Sopwith Snipe Scale 1:6; Wingspan 1,58m
#1
Postat 11 July 2009 - 02:47 PM
Citeva date tehnice despre Snipe:
Scale 1:6
Wingspan 1,58m
Motor OS MAX 61 FX
Si ceva poze inainte de a incepe constructia:
#2
Postat 12 July 2009 - 04:19 PM
Spre surprinderea mea nu toate componenetele sunt trecute, desenate, separat pe plan asa ca am inceput sa extrag din desenul principal anumite piese pentru a putea incepe si termina fuselajul.
O prima poza de la masa de lucru:
Sper sa ajung sa fac o lupta aeriana cu triplanul lui Gicosu si sa il si "dobor".
#5
Postat 12 July 2009 - 06:07 PM
Pentru indrazneala ta de a incepe o macheta din WW1, o sa ma las "doborat"!!!
Multa inspiratie si spor la treaba!
#6
Postat 18 February 2010 - 11:14 PM
Am inceput sa tai, traforez, placajul si balsa conform planului, merge destul de greu caci nu am mai pus mana pe traforaj din scoala generala.
Vreau sa il fac foarte "scale" asa ca tot caut documentatii despre acest avionas, inclusiv schema de culoare vreau sa fie cat mai exacta, vreau sa iasa ca pentru F4C.
O sa revin cu poze pe tot parcursul constructiei.
#7
Postat 19 February 2010 - 01:08 AM
Citeva date tehnice despre Snipe:
Scale 1:6
Wingspan 1,58m
Motor OS MAX 61 FX
Daca tot te-ai gandit sa-l faci "scale" va trebui sa-i pui si un motor pe masura. Motorul , dupa parerea mea, face 60% din modelul macheta. Eu as opta pentru un "four stroke" si cred ca tot de 10 cc.
#8
Postat 19 February 2010 - 08:45 AM
gicosu, la Feb 19 2010, 01:08 AM, a spus:
Exact la asta m-am gandit dar pina la motor mai am multe de facut, foarte multe, inclusiv o gramada de detalii de respectat.
Cred ca va arata bine linga RedBaron, ce zici? Poate imi vei da si niste idei referitoare la infoliere?
#10
Postat 19 February 2010 - 09:40 AM
Teo-Costin, la Feb 19 2010, 08:45 AM, a spus:
Cred ca va arata bine linga RedBaron, ce zici? Poate imi vei da si niste idei referitoare la infoliere?
Sigur va da misto langa Triplan , pacat ca nu sunt mai multe.Pentru infoliere nu vad decat Solartex-Antic (parca asa -i spune).Se pune tot cu fierul de calcat ,e panzat si poate fi vopsit fara probleme.
#11
Postat 24 February 2010 - 10:21 PM
Intre timp am inceput sa traforez la placaj si la balsa, am inceput cu fuselajul dar inca nu l-am lipit pentru ca am nevoie si de niste nervuri de la aripi pentru a grupa piesele, am nevoie de anumite piese grupate pentru a da niste gauri prin care vor trece tuburile pentru lonjeroane.
Atasez o poza cu cateva piese pe planul principal, acum am trecut la realizarea nervurilor pentru cele doaua aripi dupa care incep sa inchid fuselajul.
#12
Postat 24 February 2010 - 11:40 PM
Procedeul este urmatorul:
Voi reveni cu mai multe poze pe parcursul constructiei .....
#13
Postat 25 February 2010 - 10:28 PM
M=am gandit sa aduc la aceeasi dimensiune nervurile din placaj dupa care scot cateva din pachet (4-5 nervuri) si le intercalez printre cele de balsa dupa care repet figura cu pilitul si la cele din balsa pina cand ajung si ele la aceeasi dimeniune cu cele din placaj.
Citeva poze:
.....
#14
Postat 25 February 2010 - 10:29 PM
#15
Postat 26 February 2010 - 11:51 AM
#17
Postat 27 February 2010 - 11:30 PM
liviu mic, la Feb 27 2010, 10:25 PM, a spus:
@Liviu mic
Incetisor cu postatul aiurea prin forum...
Daca vrei sa ai activitate si post-uri just for fun iti recomandam calduros alt forum
Fii atent si citeste regulamentul, dupa care fa putin self education, citeste cat poti din forum vreo saptamina si te reasteptam cu bratele deschise si idei noi
Ce zici ?
Succes
#18
Postat 28 February 2010 - 12:01 AM
Teo-Costin, la Feb 25 2010, 10:28 PM, a spus:
Trag nadejde ca singularul este doar o scapare de scriere.
Ar trebui sa ai doua nervuri-shablon, cate una in fiecare capat a pachetului de nervuri taiate grosier.
Daca ai doar o nervura-shablon si numarul nervurilor de prelucrat este maricel (pachetul e gros), ai toate sansele ca sa-ti iasa o prelucrare "conica".
Nervurile-shablon se executa de obicei din placaj, cu maxima acuratete. Nervurile de prelucrat, taiate "la brut", se fac pachet intre shabloane si se cioplesc cu o rashpila, pila de metal si "pisica" cu shmirghel, pana ce ajung la dimensiunile sabloanelor. Pt. a vizualiza mai usor faptul ca shmirghelul a ajuns pe shabloane, muchiile acestora se pot innegri cu o mina de creion.
Tehnica functioneaza si cand corzile si profilele de incastrare si de capat sunt diferite (aripi trapezoidale).
Sunt convins ca stiai de aspectele astea si a fost doar o scapare de exprimare.
Sporuri maxime!
PS
Vezi si postul lui Zippo, Nieuport 17 - 1/4
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 28 February 2010 - 12:03 AM
#19
Postat 28 February 2010 - 12:32 AM
Este prima oara cand execut asa ceva si sper sa iasa ce trebuie.
Multumesc pentru sfaturi.
#20
Postat 28 February 2010 - 12:38 AM
#21
Postat 16 March 2010 - 02:19 PM
Stie cineva cum sunt aceste doua motoare, are cineva asa ceva, pot primi niste sfaturi?
Mercic
#22
Postat 16 March 2010 - 02:34 PM
Teo-Costin, la Mar 16 2010, 02:19 PM, a spus:
Stie cineva cum sunt aceste doua motoare, are cineva asa ceva, pot primi niste sfaturi?
Am eu un Thunder Tiger FS-91S luat de acolo care asteapta sa fie rodat. Am ramas foarte impresionat cat de bine este finisat, este o bijuterie.
Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 16 March 2010 - 02:34 PM
#23
Postat 16 March 2010 - 09:14 PM
matei_silviu, la Mar 16 2010, 02:34 PM, a spus:
Multumesc matei_silviu pentru raspuns. era mai bine daca imi puteai spune si comportamentul motorului, daca merge bine, daca se regleaza usor etc.
Mai are cineva motoarele astea mentionate mai sus?
De unde as putea, eventual, lua un Saito FA-72, din Europa caci de la Lindi..... am vazut ca nu vand decat pentru ai lor (for Austrian customers)?
As vrea sa stiu si parerile despre un ASP FS-70AR .....
#24
Postat 16 March 2010 - 09:19 PM
Teo-Costin, la Mar 16 2010, 09:14 PM, a spus:
Daca nu-ti raspunde nimeni pana atunci si daca este vreme frumoasa week-end-ul asta merg la rodaj si sper la primul zbor. Avand in vedere ca faci o macheta unde aspectul conteaza foarte mult ti-l recomand pe asta. Mai este o diferenta destul de mare dupa mine nu este facut in china.
#25
Postat 17 March 2010 - 12:40 AM
matei_silviu, la Mar 16 2010, 09:19 PM, a spus:
Stai linistit matei_silviu caci mai am o gramada de lucrat pina ajung la motor dar imi place sa-mi strang informatiile din timp si de aceea intreb.
Bafta la rodaj si astept informatii de la tine cat mai curand.