Modelism - RHC Forum: Camion 1/16 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

Camion 1/16 constructie plecand de la tabla de fier si bara de aluminiu Evaluare topic: -----

#271 Useril este offline   shikanne 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 16-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism feroviar, auto.....

Postat 20 February 2010 - 12:13 AM

Vezi postareactc, la Feb 19 2010, 09:35 PM, a spus:

urmeaza un examen mai greu saptamana ce vine , constructia puntii fata cu diferential , planetare si fuzete !

urmeaza si un upgrade la pinioane , tratament electrochimic , probabil alamire sau cuprare , mai trebuie studiat !



Salut,
Vrei sa le faci tot pe CNC?? cred ca ar trebui facute tot pe CNC pentru ca se vede diferenta de calitate.... si zic eu, mai putina bataie de cap si mai mult timp liber!!!
0

#272 Useril este offline   shikanne 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 16-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism feroviar, auto.....

Postat 20 February 2010 - 12:45 AM

Puntea fata ar trebui sa arate cam asa:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: art20351.jpg
  • Imagine atasata: art20351.jpg
  • Imagine atasata: art20201.jpg

Aceasta postare a fost editata de shikanne: 20 February 2010 - 12:48 AM

0

#273 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 20 February 2010 - 08:25 AM

Salut Shikanne !

intentia mea este sa fac ( refac ) toate piesele pe CNC !

mi-am propus sa mergem in detaliu cu fiecare reper si repere sunt multe :

rezervoare carburant
lada scule
goarne
semnalizatoare aplicate
tobe esapament cromate si functionale ( vor fi si motoare termice )
stergatoare
grilaje radiator
elevator semiremorca
cred ca sunt peste 300 de repere !
camioane 1/16 - 1/14
0

#274 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 20 February 2010 - 08:41 AM

proiectul acestei punti cu diferential , cu versiunile spate si fata este gata de prin octombrie 2009.

M-am parlamentat cu firma unde am executat prototipul CNC , din octombrie pana acum , iar pretul pentru 50 de bucati carcase am reusit sa-l cobor de la 130 euro , la 55 euro asta dupa ce au incercat sa ma convinga ca este greu si multa munca.Argumentul meu a fost sa le arat ca pentru pretul cerut , le realizez si eu , pe freza clasica , ceea ce am si facut !
Trebuie mentionat ca au fost bulversati si ei si au fost nevoiti sa foloseasca electroeroziune , iar rezultatul este deosebit !

Va tin la curent cum continui puntea fata .
Am sa incerc mai multe variante :
planetara tija cu bulb si bolt ,
planetara articulata cu cruce cardanica
si sa vedem daca reusesc o articulatie cu doua cruci cardanice twin pentru o raza de virare mare
camioane 1/16 - 1/14
0

#275 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 20 February 2010 - 08:44 AM

Cert este ca de azi eu am inceput constructia unui CNC pe 4 axe !
camioane 1/16 - 1/14
0

#276 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 20 February 2010 - 01:52 PM

si acum o mica articulatie cardanica , in forma bruta nefinisata , realizata pe scule modeste !

am sa incerc si o varianta mai mica si finisata pe un CNC .

diametrul acum este 10 mm , sper sa pot sa scad diametrul pana la 6 sau 7 mm !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: cardane_001.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#277 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 20 February 2010 - 04:04 PM

Felicitari, iti urmaresc munca....bravo...am sa apelez si eu la serviciile tale daca se poate....pentru o masinarie...
Daca imi permiti cateva sfaturi pentru modelul care l-ai realizat pana acum...
Bara spate arata bine dar mai degraba, ca in realitate, pune o teava de metal mai groasa si stopurile prinse pe aripi...
Aripile fata, mai lucreaza putin (nu zic ca e usor) si fa-le cate una pe fiecare roata ca la autobasculanta aia, si daca poti la final atarna-le si niste mini presuri...
De doi ani ma tot uit la acest camion (atasament), pe care pe de-o-parte l-as cumpara gata facut de la robbe, dar mai degraba l-as construi in timp...ce-i drept in loc de man, as vrea volvo-ul atasat...cu mentiunea in loc de 8x4 sa fie 8x8.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: volvo_fh16_700.jpg
  • Imagine atasata: Man_TGA_8x4.jpg

Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 20 February 2010 - 04:06 PM

0

#278 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 20 February 2010 - 06:04 PM

Vezi postareaDiesel power, la Feb 20 2010, 04:04 PM, a spus:

Felicitari, iti urmaresc munca....bravo...am sa apelez si eu la serviciile tale daca se poate....pentru o masinarie...
Daca imi permiti cateva sfaturi pentru modelul care l-ai realizat pana acum...
Bara spate arata bine dar mai degraba, ca in realitate, pune o teava de metal mai groasa si stopurile prinse pe aripi...
Aripile fata, mai lucreaza putin (nu zic ca e usor) si fa-le cate una pe fiecare roata ca la autobasculanta aia, si daca poti la final atarna-le si niste mini presuri...
De doi ani ma tot uit la acest camion (atasament), pe care pe de-o-parte l-as cumpara gata facut de la robbe, dar mai degraba l-as construi in timp...ce-i drept in loc de man, as vrea volvo-ul atasat...cu mentiunea in loc de 8x4 sa fie 8x8.


multumesc pentru aprecieri , daca pot se ajut pe cineva o fac cu placere !
Eu zic ca totul este posibil , dar sa ai acces la un mic atelier CNC si cum timpul este o problema , este bine sa ai acest atelier acasa
( sau la a doua casa = loc de munca )!
Modificarile sunt usor de facut , atunci cand ai un punct de plecare si chiar este o placere deoarece a doua oara poti realiza un produs exceptional , stiind deja cum sa abordezi problema.

Referitor la camionul pe care-l doresti , ma refer la : - partea mecanica + sasiu = usor realizabil
- partea de anvelope acum lucrez la ea si cred ca sunt mai multe optiuni cu sanse reale de succes !
- partea de cabina cred ca se poate reliza cu brio ori prin termoformare ori din fibra de sticla , dupa realizarea unui calapod - model ( din lemn sau aluminiu )
cabina o vad cu elemente mobile , vopsea impecabila + aerograf si ornamente cromate aplicate !

este adevarat , necesita munca , dar ca rezultat , iti garantez ca produsul tau va fi net superior

Aceasta postare a fost editata de ctc: 20 February 2010 - 06:05 PM

camioane 1/16 - 1/14
0

#279 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 21 February 2010 - 03:36 AM

Vezi postareaDiesel power, la Feb 20 2010, 04:04 PM, a spus:

Felicitari, iti urmaresc munca....bravo...am sa apelez si eu la serviciile tale daca se poate....pentru o masinarie...
Daca imi permiti cateva sfaturi pentru modelul care l-ai realizat pana acum...
Bara spate arata bine dar mai degraba, ca in realitate, pune o teava de metal mai groasa si stopurile prinse pe aripi...
Aripile fata, mai lucreaza putin (nu zic ca e usor) si fa-le cate una pe fiecare roata ca la autobasculanta aia, si daca poti la final atarna-le si niste mini presuri...
De doi ani ma tot uit la acest camion (atasament), pe care pe de-o-parte l-as cumpara gata facut de la robbe, dar mai degraba l-as construi in timp...ce-i drept in loc de man, as vrea volvo-ul atasat...cu mentiunea in loc de 8x4 sa fie 8x8.

Interesant mod de a cheltui 1 300 de euro.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#280 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 22 February 2010 - 08:08 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Feb 21 2010, 03:36 AM, a spus:

Interesant mod de a cheltui 1 300 de euro.


Iti pot arata diverse moduri de a-i cheltui (sa fie si cu inca un zero in coada), dar pentru asta vorbim pe privat, sa nu ii poluam topicul omului.
0

#281 Useril este offline   yoyo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 14-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 24 February 2010 - 05:18 PM

Salut, cum mai stai cu camionul, ai mai avansat ceva la capitolul cauciucuri?
0

#282 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 25 February 2010 - 06:44 PM

Salut ,

camionul trece prin mai multe etape de " bibileala " ; i-am montat trei sisteme noi de directie , ultimul este ceea ce trebuie !

Am reusit sa ard un servomotor , nu am stiut la ce tensiune lucreaza si i-am cam alocat 12 V ! Acum directia este buna.Servomotorul de 3 kg face fata cu brio , am incarcat camionul cu 25 kg si vireaza perfect si mai ales alearga ca unul adevarat. Am lucrat fara prea mare succes 2 zile la rezervorul pentru combustibil , este din inox .Nu-mi reusesc capacele , iar alte materiale nu am .Cred ca o sa incerc cu PVC vopsit-nichelat .

Referitor la cauciucuri , am mai realizat un model din alama pentru anvelopa , inca mai studiez putin si sper ca de saptamana viitoare sa probez noile cauciucuri !

poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: punti_006.jpg
  • Imagine atasata: punti_010.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#283 Useril este offline   shikanne 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 16-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism feroviar, auto.....

Postat 25 February 2010 - 10:25 PM

Vezi postareactc, la Feb 25 2010, 06:44 PM, a spus:

... Am reusit sa ard un servomotor , nu am stiut la ce tensiune lucreaza si i-am cam alocat 12 V ! Acum directia este buna.Servomotorul de 3 kg face fata cu brio , am incarcat camionul cu 25 kg si vireaza perfect...


Salut,
Ce servo e ala de 3 kg? mai facut curios.... eu am pus "BLUE BIRD BMS-620 MG High Torque Servo cu angrenaj metalic -- Ultra-POWER 10.6KG" si totusi pe covor nu vireaza la maxim, apoi daca plec usor ajunge la maxim iar cand revin pe drept tot mai trage putin. Ma gandesc sa pun unul si mai puternic insa costa proportional rau cu puterea :lol:
0

#284 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 05 March 2010 - 04:15 PM

salutare tuturor ,

am fost cam ocupat si timpul alocat camionului a fost redus,
dar am mai facut cate ceva: i-am montat doua rezervoare metalice cu suporti, atasate sasiului

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: acum_009.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#285 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 05 March 2010 - 04:17 PM

@ Shikanne ,
cred ca ma ajuta parghia scurta , iar directia merge usor ,
uite cum arata :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: acum_011.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#286 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 05 March 2010 - 04:19 PM

unul din rezervoare contine ESC-ul si receptorul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: acum_010.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#287 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 05 March 2010 - 04:21 PM

o poza cu puntile

proba pentru arcurile spate

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: acum_014.jpg
  • Imagine atasata: acum_012.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#288 Useril este offline   yoyo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 14-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 06 March 2010 - 12:34 AM

Vezi postareactc, la Mar 5 2010, 05:21 PM, a spus:

o poza cu puntile

proba pentru arcurile spate

salut, roata din spate sta suspendata sau asa se vede doar in poza?
daca e asa trebuie lucrat la arcuri





CE SE MAI AUDE CU CAUCIUCURILE SI EVENTUAL JANTE?
0

#289 Useril este offline   gigelm5m3 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2010 - 10:34 AM

Suspensia spate nu trebuia sa fie de tipul "balansoar" sau tandem, adica cand o roata urca sa o oblige pe urmatoarea sa coboare?
Cardanul intre cele 2 diferentiale ar trebui sa aiba 2 grade de libertate, din poze..pare fix.
0

#290 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 06 March 2010 - 11:48 AM

Vezi postareayoyo, la Mar 6 2010, 12:34 AM, a spus:

salut, roata din spate sta suspendata sau asa se vede doar in poza?
daca e asa trebuie lucrat la arcuri





CE SE MAI AUDE CU CAUCIUCURILE SI EVENTUAL JANTE?


In aceasta poza , am pus pe camion o greutate de aproximativ 2 kg si da asa este spatele este suspendat putin.La probe am adaugat un maxim 25kg pe camion si apoi l-am plimbat cu 18 kg pe el cat a tinut acumulatorul , se misca nesperat de bine. Dupa ce am sa -i montez platforma am sa pot face mai multe probe cu greutatile pe el .Oricum este greu si robust , l-am cantarit gol si are 5,1 kg. Am lovit cu el , din greseala , cu bara din spate diverse " obstacole fixe " si am reusit performanta sa o indoi , la ambele capete , aceasta fiind totusi din tabla fier 2 mm , lata de 30 mm .Nu am frana pe regulator !

Referitor la anvelope astept sa-mi vina cauciuc siliconic din import 30 kg , din pacate alb , trebuie sa ajung cu el la Pitesti la o firma unde sa-mi adauge negru de fum si apoi probe.

Jantele nu sunt o problema , ori ca le fac eu din dural , ori ca le torn din antimoniu , nu mai reprezinta o urgenta.

Aceasta postare a fost editata de ctc: 06 March 2010 - 12:01 PM

camioane 1/16 - 1/14
0

#291 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 06 March 2010 - 11:58 AM

Vezi postareagigelm5m3, la Mar 6 2010, 10:34 AM, a spus:

Suspensia spate nu trebuia sa fie de tipul "balansoar" sau tandem, adica cand o roata urca sa o oblige pe urmatoarea sa coboare?
Cardanul intre cele 2 diferentiale ar trebui sa aiba 2 grade de libertate, din poze..pare fix.


Suspensia actuala nu o mai modific , stiu ca nu este varianta corecta , reprezinta faza de pionerat si asa vreau sa o pastrez. Sunt gata cu celelalte 10 sasie , acestea vor fi mai scurte , 400 mm pentru capetele tractor si 500 mm pentru camioanele mai lungi , asteptate de restul de camioane demontate de atata timp si incepand cu aceste modele voi monta doar suspensie balansoar.

Cardanul intre punti nu este fix , este rotund cu bila si bolturi in cap , iar gaura in care intra este hexagonala si are destule grade de libertate ( exact ca la Wedico ) . Este adevarat nu arata frumos , dar va fi , cert este ca functioneaza bine 100 %. In sarcina , cand masina patineaza , rotile din ansamblu spate ruleaza 2 din 4 ori in diagonala ori 2 pe aceeasi parte.Diferentialele nu trosnesc si nu dau rateuri !
Am inceput mai nou sa alamesc / cuprez pinioanele pentru a le marii rezistenta mecanica. Inca nu stiu cat de rezistente sunt in timp, vom vedea.
camioane 1/16 - 1/14
0

#292 Useril este offline   yoyo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 14-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 06 March 2010 - 08:26 PM

Salut
1. La rezistenta pinioanelor nu ar trebui sa te gandesti asa mult dupa ce ai zis ca ai pus pe el 25 de kg si a mers si ai dat gata un acu...Apropo ,asa de rezistente sunt rotile de bruder?
2. Eu astept cu nerabdare sa vad rotile,in special cauciucurile ma intereseaza( sunt sigur ca vor mai multi)
3. Incearca sa modifici aripile( sa faci altele, chiar separat pe fiecare roata) , la tine nu e un proiect oarecare nu e home made, odata ce investesti mii de euro ai pretenti maxime
4. Puntile au iesit super...daca mai si rezista pinioanele alea de antimoniu e beton( de ce nu te-ai axat pe o varianta de otel)


In rest sper sa nu sara nimeni pe mine si sa nu te superi ca am ''criticat'', spor la treaba
0

#293 Useril este offline   suzukistu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 05-March 10
  • Gender:Male
  • Location:CJ
  • Interests:motocross

Postat 06 March 2010 - 08:45 PM

te stii bravo!! :)

da unde faci toate piesele ? ai strung? :unsure:
0

#294 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 06 March 2010 - 10:01 PM

Vezi postareayoyo, la Mar 6 2010, 08:26 PM, a spus:

Salut
1. La rezistenta pinioanelor nu ar trebui sa te gandesti asa mult dupa ce ai zis ca ai pus pe el 25 de kg si a mers si ai dat gata un acu...Apropo ,asa de rezistente sunt rotile de bruder?
2. Eu astept cu nerabdare sa vad rotile,in special cauciucurile ma intereseaza( sunt sigur ca vor mai multi)
3. Incearca sa modifici aripile( sa faci altele, chiar separat pe fiecare roata) , la tine nu e un proiect oarecare nu e home made, odata ce investesti mii de euro ai pretenti maxime
4. Puntile au iesit super...daca mai si rezista pinioanele alea de antimoniu e beton( de ce nu te-ai axat pe o varianta de otel)


In rest sper sa nu sara nimeni pe mine si sa nu te superi ca am ''criticat'', spor la treaba


Plasticul de la Bruder este nemaipomenit de rezistent , sper ca cel de Tamiya sa fie macar pe jumatate . ( de aceea , cred ca nu-mi vine sa ma apuc de Scania ! ) .
Referitor la aripi , cele originale pe rotund sunt mult mai interesante , am sa incerc sa le copiez si monta pe noile camioane.
Asa cum am spus in primul post , critica este buna si constructiva , mai ales pentru cei care tin cont de ea .

Aceasta postare a fost editata de ctc: 06 March 2010 - 10:02 PM

camioane 1/16 - 1/14
0

#295 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 06 March 2010 - 10:27 PM

Vezi postareasuzukistu, la Mar 6 2010, 08:45 PM, a spus:

te stii bravo!! :rolleyes:

da unde faci toate piesele ? ai strung? :unsure:


salut ,

fara acces la un strung si freza este imposibil sa faci astfel de piese.
Aceasta este o alternativa , la momentul :" astazi " pentru astfel de proiecte.
Alta varianta este achizitia de afara + comisioane transfer banca ( minim 25 euro) + transport ( 8-17 euro ) , in cazul in care vrei sa cumperi in transe , la fiecare salariu cate -o piesa , aceasta solutie devine imposibila.

Dar sa fim optimisti , am vazut pe forum ca au inceput sa apara multe cnc-uri home made. Asta este foarte bine, sunt sigur ca o sa apara o explozie de noi proiecte , gratie posibilitatilor nelimitate oferite de un cnc , mai ales cele in 4 axe !
camioane 1/16 - 1/14
0

#296 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 06 March 2010 - 10:40 PM

un mic filmulet , cu ce fac pasionatii dupa ce si-au construit / cumparat automodelele 1/16 si 1/14 !

Apasa aici!

Aceasta postare a fost editata de ctc: 06 March 2010 - 10:45 PM

camioane 1/16 - 1/14
0

#297 Useril este offline   yoyo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 14-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 07 March 2010 - 08:46 AM

[quote name='ctc' date='Mar 6 2010, 10:01 PM' post='375986']
Plasticul de la Bruder este nemaipomenit de rezistent , sper ca cel de Tamiya sa fie macar pe jumatate . ( de aceea , cred ca nu-mi vine sa ma apuc de Scania ! ) .



Cred ca ai gasi client la scania cat ai clipi...daca nu te atrage
0

#298 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 07 March 2010 - 07:33 PM

Vezi postareayoyo, la Mar 7 2010, 08:46 AM, a spus:

cred ca ai gasi client la scania cat ai clipi...daca nu te atrage ?


Cred ca cei doi proprietari ai camioanelor , cel construit si cele care vor fi construite , adica mecanicul sef si ajutorul de mecanic , nu sunt de acord cu tine ! Parca s-au schimbat un pic la fata , au o culoare la "moda " , uite aici o mostra : :D .Eu sunt un simplu constructor , cu sarcini clare : sa construiesc si sa nu vin cu asemenea idei !

toate bune !
camioane 1/16 - 1/14
0

#299 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 10 March 2010 - 03:07 PM

am ramas restant sa va arat poze cum am facut rezervorul cilindric.

Mai intai am facut o matrita mos+baba in care am ambutisat capacele , dupa ce am taiat rondele , dintr-un rest de tabla de inox

capacele

rezervorul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rezervor_002.jpg
  • Imagine atasata: rezervor_003.jpg
  • Imagine atasata: capace_inox.jpg
  • Imagine atasata: mat_capace_rotunde.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#300 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 10 March 2010 - 03:08 PM

tot rezervorul din inox , dupa slefuire

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rezervor_005.jpg
  • Imagine atasata: rezervor_006.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

Arata acest topic


  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

41 useri citesc topicul
0 membri, 41 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro