Modelism - RHC Forum: EDF afterburner - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EDF afterburner constructie

#1 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 30 December 2009 - 02:41 AM

salutare! de mult am vrut sa fac un edf care sa imite motorul cu reactie(evident pt a creste gradul de realism al unui jet electric) , am incercat acum ceva timp dar era prea greu, consuma mult,lua foc....asa ca am renuntat la ideea asta
acum am gasit un film ....iar din cate vad cineva chiar a reusit sa faca acest lucru

daca stie cineva cam cum as putea construi acest "motor cu reactie",cu ce combustibil functioneaza,ce materiale sa folosesc,etc il rog sa posteze aici http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif multumesc anticipat
FLYING IS AN ART
0

#2 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 03:52 AM

uite aici, daca te uiti si in comentarii mai sunt ceva explicatii despre cum e facut sistemul

http://www.youtube.com/watch?v=V7QlJIRY5CY...feature=related

Sper sa nu se considere reclama, daca da va rog sa ma anuntati si voi sterge acest link:
http://www.rcgroups....ad.php?t=302250 (aici vorbeste lumea despre ce ar implica un astfel de sistem de postcombustie)



Trebuie sa iei in considerare un singur lucru, care vad ca tot apare: "It is just for effect, it adds no real measurable thrust at the moment."

Asa ca, cel mai bine montezi niste led-uri pe care pui un dim in functie de viteza motorului, ca urmatorul avionas
http://www.wattflyer...ead.php?t=34091


Iar in cautarile mele, cel mai frumos mi s-a parut asta:
http://www.youtube.c...h?v=ChPya44E7W8

Cred ca niste cautari pe gogu ti-ar aduce mult mai multe rezultate daca ai cauta pur si simplu "micro afterburner" :D

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 30 December 2009 - 03:58 AM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#3 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 30 December 2009 - 04:29 AM

am citit pe acolo dar....nici nu mai stiu ce sa cred:)) in plus sunt foarte multe variante de camere de ardere...de tuburi,etc
probabil singura varianta ar fi sa incerc eu inca o data

Vezi postareaScreamer, la Dec 30 2009, 03:52 AM, a spus:

Trebuie sa iei in considerare un singur lucru, care vad ca tot apare: "It is just for effect, it adds no real measurable thrust at the moment."

Asa ca, cel mai bine montezi niste led-uri pe care pui un dim in functie de viteza motorului, ca urmatorul avionas
http://www.wattflyer...ead.php?t=34091

sunt constient ca " it's just for effect" asta si vreau , asta e si scopul pt care vreau sa construiesc asa ceva( nu am mii de euro pt un jet engine...deci trebuie macar sa fac ceva care sa semene cu unul :D
si faza cu ledurile chiar nu seamana....adica una e sa ai flacara si una e lumina, in plus ai si sunet realistic :D
FLYING IS AN ART
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 December 2009 - 06:55 AM

Dumnealui face pulsoreactoare artizanal, la 299$ bucata. Totul e sa prinzi momentul cand mai da drumul la un lot, ca se epuizeaza imediat.
http://aardvark.co.nz/pjet/
Doar ca... dupa mine sunetul e de Mobra, nu de jet...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 30 December 2009 - 04:09 PM

Vezi postarearenatoa, la Dec 30 2009, 06:55 AM, a spus:

Dumnealui face pulsoreactoare artizanal, la 299$ bucata. Totul e sa prinzi momentul cand mai da drumul la un lot, ca se epuizeaza imediat.
http://aardvark.co.nz/pjet/
Doar ca... dupa mine sunetul e de Mobra, nu de jet...

....pulsejetu consuma foarte mult, si se incalzeste foarte tare....si din cate stiu n-are nici acceleratie ,nu cred ca ar rezista in interiorul unui avion...iar sunetul e chiar urat
deci raman la EDF cu postcombustie ;) am vorbit cu cel care a facut avionul si a zis :"The fuel tank contains 10g of butane gas, (cigarette lighter gas) which is consumed at a rate of 1g/sec. The gas canister is a small emptied door lock spray canister. A small servo controll the canisters built in valve"
io cred ca o sa pun un rezervor mai mare gen 20-30g,dar asta in functie de avion, oricum si 10s de afterburner e de ajuns...asa vreo 3 treceri joase :D
acum problema e din ce fac carcasa turbinei....
si pt modul de admisie al combustibilului cred ca voi folosi flame holder ca si in filmul asta

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 30 December 2009 - 04:11 PM

FLYING IS AN ART
0

#6 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 30 December 2009 - 11:01 PM

dimensiuni de gabarit: http://www.rcdon.com...ect_3_8_04.html
e adevarat ca e pentru turbojet dar daca te joci fumos o sa iasa flacara afara.

in legatura cu incalzirea daca te uiti exteriorul e racit cu aer


pina la urma si un borcan e bun


cauta "combustor" cu gogu si gasesti gasca de informatii

PS: sunetul de jet e dat de turbina .... respectiv de viteza de iesire a aerului prin ajutaj

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 December 2009 - 11:14 PM

0

#7 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 31 December 2009 - 01:46 AM

Vezi postareaDragut, la Dec 30 2009, 11:01 PM, a spus:

dimensiuni de gabarit: http://www.rcdon.com...ect_3_8_04.html
e adevarat ca e pentru turbojet dar daca te joci fumos o sa iasa flacara afara.

in legatura cu incalzirea daca te uiti exteriorul e racit cu aer


pina la urma si un borcan e bun


cauta "combustor" cu gogu si gasesti gasca de informatii

PS: sunetul de jet e dat de turbina .... respectiv de viteza de iesire a aerului prin ajutaj

sunetul nu e dat de turbina in cazul meu EDF , ci este dat de arderea combustibilului + jetul de aer, uita-te la filmul de mai sus si observi sunetul turbinei si sunetul turbinei cu postcombustia pornita, maaareee diferenta
modul de admisie se poate face in mai multe feluri... primele si cele mai simple ar fi cu flameholder sau cu combustor( din cate am vazut pt afterburner se foloseste flameholder , chiar si la avioanele reale, iar combusteru este folosit pt actionarea turbinelor) ,acum vedem cu care merge mai bine, ideea e ca flameholderul e si mai usor decat combusteru, iar pt a pune tot sistemul asta pe avion trebuie sa aleg ce e si usor si bun.
momentan inca ma uit pe net la diferite designuri, iar dupa ce-mi vine turbina ma apuc sa cumpar piese.

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 31 December 2009 - 01:50 AM

FLYING IS AN ART
0

#8 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 03 January 2010 - 02:28 AM

nu am avut rabdare sa caut piese fiindca nu stiam daca functioneaza faza cu flameholderul, asa ca am facut cu ce am gasit prin casa:
-carcasa de spray
-un fel de capac de tabla
-spray pt combustibil cu tub siliconic
-si turbina de la F-22
am fost uimit cat de bine a functionat tinand cont ca modul de admisie era direct din furtun :unsure:
un film

si niste poze ( nu arata bine ca e facut in graba, important e ca functioneaza perfect )

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#9 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2010 - 10:56 AM

Ca o idee, si nu stiu cat de buna este

Ca sa ai motul ala de postcombustie mai frumos si mai bine centrat, incearca sa pui un con metalic dupa flameholder. Totodata acest con ar trebui sa iti tina flacarile mai departe de peretii arzatorului
(vezi poza de mai jos, scara desenului nu este cea reala, pentru ca daca pui un con asa de mare s-ar putea sa nu mai impinga deloc edf-u )

Fisiere atasate


P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#10 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 03 January 2010 - 01:45 PM

Vezi postareaScreamer, la Jan 3 2010, 10:56 AM, a spus:

Ca o idee, si nu stiu cat de buna este

Ca sa ai motul ala de postcombustie mai frumos si mai bine centrat, incearca sa pui un con metalic dupa flameholder. Totodata acest con ar trebui sa iti tina flacarile mai departe de peretii arzatorului
(vezi poza de mai jos, scara desenului nu este cea reala, pentru ca daca pui un con asa de mare s-ar putea sa nu mai impinga deloc edf-u )

da,e faina ideea
oricum mai trebuie sa fac sistemul ala de injectie in X pe flameholder ,acum a fost doar furtunul care arunca combustibil doar intr-o anumita parte de asta era asa de imprastiata flacara

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#11 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 03 January 2010 - 05:06 PM

hmmmm....inca o chestie din moment ce nu am gasit un material ignifug si destul de rezistent....probabil voi folos tabla foarte subtire
problema e ca se incalzeste foarte tare, deci nu am cum sa-l pun direct pe polistiren..
m-am gandit sa fac ca la un turbofan, numai modificate proportiile 1/3 din aer va trece pe deasurpa carcasei, astfel o raceste , iar 2/3 inauntru pt ardere ,ca in desen
intrebare: cine stie cum as putea actiona un recipient cu gaz cu ajutorul unui servo?
trebuie vreo valva ??

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#12 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 January 2010 - 06:55 PM

pai sprayul o sa stea apasat continu si vei avea o valva legata la un servo (ca aia din imagine)

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#13 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 03 January 2010 - 08:25 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 3 2010, 05:06 PM, a spus:

hmmmm....inca o chestie din moment ce nu am gasit un material ignifug si destul de rezistent....probabil voi folos tabla foarte subtire
problema e ca se incalzeste foarte tare, deci nu am cum sa-l pun direct pe polistiren..
m-am gandit sa fac ca la un turbofan, numai modificate proportiile 1/3 din aer va trece pe deasurpa carcasei, astfel o raceste , iar 2/3 inauntru pt ardere ,ca in desen
.............


Fisier atasat  EDF_afterburner.JPG (123.61K)
Number of downloads: 178

citeva mici completari:
- tubul de flacara fa-l din AISI 316 gros de 0,25 .... 0,3mm
- tubul exterior cutie de bere pe care o imbraci cu fibra ceramica sau azbest 5...10mm
PS:
1. acu daca e sa fim sinceri tubul exterior ar merge imbracat si cu vata minerala in care ai fluxul de aer pe exteriorul tevii.
2. daca nu veri sa te chinui cu inoxuri gindeste sistemul astfel incit "tzava" in care arde focu sa fie usor de schimbat

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 03 January 2010 - 08:26 PM

0

#14 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 03 January 2010 - 09:41 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jan 3 2010, 06:55 PM, a spus:

pai sprayul o sa stea apasat continu si vei avea o valva legata la un servo (ca aia din imagine)

este de cumparat pe undeva?

Vezi postareaDragut, la Jan 3 2010, 08:25 PM, a spus:

Atasament EDF_afterburner.JPG

citeva mici completari:
- tubul de flacara fa-l din AISI 316 gros de 0,25 .... 0,3mm
- tubul exterior cutie de bere pe care o imbraci cu fibra ceramica sau azbest 5...10mm
PS:
1. acu daca e sa fim sinceri tubul exterior ar merge imbracat si cu vata minerala in care ai fluxul de aer pe exteriorul tevii.
2. daca nu veri sa te chinui cu inoxuri gindeste sistemul astfel incit "tzava" in care arde focu sa fie usor de schimbat

-de unde gasesc AISI?io m-am gandit direct la cutie de bere ca-i mai la indemana
-tub exterior nu stiu daca mai trebuie din moment ce e racit tubul interior...fibra de ceramica sau azbest...vedem daca ma incadrez in greutate :rolleyes:
daca mai imbrac si tubul exterior nu mai ramane gaura pe unde sa iasa aer din turbina :) ...ar merge sa-l imbrac in vata minerala, asta in cazul in care nu mai am si tub interior
aaa...nu stiu cat de usor va fi de schimbat tzeava interioara....te gandesti ca in timp se deterioreaza?
FLYING IS AN ART
0

#15 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 03 January 2010 - 10:32 PM

...sistemul il gasesti la Revell, rezerve de aerograf cu propan "Propellant for spray guns" , ca reper ,codul 39664 sau 39665!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#16 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 05 January 2010 - 12:32 AM

ok,mersi!
azi am cautat tzeava pt sistemul de admisie, nu am gasit de cupru asa ca am luat de alama 4mm si burgiu de 1mm
trebuie sa o indoi ca in desen, cum as putea face chestia asta astfel incat sa nu-si piarda forma cilindrica pe la coturi?cel putin nu in totalitate

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#17 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2010 - 12:45 AM

imi vin 2 posibilitati in cap:
1. faci indoiturile la cald treptat pana la forma dorita (eventual vezi cum poti sa iti confectionezi varianta simpla la asa ceva http://www.youtube.c...h?v=-OprVnZe4bE)
2. in loc de forma desenata incerci sa faci ceva in forma cifrei 8 (vezi desen) - fara unghiuri ascutite

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  idee.jpg (5.69K)
    Number of downloads: 72

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 05 January 2010 - 12:53 AM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#18 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 05 January 2010 - 12:53 AM

Vezi postareaMaverick, la Jan 5 2010, 12:45 AM, a spus:

imi vin 2 posibilitati in cap:
1. faci indoiturile la cald
2. in loc de forma desenata incerci sa faci ceva in forma cifrei 8 (vezi desen)

da,ar fi o idee cu 8, oricum banuiesc ca am nevoide de niste cilindrii de metal dupa care sa indoi tzeava nu?
FLYING IS AN ART
0

#19 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2010 - 12:55 AM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 5 2010, 12:53 AM, a spus:

da,ar fi o idee cu 8, oricum banuiesc ca am nevoide de niste cilindrii de metal dupa care sa indoi tzeava nu?


am dat edit ulterior la post ;), respectivul link s-ar putea sa iti dea idei.. sau google "pipe bender" :)
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#20 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 05 January 2010 - 01:09 AM

Vezi postareaMaverick, la Jan 5 2010, 12:55 AM, a spus:

am dat edit ulterior la post ;), respectivul link s-ar putea sa iti dea idei.. sau google "pipe bender" :)

mersi,mi-a mai venit o idee, sa fac doar un cerc si cu gaurile spre interior,vedem cu care functioneaza mai bine :)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 05 January 2010 - 01:10 AM

FLYING IS AN ART
0

#21 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2010 - 03:51 AM

exista o metoda prin care se indoiau tevile de cupru parca.

se astupa un capat al tevii cu un dop, destul de bine bagat/fixat, se umplea teava cu nisip (iar nisipul era tasat bine de tot inauntru) iar apoi se astupa si cealalt capat tot cu un dop (si asta la fel, fixat foarte bine). Iar apoi se putea indoi teava fara sa faca prea multe "cute".


De obicei indoirea se face in mai multe puncte, ca sa poti sa ii dai o oarecare raza de curbura. Nu indoi teava niciodata dintr-o singura miscare!


In legatura cu forma arzatorului, el are forma aia ca sa fie intr-un oarecare contact cu flacara, pentru ca propanul din cate stiu e destul de lichid, iar caldura il aduce intr-o stare cat de cat gazoasa. Vezi sa nu dai foc la casa ;) !

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 05 January 2010 - 03:53 AM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 January 2010 - 04:37 AM

Sau asa:
http://www.micromark.com/5-PIECE-SPRING-TY...R-SET,7048.html
Bafta.
0

#23 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2010 - 07:56 AM

Nisip si dopuri, ca arc de 4 mai greu de gasit. Mai bune cautai niste teava de 4 de cupru, pe la reparatii frigidere, e mai usor de indoit decat aia de alama. Sau, daca vrei musai tevile in + ca in primul desen, pune doua tevi si uneste capetele cu o bucata de furtun siliconic.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 05 January 2010 - 07:59 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#24 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 05 January 2010 - 08:46 AM

Teava de cupru de 4 gasesti la magazinele care mai au piese de Dacia. Se foloseste la instalatia de frana si se indoaie usor. In plus daca o rupi sau vrei sa faci altceva poti sa o alamesti fara probleme la oricine repara frigidere sau instalatii AC, de exemplu
Bafta
0

#25 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 05 January 2010 - 01:15 PM

Inainte de a indoi tzava de cupru:
daca vrei sa o inmoi o decalesti incalzire la rosu pe aragaz dupa care o bagi in apa rece (invers ca la otel)

la tzava de 4 nu cred sa ai nevoie de nisip sau alte mismasuri, pti s-o tragi dupa ce ai prin casa fara efort deosebit

PS: daca iei conducta de frina pastreaza un capat cu niplu si cu gulerul facut sa nu te mai chinui cu etansarea

SPOR
0

#26 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 January 2010 - 03:52 PM

Au la Botosani "dispozitiv" pt. indoit tevi - eu il folosesc la tevile din rezervoarele pt. metanol.
Practic sunt niste arcuri cu diametre diferite si cu spirele alipite prin care bagi teava.
Pentru o curbura cu raza foarte mica nu garantez ca totusi nu se "cuteaza" teava.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  TEVI.jpg (24.94K)
    Number of downloads: 118

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 05 January 2010 - 03:54 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#27 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 05 January 2010 - 07:41 PM

Vezi postarea9unuunu, la Dec 30 2009, 02:41 AM, a spus:

salutare! de mult am vrut sa fac un edf care sa imite motorul cu reactie(evident pt a creste gradul de realism al unui jet electric) , am incercat acum ceva timp dar era prea greu, consuma mult,lua foc....asa ca am renuntat la ideea asta
acum am gasit un film ....iar din cate vad cineva chiar a reusit sa faca acest lucru

daca stie cineva cam cum as putea construi acest "motor cu reactie",cu ce combustibil functioneaza,ce materiale sa folosesc,etc il rog sa posteze aici :lol: multumesc anticipat

Foarte interesant. Vezi ca mai exista si varianta cu LED-uri (mai simpla) daca asta nu iti iese cum doresti. Sincer si pe mine tot varianta cu propan ma atrage..... :D
http://www.youtube.com/watch?v=jyTceUn8Xdk...feature=related

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 05 January 2010 - 07:42 PM

0

#28 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 06 January 2010 - 04:15 PM

salutare!
scuze de intarziere
screamer: interesanta metoda cu nisipul :lol: inca nu am incercat sa o indoi dar poate reusesc azi, cat despre combustibil nu stiu daca o sa folosesc propan...ma gandeam la gaz...casa nu o sa ia foc , ca dupa ce mi-am dat foc la o parte din freza m-am mutat cu experimentatul afara :)
dan si real design: daca nu functioneaza prima metoda mi cumpar arcuri d-alea :)
ma duc maine si iau si niste tzevi de cupru daca gasesc, ar fi si mai usor de gaurit
am deja prea multe sfaturi :) multumesc tuturor!
AG-74-HESS : varianta cu leduri mi-a dat acest impuls,dar dupa ce am vazut si chestia cu flacara, am zis ca trebuie sa o incerc neaparat, daca nu merge oi ramane doar cu lumini , dar sunt optimist :blink:
FLYING IS AN ART
0

#29 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 06 January 2010 - 04:28 PM

varianta cu nisip am incercat-o eu , si merge 100% , singura problema e sa astupi forte bine captele tevii , eu le-am presat cu patentu !
0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 January 2010 - 04:47 PM

Sau plumb topit, care ulterior incalzesti teava si se scurge afara.
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro