care se respecta si se ocupa de instala'ii sanitare sau termice, butelii micute cu propan care se folosec la arzatoare mici, lampi mici etc, arata ca iti trebuie si dispozitivul in care montezi butelia. Mai gasesti in Bazar, la suceava si chiar la tine, butelii cu gaz de bricheta, tot amestec de butan si propan are inauntru.


Cu metanolul era normal sa nu mearga instalatia ta, pentru ca in primul rand nu se vaporizeaza bine decat la temperaturi mari, iar flacara este foarte anemica.....abia se vede.

Spor la lucru
0

#54 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 03:06 PM

Vezi postareatetea, la Jan 24 2010, 02:40 PM, a spus:

 Exista la Praktiker sau Dedeman, de fapt la orice pravalie care se respecta si se ocupa de instala'ii sanitare sau termice, butelii micute cu propan care se folosec la arzatoare mici, lampi mici etc, arata ca iti trebuie si dispozitivul in care montezi butelia. Mai gasesti in Bazar, la suceava si chiar la tine, butelii cu gaz de bricheta, tot amestec de butan si propan are inauntru.


Cu metanolul era normal sa nu mearga instalatia ta, pentru ca in primul rand nu se vaporizeaza bine decat la temperaturi mari, iar flacara este foarte anemica.....abia se vede.

Spor la lucru

mersi! o sa cumpar si propan....poate se mentine flacara
dar inca nu stiu cum sa umplu un tub mic de spray cu propan....probleme peste probleme :D
FLYING IS AN ART
0

#55 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 January 2010 - 03:21 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 23 2010, 08:37 PM, a spus:

cu un ac si cu ciocanul, s-au format niste gauri conice

ce-ai zice de o mini-bormasina si de un spiral mic?

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 24 January 2010 - 03:22 PM

0

#56 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 January 2010 - 03:38 PM

 Buteliile de gaz pentru bricete sunt mici...nu mai ai nevoie de pus in altceva, tot ce iti trebuie este sa il fixezi in ceva pentru a-i deschide supapa. Practic ai avea nevoie de un regulator mic de presiune ca la aerografe.

 Sfatul meu este orice "joaca" cu minui FOARTE INFLAMABILE sa le faci afara si cu un stingator langa tine. Am facut si eu destule tampenii din astea. Daca nu ar trebui sa pui minunea pe un avion, o solotie  este cu unn mic generator de acetilena (putin carbid si putina apa). Am facut ceva asemanator acum vre-o 20 de ani, dar nu mai tin minte exact dimensiunile, oricum era mic facut din doua spray-uri bagate unul in altul. Cand crestea presiunea iesea apa din zona unde era carbidul. Atata ca se cam incalzea dracia.


Acuma nici nu stiu daca se mai gaseste carbid......

spor la treaba si ATENTIE mare
0

#57 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 05:17 PM

Vezi postarealefmir, la Jan 24 2010, 03:21 PM, a spus:

ce-ai zice de o mini-bormasina si de un spiral mic?

am incercat ...dar cel mai mic burghiu e de 1mm....mult prea mare pt aplicatia mea
FLYING IS AN ART
0

#58 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 January 2010 - 05:28 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 24 2010, 05:17 PM, a spus:

am incercat ...dar cel mai mic burghiu e de 1mm....mult prea mare pt aplicatia mea

mandrina sa ai....ca spirale gasesti si de 0.4
...
http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=375
0

#59 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 24 January 2010 - 05:28 PM

vezi ca sunt burghiuri si de 0.5 mm , se folosesc in electronica ! Cauta la un magazin cu piese electronice poate au !

PS : lefmir a fost mai rapid cu cateva milisecunde :D)

Aceasta postare a fost editata de ad525: 24 January 2010 - 05:32 PM

0

#60 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 05:33 PM

:D da, hmmm problema e daca este bormasina pt alea :D

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 24 January 2010 - 05:34 PM

FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro