Salve!
Zici ca: "am terminat testele de intubare ale unui ventilator.
Ventilatorului nu ii place sa fie intubat. (face vjooouuum)
Cf. P2T, aplicand RUFB* am ajuns la concluzia :
- Pariez 25 de euro ca o aerodina care pluteste stationar deasupra solului nu e mai buna ca un helicopter in aceeasi situatie (cu exceptia faptului ca are blindaj in jurul palelor)
- Pariez 1000 de euro ca o aerodina captiva la sol nu desvolta o forta mai mare decat cea a unei emisfere de Magdeburg.
--------------------
RUFB* = Rationamente Ultrasecrete de Flying Birotics. "
Iti fac eu cadou un carnetel si un pix, cu dedicatie, daca explici la ce mod: aerodina "mai buna" ca elicopterul. Buna la gust, la suflet? Te referi la forta de tractiune pe o directie, manevrabilitate, simplitate in constructie? Concret, la ce te referi cand spui "mai buna"? Ca aerodina asa cum este brevetata ea, cred ca e alimentata cu fluid sub presiune dintr-un recipient, deci poate sa nu contina nici un corp in miscare de rotatie.
In privinta celor 1000 de Euro, ce conditii de functionare pentru aerodina si ce conditii pentru emisfera? Ca tu compari merele cu maslinele si intrebi care au mai mult succes la fete.
Daca fac eu aerodina faci tu emisfera? Vorbesc de o aerodina si de o emisfera, ambele in contact direct doar cu un furtun, fara nimic in jur pe o raza de 1 metru? Tu urmeaza sa scoti aerul din emisfera si eu sa trimit in aerodina? Emisfera nu se mai atinge de nimic altceva, de nici o suprafata sau corp? Si nici aerodina? Conditiile astea sunt bune?
Ca altfel sudez aerodina de un perete si te pun sa tragi de ea sa vezi tensiunea din cablu, cam cum urmeaza sa faci tu cu emisfera, presupun... Ca pot sa asigur si eu depresiune prin suflarea aerului cu viteza foarte mare, viteza de care chiar dispun. Si daca nu e suficient imi construiesc un motor cu combustibil solid si tot o pot obtine.
In concluzie revino cu ceva detalii si vedem despre ce-i vorba ca tocmai mi-am terminat banii de pizza si-s interesat de oferta.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 05 September 2004 - 12:53 PM